Seminár: Efektívna asertívna komunikácia
Alebo ako si poradiť v náročných situáciách.
Termín: 17. 2. 2016
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Potrebujete zvládať náročné situácie a naučiť sa efektívne komunikovať? Ste prvým kontaktom pre klientov, zákazníkov Vašej spoločnosti a veľakrát sa stretávate s nespokojnými a nepríjemnými zákazníkmi či klientami? Či ste už recepčná, office manažérka, asistentka alebo sa inak dostávate do styku so zákazníkmi, klientami, je určite nevyhnutné sa naučiť techniky zvládania náročných situácií a odučiť sa komunikačným zlozvykom, ktoré Vám môžu komplikovať Vašu prácu. Naučte sa asertívne techniky, zvládať kritiku či problémovú komunikáciu, vďaka ktorým sa zefektívnite v práci i súkromí!
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je naučiť účastníkov zvládať náročné životné situácie, dokázať sa presadiť v nich asertívne s rešpektom k sebe, aj druhým ľuďom. Na seminári sa naučíte ako zvládať kritiku, manipuláciu či problémovú komunikáciu. Nepríjemní a nespokojní zákazníci už nebudú nočnou morou, ale budete vedieť, ako viesť rozhovor s nimi bez toho, aby ste sa dostali do patovej situácie.
Na našom seminári sa oboznámite s technikami, ktoré Vám pomôžu naučiť sa presadzovať efektívne v rôznych situáciách. Zefektívnite sa nielen vo svojej práci, ale i vo Vašom súkromnom živote.
Spoločne so skúsenou lektorkou si osvojíte naučené i malým tréningom - modelovými rozhovormi, aby ste sa zbavili komunikačných zlozvykov, o ktorých ani nemusíte vedieť.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár “Efektívna asertívna komunikácia“ je určený všetkým zamestnancom, ktorí potrebujú efektívne komunikovať a zvládať náročné situácie, či problémových klientov, zamestnancov, podriadených a pod.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30h):
• Ako správne vnímať asertivitu
• Komunikačné zlozvyky
• Asertívne správanie - nástroj pre úspešné zvládanie náročných a konfliktných situácií
• Asertívne práva a povinnosti
• Ochrana pred manipuláciou, typológia manipulátorov
• Umenie počúvať
• Asertívne techniky
• Ako prijímať kritiku
• Nácvik asertívneho správania
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.