e-Seminár: Outsourcing a jeho prínos pre firmu

e-Seminár: Outsourcing a jeho prínos pre firmu

Čo všetko je vhodné vytesniť z firmy bez straty výkonnosti, a čo si ponechať pre maximalizáciu zisku

Termín: 4. 11. 2011
Prednáša:

Outsourcing predstavuje pre firmy jeden z nástrojov, ktorý pomáha znižovať prevádzkové a režijné náklady a súčasne ich lepšie riadiť. Držte sa pritom osvedčených zásad tak, aby konečný efekt nebol práve opačný. Zároveň je nutné si uvedomiť, že náklady nie sú tým jediným a najdôležitejším dôvodom pre vytesnenie procesov z firmy! Aké sú teda  kritériá pre outsourcovanie procesov?

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ e-Seminára:

Neustály tlak na riadenie a znižovanie firemných nákladov vedie manažérov  k vytesňovaniu niektorých „neproduktívnych“ nákladov z firmy a ich nákupu od externých poskytovateľov.

Otázkou ostáva, či je to pre firmu efektívne v dlhodobom horizonte, alebo ide iba o krátkodobé vylepšenie hospodárskeho výsledku. Z pohľadu vlastníkov firiem by mal byť jednoznačne sledovaný predovšetkým prvý cieľ. Jeho naplnenie možno prostredníctvom outsourcingu dosiahnuť iba na základe dôslednej analýzy vnútropodnikových procesov. Pre outsourcing musia byť vybrané iba také procesy, ktoré so sebou nenesú konkurenčnú výhodu a neprinášajú zákazníkovi pridanú hodnotu.

Management firmy sa často domnieva, že outsourcing pomôže výrazným spôsobom spriehľadniť náklady a pohľad na určitú funkčnú oblasť firmy. Aby tomu tak skutočne bolo, je potrebné rozobrať pohľadom manažérskeho účtovníctva do detailu všetky okolnosti, náklady a riziká s outsourcingom spojené a previesť ich na kvantitatívne údaje. Iba tak je možné si odpovedať na otázku, či je pre firmu výhodné realizovať proces / službu vlastnými silami, alebo si najať externého poskytovateľa.

Aj keď vylúčenie určitého procesu nie je krokom nenávratným, je potrebné si uvedomiť, že ide o komplikovaný, časovo aj finančne náročný proces. V neposlednom rade je nutné venovať dôkladnú pozornosť aj výberu vhodného dodávateľa služby či výrobku a následnému zmluvnému zabezpečeniu vzájomného vzťahu.

Kliknite sem pre detailný Program e-Seminára.

Komu je e-Seminár určený:

e-Seminár Outsourcing a jeho prínos pre firmu je určený majiteľom, riaditeľom a finančným manažérom spoločností.

Ďaľšie informácie:

Po absolvovaní e-Seminára Vám zašleme poštou CERTIFIKÁT, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program e-Seminára:

 

Každý týždeň od nás obdržíte jednu lekciu v elektronickom formáte. Záleží iba na Vás, kedy si materiál preštudujete. Na záver každej lekcie sme pre Vás pripravili súbor otázok, pri  odpovediach na ne si preveríte, či ste danej téme porozumeli. Správne odpovede Vám zašleme vždy v nasledujúcej lekcii.

 

1.     LEKCIA (4. 11. 2011)

Identifikácia procesov vhodných pre outsourcing

  • Vymedzenie základných pojmov, základná myšlienka outsourcingu
  • Rozdelenie procesov na hlavné a podporné
  • Procesy vhodné k vytesneniu
  • Limity využitia outsourcingu

 

2.     LEKCIA (11. 11. 2011)

Dôvody a kľúčové faktory úspechu outsourcingu

  • Dôvody a ciele využívania outsourcingu
  • Hierarchizácia cieľov
  • Kľúčové faktory pre úspešný outsourcing
  • Prípadové štúdie

 

3.     LEKCIA (18. 11. 2011)

Proces outsourcingu – Životný cyklus outsourcingu

  • Podniková stratégia
  • Výber vhodného poskytovateľa
  • Zmluva a zmluvné podmienky
  • Uvedenie do života
  • Riadenie vzťahu
  • Proces ukončenia

4.     LEKCIA (25. 11. 2011)

Hodnotenie prínosov a rizík outsourcingu

  • Náklady na outsourcing
  • Riziká outsourcingu
  • Chyby spojené s outsourcingom
  • Mýty o outsourcingu

Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D.

Ladislav Tyll pôsobí od roku 2005 v obchodnej a konzultačnej firme TYLLCO s.r.o.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout