Vzdělávací kurz: Specialista nákupu

Vzdělávací kurz: Specialista nákupu

Optimalizace nákupu + efektivní nákupní logistika = efektivita, jistota, profit

Termín: 19. 8. 2014 – 28. 9. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Význam funkce nákupu neustále roste, protože díky němu může společnost snížit náklady a zvýšit svou konkurenceschopnost. Úměrně tomu také rostou nároky na funkci specialisty či manažera nákupu kladené, přičemž dostupné informační zdroje, potřebné pro tuto pozici, jsou dost roztříštěné. Cílem našeho kurzu je nabídnout ucelený pohled na problematiku nákupu, ve kterém odborní lektoři nabídnou řešení v oblasti optimalizace a logistiky nákupu s prakticky aplikovatelnými výstupy. Kurz se koná v českém jazyce.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cíl kurzu:

Kurz je tématicky rozdělen na 2 části - optimalizaci nákupu a logistiku nákupu.

Řada organizací hledá možné úspory v optimalizaci nákupních činností. Inspirujte se, jak správně nastavit složitou proceduru firemního nákupu pomocí aktuálních rad, tipů a návodů našich odborníků. Načerpejte praktické zkušenosti z logistiky nákupu a zjistěte, co můžete udělat lépe, aby se vaší firmě dařilo.

Lektoři kurzu jsou renomovanými odborníky se zkušenostmi z praxe, což zaručuje správnost a aktuálnost poskytovaných podkladů. Poutavé semináře jsou vedeny interaktivním způsobem prostřednictvím konkrétních příkladů z praxe.

Klikněte zde pro detailní Program kurzu.

Komu je kurz určen: 

Specialista nákupu je vhodný pro manažery logistiky, manažery nákupu, nákupčí, střednímu a vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst. Kurz přivítají jak pracovníci výrobních podniků, tak zaměstnanci z oblasti zdravotnictví či obchodu. 

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi závěrečného webináře) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

Modul č. 1 – celodenní seminář (Praha, 19. 8. 2014, 9:00 - 15:30)

Optimalizace nákupu

1. Rozdělení nákupu dle funkcí

• Strategický nákup
• Operativní nákup
• Zásobování
• Nákupní controlling


2. Moderní trendy nákupu
• Externí databáze dodavatelů
• Elektronické nákupní aukce


3. Outsourcing nákupu
• Procesy
• Lidé
• Kapacity
• Úspory
• Know-how
• Ukázky z praxe


4. Zadání úkolu k samostatnému vypracování

 

Modul č. 2 – webinář (online, 27. 8. 2014. 10:00 - 11:30)

Nákup a elektronické aukce + zpětná vazba k řešení úkolu

 

Modul č. 3 – celodenní seminář (Praha, 12. 9. 2014, 9:00 - 15:30)

Logistika nákupu 

1. Úvod do logistiky

2. Plánování skladových operací (obecně, Kanban, Pick)

3. Zásoby a jejich význam

4. Řízení zásob na skladě

5. Efektivita nakupovaných množství

6. Forecasting zásob

7. Sklady a jejich funkce

8. Uchovávání produktu

9. Zadání úkolu k samostatnému vypracování 

 

Modul č. 4 – webinář (online, 17. 9. 2014, 10:00 - 11:30)

Nákup a skladování z pohledu ekonomiky + zpětná vazba k řešení úkolu

 

Závěrečný online test s výběrem odpovědí

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje v spoločnosti ALSENTA s.r.o.

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje v spoločnosti ALSENTA s.r.o.

Petr Karkovský

Petr Karkovský je poradca a audítor logistiky (člen Komory logistických audítorov ČR) so zameraním na oblasti internej logistiky, riadenia zásob a plánovanie výroby.

Vzdelávacie kurzy v Prahe

Vzdelávacie kurzy v Prahe

,

Miesto konania seminárov :

Semináre sa konajú v priestoroch Konferenčného centra City, ulica Na Strži 1702/65, 140 62 Praha 4 Pankrác.

Doprava:
Spojenie k miestu konania - stanica metra C - Pankrác , ďalej potom pešo cca 50 m. Jedná sa o nízku budovu s nápisom Konferenčné centrum City. Smerovky k príslušnej školiacej miestnosti budú umiestnené už od vchodu do centra. Parkovať možno v uliciach okolo Konferenčného centra, popr. v Obchodnom centre Arkády - Pankrác (zdarma iba 3 hodiny). 

Webináre:

K absolvovaniu webnárov vám postačí PC s pripojením na internet a prehliadač pdf súborov. Webinár je interaktívny online seminár, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo Vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorovi aj svoje otázky prostredníctvom chatovacieho okna. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete včas od nášho zákazníckeho servisu emailom.

Webináre je možné sledovať nielen naživo, ale aj z offline nahrávok, ktoré budú na stránke kurzu uložené po celú dobu trvania kurzu.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout