Workshop: Cielené vedenie hodnotiacich rozhovorov

Workshop: Cielené vedenie hodnotiacich rozhovorov

Naučte sa využívať nástroj na splnenie profesijných cieľov a usmernenie zamestnancov

Termín: 23. 6. 2015
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Vedenie ľudí v sebe zahŕňa vo veľkej miere potrebu správnej komunikácie a pre dosahovanie stanovených cieľov je spätná väzba zamestnancom kľúčová. Zamestnanec potrebuje dostávať priebežne spätnú väzbu; vedieť, či jeho úsilie je v súlade s požiadavkami firmy a manažéra. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne a pomohlo Vám pri naplnení cieľov, vyžaduje si nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov. Tieto zručnosti Vás naučíme a precvičíte si ich priamo na našom workshope v rôznych modelových situáciách.
 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ workshopu:

Viacerí z nás sa určite stretli s dvomi chybnými variantmi hodnotenia zamestnancov. Prvý úplne opomína systematické hodnotenie výkonu zamestnancov s vysvetlením, že „s podriadenými sa aj tak stretávame každý deň“. Druhý extrémny variant je naopak veľmi neosobný a byrokratický – systém existuje, ale po čase sa zvrhne na neosobný proces vyplňovania formulárov k určitému dátumu. Dobre fungujúcej organizácii by malo ísť predovšetkým o kvalitný systém hodnotenia zamestnancov.

 

Účastníci workshopu sa naučia efektívne a profesionálne využívať systém hodnotenia zamestnancov v praxi. Podmienkou plnenia náročných cieľov je sústavná kontrola a hodnotenie pracovných výsledkov, odstraňovanie nežiaducich odchýlok a cielený rozvoj ľudí. Riadiť vieme to, čo vieme merať. Stanovíme si ciele a hodnotiace kritériá. Upozorníme, ako sa vyhnúť najčastejším chybám a ako komunikovať a administrovať systém.

 

Demonštrované budú rôzne komunikačné techniky počas hodnotiaceho rozhovoru, oboznámite sa, ako správne používať rôzne typy rozhovorov. Pochopíte súvislosti a dôležitosť jednotlivých krokov v praxi, a tým získate väčšiu istotu v prejave.

 

Kliknite sem pre detailný Program workshopu.  

Komu je workshop určený:

Seminár „Ročné hodnotenie zamestnancov – ako ho vykonať?“ je určený všetkým vedúcim pracovníkom na rôznych pozíciách, predovšetkým však HR manažérom, personálnym riaditeľom, ako aj ostatným personálnym pracovníkom.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára - workshopu (9,00-15,30)

 

    • Hodnotenie ako proces
    • Riadenie výkonnosti – základný nástroj manažéra ( väzba na ostatné personálne nástroje manažéra)
    • Systém hodnotenia a väzba na ostatné personálne nástroje
    • Ako sa pripraviť na hodnotenie
    • Hodnotenie ako sociálny a komunikačný proces
    • Komunikačné zručnosti potrebné pri vedení hodnotiacich rozhovorov
    • Asertivita a jej využitie pri rozhovoroch
    • Motivačný rozhovor - štruktúra, priebeh
    • Hodnotiaci rozhovor – štruktúra, priebeh, zásady hodnotenia, dohoda o výsledku hodnotenia
    • Modelové situácie – rôzne typy zamestnancov – ako na to?
    • Pozitívna / negatívna spätná väzba – modelové situácie
    • Vytýkací rozhovor – modelové situácie
    • Otázky a ich dôležitosť pri vedení rozhovorov
    • Riziko chýb pri hodnotení
    • Ukončenie rozhovoru...a  čo ďalej?
Ing. Iveta Uhrová

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem a ľudí.
Má dlhoročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plány personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.

Od roku 2007 pôsobí ako lektor a konzultant. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. Po úspešnom absolvovaní kurzov získala certifikáty a osvedčenia kouč Systemického manažmentu a koučovania (2007), konzultant Lean Six Sigma Green Belt (2012) a konzultant Lumina Spark (2017).

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout