Seminár: Stavba marketingového plánu

Seminár: Stavba marketingového plánu

Ako vytvoriť správny marketingový plán s uznávanou štruktúrou od A do Z

Termín: 3. 9. 2013
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Jeseň je obdobím plánovania vo všetkých firmách. Príďte si porovnať a doplniť svoje znalosti o tom, čo by nemalo chýbať v žiadnom marketingovom pláne. Načerpajte nové podnety a pripravte efektívny marketingový plán, ktorý vašu spoločnosť úspešne prevedie rokom 2014!

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Pod pojmom marketingový plán si rôzne spoločnosti predstavujú jeho veľmi odlišné podoby, bežne užívané vo firemnej praxi. Efektívne zostavený marketingový plán má však rovnako ako finančný alebo biznis plán, svoje presné zákonitosti, objektívne danú stavbu a úplne jednoznačný obsah.
Na seminári sa naučíte, ako pripraviť vstupné dáta pre marketingový plán a ako taký plán postupne zostaviť vo všetkých jeho potrebných častiach. Ukážeme Vám, ako objektívne analyzovať súčasný stav vašej činnosti, vašu konkurenciu a ďalšie vonkajšie faktory. Budete vedieť správne stanoviť firemné ciele a stratégie pre ich dosiahnutie, pripravovať a riadiť konkrétne marketingové aktivity a definovať pre ne potrebné finančné a iné zdroje.
Porozumiete spôsobom vyhodnocovania úspešnosti marketingových aktivít. Pochopíte, že marketingový plán je súčasťou strategického (biznis) plánu celej organizácie a zohráva v ňom kľúčovú úlohu.

Kliknite sem pre detailný Program seminára!

Komu je seminár určený:

Seminár Stavba marketingového plánu je určený marketingovým a obchodným manažérom a členom vrcholového manažmentu firiem. Je vhodný pre veľké spoločnosti, ako aj pre malých a stredných podnikateľov. Pozývame taktiež zástupcov verejného a neziskového sektora, pretože marketingové aktivity sa v určitom rozsahu dotýkajú aj ich činnosti.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15,30h):

Témy praktického celodenného seminára, ktorý bude obsahovať aj praktické cvičenia – napr. riešenie prípadovej štúdie, schému návrhu pre vlastný plán.

 

Situačná analýza:

      • Vývoj trhu, potreby a požiadavky zákazníkov
      • Identifikácia konkurentov, ich ciele, stratégie a správanie 

SWOT analýza:

      • Identifikácia vnútorných silných a slabých stránok spoločnosti, vonkajších príležitostí a hrozieb
      • Zhodnotenie vlastnej konkurenčnej sily, definícia kritických problémov

Stanovenie cieľov:

      • Hierarchia cieľov, merateľná forma, kompatibilita
      • Realistické stanovenie a stimulujúce zameranie

Marketingová stratégia:

      • Penetrácia a rozširovanie trhu
      • Vývoj a diferenciácia produktu
      • Diverzifikácia

Marketingový mix:

      • Produkt (kvalita, vlastnosti, značka, obal, design)
      • Cena (cenotvorba, zľavy, platobné podmienky)
      • Distribúcia (distribučné cesty, medzičlánky, fyzická distribúcia)
      • Komunikácia (reklama, podpora predaje, PR, osobný predaj, direct marketing, mediálny plán)

Marketingový program:

      • Úlohy, organizačné zabezpečenie, zodpovednosť za realizáciu
      • Časový harmonogram aktivít
      • Rozpočet nákladov na krytie jednotlivých akcií

Kontrola:

      • Analýza predaja, analýza tržného podielu
      • Analýza marketingových nákladov
      • Kontrola marketingovej stratégie – marketingový audit

Praktické cvičenia:

      • Riešenie prípadovej štúdie
      • Schéma návrhu pre vlastný plán

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je skúsený dlhoročný lektor a konzultant v oblasti marketingu, manažmentu a obchodných operácií.

Bratislava, Aston Business Hotel

Bratislava, Aston Business Hotel

,

Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.

 

Adresa:

Aston Business Hotel Bratislava 

Bajkalská 22
Bratislava

 

Doprava:

MHD:

zastávka Mliekarenská:

  • z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
  • z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
  • z/do centra mesta trolejbus č. 205.

Autom:

GPS: N 48.15360, E 17.14656

Parkovanie zadarmo:

  • bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
  • vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)

 

google mapa

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout