Seminár: Vysielanie zamestnancov a medzinárodné zamestnávanie

Seminár: Vysielanie zamestnancov a medzinárodné zamestnávanie

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia.

Termín: 8. 12. 2016
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. Od 18. júna 2016 vstúpil do účinnosti nový zákon, ktorý v praxi zmenil zaužívané postupy a procesy pri vysielaní. Zákon č. 351/2015 Z. z. o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb určuje identifikáciu vysielania, povinnosti inšpektorátov práce v SR a ostatných členských štátov, určuje povinnosti zamestnávateľov a určuje postupy pri cezhraničnom vymáhaní uložených pokút. Menia sa aj ustanovenia Zákonníka práce vo vzťahu k vysielaniu. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky.
 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s problematikou medzinárodného zamestnávania a princípmi vysielania zamestnancov v rámci SR, členských štátov EÚ, EHP a Švajčiarska, ako aj vysielaním zamestnancov na pracovné cesty do nečlenských štátov EÚ.

Počas seminára Vás budeme informovať o nových zákonoch, novelách súvisiacich zákonov a smerníc EÚ, účinných od júna 2016. Dozviete sa potrebné postupy zamestnávateľa v oblasti zamestnávania cudzincov a vysielania zamestnancov do iných členských štátov a prijímania vyslaných zamestnancov na území SR. Vysvetlíme všetky potrebné náležitosti pri vysielaní zamestnancov, a/alebo prijímaní vyslaných zamestnancov, porovnáme rozdiely medzi vysielaním a vyslaním na zahraničnú pracovnú cestu, upozorníme na administratívne požiadavky pri zamestnávaní cudzincov na území SR.

Seminár Vám poskytne komplexný prehľad o povinnostiach zamestnávateľa a zamestnanca pre prípad vysielania a rovnako Vám poskytne všetky informácie o administratívnych postupoch potrebných pri zamestnávaní cudzincov a vysielaní a komunikácii s príslušnými inštitúciami na Slovensku a v prijímajúcich členských štátoch.

Seminár je prakticky rozdelený na tri časti – pracovno-právnu časť; časť týkajúcu sa sociálneho zabezpečenia a komunikácie s príslušnými inštitúciami (zdravotná poisťovňa, sociálna poisťovňa, úrad práce, inšpektorát práce) a na aplikačnú časť, kde vyriešime konkrétne príklady z praktického života.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

SeminárVysielanie zamestnancov a medzinárodné zamestnávanie" je určený konateľom a štatutárom spoločností, HR manažérom, personalistom, mzdovým účtovníkom, ktorí potrebujú zamestnávať občanov iných štátov, vysielať svojich zamestnancov, prípadne prijímať vyslaných zamestnancov v SR.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15,30 hod.):

  • Zamestnávanie občanov EÚ, vysielanie a prijímanie vyslaných zamestnancov
  • Medzinárodný prenájom pracovnej sily a poskytovanie služieb  
  • Podstatné náležitosti vysielania
  • Pracovno-právne vzťahy, pracovné podmienky a podmienky odmeňovania vysielaných zamestnancov
  • Zákon o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb a jeho uplatňovanie v praxi
  • Postupy a povinnosti zamestnávateľa pri vysielaní
  • Komunikácia s príslušnými inštitúciami
  • Výkon kontroly podmienok vysielania
  • Sociálne a zdravotné zabezpečenie vysielaných a vyslaných zamestnancov
  • Cestovné náhrady
  • Zamestnávanie cudzincov
  • Praktické problémy, skúsenosti a efektívne riešenia
  • Diskusia – Vaše otázky, riešenie konkrétnych príkladov z Vašej praxe

JUDr. Lucia Sabová Danková

Na Národnom inšpektoráte práce pôsobí od januára 2016. Odborne zastrešuje administratívnu spoluprácu s kontaktnými orgánmi v členských štátoch Európskej únie prostredníctvom informačného systému o vnútornom trhu ako aj oblasť vysielania zamestnancov. Venuje sa poradenstvu pri dodržiavaní právnych predpisov v pracovnoprávnej oblasti pre širokú oblasť fyzických a právnických osôb pôsobiacich v Slovenskej republike ako aj v zahraničí v pozícii zamestnancov alebo zamestnávateľov.

Má bohaté skúsenosti v rôznych oblastiach súkromného práva. Po ukončení štúdia pôsobila v advokátskej kancelárii so špecializáciu na občianske, obchodné a správne právo. Na exekútorskom úrade pracovala v pozícii exekútorského koncipienta so zameraním predovšetkým na exekúcie nehnuteľností a obchodných podielov. Následne zamerala profesijné pôsobenie na oblasť developerských činností, kde v pozícii právnika zabezpečovala právne zastupovanie developerských a realitných spoločností pred orgánmi štátnej správy ako aj v zmluvných vzťahoch.

Bratislava, Apollo Hotel ****

Bratislava, Apollo Hotel ****

Dulovo námestie 1, Bratislava 82108

Apollo Hotel **** Bratislava

je známy tradične kvalitnými službami na vysokej úrovni, priateľským personálom a príjemnou atmosférou. Nachádza sa v blízkosti novej business zóny. Je dobre dostupný zo všetkých hlavných a diaľničných príjazdových smerov, priamo k hotelu Vás privedie najnovší most cez rieku Dunaj - Apollo.

Apollo Hotel má vychýrenú a mnohokrát oceňovanú Reštauráciu sv. Huberta.

  

Adresa:

Dulovo nám. 1

821 08 Bratislava

tel.: +421 2 55 968 922

www.apollohotel.sk 

 

MHD:

50, 68 – zastávka Dulovo námestie

 

Parkovanie:

Parkovanie je možné pred hotelom na hotelovom parkovisku za poplatok alebo zdarma v priľahlých uliciach.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout