e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (2)

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (2)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, i keď sami nemáte finančné vzdelanie.

Termín: 27. 1. 2012
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ e-Seminára:

Všetko súvisí so všetkým. Platí to v živote a rovnako tak aj v účtovných výkazoch, ktoré sú spolu navzájom previazané. Pokiaľ navyše viete, čo hľadáte, budete v nich relatívne rýchlo schopní nachádzať odpovede týkajúce sa finančného zdravia podniku, efektivity Vášho podnikania a miery rizika, ktorému je Vaša firma vystavená.

Na krátkych názorných príkladoch priblížime systém, ako sa zostavuje Súvaha, Výkaz ziskov a strát a Prehľad o peňažných tokoch. Povieme si, čo jednotlivé polia a čísla v týchto výkazoch znamenajú, ako im rozumieť a ako porozumieť vzťahom medzi nimi.

Zároveň pomocou metodického aparátu finančnej analýzy a ďalších príkladov predvedieme na konkrétnom príklade, ako s týmto nástrojom pracovať a aké závery môžete sami z dát získaných v účtovníctve firmy vyvodiť.

Kliknite sem pre detailný Program e-Seminára.

Komu je e-Seminár určený:

e-Seminár „Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť finančným výkazom“ je určený nielen vlastníkom spoločností a ich zástupcom, ktorí chcú poznať verný finančný obraz svojej spoločnosti, ale predovšetkým ďalším výkonným manažérom vo vedení firiem, ktorí nemajú finančné vzdelanie, ale chceli, alebo mali by (!) ekonomike svojej firmy rozumieť, či už sú to obchodní a marketingoví riaditelia, výrobní riaditelia či dokonca HR manažéri.

 

Ďalšie informácie:

Po absolvovaní e-Seminára Vám zašleme poštou CERTIFIKÁT, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program:

 

Každý týždeň od nás dostanete jednu lekciu v elektronickom formáte. Záleží len na Vás, kedy si zaslaný materiál preštudujete. Na záver každej lekcie sme pre Vás pripravili súbor otázok, ktorých zodpovedaním si overíte, že ste danej tematike porozumeli. Správne odpovede na otázky Vám zašleme vždy s nasledujúcou lekciou.

 

1.   LEKCIA (27. 1. 2012)

Súvaha

a.    Štruktúra aktív

b.    Štruktúra pasív

c.    Náklady na kapitál

d.    Bilančné pravidlá

 

2.  LEKCIA (3. 2. 2012)

Výkaz ziskov a strát

a.    Členenie nákladov a výnosov

b.    Odpisy dlhodobého majetku (amortizácia)

c.    Výsledok hospodárenia (zisk, strata) a jeho formy

d.    Nedaňové náklady a výnosy

 

3.  LEKCIA (10. 2. 2012)

Výkaz o peňažných tokoch

a.    Príjmy a výdaje

b.    Metódy zostavenia výkazu o peňažných tokoch

c.    Vzájomná previazanosť finančných výkazov

d.    Možnosti riadenia peňažných tokov

 

4.  LEKCIA (17. 2. 2012)

Finančná analýza

a.    Rentabilita

b.    Aktivita

c.    Likvidita

d.    Hodnotový ukazovateľ EVA

Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D.

Ladislav Tyll pôsobí od roku 2005 v obchodnej a konzultačnej firme TYLLCO s.r.o.

e-Seminár

e-Seminár

,

Toto je e-Seminár, ktorý absolvujete na svojom PC - pohodlne vo Vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania.
Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout