Nákladový controlling v kríze a po nej

Nákladový controlling v kríze a po nej

Ako trvalo udržať náklady na optimálnej úrovni

Termín: 24. 3. 2011
Prednáša:

Nákladový controlling patril už aj v minulosti k dôležitým prvkom väčšiny úspešných firiem, ale až nedávna celosvetová hospodárska kríza plne ukázala jeho kritické miesto pre prežitie v súčasnom konkurenčnom prostredí. Poskytuje užitočné nástroje na zisťovanie, sledovanie a predovšetkým riadenie nákladových položiek podniku s cieľom ich udržania v celkových prijateľných medziach.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Nákladový controlling má v každej modernej firme nezastupiteľnú úlohu a plní veľmi významnú zložku k jej úspešnému fungovaniu v dnešnom náročnom ekonomickom prostredí. K jeho vybudovaniu a následnému využitiu sú potrebné znalosti predovšetkým z finančného a manažérskeho účtovníctva, finančnej analýzy, reportingu a finančného manažmentu.

Aby systém riadenia nákladov prinášal želané výsledky v každej organizácii, je potrebné poznať jeho komponenty  a vedieť ich správne použiť. Počas seminára predstavíme jednotlivé nástroje a postupy pre kontrolu nákladov a ich správnej aplikácie pre rozličné situácie v praxi. Zameriame sa tiež na oblasť vnútropodnikovej alokácie nákladov a spôsoby hodnotenia výkonu individuálnych prevádzok a oddelení, ktoré sa stali každodennou súčasťou väčšiny organizácií.

Tento seminár poskytne okrem detailného prehľadu hlavnej problematiky predovšetkým množstvo praktických príkladov na zlepšenie hospodárenia firiem a tým aj ich celkového postavenia na trhu.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Nákladový controlling v kríze a po nej je určený všetkým tým, ktorí sú zodpovední za celkovú finančnú situáciu v podniku, hlavne finančným riaditeľom, hlavným účtovníkom, finančným analytikom, podnikateľom a majiteľom firiem.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu

Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)

 

1.    Rozdelenie nákladov

a.    Fixné vs variabilné

b.    Priame vs nepriame

c.    Kontrolovateľné vs nekontrolovateľné

d.    Náklady vs výdavky

2.    Cost-Volume-Profit (CVP) analýza

a.    Vplyv objemu výroby na náklady

b.    Bod zvratu (BEP)

c.    Maximalizácia zisku

3.    Alokácia nákladov

a.    Dôvody alokácie

b.    Postup a metódy (priama vs nepriama) 

4.    Procesný controlling a Activity-Based Costing (ABC)

 

5.    Decentralizácia a hodnotenie výkonu

a.    Zodpovednostné účtovníctvo

b.    Nákladové strediská

c.    Modely hodnotenia výkonu

6.    Ďalšie kritické oblasti pre podnikový controlling

Peter Folk, MBA

Peter Folk je odborník v oblasti podnikových financií a manažérskeho účtovníctva s vyše 25 ročnou praxou vo významných svetových spoločnostiach pôsobiacich v rozličných odvetviach. Pôsobil v manažérskych pozíciách na lokálnej aj celoeurópskej úrovni v oblastiach profesionálnych služieb, informačných technológií a v posledných rokoch hlavne v hoteliérstve a cestovnom ruchu. Pravidelne prednáša aj v programe MBA na Vysokej škole manažmentu na Slovensku a jej partnerských školách v zahraničí, predmety so zameraním na účtovníctvo, financie a strategický manažment.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout