Seminár: Profesionálna asistentka - manažment podpory manažérov
Staňte sa asistentkou, ktorej pomoc bude pre manažérov na nezaplatenie
Termín: 24. 2. 2015
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Recepčné, office manažérky, asistentky sú často prvými osobami, s ktorými sa nielen Vaši klienti, ale aj zákazníci stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie, efektívne riešenie úloh a proaktívny prístup uľahčia prácu nejednému oddeleniu a aj celému manažmentu. Pre rozlietané šéfa sú veľakrát prvou pomocou pri organizovaní času a sledovaní termínov v plnom diári. Chcete, aby Vašou pravou rukou bola spoľahlivá profesionálka? Alebo chcete byť ako office manažérka nenahraditeľnou pomocou pre kolegov? Prihláste sa na náš seminár.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je zvýšenie profesionálneho vystupovania recepčných, asistentiek, ako aj office manažérok, ktoré sú prvým kontaktom so zákazníkmi a klientmi firmy. Musia byť preto vysoko profesionálne a vystupovať reprezentatívne. Na seminári sa preto zameriame na zvýšenie efektivity komunikácie (osobnej, telefonickej aj emailovej) a samotnej práce asistentiek/ asistentov.
Pozrieme sa bližšie aj na to, ako zvládať problematického či agresívneho zákazníka či volajúceho a ako lepšie predvídať prípadne konflikty.
Spoločne so skúsenou lektorkou si rozšírite poznatky z oblasti biznis etikety. Aby ste mohli napredovať, naučíme Vás, ako lepšie spoznať svoj potenciál a aj to, ako ho rozvíjať. Na názorných príkladoch z praxe Vám ukážeme, ako efektívne riešiť problematické situácie.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Profesionálna asistentka - manažment podpory manažérov“ je určený predovšetkým manažérom a vedúcim pracovníkom, ktorí majú asistentky/ asistentov. Takisto je určený aj pre personálnemu oddeleniu, office manažérom, ako aj pre samotné asistentky a recepčné – tak z verejnej, ako aj súkromnej sféry.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30h):
1. Komunikačné zručnosti – neverbálna aj verbálna komunikácia
- Reč tela – čo dokážem prečítať zo správania druhých a čo signalizujem vlastným telom
- Ako farby ovplyvňujú naše správanie? – ako sa obliecť, aby som podporila cieľ svojej komunikácie
- Signály klamania a problémové gestá
- Odstránenie bariér v komunikácii
- Ktoré slová podporujú komunikáciu a naopak
- Aktívne počúvanie – nástroj efektívnej komunikácie
2. Telefonická komunikácia
- Zásady profesionálnej telefonickej komunikácie
- Ako sa správne predstaviť?
- Práca s hlasom
- Najčastejšie chyby v telefonickej komunikácii
- Zvládnutie agresívneho či problémového volajúceho
3. Etiketa
- Skratky na pozvánkach – čo znamenajú
- Ako sa vhodne obliecť, aby som pôsobila profesionálne
- Podávanie rúk
- Riešenie problémov z praxe
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.