Verejné obstarávanie - problémy súčasného stavu a zmeny v roku 2013
Ako obstarávať v súlade s legislatívou a bez pochybení aj v roku 2013!
Termín: 15. 11. 2012
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Ako zostaviť podmienky účasti, kritériá hodnotenia a opis predmetu zákazky? Ako vyhotoviť žiadosť o účasť, ponuku či návrh? Ako ich vyhodnotiť? Ako postupovať v prípade revíznych postupov? Aké sú najčastejšie porušenia zákona o verejnom obstarávaní? Aké zmeny v legislatíve verejného obstarávania sa plánujú na rok 2013? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Aplikačná prax vo verejnom obstarávaní so sebou prináša mnohé otázniky vo vzťahu k nastaveniu podmienok účasti a kritérií hodnotenia, ktoré musia byť určené tak, aby boli transparentné, nediskriminačné a umožňovali čo najširšiu hospodársku súťaž prísne vo väzbe na predmet zákazky. Predmetom seminára bude aj výklad o tom, čo možno považovať za diskriminačnú podmienku účasti a čo nie, a ako opísať predmet zákazky, aby bol dostatočne jasný, presný a určitý. Účastníci seminára získajú prehľad o najčastejších pochybeniach a porušeniach zákona o verejnom obstarávaní.
Žiadosť o účasť/ponuka/návrh – aké sú základné rozdiely medzi nimi, na čo sa upriamiť a čoho sa vyvarovať pri ich tvorbe/hodnotení a ako reagovať na chyby v procese verejného obstarávania – či už z pohľadu verejného obstarávateľa/obstarávateľa/dotovaného obstarávateľa ako aj z pohľadu záujemcu/uchádzača.
V roku 2013 nadobudne účinnosť rozsiahla novela zákona o verejnom obstarávaní. O aké opatrenia ide a aké zmeny sa plánujú v roku 2013, aj o tom sa účastníci dozvedia z nášho seminára.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár Verejné obstarávanie - problémy súčasného stavu a zmeny v roku 2013 je určený tak osobám povinným verejne obstarávať podľa § 6, 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní (napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, zástupcom prirodzených monopolov, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. z iných verejných zdrojov, ...), ako aj zástupcom súkromných spoločností, ktoré majú záujem dodávať tovar, poskytovať služby či zhotovovať diela pre verejný sektor.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00-15,30)
1) Princípy verejného obstarávania
2) Základné inštitúty verejného obstarávania
3) Finančné limity
4) Podmienky účasti
· požadovanie a preukazovanie kvalifikácie
5) Kritériá hodnotenia
· hodnotenie ponúk
· nastavenie hodnotiacich kritérií
6) Súťažné podklady, opis predmetu zákazky
7) Žiadosť o účasť/ponuka
8) Etapy a postupy verejného obstarávania
9) Proces verejného obstarávania
10) Revízne postupy - žiadosť o nápravu
11) Revízne postupy - námietka
12) Kontrola vo verejnom obstarávaní
13) Plánované zmeny v oblasti verejného obstarávania pre rok 2013
Bratislava, HOLIDAY INN ****kongresový hotel
Bajkalská 25/A, Bratislava 82503
Seminár sa koná v priestoroch kongresového hotela HOLIDAY INN**** v Bratislave.
Adresa:
SLOVKARPATIA HOTEL, a.s.
HOLIDAY INN Bratislava, ****kongresový hotel
Bajkalská 25/A
825 03 Bratislava
Navigácia:
http://www.holidayinn.sk/kontakt/navigacia/?lang=sk
GPS: N48.152072, E17.147877
Centrum mesta: 5 km
Parkovanie:
Parkovať sa dá pred hotelom alebo v podzemnej garáži. Pred hotelom je cena 1,00€ / 1 hodina – maximálna denná tarifa 8,00€, v garáži 1,50€ / 1 hodina – maximálna denná tarifa 15,00€