Archív seminárov

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: Ochrana osobných údajov 2018 pre personalistov. Čo prinesie GDPR nariadenie?

Ako zákonne manipulovať s osobnými údajmi zamestnancov.

GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov pre všetkých, ktorí nakladajú s osobnými údajmi, takže sa v značnom rozsahu dotkne aj personálnej a mzdovej agendy. Viete, ako postupovať napr. pri nábore nových zamestnancov, pri monitorovaní pracoviska alebo profilovaní zamestnancov od 25. mája 2018? Nakladanie s osobnými údajmi zamestnancov je veľmi ošemetná záležitosť a pravidlá sa stále sprísňujú. Na našom praktickom školení sa naučíte, ako implementovať novú legislatívu do svojej praxe personalistu. Práve teraz je najvyšší čas na prípravu a vyhnite sa sankciám!

 

Seminár: Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov vo výrobe

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí vo výrobe k očakávaným výsledkom

Vedúci pracovníci pracujú pod stále väčším tlakom. Musia plniť náročné úlohy a ciele svojich firiem. Od líniových manažérov sa očakáva, že tieto ciele pretransformujú, jasne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. Efektívna komunikácia, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi patrí k nevyhnutným zručnostiam úspešných manažérov.

Ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme? Ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti? Ako majster či predák bojujete s úrovňou a limitmi svojich podriadených? Naučte sa na našom seminári, ako svojich podriadených motivovať, ako sa im priblížiť a súčasne byť pre nich autoritou.

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov vo výrobe

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí vo výrobe k očakávaným výsledkom

Vedúci pracovníci pracujú pod stále väčším tlakom. Musia plniť náročné úlohy a ciele svojich firiem. Od líniových manažérov sa očakáva, že tieto ciele pretransformujú, jasne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. Efektívna komunikácia, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi patrí k nevyhnutným zručnostiam úspešných manažérov. Ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme? Ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti? Ako majster či predák bojujete s úrovňou a limitmi svojich podriadených? Naučte sa na našom seminári, ako svojich podriadených motivovať, ako sa im priblížiť a súčasne byť pre nich autoritou.

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Ochrana osobných údajov 2018 pre personalistov. Čo prinesie GDPR nariadenie?

Ako zákonne manipulovať s osobnými údajmi zamestnancov.

GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov pre všetkých, ktorí nakladajú s osobnými údajmi, takže sa v značnom rozsahu dotkne aj personálnej a mzdovej agendy. Viete, ako postupovať napr. pri nábore nových zamestnancov, pri monitorovaní pracoviska alebo profilovaní zamestnancov od 25. mája 2018? Nakladanie s osobnými údajmi zamestnancov je veľmi ošemetná záležitosť a pravidlá sa stále sprísňujú. Na našom praktickom školení sa naučíte, ako implementovať novú legislatívu do svojej praxe personalistu. Práve teraz je najvyšší čas na prípravu a vyhnite sa sankciám!

 

4-hodinovýseminár: Riziká zamestnávania živnostníkov a nelegálna práca v roku 2018

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania" živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru". Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: GDPR v oblasti ICT: Povinnosti, riziká a riešenia v praxi

Pripravte sa na nové pravidlá a vyhnite sa sankciám!

Všeobecné nariadenie EÚ o ochrane osobných údajov prináša zásadné zmeny v zaobchádzaní s osobnými údajmi. GDPR sa dotkne aj IT oblasti, pretože v dnešnej dobe sa osobné údaje vo veľkom spracúvajú práve prostredníctvom informačných a komunikačných technológii. Viete zabezpečiť osobné údaje spracúvané automatizovaným spôsobom podľa pravidiel GDPR? Viete, v ktorých krajinách sú Vaše dáta uložené v cloudoch? Príďte na praktické školenie, kde Vám poradíme, ako sa pripraviť na nové nariadenia EÚ a vyhnúť sa sankciám!

 

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov, v rámci ktorých prejdete zákutia pracovnoprávnych vzťahov

15. 3. 2018 - 30. 4. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu? Potrebujete vedieť, čo je pre Vás ako personalistu najrizikovejšie, kde si dávať pozor a ako sa vyhnúť súdnym sporom so zamestnancami? Prinášame Vám overený a ucelený vzdelávací program, ktorý Vám poskytne aktuálne a správne informácie, okamžite aplikovateľné v personalistickej praxi.

 

Seminár: GDPR pre školy: nové pravidlá ochrany osobných údajov 2018

Praktická príprava na nariadenie EÚ v školskom prostredí

Nové všeobecné nariadenie o ochrane údajov, tzv. GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov aj pre školy, ktoré spracúvajú osobné údaje svojich zamestnancov, žiakov či rodičov. Školy ako verejnoprávne subjekty budú musieť od 25. mája 2018 povinne vymenovať zodpovednú osobu. Viete, ako sa pravidlá na ochranu osobných údajov sprísňujú a aké ďalšie nové povinnosti Vám pribudnú? Na našom praktickom školení sa naučíte, ako implementovať novú legislatívu do praxe školy. Práve teraz je najvyšší čas na prípravu, aby ste sa vyhli sankciám!

 

4-hodinový seminár: Home office 2018 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

Seminár: GDPR pre správcov budov

Pripravte sa na revolúciu v oblasti ochrany osobných údajov, nastavte si nové pravidlá a vyhnite sa likvidačným sankciám!

GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov pre všetkých správcov budov ako aj pre spoločenstvá vlastníkov bytov a nebytových priestorov. Viete, ako postupovať napr. pri nakladaní s kamerovým systémom alebo pri získavaní a spracúvaní osobných údajov vlastníkov bytov od 25. mája 2018? Príďte na praktické školenie a zistite, ako implementovať novú legislatívu do svojej praxe a vyhnúť sa sankciám. Páve teraz je najvyšší čas na prípravu!

 

4-hodinový seminár: Dá sa to aj bez súdu: skončite pracovný pomer so zamestnancom bez komplikácii

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych sporoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

Seminár: Professional assistant with English language

Profesionálne vystupovanie asistentky, ktorá vie ako sa pohybovať v medzinárodnom prostredí, môže predísť prípadným problémom, zefektívniť plynulý chod vašej firmy, navodiť priaznivé podmienky pre Vaše vyjednávanie s klientom a preto priniesť neoceniteľné výsledky pre Vaše podnikanie.

Moderná asistentka potrebuje organizačné a diplomatické schopnosti a bez perfektnej angličtiny sa nezaobíde.

Nepodceňte úlohu Vašej asistentky pre úspešné podnikanie a prihláste ju na náš seminár.

 

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2017

Zákonné povinnosti a ich riešenie v praxi

Každoročne k 28. februáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

4-hod. seminár: Odvody a dane pri medzinárodnom zamestnávaní a vysielaní v roku 2018

Praktické a efektívne riešenia.

Medzinárodné zamestnávanie patrí k najnáročnejšej problematike. Náročnosť spočíva predovšetkým v širokosti legislatívy, ktorá sa predmetnej problematiky dotýka. Zároveň náročnosť spočíva aj v tom, že nám pri riešení tejto problematiky vstupuje nielen slovenská legislatíva, ale aj legislatíva štátu, do ktorého zamestnanca vysielame.

 

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2017

Zákonné povinnosti a ich riešenie v praxi

Každoročne k 28. februáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

 

Seminár: Ochrana osobných údajov 2018 pre personalistov. Čo prinesie GDPR nariadenie?

Ako zákonne manipulovať s osobnými údajmi zamestnancov.

GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov pre všetkých, ktorí nakladajú s osobnými údajmi, takže sa v značnom rozsahu dotkne aj personálnej a mzdovej agendy. Viete, ako postupovať napr. pri nábore nových zamestnancov, pri monitorovaní pracoviska alebo profilovaní zamestnancov od 25. mája 2018? Nakladanie s osobnými údajmi zamestnancov je veľmi ošemetná záležitosť a pravidlá sa stále sprísňujú. Na našom praktickom školení sa naučíte, ako implementovať novú legislatívu do svojej praxe personalistu. Práve teraz je najvyšší čas na prípravu a vyhnite sa sankciám!

 

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2017

Zákonné povinnosti a ich riešenie v praxi

Každoročne k 28. februáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

 

Webinár: Ako správne a prakticky zverejňovať zmluvy VS v roku 2018

Upozornenia a odporúčania pre obce, organizácie, školy a štátne orgány

Webinár sa venuje aktuálnemu, správnemu a zákonnému spôsobu zverejňovania zmlúv uzatvorených subjektom verejnej správy. Cieľom webinára je poukázať na časté nedostatky v praxi a upozorniť na prax v samospráve a v štátnej správe, najmä s ohľadom na správnosť a úplnosť zverejňovania. Webinár dáva odpovede na otázky týkajúce sa pravidiel zverejňovania zmlúv na internetových stránkach ale aj prostredníctvom Centrálneho registra zmlúv pre štátne organizácie. Súčasťou webinára je aj praktická časť otázok a odpovedí z kontrolnej činnosti lektora (kontroly zamerané na správnosť a zákonnosť zverejňovania povinných údajov).

Seminár: Verejná správa: Finančná kontrola a zverejňovanie dokumentov v roku 2018

Povinnosti, rady, tipy a upozornenia na chyby z kontrolnej praxe.

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie (rokov 2016, 2017).

 

Seminár: Ochrana ovzdušia v roku 2018: Nové povinnosti v praxi

Praktické rady ako si splniť všetky povinnosti vyplývajúce zo zákona a vyhnúť sa sankciám

Patríte medzi subjekty, ktoré vypúšťajú emisie do ovzdušia alebo ktoré patria medzi potenciálnych znečisťovateľov ovzdušia? Ste prevádzkovateľom malého zdroja znečisťovania ovzdušia a zodpovedáte sa orgánom samosprávy? Máte v budove klimatizáciu, ktorá obsahuje fluórované skleníkové plyny – chladivá? Potom máte podľa zákona kvantum povinností, ktoré musíte spĺňať - veď len v prvom odseku §17 (ktorý o nich hovorí) ich je 30!

Na našom seminári získate ucelené informácie a praktické rady ako správne postupovať, na čo nezabudnúť, aké máte oznamovacie povinnosti k chladivám, ako vypočítať poplatky a veľa ďalších v praxi využiteľných informácií.

Seminár: Facility Management – Správa a údržba budov v roku 2018

Ako výrazne ušetriť a zvýšiť výkonnosť zamestnancov vďaka efektívnemu zavedeniu Facility Managementu u Vás

V súčasnosti je téma Facility Managementu veľmi aktuálna, nakoľko sa stále viac podnikov zameriava na efektívnejšie riadenie ich hlavnej činnosti, pretože vedie k značným úsporám prevádzkových nákladov a tiež k zvýšeniu výkonnosti zamestnancov. Aké sú teda výhody Facility managementu pre moderné podniky?

 

Ročné hodnotiace rozhovory - ako si stanoviť motivujúce ciele pre rok 2018

Efektívne ročné hodnotenie zamestnancov, stanovenie dosiahnuteľných cieľov a nastavenie spolupráce pre ďalšie obdobie

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

 

Seminár: Ako získať a udržať mladých zamestnancov vo výrobe a priemysle v roku 2018

Praktické tipy pre úspešné nábory a udržanie zamestnancov mladej generácie vo výrobných firmách a priemysle

Nedarí sa Vám do firmy prilákať mladých zamestnancov? Máte čím ďalej menej odpovedí na náborové inzeráty? Existujúci zamestnanci Vám odchádzajú a zvyšuje sa fluktuácia? Dochádza k medzigeneračnom stretom? Uvedomujete si rozdielnosť hodnôt u mladých a staršej generácie? Náš seminár Vám ukáže, ako si s týmito problémami poradiť.

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425272829
30      
«  Apríl 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: