Archív seminárov

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

5 modulov finančného vzdelávania v príkladoch

8. 11. 2018 - 7. 12. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje zhoršujúce sa zdravie spoločnosti, a vtedy je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend, ktorý môžu spoločnosť ohroziť.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

4-hodinový seminár: Povinná elektronizácia verejného obstarávania a nový systém EVO od 19.10.2018

Zavedenie povinnej elektronizácie VO a jej vplyv na jednotlivé súťaže vrátane praktickej ukážky fungovania nového systému EVO

To, o čom sa dlho hovorilo, je od 19. októbra 2018 realitou. Všetky verejné obstarávania prebiehajú už iba elektronicky, pričom nie je podstatné ani to, kedy bola súťaž vyhlásená. Čo povinná elektronizácia verejného obstarávania prináša si vysvetlíme na príkladoch už začatých verejných obstarávaní, ale aj na tých, ktoré sa vyhlásia po 19. 10. 2018. Ruka v ruke s povinnou elektronizáciou prichádza aj nový systém EVO, ktorý prešiel rozsiahlymi zmenami. Tieto zmeny si ukážeme na praktickej ukážke fungovania nového systému EVO, ktorý sa bude používať pri väčšine verejných obstarávaní od 19.10.2018.

Vzdelávací kurz: Manažér 21. storočia – Expert vedenia ľudí a zvládania seba

Staňte sa uvedomelým lídrom a načerpajte inšpiráciu k zmenám na mieru Vašej firmy

29. 10. 2018 - 30. 11. 2018 | Bratislava, Premium business hotel

Pracovný trh sa mení, prístupy k vedeniu a riadeniu zamestnancov z minulého storočia už dávno nestačia a tradičné odmeňovanie prestáva byť účinné. Ako teda dosahovať skvelé výsledky firmy pri čo najväčšom zapojení, vlastnej iniciatíve a spokojnosti zamestnancov? Absolvujte sériu praktických workshopov a otestujte si nový štýl vedenia priamo vo Vašej firme!

 

Vedecké experimenty jasne preukázali, že pri riešení úloh, ku ktorým je potrebná kreativita ľudí, vedie prísľub odmeny k zhoršeniu výsledkov.

4-hod. seminár: Riziká zamestnávania živnostníkov v roku 2019

Švarcsystém alebo Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

Fenomén dneška: „Ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru.“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Ako zastaviť fluktuáciu robotníkov vo výrobných podnikoch

Vychovajte si nových pracovníkov a zároveň nestraťte tých skúsenejších.

Chýbajú Vám šikovní ľudia vo výrobe? Premýšľate, ako si udržať nových, ale aj zabehnutých zamestnancov? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní, frustrovaní či vyhorení a nevydržia dlho na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, je tento seminár určený práve Vám. Obzvlášť dnes, keď je na trhu nedostatok pracovníkov v robotníckych pozíciách, je veľmi dôležité udržať si, ale aj získať kvalitných ľudí. Ukážeme Vám, že zmenou komunikácie, prístupu a väčšou motiváciou zamestnancov možno dosiahnuť dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Naše rady okamžite využijete v praxi.

Seminár: Ako zastaviť fluktuáciu robotníkov vo výrobných podnikoch

Vychovajte si nových pracovníkov a zároveň nestraťte tých skúsenejších.

Chýbajú Vám šikovní ľudia vo výrobe? Premýšľate, ako si udržať nových, ale aj zabehnutých zamestnancov? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní, frustrovaní či vyhorení a nevydržia dlho na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, je tento seminár určený práve Vám. Obzvlášť dnes, keď je na trhu nedostatok pracovníkov v robotníckych pozíciách, je veľmi dôležité udržať si, ale aj získať kvalitných ľudí. Ukážeme Vám, že zmenou komunikácie, prístupu a väčšou motiváciou zamestnancov možno dosiahnuť dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Naše rady okamžite využijete v praxi.

Seminár: Ochrana ovzdušia v roku 2019: Nové povinnosti v praxi

Praktické rady ako si splniť všetky zákonné povinnosti

 

Patríte medzi subjekty, ktoré vypúšťajú emisie do ovzdušia alebo ktoré patria medzi potenciálnych znečisťovateľov ovzdušia? Ste prevádzkovateľom malého zdroja znečisťovania ovzdušia a zodpovedáte sa orgánom samosprávy? Potom máte podľa zákona kvantum povinností, ktoré musíte spĺňať - veď len v prvom odseku § 17 (ktorý o nich hovorí) ich je 30! Máte v budove klimatizáciu, ktorá obsahuje fluórované skleníkové plyny – chladivá? Na našom seminári získate ucelené informácie a praktické rady ako správne postupovať, na čo nezabudnúť pri ochrane ovzdušia, aké máte oznamovacie povinnosti k chladivám, ako vypočítať poplatky za znečisťovanie ovzdušia a veľa ďalších v praxi využiteľných informácií.

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018

Nové povinnost pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj pripravovaných zmien, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie.

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Seminár: Event marketing - Ako správne spropagovať event

Praktické tipy a rady ako nastaviť mediálnu kampaň a využitie sociálnych médií.

 

Väčšina firiem v dnešnej dobe organizuje rôzne eventy, či už interné alebo pre širšiu verejnosť. Málokto ich však dokáže zorganizovať efektívne. Samotný nápad eventu a jeho prevedenie je priam geniálne, len komplexný výsledok je mizivý. Niečo ste podcenili. Koľkokrát sa vám stalo, že návštevnosť nenaplnila vaše očakávania? Rozmýšľali ste nad tým, kde sa stala chyba, čo ste spravili zle? Najskôr ste zanedbali  propagáciu podujatia, alebo ste nezvolili správny spôsob propagácie na daný typ podujatia.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Intrastat 2018/2019 – Povinnosti pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ

Praktické návody a najčastejšie chyby pri podávaní hlásení Intrastat

Od vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sa podnikateľské subjekty, ktoré obchodujú s inými členskými štátmi, stretávajú s povinnosťou podávať štatistické hlásenia o svojich obchodných aktivitách v podobe hlásenia INTRASTAT. Ide o komplikovaný systém zberu údajov, v ktorom musí mať Váš účtovník jasno a nerobiť chyby. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 2004, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste si mohli svoju povinnosť splniť bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.

Seminár: Obmedzenie fluktuácie zamestnancov s využitím manažérskych nástrojov

Praktické rady, ako pristupovať k jednotlivým typom zamestnancov, spoznať ich potenciál a motivovať ich k efektívnej spolupráci.

Ste nespokojný s fungovaním Vašej firmy či organizácie? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní? Pôsobia Vaši manažéri frustrovane či vyhorene a následne odchádzajú, prípadne dlho nevydržia na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, potom je tento seminár určený práve Vám. Zmenou komunikácie, odlišným prístupom a väčšou motiváciu zamestnancov dosiahnete dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Náš seminár Vám poskytne množstvo konkrétnych rád, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Seminár: Strategický nákup ako nástroj zvyšovania zisku firmy

Praktické návody, ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Strategický nákup sa dlhodobo a systematicky zameriava na uspokojenie potreby interného zákazníka, na kontrolu všetkých finančných prostriedkov a na vyhľadávanie priestoru pre možné úspory. Dokáže optimalizovať nákupné procesy, zvyšuje ich flexibilitu, ale aj znižuje nákupné riziko či podporuje inovácie a vývoj. A viete aký je jeho výsledok? Zvýšenie zisku vašej firmy!

Seminár: Strategický nákup ako nástroj zvyšovania zisku firmy

Praktické návody, ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Strategický nákup sa dlhodobo a systematicky zameriava na uspokojenie potreby interného zákazníka, na kontrolu všetkých finančných prostriedkov a na vyhľadávanie priestoru pre možné úspory. Dokáže optimalizovať nákupné procesy, zvyšuje ich flexibilitu, ale aj znižuje nákupné riziko či podporuje inovácie a vývoj. A viete aký je jeho výsledok? Zvýšenie zisku vašej firmy!

Seminár: Ako uspieť vo verejnom obstarávaní podľa novely zákona 2018

Pripravované zmeny zákona, o ktorých by mali vedieť všetci záujemcovia a uchádzači, aby boli v súťažiach úspešní

Nový zákon o verejnom obstarávaní je účinný už viac ako dva roky. Po niekoľkých kozmetických zmenách prichádza veľká novela, ktorá ovplyvní správanie verejných obstarávateľov v jednotlivých súťažiach, na čo budú musieť záujemcovia a uchádzači reagovať. Buďte pripravení na tieto zmeny, aby Vás nič nezaskočilo. Všetky potrebné informácie Vám poskytne náš praktický seminár.

 

 

Seminár: Zmeny v právnych predpisoch odpadového hospodárstva: Legislatíva od 1. 8. 2018 a 1. 1. 2019

Pripravte sa na zmeny a zostaňte bez sankcií

 

Od augusta 2018 a januára 2019 vás čakajú legislatívne zmeny v oblasti odpadového hospodárstva. Viete, o aké novo schválené a pripravované zmeny ide? Na tieto zmeny sa musia pripraviť nielen podnikatelia, ale aj obce. Legislatívna úprava sa napríklad dotkne držiteľov odpadov a rozširuje sa tiež zodpovednosť výrobcov. Dozviete sa viac aj o orgánoch štátnej správy odpadového hospodárstva.

 

Nenechajte si ujsť náš seminár, ktorý vás na legislatívne zmeny pripraví, aby ste tak predišli sankciám.

 

 

Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta

Profesionálne jednanie so zákazníkmi a partnermi ako konkurenčná výhoda.

Vaši zamestnanci tzv. prvej línie a ich manažéri sú väčšinou jedinými osobami, s ktorými sa nielen Vaši zákazníci a klienti, ale aj partneri stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie v náročných situáciách, efektívne riešenie konfliktov a problémových zákazníkov určujú postoj, akým sa na Vašu spoločnosť zákazníci, klienti a dodávatelia pozerajú. Pokiaľ chcete, aby boli Vaši zamestnanci a manažéri vyzbrojení efektívnymi metódami na zvládanie problémových a konfliktných zákazníkov v stresových situáciách, prihláste ich na náš seminár.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Webinár: Ako správne a prakticky zverejňovať zmluvy VS

Upozornenia a odporúčania pre obce, organizácie, školy a štátne orgány

Webinár sa venuje aktuálnemu, správnemu a zákonnému spôsobu zverejňovania zmlúv uzatvorených subjektom verejnej správy. Cieľom webinára je poukázať na časté nedostatky v praxi a upozorniť na prax v samospráve a v štátnej správe, najmä s ohľadom na správnosť a úplnosť zverejňovania. Webinár dáva odpovede na otázky týkajúce sa pravidiel zverejňovania zmlúv na internetových stránkach ale aj prostredníctvom Centrálneho registra zmlúv pre štátne organizácie. Súčasťou webinára je aj praktická časť otázok a odpovedí z kontrolnej činnosti lektora (kontroly zamerané na správnosť a zákonnosť zverejňovania povinných údajov).

4-hodinový seminár: Skončenie pracovného pomeru so zamestnancom bez súdnych sporov

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych vzťahoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

 

4-hodinový seminár: Home office 2018 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Po lehote! Ochrana osobných údajov 2018: Zaviedli a vypracovali ste všetko správne?

Vykonali ste všetky potrebné opatrenia a vypracovali povinnú dokumentáciu podľa nariadenia GDPR v oblasti novej právnej úpravy ochrany osobných údajov? Nové pravidlá na ochranu osobných údajov musia vo firmách, školách, zdravotných a iných zariadeniach a pod. platiť od 25. 5. 2018.

 

Na našom praktickom seminári si bod po bode prejdeme všetky opatrenia, ktoré ste mali prijať a vykonať, celú dokumentáciu, ktorú ste mali vypracovať a dať podpísať a naučíte sa, ako spracúvať osobné údaje zákonným spôsobom, tak aby ste sa vyhli sankciám zo strany Úradu na ochranu osobných údajov, ktoré siahajú až do výšky 20 mil. Eur alebo 4% obratu daného prevádzkovateľa.

 

 

Seminár: Ako na neprispôsobivých zamestnancov vo výrobe, alebo ako motivovať, ale nepremotivovať

Len so spokojnými a pracovitými zamestnancami môžete naplniť obchodné ciele firmy. Viete si poradiť s neprispôsobivými a nevýkonnými jednotlivcami?

 

Situácia na trhu sa zmenila. Nájsť nových schopných zamestnancov do výroby je nadľudský výkon a motivácia ľudí je čoraz náročnejšia úloha. Chce sa ľuďom vôbec pracovať? Počúvajú len na peniaze?

Úspešnosť práce majstra či teamleadra vo výrobe je daná kombináciou troch faktorov – poznať overené  techniky vedenia ľudí, poznať svojich ľudí, ich motívy, potreby a potenciál a samozrejme používať sedliacky rozum. Ako efektívne spravovať zamestnancov, vytvoriť podnetnú klímu a zároveň zostať autoritou? Poďme sa na to spoločne pozrieť, zanalyzujme situáciu a rozhodnime sa pre systémové zmeny.  Zmeny, ktoré pomôžu riešiť súčasnú situáciu.

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12
13
1415161718
19202122232425
2627282930  
«  November 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: