Ako získať zákazníkov podľa ich preferencií

Ako získať zákazníkov podľa ich preferencií

Segmentácia, ako overená metóda identifikácie zákazníckych skupín a ich preferencií

Termín: 28. 6. 2011
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Schopnosť presne identifikovať a popísať existujúcich aj potencionálnych zákazníkov firmy je rozhodujúca pre prípravu správnych obchodných a marketingových stratégií. Naučte sa jednotlivé skupiny zákazníkov správne definovať a oslovovať, aby ste uspeli pri predajných a popredajných aktivitách, aj pri tvorbe vernostných programov.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s pravidlami a spôsobmi segmentácie zákazníkov. Na názorných, praxou overených ukážkach získate prehľad o segmentačných modeloch (sociodemografické segmenty, segmenty podľa životného štýlu, podľa značkových a nákupných preferencií, firemní verzus koncoví užívatelia, atď.), ktoré sú základným kameňom pre rozhodovanie v oblasti vývoja nových výrobkov a služieb, marketingových aktivít, predajných a popredajných aktivít a vernostných programov.

Naučíte sa jednotlivé skupiny zákazníkov správne definovať a oslovovať.

Oboznámite sa a získate informácie o spôsobe monitorovania existujúcich zákazníckych skupín a riešiť odliv zákazníkov – „churn management“.

Seminár kladie dôraz na názorné ukážky praxe a interaktívny prístup účastníkov seminára.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Segmentácia zákazníkov je určený predovšetkým pracovníkom marketingových a PR oddelení, obchodných oddelení, oddelení vývoja produktov a služieb, oddeleniam starostlivosti o zákazníkov. Prínosom je aj pre manažérov všetkých úrovní riadenia a majiteľov firiem.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu

Program celodenného seminára (9:00-15:30)

 

  • Skutočne viete, kto je váš zákazník – úvod do problematiky
  • K čomu slúži zákaznícka segmentácia, prečo by sa ňou vaša firma mala zaoberať
  • Základné segmentačné modely
  • Aký segmentačný model zvoliť pre vašu firmu
  • Aké dáta máte o zákazníkoch dnes k dispozícii a ako s nimi pracovať
  • Akému segmentu zákazníkov je potrebné venovať najväčšiu pozornosť a prečo?
  • Predaj rovnakého výrobku či služby rôznym segmentom – alebo každý počuje na niečo iné....
  • Úloha CRM v práci so zákazníckymi segmentmi
  • Počúvanie
  • Naslúchanie zákazníkom – práca so spätnou väzbou

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.

Bratislava, Aston Business Hotel

Bratislava, Aston Business Hotel

,

Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.

 

Adresa:

Aston Business Hotel Bratislava 

Bajkalská 22
Bratislava

 

Doprava:

MHD:

zastávka Mliekarenská:

  • z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
  • z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
  • z/do centra mesta trolejbus č. 205.

Autom:

GPS: N 48.15360, E 17.14656

Parkovanie zadarmo:

  • bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
  • vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)

 

google mapa

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout