Optimalizácia nákupu vo Vašej organizácii

Optimalizácia nákupu vo Vašej organizácii

Efektívny procurement ako zdroj významných úspor a spolutvorca ziskov

Termín: 9. 8. 2012
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Celý rad organizácii dnes hľadá možné úspory vo vyššej efektivite nákupných činností. Ich predstavy o cieľoch a aktivitách oddelení nákupu sa však veľmi rôznia. Naučte sa správne nastaviť zložitú procedúru firemného nákupu pomocou nášho seminára.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

V rámci seminára sa budeme zaoberať tromi skupinami tém. Začneme rozdelením nákupu podľa jeho funkcií na strategický nákup, operatívny nákup a zásobovanie. Ďalej si predstavíme moderné nástroje používané v nákupe a spôsoby ich využitia v praxi. Nemáme tým na mysli software, ale skutočné elektronické nástroje, akými sú firemné databáze či nákupné internetové aukcie. V tretej časti sa budeme venovať outsourcingu nákupných výberových konaní, ich prínosom a rizikám.

Oddelenie nákupu je žiaľ v organizáciách stále podceňované. Niekde dokonca vôbec neexistuje, a sú známe aj odstrašujúce prípady, kedy si vedenie mýli nákup so zásobovaním. Nákup je pritom jedným z najvýznamnejších tvorcov ziskov so všetkými nákladmi aj prínosmi. Jeho optimalizáciou je možné docieliť veľmi pozitívnych efektov. Na našom seminári sa dozviete, čo je možné urobiť lepšie, aby sa Vašej spoločnosti darilo. Podelíme sa s Vami o množstvo prínosných praktických skúseností.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Optimalizácia nákupu vo Vašej organizácii je určený predovšetkým manažérom s kompetenciou riadiť nákupné oddelenie, majiteľom firiem, ale aj zástupcom verejnej správy.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9:00-15:30 h)

 

  1. Rozdelenie nákupu podľa funkcií

       -  Strategický nákup

       -  Operatívny nákup

       -  Zásobovanie

       -  Nákupný controlling

 

2.    Moderné trendy nákupu

       -  Externé databáze dodávateľov

       -  Elektronické nákupné aukcie

 

3.    Outsourcing nákupu

       -  Procesy

       -  Ľudia

       -  Kapacity

       -  Úspory

       -  Know-how

       -  Ukážky z praxe

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje v spoločnosti ALSENTA s.r.o.

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje v spoločnosti ALSENTA s.r.o.

Bratislava, Aston Business Hotel

Bratislava, Aston Business Hotel

,

Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.

 

Adresa:

Aston Business Hotel Bratislava 

Bajkalská 22
Bratislava

 

Doprava:

MHD:

zastávka Mliekarenská:

  • z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
  • z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
  • z/do centra mesta trolejbus č. 205.

Autom:

GPS: N 48.15360, E 17.14656

Parkovanie zadarmo:

  • bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
  • vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)

 

google mapa

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout