Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach
Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.
Termín: 24. 1. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so základnými zásadami evidencie dochádzky a možnosťami rozvrhnutia pracovného času zamestnanca.
Dozviete sa, kedy je možné zamestnancovi nariadiť prácu nadčas a kedy je možné s ním dohodnúť prácu nadčas. Vysvetlíme si pravidlá nariaďovania pracovnej pohotovosti i výkonu nočnej práce. Tieto inštitúty si rozoberieme aj v prípade dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru.
Venovať sa budeme aj evidencii pracovných zmien a problematike jednotlivých prevádzkových režimov. Chýbať nebudú praktické rady a tipy.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach“ je určený najmä zamestnávateľom, vedúcim zamestnancom, personalistom, špecialistom v oblasti práce a miezd, podnikovým právnikom a manažérom ľudských zdrojov zo súkromného ako aj z verejného sektoru.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30 hod.):
- Pracovný čas a jeho rozvrhnutie
- Vymedzenie zmeny a zmenovej dochádzky
- Konto pracovného času a pružný pracovný čas
- Evidencia pracovného času a dochádzky
- Evidencia pracovného času dohodárov
- Nariadená a dohodnutá práca nadčas
- Práca nadčas pri určitých kategóriách zamestnancov
- Mzda za prácu nadčas
- Nočná práca a mzdové zvýhodnenie
- Pracovná pohotovosť a jej odmeňovanie
Bratislava, Apollo Hotel ****
Dulovo námestie 1, Bratislava 82108
Apollo Hotel **** Bratislava
je známy tradične kvalitnými službami na vysokej úrovni, priateľským personálom a príjemnou atmosférou. Nachádza sa v blízkosti novej business zóny. Je dobre dostupný zo všetkých hlavných a diaľničných príjazdových smerov, priamo k hotelu Vás privedie najnovší most cez rieku Dunaj - Apollo.
Apollo Hotel má vychýrenú a mnohokrát oceňovanú Reštauráciu sv. Huberta.
Adresa:
Dulovo nám. 1
821 08 Bratislava
tel.: +421 2 55 968 922
MHD:
50, 68 – zastávka Dulovo námestie
Parkovanie:
Parkovanie je možné pred hotelom na hotelovom parkovisku za poplatok alebo zdarma v priľahlých uliciach.