Verejné obstarávanie – zmeny od 1. júla 2013

Verejné obstarávanie – zmeny od 1. júla 2013

Problémy a riziká, alebo ako obstarávať v súlade s legislatívou a bez pochybení.

Termín: 16. 5. 2013
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

1. júla 2013 vstupuje do účinnosti novelizovaný zákon  o verejnom obstarávaní, ktorý priniesol v 158 novelizačných bodoch významné zmeny.  Ako po novom zostaviť podmienky účasti, kritériá hodnotenia a opis predmetu zákazky? Ako vyhotoviť žiadosť o účasť, ponuku či návrh? Ako postupovať v prípade revíznych postupov a aké sú najčastejšie porušenia zákona o verejnom obstarávaní? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so zmenami, ktoré priniesol zákon č. 28/2013 Z. z., účinný od 18. februára 2013 a novela zákona o verejnom obstarávaní účinná od 1. júla 2013, najmä vo väzbe na skutočnosti súvisiace s odstránením administratívnej záťaže v procese verejného obstarávania. Seminár Vás upozorní na novinky v preukazovaní podmienok účasti čestným vyhlásením, na možnosť uzatvoriť zmluvu s druhým a tretím v poradí.

Vysvetlíme Vám zmeny v členení zákaziek súvisiace so zjednotením úpravy pre podlimitné, podprahové zákazky a zákazky s nízkou hodnotou.  Zaoberať sa budeme aj úpravou finančných limitov, spôsobmi predkladania ponúk a  zavedením inštitútu bežnej dostupnosti na trhu. Dotkneme sa  tiež inštitútu elektronického trhoviska, zmien v revíznych postupoch a zmien súvisiacich so zavedením sankcie zákazu účasti na obstarávaní. Užitočné pre vás budú informácie o zavedení správnych deliktov pre dodávateľov, ex ante  kontrol na projekty financované z prostriedkov EÚ. Celá problematika bude riešená vo väzbe na aplikačnú prax .

Predmetom seminára bude aj výklad o tom, čo možno považovať za diskriminačnú podmienku účasti a čo nie, ako opísať predmet zákazky, aby bol dostatočne jasný, presný a určitý. Účastníci seminára získajú prehľad o najčastejších pochybeniach a porušeniach zákona o verejnom obstarávaní a ako reagovať na chyby v procese verejného obstarávania – či už z pohľadu verejného obstarávateľa/obstarávateľa/dotovaného obstarávateľa ako aj z pohľadu záujemcu/uchádzača.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár „Verejné obstarávanie – zmeny od 1. júla 2013“  je určený tak osobám povinným verejne obstarávať podľa § 6, 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní (napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, zástupcom prirodzených monopolov, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. z iných verejných zdrojov), ako aj zástupcom súkromných spoločností, ktoré majú záujem dodávať tovar, poskytovať služby či zhotovovať diela pre verejný sektor.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9:00 – 15:30):

 

1) Zmeny v legislatíve pre oblasť verejného obstarávania pre rok 2013

  • Udeľovanie výnimiek vládou SR
  • Finančné limity
  • Členenie zákaziek - zjednotenie úpravy pre podlimitné, podprahové zákazky a zákazky s nízkou hodnotou
  • Predpokladaná hodnota zákazky a jej vyjadrenie
  • Bežná dostupnosť na trhu – bežné tovary, stavebné práce a služby
  • Doručovanie dôležitých písomností vo verejnom obstarávaní podľa zákona o správnom konaní
  • Inštitút referencií
  • Centrálne obstarávanie nadlimitných zákaziek – nové pravidlá
  • Preukazovanie podmienok účasti čestným vyhlásením
  • Rozšírenie náležitosti súťažných podkladov
  • Predkladanie ponúk – zmena spôsobu ich predkladania
  • Otváranie ponúk – zmena spôsobu otvárania ponúk
  • Definícia mimoriadne nízkej ponuky
  • Možnosť uzavretia zmluvy s druhým a tretím v poradí
  • Priame rokovacie konanie – zrušenie rokovacieho konania bez zverejnenia
  • Elektronické trhovisko pre obstarávanie bežných tovarov, stavebných prác a služieb
  • Revízne postupy
  • Sankcia zákazu účasti na obstarávaní
  • Správne delikty aj pre dodávateľov
  • Ex ante kontrola na projekty financované z prostriedkov EÚ

 

2) Základné inštitúty verejného obstarávania

  • Požadovanie a preukazovanie kvalifikácie
  • Nastavenie hodnotiacich kritérií, hodnotenie ponúk
  • Súťažné podklady, opis predmetu zákazky
  • Žiadosť o účasť/ponuka
  • Etapy a postupy verejného obstarávania; proces verejného obstarávania

Ing. Adriana Hrivnáčiková

Adriana Hrivnáčiková pôsobila na ŽSR, Ministerstve Financií SR a Ministerstve vnútra SR.

Bratislava, Aston Business Hotel

Bratislava, Aston Business Hotel

,

Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.

 

Adresa:

Aston Business Hotel Bratislava 

Bajkalská 22
Bratislava

 

Doprava:

MHD:

zastávka Mliekarenská:

  • z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
  • z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
  • z/do centra mesta trolejbus č. 205.

Autom:

GPS: N 48.15360, E 17.14656

Parkovanie zadarmo:

  • bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
  • vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)

 

google mapa

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout