Konferencia: Aktuálne problémy vo verejnom obstarávaní po uplatnení legislatívnych zmien 2013 - 2014

Konferencia: Aktuálne problémy vo verejnom obstarávaní po uplatnení legislatívnych zmien 2013 - 2014

Novela zákona o VO a jej problémy v praxi - Občianska kontrola - Postavenie dodávateľov a zadávateľov

Termín: 19. 3. 2014
Miesto konania: Název místa konání

Zákon o verejnom obstarávaní prešiel v roku 2013 rozsiahlymi legislatívnymi zmenami, ktoré významne zmenili postupy pre dodávateľov aj obstarávateľov. Určite si kladiete mnoho otázok. Ako sa nový zákon uplatnil v praxi a ako ho vnímajú odborníci? Aké zmeny v tejto oblasti sa chystajú?
Dovoľujem si Vás preto pozvať na celoslovenskú konferenciu o verejnom obstarávaní, kde dodávatelia aj obstarávatelia získajú praktické rady ako správne postupovať, ako riešiť problémy a ako sa vyvarovať chýb. Stretnete sa so špičkovými odborníkmi a budete mať možnosť konzultovať svoje skúsenosti v odborných diskusiách.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Zámer konferencie:

Hlavným cieľom unikátnej odbornej konferencie je predstaviť prakticky využiteľné informácie od odborníkov z radov verejných obstarávateľov, ale aj dodávateľov vo verejnom obstarávaní po rozsiahlej novelizácii zákona o verejnom obstarávaní.

Konferencia je zameraná na riešenie aktuálnych otázok a problémových oblastí, ktoré nový zákon zaviedol do praxe, prináša odborné postupy, rady a tipy ako riešiť najpálčivejšie problémy a poskytuje priestor na diskusiu v rôznych oblastiach obstarávania (nové kritéria obstarávania a ich využiteľnosť, elektronické trhovisko a elektronická aukcia, občianska kontrola, obstarávanie zákaziek energetických služieb so zaručeným výsledkom, atď.)

 

Konferencia začína o 9:00 hod, predpokladané ukončenie programu je do 16:00 hod. Po každom vystúpení bude nasledovať odborná diskusia, v rámci ktorej budú mať účastníci možnosť klásť otázky.

 

Ako bonus počas konferencie budú mať účastníci možnosť ZDARMA využiť doplnkové služby vo foyer konferenčných priestorov (masáže, kozmetika, líčenie, a prezentácia najnovších technológií s ich praktickým využitím).

 

kliknite sem pre detailný Program konferencie!

Komu je konferencia určená:

Zástupcom verejných obstarávateľov:

      • Pracovníkom štátnej správy a samosprávy - starostom, riaditeľom, vedúcim pracovníkom, zodpovedným za verejné obstarávanie
      • Zástupcom rozpočtových a príspevkových organizácií, škôl a zdravotníckych zariadení
      • Zástupcovia ďalších organizácií, zodpovedných za verejné obstarávanie v rámci verejných, dotovaných a sektorových obstarávateľov

 

Zástupcom dodávateľov vo verejnom obstarávaní:

      • Konateľom, riaditeľom a vedúcim manažérom obchodných spoločnosti, ktoré sa môžu uchádzať vo verejnej súťaži v pozícii dodávateľov
      • Zástupcovia firiem, ktoré chcú verejne obstarávať
      • Zástupcom poradenských firiem, ktoré poskytujú konzultácie, poradenstvo a organizáciu verejného obstarávania
      • Zástupcom právnických a advokátskych kancelárií, ktoré riešia obchodné vzťahy vo verejnom obstarávaní

Ďalšie informácie:

Ako účastník konferencie získate CERTIFIKÁT o jej absolvovaní. V cene konferencie sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu konferencie a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program konferencie (9,00 – 16,00): 

Výber z tém:

      • Kritérium „ekonomicky najvýhodnejšia ponuka“
      • Majú e-aukcie budúcnosť?
      • Občianska kontrola vo verejnom obstarávaní
      • EPC a jeho verejné obstarávanie
      • Právne, vzdelávacie a poradenské služby v osobitnom režime hodnotiacich kritérií  

Na konferencii vystúpia napríklad:

      • Ing. Adriana Hrivnáčiková, Ministerstvo vnútra SR
      • JUDr. Ján Ondruš, M. A., Transparency International Slovensko
      • Ing. Branislav Šarmír, VO SK, a. s.
      • Mgr. Juraj Revický, Tatra Tender, s. r. o.
      • JUDr. Ľubomír Púček, PanGen s.r.o.

Časový harmonogram konferencie:

08:00 – 09:00 registrácia účastníkov

09:00 – 10:30 1. blok programu

10:30 – 10:45 coffee break

10:45 – 12:30 2. blok programu

12:30 – 13:30 teplý obed

13:30 – 14:15 3. blok programu

14:15 – 14:30 coffee break

14.30 – 15.30 4. blok programu

15.30 – 16.00 tombola + záverečné slovo

(zmena programu vyhradená)

Kongresové centrum Technopol - Biznisuite

Kongresové centrum Technopol - Biznisuite

,

Konferencia sa bude konať v pristoroch Kongresového centra Technopol - Biznisuite Bratislava.

 

Adresa:

Kutlíkova 17,

852 50 Bratislava 5

 

MHD - Zastávka Technopol:

Z Hlavnej stanice:

93 + 99 prestup Jirásková

93 + 83 prestup SAV

 

Z Autobusovej stanice:

70 + 98 prestup Prístavný most

50 + 95 prestup Most Apollo

 

Parkovanie:

Priamo v areáli Technopol. Účastníci konferencie budú mať parkovanie ZDARMA.

 

Mapa:

Pre priblíženie mapy kliknite TU!

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout