Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta
Profesionálne jednanie so zákazníkmi a partnermi ako konkurenčná výhoda.
Termín: 5. 9. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Vaši zamestnanci tzv. prvej línie a ich manažéri sú väčšinou jedinými osobami, s ktorými sa nielen Vaši zákazníci a klienti, ale aj partneri stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie v náročných situáciách, efektívne riešenie konfliktov a problémových zákazníkov určujú postoj, akým sa na Vašu spoločnosť zákazníci, klienti a dodávatelia pozerajú. Pokiaľ chcete, aby boli Vaši zamestnanci a manažéri vyzbrojení efektívnymi metódami na zvládanie problémových a konfliktných zákazníkov v stresových situáciách, prihláste ich na náš seminár.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je zvýšenie profesionálneho vystupovania zamestnancov, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu so zákazníkmi, klientmi firmy alebo dodávateľmi. Je dôležité, aby vystupovali vysoko profesionálne a reprezentatívne, keďže sú tvárou spoločnosti aj počas riešenia nepríjemných situácií, reklamácií alebo konfliktov.
Na seminári sa preto zameriame na zvýšenie efektivity komunikácie nielen s klientmi, ale aj s okolím v náročných situáciách. Pozrieme sa bližšie aj na to, ako zvládať problematického, konfliktného či agresívneho zákazníka a ako lepšie predvídať prípadné konflikty.
Spoločne so skúsenou lektorkou sa naučíte efektívne komunikovať. Aby ste mohli napredovať, naučíme Vás, ako lepšie spoznať svoj potenciál a aj to, ako ho rozvíjať. Na názorných príkladoch z praxe Vám ukážeme, ako efektívne riešiť problematické situácie.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár “Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta“ je určený predovšetkým manažérom a vedúcim pracovníkom obchodného oddelenia, oddelenia nákupu, personálneho oddelenia ako aj zamestnancom, ktorí sú poverení komunikáciou dovnútra spoločnosti i navonok. Takisto je určený aj zamestnancom, ktorí čelia stresovým situáciám a konfrontácii s problémovými a konfliktnými zákazníkmi, partnermi a dodávateľmi či už z verejnej alebo súkromnej sféry.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00 - 15,30 hod.):
I. Komunikačné zručnosti
- Reč tela – čo dokážem prečítať zo správania druhých a čo signalizujem vlastným telom
- Ako klient signalizuje telom námietku alebo nesúhlas
- Odstránenie bariér v komunikácii
- Aktívne počúvanie – nástroj efektívnej komunikácie
II. Konflikt
- Druhy a zdroje konfliktov
- Dynamika konfliktu
- Stratégie riešenia konfliktov
III. Asertivita
- Zvládnutie nahnevaného zamestnanca, klienta
- Ako sa ubrániť kritike a zvýšiť presvedčivosť
- Asertivita – spôsob ako podporiť seba aj druhého v komunikácii a ubrániť sa kritike či manipulácii
- Asertívne techniky pri zvládaní problémových situácií
- Nácvik zručností
- Riešenie problémov z praxe
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.