Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta

Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta

Profesionálne jednanie so zákazníkmi a partnermi ako konkurenčná výhoda.

Termín: 5. 9. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Vaši zamestnanci tzv. prvej línie a ich manažéri sú väčšinou jedinými osobami, s ktorými sa nielen Vaši zákazníci a klienti, ale aj partneri stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie v náročných situáciách, efektívne riešenie konfliktov a problémových zákazníkov určujú postoj, akým sa na Vašu spoločnosť zákazníci, klienti a dodávatelia pozerajú. Pokiaľ chcete, aby boli Vaši zamestnanci a manažéri vyzbrojení efektívnymi metódami na zvládanie problémových a konfliktných zákazníkov v stresových situáciách, prihláste ich na náš seminár.
 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je zvýšenie profesionálneho vystupovania zamestnancov, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu so zákazníkmi, klientmi firmy alebo dodávateľmi. Je dôležité, aby vystupovali vysoko profesionálne a reprezentatívne, keďže sú tvárou spoločnosti aj počas riešenia nepríjemných situácií, reklamácií alebo konfliktov.

 

Na seminári sa preto zameriame na zvýšenie efektivity komunikácie nielen s klientmi, ale aj s okolím v náročných situáciách. Pozrieme sa bližšie aj na to, ako zvládať problematického, konfliktného či agresívneho zákazníka a ako lepšie predvídať prípadné konflikty.

 

Spoločne so skúsenou lektorkou sa naučíte efektívne komunikovať. Aby ste mohli napredovať, naučíme Vás, ako lepšie spoznať svoj potenciál a aj to, ako ho rozvíjať. Na názorných príkladoch z praxe Vám ukážeme, ako efektívne riešiť problematické situácie.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár “Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta“ je určený predovšetkým manažérom a vedúcim pracovníkom obchodného oddelenia, oddelenia nákupu, personálneho oddelenia ako aj zamestnancom, ktorí sú poverení komunikáciou dovnútra spoločnosti i navonok. Takisto je určený aj zamestnancom, ktorí čelia stresovým situáciám a konfrontácii s problémovými a konfliktnými zákazníkmi, partnermi a dodávateľmi či už z verejnej alebo súkromnej sféry.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15,30 hod.):

 

I.      Komunikačné zručnosti

      • Reč tela – čo dokážem prečítať zo správania druhých a čo signalizujem vlastným telom
      • Ako klient signalizuje telom námietku alebo nesúhlas
      • Odstránenie bariér v komunikácii
      • Aktívne počúvanie – nástroj efektívnej komunikácie

 

II.      Konflikt

      • Druhy  a zdroje konfliktov
      • Dynamika konfliktu
      • Stratégie riešenia konfliktov

 

III.    Asertivita

      • Zvládnutie nahnevaného zamestnanca, klienta
      • Ako sa ubrániť kritike a zvýšiť presvedčivosť
      • Asertivita – spôsob ako podporiť seba aj druhého v komunikácii a ubrániť sa kritike či manipulácii
      • Asertívne techniky pri zvládaní problémových situácií
      • Nácvik zručností
      • Riešenie problémov z praxe 

Mgr. Dagmar Sliacka

Dagmar Sliacka vyštudovala psychológiu na Filozofickej fakulte UK v Bratislave a vo svojej odbornej praxi sa venuje najmä práci v oblasti ľudských zdrojov, psychológie, personalistiky a Assessment / Development centier.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout