Seminár: Ťažké a nepríjemné rozhodnutia v personálnej práci manažéra – ako ich robiť profesionálne

Seminár: Ťažké a nepríjemné rozhodnutia v personálnej práci manažéra – ako ich robiť profesionálne

Vedenie ťažkých a nepríjemných rozhovorov v praxi

Termín: 29. 5. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Práca s ľuďmi si vyžaduje niekedy aj potrebu vykonať nepríjemné a nepopulárne rozhodnutia. Ako oznámiť zlú správu bez toho, aby vás zamestnanci obviňovali a bez toho, aby ste druhú stranu psychicky zranili? Prepustite zamestnancov tak, aby ste nedemotivovali tých zostávajúcich. Každý dokáže svoju prácu robiť uspokojivým spôsobom, keď je všetko v poriadku. Skutočnou skúškou lídra je, ako reaguje v kríze. Na seminári budú mať účastníci príležitosť vypočuť si námety na riešenie rôznych ťažkých situácií.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

K práci manažéra patrí aj schopnost vedieť riešiť nepríjemné situácie. Je potrebné sa vedieť rozhodnúť napríklad aj pre zníženie personálnych nákladov, zrušenie benefitov alebo prepúšťanie. Na seminári si prejdeme proces redukcie, prepúšťania zamestnancov ako z pohľadu personálnych postupov, tak aj psychologického hľadiska.

Naučíme účastníkov techniky, ktoré pomáhajú eliminovať stres a lepšie zvládať aj nepríjemné situácie. Pripravíme vás na riešenie nepríjemných a ťažkých rozhodnutí, pomôžeme vám pochopiť celý proces ťažkých rozhodnutí a komunikáciu nepríjemných správ.

Účastníci seminára získajú istotu a sebadôveru pri vedení ťažkého rozhovoru. Prejdeme si  schému zvládania ťažkých rozhovorov i ako zvládať námietky a budeme sa venovať problémovým situáciám z bežnej praxe účastníkov.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára!

Komu je seminár určený:

Seminár „Ťažké a nepríjemné rozhodnutia v personálnej práci manažéra – ako ich robiť profesionálne a ľudsky“ je určený všetkým vedúcim pracovníkom na rôznych pozíciách, predovšetkým však HR manažérom, personálnym riaditeľom ako aj ostatným personálnym pracovníkom.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15,30h):

 

1.    Ťažké rozhodnutia

      • Prečo a ako sa rozhodnúť – dvakrát meraj, raz strihaj
      • Nepríjemné rozhodnutia – prepúšťanie,  znižovanie nákladov, rušenie benefitov, zníženie mzdy..
      • Nadbytočnosť – ako zvoliť kritériá pri rozhodovaní
      • Komunikácia v ťažkých časoch

 

2.    Ako riadiť a zvládnuť proces ťažkých situácií

      • Ako a prečo môžeme pomôcť prepúšťaným
      • Prepúšťanie – neodraďme tých, čo ostávajú
      • Rola manažéra v procese

 

3.    Vedenie nepríjemných rozhovorov

      • Typy nepríjemných rozhovorov a psychológia prístupu
      • Štruktúra rozhovoru

 

4.    Ťažké situácie z pohľadu psychológie

      • Ako zvládať / eliminovať náročné situácie a emočné vypätie
      • Príprava ľudí na zmenu
      • Emócie v ťažkých situáciách
      • Kto je zodpovedný...
      • Sebadôvera a asertivita v ťažkých situáciách
Ing. Iveta Uhrová

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem a ľudí.
Má dlhoročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plány personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.

Od roku 2007 pôsobí ako lektor a konzultant. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. Po úspešnom absolvovaní kurzov získala certifikáty a osvedčenia kouč Systemického manažmentu a koučovania (2007), konzultant Lean Six Sigma Green Belt (2012) a konzultant Lumina Spark (2017).

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout