Webinár: Náležitosti účtovných dokladov v roku 2019 – z praxe kontrolóra verejnej správy

Čo musia podľa zákona obsahovať účtovné doklady a aké sú najčastejšie chyby z kontrolnej praxe?

Webinár sa venuje účtovnej oblasti vo verejnej správe, a to nakladaniu s účtovnými dokladmi, ich formálnej stránke a prípadom porušení z kontrolnej praxe. Zameriava sa na problémy z aktuálneho obdobia na základe porovnania viacerých dokladov účtovného charakteru a odpovedá na najčastejšie otázky verejnosti a zamestnancov verejnej správy.

 

 

 

NEPREHLIADNITE: Počas online webinára budete mať možnosť s lektorom prebrať svoje aktuálne problémy a otázky. Ide o živý, interaktívny prenos!

 

V cene webinára je nahrávka, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Nahrávka bude dostupná počas 3 mesiacov.

 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konanie, kontaktujte náš zákaznícky servis tu. Ďakujeme.

Prednáša: Mgr. Jozef Sýkora, MBA

Termín: 15. 2. 2019
Cena 64 €
bez DPH

Program webinára (12.30 - 14.00 hod.)

 

    1. Účtovné doklady a ich náležitosti
    2. Časté otázky z praxe
    3. Kontrolné zistenia z praxe posledných rokov týkajúce sa účtovných dokladov a ich náležitostí
    4. Otázky účastníkov

 

Bonus pre účastníkov webinára: vzory správneho a nesprávneho používania účtovných dokladov v praxi  

 

Miesto konania:

Webový seminár je interaktívny on-line seminár, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie ako sa pripojiť dostanete včas od nášho zákazníckeho servisu emailom.

Cieľ webinára:

Webinár, čiže online seminár, je zameraný na otázky z praxe z pohľadu formálne správneho uvádzania náležitostí účtovných dokladov s ohľadom na zákonnosť.

 

Súčasťou webinára je aj prehľad povinností zamestnancov verejnej správyvzory z bežnej praxe (oblasť likvidačných listov, príjemiek, faktúr, pokladničných dokladov).

 

Webinár odpovedá na najčastejšie otázky z praxe, a to napríklad:

  1. Čo všetko má obsahovať účtovný doklad?
  2. Čo v prípade, ak dostaneme faktúru elektronicky – je povinné ju poslať aj poštou?
  3. Musí doklad obsahovať aj predkontáciu?
  4. Aké sú podstatné náležitosti pri vyplňovaní likvidačného listu?
  5. Možno vecnú a formálnu kontrolu zamieňať za základnú finančnú kontrolu?
  6. Aké sú zmeny v rámci obsahovej stránky účtovných dokladov?

 

Webinár formou otázok a odpovedí z praxe objasňuje záujemcom všetko podstatné z kontrolnej a realizačnej praxe. Lektor čerpá pri prezentovaní z vlastnej kontrolnej a publikačnej činnosti za posledné obdobie.

 

Kliknite sem pre detailný Program webinára.

Komu je webinár určený:

Webinár Náležitosti účtovných dokladov v roku 2019 – z praxe kontrolóra verejnej správy je svojím charakterom vhodný pre subjekty verejnej správy v štátnej správe a samospráve. Je určený zamestnancom rozpočtových organizácií a zriaďovateľom (obce, mestá, štátne organizácie, vyššie územné celky). Zároveň zaujme vedúcich zamestnancov a štatutárov organizácií. 

Ďalšie informácie:

Ako účastník webinára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom vzdelávaní. V cene webinára je nahrávka webinára dostupná počas 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. S obchodnými podmienkami sa oboznámite tu.

Nakladateľstvo Forum je členom Asociácie inštitúcií vzdelávania dospelých.

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
222324
25
262728
2930     
«  Apríl 2019  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: