Seminár: Efektívna asertívna komunikácia
Alebo ako si poradiť v náročných situáciách?
Termín: 14. 3. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Potrebujete zvládať náročné situácie a naučiť sa efektívne komunikovať? Ste prvým kontaktom pre klientov, zákazníkov Vašej spoločnosti a veľakrát sa stretávate s nespokojnými a nepríjemnými zákazníkmi či klientami? Či ste už recepčná, office manažérka, asistentka alebo sa inak dostávate do styku so zákazníkmi, klientami, je určite nevyhnutné sa naučiť techniky zvládania náročných situácií a odučiť sa komunikačným zlozvykom, ktoré Vám môžu komplikovať Vašu prácu. Naučte sa asertívne techniky, zvládať kritiku či problémovú komunikáciu, vďaka ktorým sa zefektívnite v práci i súkromí!
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je naučiť účastníkov zvládať náročné životné situácie, dokázať sa presadiť v nich asertívne s rešpektom k sebe, aj druhým ľuďom.
Na seminári sa naučíte ako zvládať kritiku, manipuláciu či problémovú komunikáciu. Nepríjemní a nespokojní zákazníci už nebudú nočnou morou, ale budete vedieť, ako viesť rozhovor s nimi bez toho, aby ste sa dostali do patovej situácie.
Taktiež sa oboznámite s technikami, ktoré Vám pomôžu naučiť sa presadzovať efektívne v rôznych situáciách. Zefektívnite sa nielen vo svojej práci, ale i vo Vašom súkromnom živote.
Spoločne so skúsenou lektorkou si osvojíte naučené i malým tréningom - modelovými rozhovormi, aby ste sa zbavili komunikačných zlozvykov, o ktorých ani nemusíte vedieť.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár “Efektívna asertívna komunikácia“ je určený všetkým zamestnancom, ktorí potrebujú efektívne komunikovať a zvládať náročné situácie či problémových klientov, zamestnancov, podriadených a pod.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30 hod.):
• Ako správne vnímať asertivitu, výhody asertívnej komunikácie
• Komunikačné zlozvyky
• Asertívne správanie - nástroj pre úspešné zvládanie náročných a konfliktných situácií
• Podstata asertivity – základné práva, povinnosti
• Ochrana pred manipuláciou, typológia manipulátorov
• Ako byť autentický a priamy v komunikácii s druhými - kongruencia
• Asertívne techniky
• Ako prijímať kritiku
Bratislava, Apollo Hotel ****
Dulovo námestie 1, Bratislava 82108
Apollo Hotel **** Bratislava
je známy tradične kvalitnými službami na vysokej úrovni, priateľským personálom a príjemnou atmosférou. Nachádza sa v blízkosti novej business zóny. Je dobre dostupný zo všetkých hlavných a diaľničných príjazdových smerov, priamo k hotelu Vás privedie najnovší most cez rieku Dunaj - Apollo.
Apollo Hotel má vychýrenú a mnohokrát oceňovanú Reštauráciu sv. Huberta.
Adresa:
Dulovo nám. 1
821 08 Bratislava
tel.: +421 2 55 968 922
MHD:
50, 68 – zastávka Dulovo námestie
Parkovanie:
Parkovanie je možné pred hotelom na hotelovom parkovisku za poplatok alebo zdarma v priľahlých uliciach.