Konferencia: Aktuálne problémy vo verejnom obstarávaní po uplatnení legislatívnych zmien 2013 - 2014
Novela zákona o VO a jej problémy v praxi - Občianska kontrola - Postavenie dodávateľov a zadávateľov
Termín: 19. 3. 2014
Miesto konania: Název místa konání
Zákon o verejnom obstarávaní prešiel v roku 2013 rozsiahlymi legislatívnymi zmenami, ktoré významne zmenili postupy pre dodávateľov aj obstarávateľov. Určite si kladiete mnoho otázok. Ako sa nový zákon uplatnil v praxi a ako ho vnímajú odborníci? Aké zmeny v tejto oblasti sa chystajú?
Dovoľujem si Vás preto pozvať na celoslovenskú konferenciu o verejnom obstarávaní, kde dodávatelia aj obstarávatelia získajú praktické rady ako správne postupovať, ako riešiť problémy a ako sa vyvarovať chýb. Stretnete sa so špičkovými odborníkmi a budete mať možnosť konzultovať svoje skúsenosti v odborných diskusiách.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Zámer konferencie:
Hlavným cieľom unikátnej odbornej konferencie je predstaviť prakticky využiteľné informácie od odborníkov z radov verejných obstarávateľov, ale aj dodávateľov vo verejnom obstarávaní po rozsiahlej novelizácii zákona o verejnom obstarávaní.
Konferencia je zameraná na riešenie aktuálnych otázok a problémových oblastí, ktoré nový zákon zaviedol do praxe, prináša odborné postupy, rady a tipy ako riešiť najpálčivejšie problémy a poskytuje priestor na diskusiu v rôznych oblastiach obstarávania (nové kritéria obstarávania a ich využiteľnosť, elektronické trhovisko a elektronická aukcia, občianska kontrola, obstarávanie zákaziek energetických služieb so zaručeným výsledkom, atď.)
Konferencia začína o 9:00 hod, predpokladané ukončenie programu je do 16:00 hod. Po každom vystúpení bude nasledovať odborná diskusia, v rámci ktorej budú mať účastníci možnosť klásť otázky.
Ako bonus počas konferencie budú mať účastníci možnosť ZDARMA využiť doplnkové služby vo foyer konferenčných priestorov (masáže, kozmetika, líčenie, a prezentácia najnovších technológií s ich praktickým využitím).
kliknite sem pre detailný Program konferencie!
Komu je konferencia určená:
Zástupcom verejných obstarávateľov:
- Pracovníkom štátnej správy a samosprávy - starostom, riaditeľom, vedúcim pracovníkom, zodpovedným za verejné obstarávanie
- Zástupcom rozpočtových a príspevkových organizácií, škôl a zdravotníckych zariadení
- Zástupcovia ďalších organizácií, zodpovedných za verejné obstarávanie v rámci verejných, dotovaných a sektorových obstarávateľov
Zástupcom dodávateľov vo verejnom obstarávaní:
- Konateľom, riaditeľom a vedúcim manažérom obchodných spoločnosti, ktoré sa môžu uchádzať vo verejnej súťaži v pozícii dodávateľov
- Zástupcovia firiem, ktoré chcú verejne obstarávať
- Zástupcom poradenských firiem, ktoré poskytujú konzultácie, poradenstvo a organizáciu verejného obstarávania
- Zástupcom právnických a advokátskych kancelárií, ktoré riešia obchodné vzťahy vo verejnom obstarávaní
Ďalšie informácie:
Ako účastník konferencie získate CERTIFIKÁT o jej absolvovaní. V cene konferencie sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu konferencie a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program konferencie (9,00 – 16,00):
Výber z tém:
-
Kritérium „ekonomicky najvýhodnejšia ponuka“
-
Majú e-aukcie budúcnosť?
-
Občianska kontrola vo verejnom obstarávaní
- EPC a jeho verejné obstarávanie
-
Právne, vzdelávacie a poradenské služby v osobitnom režime hodnotiacich kritérií
Na konferencii vystúpia napríklad:
- Ing. Adriana Hrivnáčiková, Ministerstvo vnútra SR
- JUDr. Ján Ondruš, M. A., Transparency International Slovensko
- Ing. Branislav Šarmír, VO SK, a. s.
- Mgr. Juraj Revický, Tatra Tender, s. r. o.
-
JUDr. Ľubomír Púček, PanGen s.r.o.
Časový harmonogram konferencie:
08:00 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 1. blok programu
10:30 – 10:45 coffee break
10:45 – 12:30 2. blok programu
12:30 – 13:30 teplý obed
13:30 – 14:15 3. blok programu
14:15 – 14:30 coffee break
14.30 – 15.30 4. blok programu
15.30 – 16.00 tombola + záverečné slovo
(zmena programu vyhradená)
Kongresové centrum Technopol - Biznisuite
,
Konferencia sa bude konať v pristoroch Kongresového centra Technopol - Biznisuite Bratislava.
Adresa:
Kutlíkova 17,
852 50 Bratislava 5
MHD - Zastávka Technopol:
Z Hlavnej stanice:
93 + 99 prestup Jirásková
93 + 83 prestup SAV
Z Autobusovej stanice:
70 + 98 prestup Prístavný most
50 + 95 prestup Most Apollo
Parkovanie:
Priamo v areáli Technopol. Účastníci konferencie budú mať parkovanie ZDARMA.
Mapa:
Pre priblíženie mapy kliknite TU!