Inhouse školenia pre manažérov, vedúcich pracovníkov, riaditeľov malých firiem či personalistov

 

 

V rámci manažérskych zručností Vám ponúkame nasledovné témy inhouse školení:

 

  • Cielené vedenie hodnotiacich rozhovorov a ich nácvik

 

Cieľom školenia je naučiť efektívne a profesionálne využívať hodnotiaci rozhovor na riadenie výkonnosti a cieleného rozvoja a motivácie zamestnancov. Účastníci sa naučia využívať rôzne komunikačné techniky, poznať a správne používať rôzne typy rozhovorov. Precvičia si motivačný i hodnotiaci rozhovor; pochopia  súvislosti a dôležitosť jednotlivých krokov v praxi. Ďalej zistia, prečo je kladenie otázok v rozhovore kľúčové a pochopia rozdiel medzi hodnotiacim rozhovorom a operatívnou spätnou väzbou, resp. kritikou.

 

Odporúčaný obsah školenia:

 

      • Hodnotenie ako proces
      • Riadenie výkonnosti – základný nástroj manažéra ( väzba na ostatné personálne nástroje manažéra)
      • Systém hodnotenia a väzba na ostatné personálne nástroje
      • Ako sa pripraviť na hodnotenie
      • Hodnotenie ako sociálny a komunikačný proces
      • Komunikačné zručnosti potrebné pri vedení hodnotiacich rozhovorov
      • Asertivita a jej využitie pri rozhovoroch
      • Motivačný rozhovor - štruktúra, priebeh
      • Hodnotiaci rozhovor – štruktúra, priebeh, zásady hodnotenia, dohoda o výsledku hodnotenia
      • Modelové situácie – rôzne typy zamestnancov – ako na to?
      • Pozitívna / negatívna spätná väzba – modelové situácie
      • Vytýkací rozhovor – modelové situácie
      • Otázky a ich dôležitosť pri vedení rozhovorov
      • Riziko chýb pri hodnotení
      • Ukončenie rozhovoru...a  čo ďalej?

 

  • Požadované správanie zamestnancov vo firme

 

Cieľom školenia je priniesť námety a ukázať možnosti efektívneho riadenia ľudí, ich výkonu a správania. Účastníci získajú námety ako spracovať kompetenčné modely, definovať i merať kompetencie a riadiť rozvoj i kariéru zamestnanca tak, aby bol spokojný zamestnanec i firma.

Cielený manažment náboru, rozvoja, kariéry a internej mobility zamestnancov je predpokladom efektívneho riadenia zdrojov a personálnych nákladov, naplnenia cieľov a dosiahnutia výsledkov vo firme.

 

Odporúčaný obsah školenia:

 

  1. Stabilizácia a správanie zamestnancov vs. firemná kultúra
      • Riadená stabilizácia – ako a prečo?
      • Firemná kultúra - hodnoty, prostredie, manažéri
      • Požadovaný štýl riadenia a rola manažéra
      • Želateľný zamestnanec
      • Myšlienkové prístupy pre budúcnosť 

 

2.   Kompetenčné modely

      • Prínos kompetenčných modelov

      • Kompetenčný model a jeho využitie vo firme

      • Riadiť podľa cieľov alebo kompetencií?
      • Ako merať kompetencie, správanie zamestnancov
      • Príklady – vzory kompetenčného modelov

 

3.   Nástroje cieleného riadenia ľudí - Aplikácia kompetenčných modelov

      • Riadený výber, pracovný výkon, kariéra, mobilita, rozvoj i odmeňovanie...
      • Personálne nástroje – ako ich poprepájať
      • Kľúčoví zamestnanci / Talenty – riadenie kariéry
      • Retenčné programy – ich výhody, na čo si dať pozor?

 

4.   Cielenosť = výkon i spokojnosť

      • Trojuholník výkonu
      • Motivácia, sebamotivácia
      • Personálny marketing a komunikácia

 

  • Model odmeňovania - ako ho nastaviť

 

Cieľom tohto školenia je oboznámiť účastníkov s tvorbou systému odmeňovania. Akú stratégiu zvoliť?  Ako rozdeliť finančné prostriedky a ako riadiť odmeňovanie?

Získate námety na nastavenie mzdových zložiek. Dozviete sa o možnostiach výkonového odmeňovania, o jeho výhodách i nevýhodách. Akú formu odmeny by ste mali zaviesť, aby ste zamestnancov lepšie motivovali? Subjektivita vs. objektivita pri odmeňovaní.

Oboznámite sa s tým, ako si udržať kvalitných zamestnancov peňažnými aj nepeňažnými výhodami a ako ich využiť ako účinný prostriedok motivácie a stabilizácie.

 

Odporúčaný obsah školenia:

 

  • Stratégia a štruktúra odmeňovania
  • Štruktúra mzdy - jednotlivé mzdové zložky a ich účel (základná mzda vs. variabilná časť, benefity a zamestnanecké výhody a iné peňažné i nepeňažné formy)
  • Zložité odmeňovanie je horšie ako nespravodlivosť - v jednoduchosti je krása
  • Cena práce
  • Externá vs. interná spravodlivosť
  • Výkonové -variabilné odmeňovanie
  • Pracovný výkon vs. odmena a rozvoj zamestnanca
  • Krátkodobé vs. dlhodobé odmeňovanie
  • Benefity  a zamestnanecké výhody - čo robia firmy pre svojich ľudí, čo im ponúkajú
  • Kafetéria - áno alebo nie?
  • Rola manažérov pri „Odmeňovaní“
  • Implementácia zmien a interná komunikácia
  • Najčastejšie úskalia a chyby v praxi

 

 

  • Facilitácia

 

Školenie je určené pre tých, ktorí potrebujú zručnosti spojené s prípravou a vedením pracovných stretnutí, napr. projektového tímu, pracovných porád, workshopov, resp. iných mítingov, ktoré sú zamerané na dosiahnutie spoločného cieľa a očakávaných výstupov / riešení. Cieľom je skvalitniť a zvýšiť efektivitu práce manažérov, teamleadrov a interných projektových manažérov, resp. zamestnancov, ktorí riadia interné projekty v spoločnosti, resp. riešia úlohy, v ktorých sú zapojení kolegovia z rôznych útvarov.

na školení sa oboznámite so základnými technikami, ktoré pomáhajú účinne a úspešne riadiť mítingy, diskusiu a ľudí v tíme, nájsť riešenia a viesť tím k dosiahnutiu očakávaných cieľov. Zameriame sa na rozvoj zručností, ktoré potrebuje dobrý facilitátor k svojej práci. Poskytneme návod, ako si naplánovať a pripraviť stretnutie, ako ho moderovať, riadiť diskusiu a dosiahnuť požadované výstupy. Vyskúšame si rôzne techniky facilitácie (generovanie riešení ako aj zužovanie návrhov).

 

Odporúčaný obsah školenia:

 

  • Facilitátor - jeho rola; aké potrebuje zručnosti, znalosti, ... Kedy je facilitácia úspešná?
  • Tajomstvo facilitácie - metodológia SMART
  • Facilitácia vs. manažér, facilitátor vs. kouč, facilitátor vs. lektor
  • Techniky, pravidlá a pomôcky facilitácie
  • Pravidlá pre prácu so skupinou ľudí - skupinová dynamika; špecifiká a rozdiely vo facilitácii v závislosti od veľkosti skupiny, cieľa,..
  • Klasické riešenie problémov vs. Metóda oceňujúce skúmanie - modelová situácia - návod ako zapojiť ľudí do spolupráce
  • Metóda 6 mysliteľských klobúkov - účinný nástroj, ktorý umožní pozrieť na dôležité rozhodnutia z rôznych uhlov pohľadov - modelová situácia
  • Metóda GROW
  • Facilitátor vs. účastníci (vypočutie, vytváranie priestoru, riadená diskusia, ako zapojiť všetkých, ako vhodne "umlčať",.... )
  • Facilitácia záťažových situácií - konflikty pri skupinovom rozhodovaní, hľadaní riešení, problémové osoby

 

 

Lektorka kurzov: Ing. Iveta Uhrová

 

Čo znamená kurz šitý na mieru: 

Na mieru šité semináre organizujeme buď priamo v priestoroch klienta, alebo Vám priestor podľa Vašich požiadaviek zabezpečíme. Na firemných kurzoch máte možnosť priamej konfrontácie s lektorom, možnosť klásť otázky, na ktoré dostanete konkrétnu odpoveď a vyriešiť si svoje praktické problémy. Okrem toho máte možnosť upravovať obsah kurzu ešte pred jeho realizáciou, podľa potrieb Vašej firmy alebo organizácie. Lektori našich seminárov sú starostlivo vyberaní odborníci z praxe a predstavujú špičky vo svojich oboroch.

Poznámka: 

Cena Inhouse kurzu je vytváraná jedinečne, v spolupráci s klientom, zohľadňujúc jeho požiadavky, finančné a časové možnosti.

 

Pre objednanie kurzu na mieru kontaktujte našu špecialistku pre inhouse kurzy a dohodnite si Vaše individuálne podmienky:

 

PhDr. Lucia Muráriková

E: lucia.murarikova@forum-media.sk

T: 0948 125 261 

 

Ďalšie informácie:

Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu. 

 

 

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12
13
1415161718
19202122232425
2627282930  
«  November 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: