Seminár: Ako spravovať registratúru a archív organizácie
Zákonné povinnosti, registratúrny poriadok a plán, ochrana osobných údajov
Termín: 23. 10. 2013
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Správu registratúry a vedenie archívu organizácie upravujú prísne právne normy, vrátane novelizovaného zákona o ochrane osobných údajov a dát, účinného od 1. 7. 2013. Získajte návody a rady pre správne zabezpečenie tohto procesu priamo z aplikačnej praxe.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so správnou aplikáciu právnych predpisov do každodennej praxe. Budeme Vás informovať nielen o zákonom stanovených povinnostiach, ale aj o účelnom spracúvaní, obehu a vyraďovaní informácií uložených na rôznych médiách (elektronický záznam verzus papierový nosič).
Upozorníme Vás na často sa opakujúce nedostatky a naučíme vás prezentovať vzory registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu. Venovať sa budeme aj vplyvu nového zákona o ochrane osobných údajov (účinného od 1. 7. 2013) na Vašu prácu.
Materiál pre účastníkov je spracovaný ako praktický manuál dodržiavania zákonných predpisov a povinností v oblasti správy registratúry a archívu organizácie. Priestor otvoríme aj diskusii a riešeniu konkrétnych problémov z Vašej praxe.
Kliknite sem pre detailný Program seminára!
Komu je seminár určený:
Seminár „Ako spravovať registratúru a archív organizácie“ je určený inštitúciám štátnej správy, samosprávy a všetkým organizáciám, ktoré budujú vlastný informačný systém, predovšetkým správcom registratúr, zamestnancom ekonomických oddelení, asistentkám, ktoré registratúrne záznamy a spisy prijímajú a vybavujú, ako aj všetkým, ktorí prichádzajú s týmito záznamami do styku.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00 - 15,30h):
- Právne predpisy týkajúce sa správy registratúry
- Povinnosti pôvodcu registratúry
- Povinnosť pre každého pôvodcu registratúry evidovať všetky dokumenty z jeho činnosti, ako aj došlé dokumenty
- Kto má povinnosť vypracovať registratúrny poriadok a registratúrny plán
- Obmedzenie prístupu k dokumentom
- Sankcie
- Hodnotenie a vyraďovanie registratúrnych záznamov
- Vyraďovanie registratúrnych záznamov (dokumentov) u pôvodcu registratúry bez povinnosti vypracovať registratúrny plán a poriadok
- Ďalšie súvisiace právne predpisy (najmä nový zákon o ochrane osobných údajov, platný od 1. 7. 2013)
- Diskusia
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)