AKO NA NEPRISPOSOBIVÝCH ZAMESTNANCOV VO VÝROBE ALEBO AKO MOTIVOVAŤ ALE NEPREMOTIVOVAŤ 

 

,,Len so spokojnými a pracovitými zamestnancami môžete naplniť obchodné ciele firmy. Viete si poradiť s neprispôsobivými a nevýkonnými jednotlivcami?"

 

 

 

 

Situácia na trhu sa zmenila. Nájsť nových schopných zamestnancov do výroby je nadľudský výkon a motivácia ľudí je čoraz náročnejšia úloha. Chce sa ľuďom vôbec pracovať? Počúvajú len na peniaze?

Úspešnosť práce majstra či teamleadra vo výrobe je daná kombináciou troch faktorov – poznať overené  techniky vedenia ľudí, poznať svojich ľudí, ich motívy, potreby a potenciál a samozrejme používať sedliacky rozum. Ako efektívne spravovať zamestnancov, vytvoriť podnetnú klímu a zároveň zostať autoritou? Poďme sa na to spoločne pozrieť, zanalyzujme situáciu a rozhodnime sa pre systémové zmeny.  Zmeny, ktoré pomôžu riešiť súčasnú situáciu.

Cieľ interaktívneho školenia: 

Má správanie zamestnanca vplyv na jeho výkon?

Ako nastaviť, riadiť a merať správanie?

Motivovať vs. Nepremotivovať

Motivovať vs. Nefrustrovať

Úkolová mzda alebo časová? Ako môžem riadiť nadčasy?

 

Každá firma má svoju firemnú kultúru, ktorá je postavená na hodnotách a požadovanom správaní. Ak vieme tieto hodnoty zadefinovať a komunikovať, ako sa majú v praxi prejavovať a zároveň motivovať ľudí k požadovanému správaniu a výkonu, obchodné ciele sa určite podarí naplniť.

Výkon zamestnanca úzko súvisí s jeho správaním a prístupom(k úlohám, klientom, kolegom, k sebe,...).

Na výkon zamestnanca má správanie veľký vplyv, t.j. ako výsledky dosahuje. Správne meranie kompetencií, ich riadenie a rozvoj slúži k celkovému rozvoju zamestnanca, jeho rastu a spokojnosti.

Okrem správnych techník zameraných na vedenie ľudí  si prejdeme aj soft stránku, a to zásady motivácie, hodnotenia  a  efektívnej komunikácie.

Cieľom školenia je poskytnúť odporúčania, ako pracovať v dnešnej dobe so zamestnancami. Prejdeme si  najčastejšie využívané formy hodnotenia a odmeňovania vo výrobe. Dozviete sa tiež ako si udržať kvalitných zamestnancov peňažnými  aj nepeňažnými výhodami a ako ich využiť ako účinný prostriedok motivácie a stabilizácie. Upozorníme na najčastejšie chyby a úskalia v praxi Odmeňovania.  

Účastníci školenia získajú inšpiráciu a návod, ako skvalitniť svoju prevádzku správne nastavenými personálnymi postupmi a procesmi ( požadovaný výkon a správanie zamestnancov, motivačné postupy, vzdelávanie a rozvoj a efektívne odmeňovanie zamestnancov).

 

Odporúčaný obsah školenia:

    1. Firma – hodnoty – požadované správanie zamestnancov
      • Firemná kultúra - hodnoty, prostredie, manažéri – čo je "Dobrá firemná kultúra?"
      • Náš biznis vs. Kompetencie – ako sa majú ľudia správať?
      • Požadovaný štýl riadenia a rola manažéra
      • Želateľný zamestnanec
      • Vízia a hodnoty firmy - jednoducho a zrozumiteľne pre všetkých ľudí a ich transformácia do denno-denného pracovného života
      • Riadiť podľa cieľov alebo kompetencií?
      • Výkonnosť ľudí vs. Výkonnosť procesov
      • Spätná väzba – ako merať a riadiť správanie
      • Personálny staffing – cielená práca s ľuďmi
      • Čo s neprispôsobivými zamestnancami – môžem ich zmeniť?
  1. 2.     Frustrácia vs. motivácia

      • Podniková kultúra vs. Motivácia ľudí
      • Koho a ako motivovať
      • Každý z nás na niečo počúva – rôzne generácie vyžadujú rôzny prístup
      • Málo dobrých zamestnancov na trhu – držme si vlastných; Za každú cenu?
      • Ako zmeniť vzdorujúcich na motivovaných? Chcú sa ľudia vôbec  zmeniť?
      • Ako môžem správne ovplyvňovať? Ako zväčšiť svoj vplyv?

    3.    Odmeňovanie – ako správne nastaviť systém

      • Efektívne odmeňovanie vo výrobe
      • Krátkodobé vs. dlhodobé odmeňovanie
      • Peňažné vs. Nepeňažné odmeňovanie
      • Rola manažérov pri „Odmeňovaní“
      • Ako odmeňovať výkon ( jednotlivca / tímu?)
      • Úkolová alebo časová mzda?

    4.    Ako komunikovať so zamestnancami

      • Asertivita a jej využitie v praxi
      • Ako komunikovať s neprispôsobivými, konfliktnými a nevýkonnými zamestnancami
      • Spätná väzba ( pozitívna i negatívna) - ako ju povedať resp. prijať
      • Ako komunikovať, keď ide o veľa – vedenie ťažkých a zásadných rozhovorov
      • Prečo a ako sa rozhodnúť – dvakrát meraj, raz strihaj
      • Kto je zodpovedný...
      
Lektorka: Ing. Iveta Uhrová

Komu je interaktívne školenie určené:

  • manažérom 1. línie
  • majstrom a predákom
  • supervízorom, teamleadrom

Čo znamená kurz šitý na mieru: 

Na mieru šité semináre organizujeme buď priamo v priestoroch klienta, alebo Vám priestor podľa Vašich požiadaviek zabezpečíme. Na firemných kurzoch máte možnosť priamej konfrontácie s lektorom, možnosť klásť otázky, na ktoré dostanete konkrétnu odpoveď a vyriešiť si svoje praktické problémy. Okrem toho máte možnosť upravovať obsah kurzu ešte pred jeho realizáciou, podľa potrieb Vašej firmy alebo organizácie. Lektori našich seminárov sú starostlivo vyberaní odborníci z praxe a predstavujú špičky vo svojich oboroch.

Poznámka: 

Cena Inhouse kurzu je vytváraná jedinečne, v spolupráci s klientom, zohľadňujúc jeho požiadavky, finančné a časové možnosti.

Pre objednanie kurzu na mieru kontaktujte našu špecialistku pre inhouse kurzy a dohodnite si Vaše individuálne podmienky:

 

Mgr. Tibor Sedláček, PhD.

E: tibor.sedlacek@forum-media.sk

T: 0948 152 442 

Ďalšie informácie:

Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu. 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12
13
1415161718
19202122232425
2627282930  
«  November 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: