e-Marketing alebo Predaj cez internet

e-Marketing alebo Predaj cez internet

Ako efektívne osloviť a zaujať zákazníkov prostredníctvom internetu a predať im svoje výrobky a služby

Termín: 10. 3. 2011
Prednáša:

V 21. "digitálnom" storočí sa stáva ovládnutie e-Marketingu existenčnou nutnosťou pre väčšinu podnikateľských subjektov, e-Marketing je však dôležitý i pre mnohé neziskové organizácie či dokonca pre subjekty verejnej správy. Ak máte v úmysle prezentovať svoje produkty a služby internetovým kanálom formou presnej komunikácie s Vašou cieľovou skupinou, pozývame Vás na praktický seminár, kde Vás oboznámime s voľbou správnej e-Marketingovej stratégie.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Ciel' seminára:

Počet návštevníkov a analýza ich správania na webovej stránke, blogy, fóra, Facebook, iPhone, CMS systémy, internetové obchody, SEO (search engines optimization) a SEM (search engines marketing), to všetko preniká do slovníkov manažérov súkromných firiem i organizácií neziskového sektora. Pravdepodobne sledujete, ako sa na internete prezentujú Vaši konkurenti a ako komunikujú s Vašimi potenciálnymi zákazníkmi. Pokiaľ je vôbec možné predstaviť si komunikáciu so zákazníkmi bez týchto technológií dnes, už zajtra to bude doslova nemysliteľné!

Schopnosť nájsť, osloviť, zaujať a presvedčiť svojho zákazníka, či už ide o spotrebiteľa, firmu alebo občana, vyžaduje znalosť vhodných internetových nástrojov a nastavenie správnej e-Marketingovej stratégie. Na seminári Vás oboznámime s tým, ako takúto stratégiu ideovo navrhnúť a technicky pripraviť. Zdôrazníme nástroje, ako efektívne cieliť v prostredí internetu, získať zákazníkov pre kúpu, a následne ako merať výsledky použitých internetových nástrojov. V neposlednom rade Vás upozorníme na najnovšie trendy, ktoré už dnes začínajú ovplyvňovať svet internetu.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár e-Marketing alebo Obchodovanie na internete je určený súkromným spoločnostiam, ktoré chcú nachádzať nových zákazníkov na internete, ale aj organizáciám neziskovej sféry, pretože i tie potrebujú prezentovať služby, ktoré ponúkajú svojim konzumentom.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.  

Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)

 

      • Marketing v prostredí internetu
      • On-page a off-page nástroje pre e-Marketing
      • Tvorba e-Marketingovej stratégie
      • Voľba cieľovej skupiny a vhodných nástrojov
      • Čo a ako chceme prezentovať
      • Koľko to bude stáť a čo chceme dosiahnuť
      • Nástroje e-Marketingu v praxi (prípadové štúdie)
      • Požiadavky na www. stránky
      • Efektívne cielenie a správne zamierenie
      • Meracie nástroje, ktoré môžete využiť, a interpretácia výsledkov (Google Analytics)
      • Voľba a nastavenie cieľov
      • Aktuálne trendy e-Marketingu
      • Prípadová štúdia z radov účastníkov seminárov                                                                     (vyberieme náhodného účastníka seminára a navrhneme na mieste e-Marketingovú stratégiu pre jeho firmu/organizáciu, t.j. predstavíme nástroje, ako osloviť cieľovú skupinu a presvedčiť ju, aby  využívala naše výrobky či služby)

 

BA Petr Adamík

Petr Adamík je produktovým riaditeľom spoločnosti Poski.com s.r.o.

Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným riaditeľom spoločnosti Poski.com s.r.o.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout