e-Seminár: Ako na koučing, mentoring či spätnú väzbu

e-Seminár: Ako na koučing, mentoring či spätnú väzbu

Ako rozvíjať svojich kolegov či podriadených a zvýšiť ich výkon aj spokojnosť?

Termín: 9. 9. 2016
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Naučte sa rozvíjať schopnosti nevyhnutné pre výkon role dobrého manažéra, ktorý predáva skúsenosti a preverené postupy kolegom a napomáha ich rozvoju. Osvojte si prostredníctvom e-Seminára základné princípy spätnej väzby, mentoringu a koučingu na konkrétnych príkladoch a aplikujte osvedčené techniky vo svojej každodennej praxi.
 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ e-Seminára:

e-Seminár sa zaoberá rozvojom zručností z troch vzájomne prepojených oblastí.
Cieľom časti koučing je osvojiť si podstatu a základné princípy koučovania. Po skončení tejto časti budete schopní porozumieť hodnote koučovania, vysvetliť rozdiely medzi koučovaním a ostatnými nástrojmi rozvoja a používať základy techniky výkonového koučovania podľa modelu GROW.

Mentoring predstavuje vzťah medzi mentorom a pracovníkom. Základným predpokladom je dokázať predať skúsenosti a vhodným spôsobom poradiť zamestnancom v ich profesnom a sociálnom rozvoji. V tejto časti sa naučíte, ako pracovať na pozícii mentora a využiť svoje znalostí a skúsenosti tak, aby boli druhými prijímané.

Cieľom časti venovanej spätnej väzbe je naučiť sa ju poskytovať aj prijímať. Pozornosť bude zameraná zvlášť na prípady, kedy nebola ani po niekoľkonásobnom upozornení dosiahnutá požadovaná zmena výkonu či správania. Zoznámime vás s užitočnými technikami, ktorými je možné pozitívne ovplyvňovať úroveň medziľudských vzťahov, výkonu práce jednotlivca, ako aj celých tímov.

 

Kliknite sem pre detailný Obsah e-Seminára.

 

Komu je e-Seminár určený:

e-Seminár "Ako na koučing, mentoring či spätnú väzbu" je určený všetkým, ktorí pracujú na pozícii lektora, mentora, kouča, pedagóga, vedúceho pracovníka alebo sa na túto pozíciu pripravujú a potrebujú si osvojiť metódy rozvoja druhých.

Obchodné podmienky nájdete tu!

 

Obsah e-Seminára

Každý týždeň od nás dostanete jednu lekciu v elektronickom formáte. Záleží iba na Vás, kedy si materiál preštudujete. Na záver každej lekcie sme pre Vás pripravili súbor otázok, pri odpovediach na ktoré si preveríte, či ste danej téme porozumeli. Správne odpovede Vám zašleme vždy v nasledujúcej lekcii.

 

1. LEKCIA (9. 9. 2016)

Základné predpoklady pre efektívnu spätnú väzbu, mentoring, koučing

      • Moja osobnosť a čo môžeme očakávať od seba a druhých
      • Typológia temperamentov v 21. storočí
      • Ako moja osobnosť ovplyvňuje komunikáciu
      • Ako komunikovať s inými typmi, než som ja
      • Analýza môjho tímu (kolegov, koučovaných, mentee)
      • Práca s potenciálom a odstránenie bariér

 

2. LEKCIA (16. 9. 2016)

Spätná väzba

      • Zásady a fázy spätnej väzby, najčastejšie chyby
      • Aktívne počúvanie a empatia
      • Techniky podávania spätnej väzby
      • Metoda sandwich a metóda PVKD
      • Kritika a pochvala ako špecifická spätná väzba
      • Pochvala ako najlacnejší nástroj motivácie

 

3. LEKCIA (23. 9. 2016)

Mentoring

      • Ako ponúknuť podnetné nápady a pomôcť zvýšiť sebavedomie
      • Ako podnietiť profesionálne správanie
      • Ako konfrontovať negatívne správanie a postoje
      • Ako učiť príkladom a umožniť rast výkonov
      • Na koho strane mentor stojí
      • Ako ponúknuť odborné a skúsené rady tak, aby boli prijaté

 

4. LEKCIA (30. 9. 2016)

Koučing

      • Koučing ako jeden zo štýlov vedenia ľudí
      • Význam a prínos koučingu a podstata procesu koučovania
      • Metóda koučovania a model „GROW“
      • Koučing ako nástroj motivácie pracovníkov a koučing v hodnotení

 

e-Seminár

e-Seminár

,

Toto je e-Seminár, ktorý absolvujete na svojom PC - pohodlne vo Vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania.
Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout