Stavba marketingového plánu (2)

Stavba marketingového plánu (2)

Pripravte s novými podnetmi oveľa efektívnejší marketingový plán pre Vašu spoločnosť na rok 2012!

Termín: 28. 9. 2011
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Príprava marketingového plánu je kľúčovou súčasťou celkového biznis plánu každej spoločnosti. Správny marketingový plán je univerzálnym nástrojom, ktorý sa skladá z pevne stanovených analytických a projektových elementov. Kto tieto elementy ovláda, je schopný pripraviť marketingový plán pre akokoľvek veľkú a akokoľvek zameranú spoločnosť. Pozývame Vás na seminár, kde sa s týmto veľmi účinným nástrojom naučíte pracovať.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Základom úspechu firmy je schopnosť definovať svoje konkurenčné výhody na trhu, odhaľovať a rýchlo využívať nové príležitosti, ktoré trh ponúka, a prispôsobovať svoju stratégiu a firemný potenciál tomu, aby sa neustále zvyšovala masa aj miera zisku.

Na to slúži dobre zostavený marketingový plán!

Marketingový plán je nástroj, ktorého prvoradým cieľom je vylepšiť výsledky firmy, a to prostredníctvom realizácie efektívnych marketingových aktivít. Na seminári sa naučíte analyzovať súčasný stav Vašej činnosti, Vašu konkurenciu a ďalšie vonkajšie faktory. Naučíte sa správne stanovovať firemné ciele a stratégie na ich dosiahnutie, pripravovať a riadiť konkrétne marketingové aktivity a definovať pre ne potrebné finančné a iné zdroje. Porozumiete spôsobom vyhodnocovania úspešnosti marketingových aktivít. Pochopíte, že marketingový plán je súčasťou strategického plánu celej Vašej organizácie a že v ňom hrá kľúčovú rolu.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Stavba marketingového plánu je určený marketingovým a obchodným manažérom, členom vrcholového vedenia firiem. Svojou univerzálnosťou je vhodný tak pre veľké spoločnosti, ako aj pre malých a stredných podnikateľov.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

 

Program celodenného seminára (9,00-15,30)

 

Témy praktického celodenného seminára, ktorý bude obsahovať aj praktické cvičenia – napr. riešenie prípadovej štúdie, schému návrhu pre vlastný plán.

 

Situačná analýza:

  • Vývoj trhu, potreby a požiadavky zákazníkov,  identifikácia konkurentov, ich cieľov, stratégie a správania.

SWOT analýza pre marketing:

  • Identifikácia vnútorných silných a slabých stránok spoločnosti, vonkajších príležitostí a hrozieb. Zhodnotenie vlastnej konkurenčnej sily, definícia kritických problémov.

Stanovenie cieľov:

  • Hierarchia cieľov, merateľná forma, kompatibilita, realistické stanovenie a stimulujúce zameranie.

Marketingová stratégia:

  • Penetrácia a rozširovanie trhu, vývoj a diferenciácia produktu, diverzifikácia.

Marketingový mix:

  • Produkt (kvalita, vlastnosti, značka, obal, dizajn), cena (cenotvorba, zľavy, platobné podmienky), distribúcia (distribučné cesty, medzičlánky, fyzická distribúcia), komunikácia (reklama, podpora predaja, PR, osobný predaj, direct marketing, mediálny plán)

Marketingový program:

  • Úlohy, organizačné zaistenie, zodpovednosť za realizáciu, časový harmonogram aktivít, rozpočet nákladov na krytie jednotlivých akcií.

Kontrola:

  • Analýza predaja, analýza trhového podielu, analýza marketingových nákladov, kontrola marketingovej stratégie – marketingový audit.

 

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je skúsený dlhoročný lektor a konzultant v oblasti marketingu, manažmentu a obchodných operácií.

Bratislava, Aston Business Hotel

Bratislava, Aston Business Hotel

,

Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.

 

Adresa:

Aston Business Hotel Bratislava 

Bajkalská 22
Bratislava

 

Doprava:

MHD:

zastávka Mliekarenská:

  • z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
  • z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
  • z/do centra mesta trolejbus č. 205.

Autom:

GPS: N 48.15360, E 17.14656

Parkovanie zadarmo:

  • bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
  • vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)

 

google mapa

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout