Seminár: Verejné obstarávanie v roku 2014
Praktické skúsenosti súvisiace s aplikáciou noviel prijatých v roku 2013
Termín: 13. 2. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Aká je prax a skúsenosť so zadávaním zákaziek po zavedení noviel zákona o verejnom obstarávaní v roku 2013? Splnili tieto novely zákona o verejnom obstarávaní ciele, ktoré mali právne úpravy dosiahnuť? Ako boli najvýznamnejšie zmeny prijaté a ako funguje ich praktická aplikácia? S akými praktickými problémami a úskaliami sa stretávajú subjekty zúčastňujúce sa na procese verejného obstarávania, čo im prácu uľahčuje a čo naopak komplikuje? Odpovede na tieto, ako aj ďalšie otázky, získate na našom seminári.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je poskytnúť osobám povinným verejne obstarávať, dodávateľom, poskytovateľom a zhotoviteľom, ktorí majú záujem dodávať/poskytovať/uskutočňovať verejné zákazky, ako aj odbornej verejnosti praktické skúsenosti s aplikáciou noviel zákona o verejnom obstarávaní prijatých v roku 2013.
Na seminári získate informácie o praktických aspektoch zadávania zákaziek, ktoré nepríjemne ovplyvňujú a komplikujú prácu zúčastnených osôb na verejnom obstarávaní. Seminár vám ponúkne výklad zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, informácie, praktické skúsenosti súvisiace s procesom verejného obstarávania.
V rámci diskusie sa zameriame tiež na pochybenia a omyly v rámci zadávania zákaziek a ich možnú nápravu. Taktiež sa dotkneme problematiky vnímania problémov súčasnej praxe v oblasti verejného obstarávania zo strany zákonodarcov vo väzbe na pripravujúcu sa nápravu.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Verejné obstarávanie v roku 2014“ je určený osobám povinným verejne obstarávať (t. j. napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. z iných verejných zdrojov, a pod.), procesným garantom, ktorí sú zodpovední za vedenie postupov verejného obstarávania a za spracovanie dokumentácie z verejného obstarávania v súlade so zákonom, ako aj odborným garantom, ktorí rozhodujú o podmienkach konkrétnych zákaziek, t. j. sú zodpovední za správne a úplné zadefinovanie opisu predmetu zákazky, požiadaviek na záujemcov, uchádzačov a kritérií na vyhodnotenie ponúk a pravidiel ich uplatnenia. Taktiež je tento seminár určený záujemcom, uchádzačom a odbornej verejnosti.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (09,00 – 15,30 hod.):
1. Legislatíva pre oblasť verejného obstarávania
2. Nové finančné limity
3. Členenie zákaziek – nadlimitné a podlimitné zákazky, zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona
4. Požadovanie a preukazovanie kvalifikácie
- preukazovanie podmienok účasti čestným vyhlásením
5. Rozšírenie náležitosti súťažných podkladov
- nastavenie hodnotiacich kritérií, hodnotenie ponúk
- súťažné podklady, opis predmetu zákazky
6. Predkladanie ponúk a otváranie ponúk
7. Mimoriadne nízka ponuka
8. Možnosť uzavretia zmluvy s druhým a tretím v poradí
9. Nadlimitné zákazky a postupy ich zadávania
10. Povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní nadlimitných zákaziek vrátane povinností súvisiacich s uverejňovaním dokumentov a informácií na profile verejného obstarávateľa
11. Podlimitné zákazky – spôsob ich zadávania
12. Povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní podlimitných zákaziek
13. Zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona
14. Revízne postupy:
- žiadosť o nápravu
- autoremedúra
- konanie o námietkach
- odvolanie
- preskúmanie mimo odvolacieho konania
15. Správne delikty
16. Register osôb so zákona
17. Ďalšie inštitúty verejného obstarávania:
- zoznam podnikateľov,
- certifikácia a akreditácia,
- ex-ante kontrola,
18. Nová legislatíva
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.