e-Seminár: Reklamácie od A po Z

e-Seminár: Reklamácie od A po Z

Povinnosti a záväzky firiem pri riešení sťažností, reklamácií a sporov so zákazníkmi

Termín: 31. 10. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Nech robíme čokoľvek, čo vedie k dosiahnutiu spokojnosti zákazníkov, t. j. k uspokojeniu ich požiadaviek, vždy existuje určité riziko vzniku nezhody, ku ktorej môže dôjsť počas výroby tovaru alebo poskytovania služby. Pripravili sme pre vás e-Seminár, ktorý Vás naučí ako evidovať a vybavovať reklamácie, súčasťou sú vzory dokumentácie pre prax.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ e-Seminára:

e-Seminár Vám poskytne praktické informácie o povinnostiach a možnostiach zlepšovania v oblasti riadenia reklamácií od jej predvídania (prevencia pred reálnym vznikom reklamácie), cez podanie, evidovanie a vybavovanie reklamácie až po jej analýzu, hľadanie riešenia a následné zlepšovanie.

Zistíte, že manažérstvo reklamácií nie je len o uskutočňovaní najnutnejších činností vyplývajúcich z platnej legislatívy SR, ktoré sú priamo spojené s vybavením reklamácie. Oboznámite sa s podstatou, piliermi a procesným modelom manažérstva reklamácií a pomocnú ruku na analýzu a riešenie problémov uvedených v reklamáciách Vám podajú základné nástroje a metódy využiteľné na riešenie problémov.

e-Seminár zároveň uľahčí Vašu prácu, pretože jeho súčasťou sú vzory dokumentov pre Vašu každodennú prax.


Kliknite sem pre detailný Obsah e-Seminára! Obchodné podmienky nájdete tu!

Komu je e-Seminár určený:

e-Seminár je určený všetkým podnikateľským subjektom a organizáciám, ktorí pri svojom podnikaní a výkone svojich činností vstupujú do obchodných vzťahov, predovšetkým sa jedná o obchodné vzťahy B2B (Business to Business) a B2C (Business to Consumer).

Obsah e-Seminára

Každý týždeň od nás dostanete jednu lekciu v elektronickom formáte. Záleží iba na Vás, kedy si materiál preštudujete. Na záver každej lekcie sme pre Vás pripravili online test, pri ktorom si preveríte, či ste danej téme porozumeli. 

 

1.    LEKCIA (31. 10. 2014)

Zodpovednosť firiem voči zákazníkom-spotrebiteľom

  • Základný legislatívny rámec a normatívne zabezpečenie v manažérstve reklamácií
  • Podstata a piliere manažérstva reklamácií
  • Etické podnikanie

 

2.    LEKCIA (7. 11. 2014)

Procesný model manažérstva reklamácií

  • Proces manažérstva reklamácií a jeho subprocesy
  • Zavádzanie, využívanie a zlepšovanie kódexov správania sa s cieľom zvýšenia spokojnosti zákazníka-spotrebiteľa
  • Príslušná dokumentácia pre použitie v praxi

 

3.    LEKCIA (14. 11. 2014)

Návod na vybavovanie sťažností/reklamácií

  • Zavedenie, uplatňovanie, udržiavanie a zlepšovanie procesu/subprocesu vybavovania sťažností/reklamácií súvisiacich s produktmi
  • Príslušná dokumentácia pre použitie v praxi

 

4.    LEKCIA (21. 11. 2014)

Praktické rady a odporúčania pre podnikovú prax

  • Návod na riešenie sporov mimo podnikateľský subjekt
  • Zlepšovanie úrovne manažérstva reklamácií cez posúdenie a hodnotenie úplnosti a účelnosti existujúceho procesu manažérstva reklamácií
  • Základné nástroje a metódy využiteľné na riešenie problémov

Ing. Mgr. Jana Urdziková, PhD.

Jana Urdziková sa aktívne venuje problematike manažérstva kvality, systémov manažérstva kvality, štatistických nástrojov a metód riadenia kvality, monitoringu spokojnosti zákazníka, ochrany spotrebiteľa a manažérstva reklamácií.

e-Seminár

e-Seminár

,

Toto je e-Seminár, ktorý absolvujete na svojom PC - pohodlne vo Vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania.
Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout