Workshopy: Copywriting – Ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek + Ako upútať potenciálny

Workshopy: Copywriting – Ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek + Ako upútať potenciálny

Newsletter – Sociálne siete – PPC kampane – CRM a ich praktické využitie - Praktické cvičenia zamerané na odstránenie najčastejších chýb účastníkov

Termín: 17. 7. 2014
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Aj Vám denne prichádza množstvo e-mailov, po prečítaní ktorých musíte uvažovať, čo za človek je ich autorom? E-mailová komunikácia sa často stáva nielen neosobnou, ale chýba jej aj istá “štábna“ kultúra a mnohokrát nie je jasné, ako by mal e-mali vyzerať. Aké sú pravidlá písania e-mailov? Mali by sme používať diakritiku, alebo je lepšie sa jej vyhnúť? Je písanie e-mailov podobné ako písanie listov s pevne danou štruktúrou, alebo stačia jednoriadkové, stručné informácie? Ako môžeme byť efektívni a nič nepokaziť? Dozviete sa na našom prakticky zameranom workshope, kde si písanie e-mailov budete môcť vyskúšať a podrobiť ho kritike odborníkov z praxe.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ workshopu:

Cieľom workshopu Copywriting - ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek je oboznámiť účastníkov so základnými zásadami správneho a efektívenho písania e-mailov v pracovných vzťahoch. Dozviete sa, ako napísať e-mail nadriadenému, podriadenému, obchodnému partnerovi, či dodávateľovi.

Zameriame sa na najčastejšie problémy a chyby, ktoré sa v pracovných e-mailoch objavujú a častokrát spôsobujú narušenie pracovných vzťahov. Naučíme Vás ako písať e-maily, rýchlo, efektívne a zároveň si získať svojho partnera aj v písomnom styku.

Dôraz budeme klásť na to, aby sa účastníci naučili, ako pôsobiť na prijímateľa priateľským, ale zároveň serióznym dojmom, ako utužovať vzájomné pracovné vzťahy v priebehu e-mailovej komunikácie, ako sa správne vyjadrovať, aké slová a frázy používať a naopak, na ktoré vyjadrenia, alebo „zlozvyky“ by ste mali ihneď zabudnúť.

 

Cieľom workshopu Ako upútať potenciálnych zákazníkov - efektívne využívanie nástrojov online marketingu je oboznámiť účastníkov s overenými technikami využívania najbežnejších nástrojov online marketingu, ktoré môžu ihneď aplikovať v praxi. Účastníci budú mať možnosť sami si vyskúšať zostavovanie newsletteru a získajú užitočnú spätnú väzbu od skúseného odborníka.

Na workshope sa dozviete, ako newsletter sformulovať, aké frázy používať, ktorým slovám a slovným spojeniam sa vyhýbať, kedy newsletter odosielať, ako si vybrať alebo určiť cieľovú osobu a ako zvýšiť efektivitu vašich online kampaní. Oboznámime vás so zásadami zrozumiteľnosti a adresnosti písania newsletterov a upozorníme na najčastejšie chyby. 

V rámci workshopu budete mať príležitosť prediskutovať vaše zaužívane postupy, overiť si ich správnosť a spoznať nové trendy, ktoré sa v online komunikácii so zákazníkmi menia ako na bežiacom páse. Prinesieme vám prehľad aktuálne najviac využívaných techník online marketingovej komunikácie a naučíme vás ju efektívne používať.

 

Kliknite sem pre detailný Program workshopov!

Komu sú workshopy určené:

Workshopy „Copywriting – Ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek“ z "Ako upútať potenciálnych zákazníkov - efektívne využívanie nástrojov online marketingu" sú určené zástupcom súkromného, ako aj verejného sektora, najmä pracovníkom marketingových oddelení a externej komunikácie organizácie, využijú ho aj obchodníci, produktoví manažéri či asistentky, ako aj všetci tí, ktorí si chcú rozšíriť obzory a zlepšiť svoju e-mailovú komunikáciu s klientmi či kolegami.

Ďalšie informácie:

Ako účastník workshopu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene workshopu sú zahrnuté podkladové materiály a občerstvenie v priebehu workshopu. S obchodnými podmienkami sa zoznámte tu.

Program workshopov (09,00 – 13,00  a 13,00 - 16,00 hod.):

 

Copywriting - ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek

      • Ako si získať priazeň cez e-mail
      • Efektívne využívanie zdvorilostných fráz
      • Prehľadné členenie textu, ktoré zaujme a neodradí
      • Zásady zrozumiteľného vyjadrovania sa
      • Využívanie podpisového vzoru alebo záverečnej vizitky pre promotovanie vybraných produktov
      • Kategorizácia prijímateľov podľa ich pracovného postavenia
      • Interpretácia prichádzajúcich e-mailov a správna reakcia na ne
      • Emotikony – áno či nie?                  
      • Najčastejšie (nielen gramatické) chyby pri písaní e-mailov v business komunikácii
      • Riziká vzniku právnych sporov a využívanie firemnej e-mailovej komunikácie ako dôkazového materiálu
      • Účastníci budú mať možnosť odprezentovať svoje vlastné komunikačné schémy, ktoré používajú v e-mailovej komunikácii a dostať spätnú väzbu od odborníkov

 

Ako upútať potenciálnych zákazníkov - efektívne využívanie nástrojov online marketingu

  1. Newsletter
      • Ako zaujať – štruktúra, tvorba názvu newslettera, predmetu a obsah e-mailu zasielaného zákazníkovi
      • Na čo slúži – získavanie zákazníkov vs. budovanie značky
      • Ako ho správne napísať – praktické rady a tipy
      • Kedy ho rozposlať pre zaistenie najvyššej efektivity
      • Obsahová a vizuálna forma (používanie obrázkov vs. texty; čo zaručene funguje)
      • Účastníci budú mať možnosť vytvoriť si vlastný newsletter a získať spätnú väzbu od lektora
  1. Sociálne siete
      • Facebook – ako ho správne využívať, ako komunikovať, kedy komunikovať, o čom komunikovať
      • LinkedIn
      • Twitter
      • Google+
  1. PPC kampane
      • Presné definovanie cieľov
      • Určenie vhodných kanálov
      • Systematické spravovanie kampane
      • Správne nastavenie budgetu
  1. CRM - Customer relationship management
      • Ako správne pracovať so CRM                                            
      • Ako sa vyhnúť zahlcovaniu zákazníkov spamom
      • Presné cielenie makretingových akcií
      • Správne načasovanie a efektívny výber cieľových skupín
      • Prepojenie CRM a newslettera v praxi

Mgr. Ľuboš Žinčík

Ľuboš Žinčík študoval na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout