Archív seminárov

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2017

Zákonné povinnosti a ich riešenie v praxi

Každoročne k 28. februáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

 

Seminár: Ochrana osobných údajov 2018 pre personalistov. Čo prinesie GDPR nariadenie?

Ako zákonne manipulovať s osobnými údajmi zamestnancov.

GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov pre všetkých, ktorí nakladajú s osobnými údajmi, takže sa v značnom rozsahu dotkne aj personálnej a mzdovej agendy. Viete, ako postupovať napr. pri nábore nových zamestnancov, pri monitorovaní pracoviska alebo profilovaní zamestnancov od 25. mája 2018? Nakladanie s osobnými údajmi zamestnancov je veľmi ošemetná záležitosť a pravidlá sa stále sprísňujú. Na našom praktickom školení sa naučíte, ako implementovať novú legislatívu do svojej praxe personalistu. Práve teraz je najvyšší čas na prípravu a vyhnite sa sankciám!

 

Seminár: Hlásenia Intrastat 2018 – praktické návody a najčastejšie chyby

Povinnosti pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ

Od vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sa podnikateľské subjekty, ktoré obchodujú s inými členskými štátmi, stretávajú s povinnosťou podávať štatistické hlásenia o svojich obchodných aktivitách v podobe hlásenia INTRASTAT. Ide o komplikovaný systém zberu údajov, v ktorom musí mať Váš účtovník jasno a nerobiť chyby. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 2004, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste si mohli svoju povinnosť splniť bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2017

Zákonné povinnosti a ich riešenie v praxi

Každoročne k 28. februáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

 

Webinár: Ako správne a prakticky zverejňovať zmluvy VS v roku 2018

Upozornenia a odporúčania pre obce, organizácie, školy a štátne orgány

Webinár sa venuje aktuálnemu, správnemu a zákonnému spôsobu zverejňovania zmlúv uzatvorených subjektom verejnej správy. Cieľom webinára je poukázať na časté nedostatky v praxi a upozorniť na prax v samospráve a v štátnej správe, najmä s ohľadom na správnosť a úplnosť zverejňovania. Webinár dáva odpovede na otázky týkajúce sa pravidiel zverejňovania zmlúv na internetových stránkach ale aj prostredníctvom Centrálneho registra zmlúv pre štátne organizácie. Súčasťou webinára je aj praktická časť otázok a odpovedí z kontrolnej činnosti lektora (kontroly zamerané na správnosť a zákonnosť zverejňovania povinných údajov).

Seminár: Verejná správa: Finančná kontrola a zverejňovanie dokumentov v roku 2018

Povinnosti, rady, tipy a upozornenia na chyby z kontrolnej praxe.

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie (rokov 2016, 2017).

 

Seminár: Ochrana ovzdušia v roku 2018: Nové povinnosti v praxi

Praktické rady ako si splniť všetky povinnosti vyplývajúce zo zákona a vyhnúť sa sankciám

Patríte medzi subjekty, ktoré vypúšťajú emisie do ovzdušia alebo ktoré patria medzi potenciálnych znečisťovateľov ovzdušia? Ste prevádzkovateľom malého zdroja znečisťovania ovzdušia a zodpovedáte sa orgánom samosprávy? Máte v budove klimatizáciu, ktorá obsahuje fluórované skleníkové plyny – chladivá? Potom máte podľa zákona kvantum povinností, ktoré musíte spĺňať - veď len v prvom odseku §17 (ktorý o nich hovorí) ich je 30!

Na našom seminári získate ucelené informácie a praktické rady ako správne postupovať, na čo nezabudnúť, aké máte oznamovacie povinnosti k chladivám, ako vypočítať poplatky a veľa ďalších v praxi využiteľných informácií.

Seminár: Facility Management – Správa a údržba budov v roku 2018

Ako výrazne ušetriť a zvýšiť výkonnosť zamestnancov vďaka efektívnemu zavedeniu Facility Managementu u Vás

V súčasnosti je téma Facility Managementu veľmi aktuálna, nakoľko sa stále viac podnikov zameriava na efektívnejšie riadenie ich hlavnej činnosti, pretože vedie k značným úsporám prevádzkových nákladov a tiež k zvýšeniu výkonnosti zamestnancov. Aké sú teda výhody Facility managementu pre moderné podniky?

 

Ročné hodnotiace rozhovory - ako si stanoviť motivujúce ciele pre rok 2018

Efektívne ročné hodnotenie zamestnancov, stanovenie dosiahnuteľných cieľov a nastavenie spolupráce pre ďalšie obdobie

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

 

Seminár: Ako získať a udržať mladých zamestnancov vo výrobe a priemysle v roku 2018

Praktické tipy pre úspešné nábory a udržanie zamestnancov mladej generácie vo výrobných firmách a priemysle

Nedarí sa Vám do firmy prilákať mladých zamestnancov? Máte čím ďalej menej odpovedí na náborové inzeráty? Existujúci zamestnanci Vám odchádzajú a zvyšuje sa fluktuácia? Dochádza k medzigeneračnom stretom? Uvedomujete si rozdielnosť hodnôt u mladých a staršej generácie? Náš seminár Vám ukáže, ako si s týmito problémami poradiť.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista vo výrobnej firme

Komplexné vzdelávanie pre HR manažérov, personalistov a manažment pracujúcich vo výrobných firmách.

Práca personalistu vo výrobe vôbec nie je jednoduchá. Komunikácia a presvedčovanie majstrov a predákov je niekedy ešte horšie... Je dobre známe, že ľudí, ktorí by chceli pracovať vo výrobe je stále väčší nedostatok. Naučte sa preto základom personálnej politiky, vybudujte stabilnú firemnú kultúru, riaďte výkony a správanie zamestnancov vo výrobe efektívne a zistite, ako môžete byť nápomocný pri hodnotení a odmeňovaní ľudí vo výrobe. Naučíte sa tiež, ako komunikovať s predákmi a majstrami či rôznymi generáciami, s čím má mnoho personalistov veľký problém. Pripravili sme pre Vás jedinečný vzdelávací program, na ktorom získate praktické znalosti a zručnosti z oblasti personálneho manažmentu, ktoré sa dajú okamžite využiť vo Vašej práci.

 

Seminár: Ako sa pripraviť na kontrolu z Inšpekcie práce v roku 2018

Práva a povinnosti zamestnávateľa pri výkone inšpekcie práce na jeho prevádzke – Proces kontroly od začatia až po rozhodnutie – Aplikačné problémy v praxi

Každoročne sa zo strany kontrolných orgánov u podnikateľov vykonajú tisícky kontrol. Staveniská, závody, obchody aj reštaurácie. Pri každej kontrole je dôležité poznať svoje práva a povinnosti a inak tomu nie je ani pri kontrole zo strany inšpekcie práce.

Po tom ako inšpektorát práce vykoná kontrolu vo firme a preskúma všetky predložené podklady často zistí, že podnikateľ ako zamestnávateľ zanedbal niektorú zo zákonných povinností. Je preto v záujme každého podnikateľa, aby on sám, resp. jeho vedúci zamestnanci mali vedomosti o tom ako prebieha inšpekcia práce, ako sa na ňu pripraviť a najmä ako dodržiavať všetky povinnosti zamestnávateľa pri zamestnávaní zamestnancov.

Zrozumiteľným spôsobom Vám vysvetlíme celý proces kontroly z inšpektorátu práce u zamestnávateľa od jej začiatku až po konečné rozhodnutie v konaní.

Seminár: Súbeh výkonu funkcie štatutárneho zástupcu a pracovného pomeru v roku 2018

Návody ako na Vaše povinnosti, ako sa vyhnúť pokutám a problémy praxe a ich riešenia.

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o obchodných záležitostiach a vedení spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti, a to najmä aj pokiaľ ide o jeho vzťah so spoločnosťou. Prípady, kedy je konateľ súčasne v pracovnom pomere (či už ako obchodný riaditeľ alebo zastáva inú vrcholovú funkciu na základe pracovnej zmluvy) nie sú ojedinelé. Vzťah medzi konateľom a spoločnosťou upravuje najmä Obchodný zákonník. Potrebuje konateľ na výkon svojej funkcie uzavrieť so spoločnosťou zmluvu? Môže pre spoločnosť vykonávať aj iné činnosti a je potrebné ich zmluvne upraviť? Odpovede na tieto a iné otázky Vám priblížime práve na tomto seminári.

 

Seminár: Facility Management – Správa a údržba budov v roku 2018

Ako výrazne ušetriť a zvýšiť výkonnosť zamestnancov vďaka efektívnemu zavedeniu Facility Managementu u Vás

V súčasnosti je téma Facility Managementu veľmi aktuálna, nakoľko sa stále viac podnikov zameriava na efektívnejšie riadenie ich hlavnej činnosti, pretože vedie k značným úsporám prevádzkových nákladov a tiež k zvýšeniu výkonnosti zamestnancov. Aké sú teda výhody Facility managementu pre moderné podniky?

 

Webinár: Efektívne spravovanie Facebook stránky alebo Získajte zákazníkov na svoju stranu

Vytvorte zaujímavý obsah, ktorým zaujmete nových zákazníkov, a vylepšite Vás imidž!

15. 12. 2017 | Online - priamy prenos

Firemná Facebook stránka je dnes už takmer neodmysliteľnou súčasťou marketingovej komunikácie. Fungujúca kampaň a efektívna propagácia je alfa a omega úspechu a môže byť rozhodujúcim faktorom pre Vašich zákazníkov.

Efektívna stratégia ako osloviť, komunikovať či udržať si vzťah so zákazníkmi bude Vaša zbraň, vďaka ktorej bez problémov odstránite konkurenciu a zvýšite Váš predaj.

Seminár: Nový zákon o ochrane osobných údajov – praktické rady ako zvládnuť zmeny v roku 2018

Ako sa pripraviť na novú právnu úpravu, akú dokumentáciu je potrebné vypracovať a z čoho pri tom vychádzať, ako poučiť zamestnancov, ako upraviť vzťahy so sprostredkovateľmi.

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) nadobudne účinnosť 25. mája 2018 spolu s novým zákonom o ochrane osobných údajov. Na našom seminári sa dozviete, čo prináša nový zákon o ochrane osobných údajov a čo je potrebné zvládnuť v súvislosti s jeho aplikáciou v praxi.

Pozor, vyššie uvedená nová právna úprava neustanovuje prechodné doby na jej zavedenie do praxe. Je len na rozhodnutí samotných prevádzkovateľov, kedy začnú s prípravou na  blížiace sa zmeny. Samozrejme takéto dôležité rozhodnutie vyžaduje, aby boli prevádzkovatelia informovaní a začali s prípravou včas.  

Seminár: TPM - Efektívna údržba strojov a zariadení v roku 2018

Ako dosiahnuť vysokú produktivitu vo Vašej výrobe alebo Návody na zvyšovanie efektívnosti strojov a zariadení v podniku

Údržbu strojov a zariadení považujú v mnohých podnikoch výlučne za úlohu oddelenia údržby. Výroby sa „netýka“ dovtedy, kým nenastane porucha a výroba sa preruší. Údržbár nemôže byť všade, no obsluha je pri svojom stroji takmer stále a hroziacu poruchu môže včas identifikovať. Prepojenie údržby s výrobou je jedným zo základných princípov TPM a je jednou z metód filozofie LEAN. Jej dôsledným zavedením a uplatňovaním dosiahnete lepšie hodnoty celkovej efektivity zariadení a tým pádom aj celej výroby.

Seminár: Novinky v zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov v roku 2018

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2018 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. V máji 2017 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2018!

 

Seminár: GDPR pre ICT: Povinnosti, riziká a riešenia v praxi

Pripravte sa na nové pravidlá a vyhnite sa sankciám!

Všeobecné nariadenie EÚ o ochrane osobných údajov prináša zásadné zmeny v zaobchádzaní s osobnými údajmi. GDPR sa dotkne aj IT oblasti, pretože v dnešnej dobe sa osobné údaje vo veľkom spracúvajú práve prostredníctvom informačných a komunikačných technológii. Viete zabezpečiť osobné údaje spracúvané automatizovaným spôsobom podľa pravidiel GDPR? Viete, v ktorých krajinách sú Vaše dáta uložené v cloudoch? Príďte na praktické školenie, kde Vám poradíme, ako sa pripraviť na nové nariadenia EÚ a vyhnúť sa sankciám!

 

4-hod. Seminár: Riziká nelegálneho zamestnávania od 1.1.2018 pre stavebné a výrobné firmy

Ako sa vyhnúť pokute za nelegálne zamestnávanie a možnosti „zamestnávania“ živnostníkov

Stavebný a výrobný sektor v súčasnosti zažíva rozmach, je badať nedostatok pracovných síl. Fenoménom dnešných dní sa stáva, že stavební robotníci nechcú pracovať na pracovný pomer ale „na faktúru“. Je možné zamestnať namiesto zamestnanca živnostníka? Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: GDPR pre ICT: Povinnosti, riziká a riešenia v praxi

Pripravte sa na nové pravidlá a vyhnite sa sankciám!

Všeobecné nariadenie EÚ o ochrane osobných údajov prináša zásadné zmeny v zaobchádzaní s osobnými údajmi. GDPR sa dotkne aj IT oblasti, pretože v dnešnej dobe sa osobné údaje vo veľkom spracúvajú práve prostredníctvom informačných a komunikačných technológii. Viete zabezpečiť osobné údaje spracúvané automatizovaným spôsobom podľa pravidiel GDPR? Viete, v ktorých krajinách sú Vaše dáta uložené v cloudoch? Príďte na praktické školenie, kde Vám poradíme, ako sa pripraviť na nové nariadenia EÚ a vyhnúť sa sankciám!

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Pripravte sa na nové a prísne pravidlá včas, inak Vám hrozia miliónové sankcie!

Od 25. mája 2018 je účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžaduje, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na jeho aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností.

 

Seminár: Majstri vo výrobe – Ako byť schopným manažérom a efektívne riadiť zamestnancov

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí vo výrobe k očakávaným výsledkom

Vedúci pracovníci pracujú pod stále väčším tlakom. Musia plniť náročné úlohy a ciele svojich firiem. Od líniových manažérov sa očakáva, že tieto ciele pretransformujú, jasne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. Efektívna komunikácia, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi patrí k nevyhnutným zručnostiam úspešných manažérov.

Ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme? Ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti? Ako majster či predák bojujete s úrovňou a limitmi svojich podriadených? Naučte sa na našom seminári, ako svojich podriadených motivovať, ako sa im priblížiť a súčasne byť pre nich autoritou.

 

Seminár: Ochrana osobných údajov 2018 pre personalistov. Čo prinesie GDPR nariadenie?

Ako zákonne manipulovať s osobnými údajmi zamestnancov.

Viete, aké zmeny nastávajú v otázke spracúvania osobných údajov Vašich zamestnancov? Potrebujete prerábať súhlasy, sprostredkovateľské zmluvy, bezpečnostné projekty? Patríte medzi subjekty, ktoré musia povinne ustanoviť zodpovednú osobu? GDPR po nadobudnutí účinnosti nemá prechodnú dobu na prispôsobenie sa novinkám. Čas uplynie 25. mája 2018.

 

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Vzdelávací kurz: Špecialista na odpadové hospodárstvo pre rok 2018

4 praktické moduly vzdelávania, ktoré Vás komplexne pripravia na všetky povinnosti

13. 11. 2017 - 17. 12. 2017 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Odpadové hospodárstvo patrí medzi najproblematickejšie a najkomplexnejšie oblasti životného prostredia, kde je jednoduché dostať pokutu aj kvôli malej nepozornosti či nevedomosti. V každej spoločnosti či inštitúcii by mal byť minimálne jeden špecialista na odpady, ktorého neprekvapí žiadna neobvyklá situácia či problém.

Aby ste sa v oblasti odpadového hospodárstva vyznali, ponúkame Vám jeden z najúspešnejších vzdelávacích kurzov, ucelený vzdelávací program, ktorý Vás prevedie touto problematikou pod taktovkou fundovaného odborníka, ktoré Vám dá nielen dobré rady, ale upozorní Vás aj na najčastejšie chyby z praxe.

Webinár: Sociálny fond: efektívne využite príspevkov

Sociálny fond ako súčasť benefitovej politiky zamestnávateľa.

10. 11. 2017 | Online - priamy prenos

Sociálny fond, jeho využitie, ale predovšetkým povinnosť zdaňovania a platenia odvodov z niektorých príspevkov je stále diskutovanou témou. Nakoľko je sociálny fond tvorený z daňovo uznaných nákladov spoločnosti, kontrolné orgány venujú tejto problematike pri kontrole vysokú mieru pozornosti. Využite prostriedky zo SF pre svojich zamestnancov čo najefektívnejšie a v súlade s platnou legislatívou.

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19
202122232425
262728    
«  Február 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: