Seminár: Verejné obstarávanie v roku 2014

Seminár: Verejné obstarávanie v roku 2014

Praktické skúsenosti súvisiace s aplikáciou noviel prijatých v roku 2013

Termín: 13. 2. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Aká je prax a skúsenosť so zadávaním zákaziek po zavedení noviel zákona o verejnom obstarávaní v roku 2013? Splnili tieto novely zákona o verejnom obstarávaní ciele, ktoré mali právne úpravy dosiahnuť? Ako boli najvýznamnejšie zmeny prijaté a ako funguje ich praktická aplikácia? S akými praktickými problémami a úskaliami sa stretávajú subjekty zúčastňujúce sa na procese verejného obstarávania, čo im prácu uľahčuje a čo naopak komplikuje? Odpovede na tieto, ako aj ďalšie otázky, získate na našom seminári.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je poskytnúť osobám povinným verejne obstarávať, dodávateľom, poskytovateľom a zhotoviteľom, ktorí majú záujem dodávať/poskytovať/uskutočňovať verejné zákazky, ako aj odbornej verejnosti praktické skúsenosti s aplikáciou noviel zákona o verejnom obstarávaní prijatých v roku 2013.

Na seminári získate informácie o praktických aspektoch zadávania zákaziek, ktoré nepríjemne ovplyvňujú a komplikujú prácu zúčastnených osôb na verejnom obstarávaní. Seminár vám ponúkne výklad zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, informácie, praktické skúsenosti súvisiace s procesom verejného obstarávania.

 

V rámci diskusie sa zameriame tiež na pochybenia a omyly v rámci zadávania zákaziek a ich možnú nápravu. Taktiež sa dotkneme problematiky vnímania problémov súčasnej praxe v oblasti verejného obstarávania zo strany zákonodarcov vo väzbe na pripravujúcu sa nápravu.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár „Verejné obstarávanie v roku 2014“ je určený osobám povinným verejne obstarávať (t. j. napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. z iných verejných zdrojov, a pod.), procesným garantom, ktorí sú zodpovední za vedenie postupov verejného obstarávania a za spracovanie dokumentácie z verejného obstarávania v súlade so zákonom, ako aj odborným garantom, ktorí rozhodujú o podmienkach konkrétnych zákaziek, t. j. sú zodpovední za správne a úplné zadefinovanie opisu predmetu zákazky, požiadaviek na záujemcov, uchádzačov a kritérií na vyhodnotenie ponúk a pravidiel ich uplatnenia. Taktiež je tento seminár určený záujemcom, uchádzačom a odbornej verejnosti.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (09,00 – 15,30 hod.):

 

1. Legislatíva pre oblasť verejného obstarávania

2. Nové finančné limity

3. Členenie zákaziek – nadlimitné a podlimitné zákazky,  zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona

4. Požadovanie a preukazovanie kvalifikácie

      • preukazovanie podmienok účasti čestným vyhlásením

5. Rozšírenie náležitosti súťažných podkladov

      • nastavenie hodnotiacich kritérií, hodnotenie ponúk
      • súťažné podklady, opis predmetu zákazky

6. Predkladanie ponúk a otváranie ponúk

7. Mimoriadne nízka ponuka

8. Možnosť uzavretia zmluvy s druhým a tretím v poradí

9. Nadlimitné zákazky a postupy ich zadávania

10. Povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní nadlimitných zákaziek vrátane povinností súvisiacich s uverejňovaním dokumentov a informácií na profile verejného obstarávateľa

11. Podlimitné zákazky – spôsob ich zadávania

12. Povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní podlimitných zákaziek

13. Zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona

14. Revízne postupy:

      • žiadosť o nápravu
      • autoremedúra
      • konanie o námietkach
      • odvolanie
      • preskúmanie mimo odvolacieho konania

15. Správne delikty

16. Register osôb so zákona

17. Ďalšie inštitúty verejného obstarávania:

      • zoznam podnikateľov,
      • certifikácia a akreditácia,
      • ex-ante kontrola,

18. Nová legislatíva

Ing. Adriana Hrivnáčiková

Adriana Hrivnáčiková pôsobila na ŽSR, Ministerstve Financií SR a Ministerstve vnútra SR.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout