Seminár: Riadenie distribučného skladu. Logistika
Ako na organizáciu, pravidlá, riadenie tímu a vyhodnocovanie skladových procesov.
Termín: 8. 9. 2015
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Riešite neustále skladové manká, chybné vyskladňovanie tovaru či materiálov? Vaši odberatelia Vás „bombardujú“ chybami v dodanom tovare? Pri riešení týchto problémov ste zistili hmotné škody, práca vašich skladníkov je neefektívna a nezodpovedná, a strácate Váš pracovný čas riešením týchto záležitostí? Ponúkame Vám pomoc.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je perfektné zvládnutie riadenia logistických procesov, ktoré sa môže stať významnou konkurenčnou výhodou a kľúčom k úspechu Vašej firmy. Naučíme Vás, ako sa správne orientovať v skladových procesoch, ako pripraviť podklady, zvoliť si vhodný spôsob práce, vedieť koordinovať svoju prácu, riešiť vzniknuté problémy, navrhnúť, zaistiť a poskytnúť doplnkové služby.
Seminár Vám ukáže cestu ako sa orientovať v jednotlivých skladových procesoch: príjem, výdaj, prevod, evidencia, inventarizácia, posúdenie kvality tovarov, prípravu podkladov.
Na seminári sa taktiež budeme intenzívne venovať špecifickým otázkam vhodnej manipulačnej techniky, spôsobu balenia, riešenia prípadných nezrovnalostí. Spoločne budeme aj analyzovať problémy z praxe účastníkov a hľadať správne riešenia.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Riadenie distribučného skladu. Logistika“ je určený pracovníkom skladov veľkoobchodných a distribučných spoločností, ďalej pracovníkom e-shopov a maloobchodov. O problematiku sa môžu zaujímať obchodné spoločnosti, ale tiež organizácie verejného sektora, ktoré skladujú zásoby.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00 - 15,30h):
-
Riadenie tímu – vybudovať si tím profesionálov, vedieť vyhľadať a osloviť vhodných kandidátov, nastaviť zastupiteľnosť a spätnú väzbu, techniky vlastnej motivácie (osobný prístup k manuálnej práci), nastaviť pracovné, etické a morálne princípy, vybudovať vzájomnú dôveru
-
Vyhodnocovanie/analyzovanie – efektívnosť skladovania, efektívnosť distribúcie, komunikácia s kolegami, optimálne druhy dopravy, spolupráca s dodávateľmi a zákazníkmi, nastavenie skladových procesov, vedenie evidencie a dokumentácie
-
Navrhovanie – efektívnejšie skladové procesy a dokumenty, priestorové úpravy skladu, optimálne distribúcia a doprava, najvhodnejšia vnútropodniková komunikácia, spôsob komunikácie s obchodnými partnermi, využitie manipulačnej techniky
-
Práca v sklade a skladové procesy – poznať časovú a pracovnú náročnosť všetkých skladových procesov, znalosť skladovej dokumentácie, pravidlá pre vyplňovanie a vybavovanie skladovej dokumentácie
-
Usporiadanie organizácie skladu – navrhnúť a koordinovať spoločne so špecialistami usporiadanie regálov a uličiek, vyčleniť manipulačné plochy, zvoliť vhodnú manipulačnú techniku
-
Nastavenie pravidiel skladu – ako, čo, kedy a kto pracuje, určenie zodpovedností pre jednotlivých pracovníkov
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.