GDPR: Praktický sprievodca ochranou osobných údajov

Zásady a spôsoby spracúvania osobných údajov po novom – Kontrola a sankcie – Vzory dokumentácie

Prichádzate do kontaktu s osobnými údajmi svojich klientov, zákazníkov, zamestnancov či iných fyzických osôb? Ste s najväčšou pravdepodobnosťou prevádzkovateľom. Viete, čo to pre Vás znamená? Podliehate právnemu režimu GDPR, k nemu vydanému zákonu o ochrane osobných údajov a kontrolným právomociam (nielen slovenského) úradu na ochranu osobných údajov. Viete, ako zákonne postupovať pri spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb? Za akých podmienok môžete nechať spracúvať osobné údaje sprostredkovateľa namiesto seba? Kto je zodpovedná osoba a kedy ju potrebujete? Ste pripravený odborne zdôvodňovať, vysvetľovať a namietať počas kontroly zo strany úradu? Ako ďalej v konaniach, ktoré prídu po ukončení kontroly?

Nakoľko ide o širokú problematiku, ktorá vyžaduje precízne naštudovanie potrebnej legislatívy, pripravili sme pre Vás produkt GDPR 2018: Praktický sprievodca ochranou osobných údajov, ktorý Vás oboznámi so všetkými povinnosťami, aby ste sa vyhli prípadným sankciám a postihom.

 

Interné smernice firmy v roku 2019

Praktický návod a editovateľné vzory pre nastavenie vnútornej kontroly

Predíďte problémom s kontrolnými orgánmi, pripravte si interné smernice tak, aby Vás na ničom nenachytali! Naša praktická príručka rieši identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné bližšie upraviť internými pravidlami, nakoľko legislatíva stanoví iba všeobecný rámec. Publikácia poskytuje návod, ako si vypracovať jednotlivé interné smernice pre Vašu firmu, aby sa zabezpečila jednotná aplikácia postupov a procesov a boli splnené všetky legislatívne požiadavky.

 
Publikácia Vám pomôže eliminovať riziká plynúce z nesprávne nastaveného vnútorného kontrolného systému firmy.

Príručka odpadového hospodárstva

Aktuálne problémy a praktické riešenia pri nakladaní s odpadmi

Odpadové hospodárstvo patrí medzi najproblematickejšie a najkomplexnejšie oblasti, kde je jednoduché dostať pokutu aj kvôli malej nepozornosti či nevedomosti. V každej firme, organizácii či obci by mal byť aspoň jeden špecialista na odpady, ktorý ovláda proces odpadového hospodárstva a neprekvapí ho žiadna neobvyklá situácia či problém. Nakoľko ide o širokú problematiku, ktorá vyžaduje precízne naštudovanie potrebnej legislatívy, pripravili sme pre Vás Príručku odpadového hospodárstva - aktuálne problémy a praktické riešenia pri nakladaní s odpadmi, ktorá Vás oboznámi so všetkými povinnosťami, aby ste sa vyhli sankciám a finančným postihom.

 

Táto príručka je praktickým lexikónom všetkého, čo potrebujete o tejto oblasti vedieť – od aplikovania aktuálneho zákona v praxi, cez upozornenia na najčastejšie chyby či naopak cenné rady, až po editovateľné vzory a tlačivá.

 

Pohotový spoločník personalistu

Editovateľné vzory pre HR manažment a ich výklad s príkladmi

Zmluvy, smernice, dohody, žiadosti, interné predpisy a ďalšie dokumenty v elektronickej podobe pre personalistov a zamestnávateľov. Podklady sú spracované tak, aby ich bolo možné ľahko editovať podľa konkrétnych potrieb zamestnávateľov a okamžite využiť v praxi.

 

Vďaka publikácii získate:

      • vždy aktuálnu legislatívu – všetky legislatívne novinky nájdete načas zapracované vo Vašej publikácii, nemusíte surfovať po internete a sledovať, čo je nové.
      • odborné a overené informácie - povinnosti vyplývajúce z legislatívy nájdete zapracované do príkladov, odborných komentárov a vzorových písomností.

 

PRÉMIOVÁ VERZIA produktu v sebe kombinuje výhody tlačenej príručky a CD s online prístupom. Vďaka online aplikácii dokážete pohodlne využívať fultextové vyhľadávanie a interaktívne odkazy. Aplikácia je dostupná z mobilu, tabletu, ako aj z počítača.

 

Cenotvorba a kalkulácie vo firemnej praxi

Postupy - Metódy - Návody – Praktické príklady

Zjednodušte si vďaka našej multimediálnej publikácii nastavovanie a výpočet cien Vašej firmy. Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výkony firmy a následné stanovenie optimálnej ceny pre voľný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere. Tieto princípy sú stále významnejšie s narastajúcou konkurenciou na trhu a neustále sa meniacim podnikateľským prostredím.

 

Kontrolná zložka pre riaditeľa školy

Praktické návody, vzory a formuláre pre perfektný prehľad a bezproblémové riadenie školy či školského zariadenia

Pozícia riaditeľa predstavuje pre akúkoľvek školu kľúčovú funkciu, či už z profesného alebo osobnostného hľadiska. Spôsob vedenia škôl sa behom posledných desaťročí výrazne premenil a neustále napreduje. Riaditelia už nenapĺňajú len pedagogický účel a cieľ, ale stávajú sa všestrannými manažérmi, ktorí sú pravidelne kontrolovaní Štátnou školskou inšpekciou.

Pre prípad plánovanej aj nečakanej kontroly Vám prinášame úplne nový produkt na slovenskom trhu, po ktorom siahnete vždy, keď musíte aktívne konať, obhajovať správny postup a všetko riadne dokladovať. Vďaka Kontrolnej zložke pre riaditeľa školy získate nielen istotu, že je všetka školská dokumentácia kompletná a celkom v súlade s aktuálnou legislatívou, ale aj praktické návody, ako sa na kontrolu najlepšie pripraviť a vyvarovať sa pochybenia.

 

Manuál verejného obstarávania v kocke

Informácie, rady a praktické postupy pre obstarávateľov a dodávateľov

Praktická publikácia ponúka výklad nového zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, účinného od 18. 4. 2016 a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, odborné, ale zrozumiteľné informácie o fungovaní trhu verejných zákaziek, množstvo príkladov, odporúčaní, najvhodnejšie zvolených postupov, rozoberá najčastejšie chyby a problémy, vrátane opravných prostriedkov, ktoré v praxi verejného obstarávania vznikajú, a to z pohľadu obstarávateľov aj dodávateľov.

 

Logopedárium: Diagnostika – Odporúčania – Cvičenia

Komplexná starostlivosť o rozvoj jazyka a reči zameraná na deti z MŠ a ZŠ

V súčasnom svete, kde vizualizácia je v popredí a jazyk sa stáva len doplnkom zrakového vnímania, stúpa počet detí s problémami reči a jazyka. V školskom roku 2016/2017 boli deti s poruchami reči a jazyka integrované do týchto zariadení a v nasledujúcich počtoch: do štátnych ZŠ a Materských škôl v počte 1699; do súkromných ZŠ a MŠ v počte 50 a do cirkevných škôl to bolo 130. Tieto deti majú však stále problémy s poruchami reči a jazyka. Komplexný, kohézny a cielený produkt „Logopedárium: Diagnostika – Odporúčania – Cvičenia“ prináša účinnú pomoc, ktorá na trhu chýba.

 

Manuál prevádzkovateľa budovy

Vzory a návody pre vlastníkov a správcov nehnuteľností

Problematika správy nehnuteľností je regulovaná širokým spektrom legislatívy, ktorá podlieha častým zmenám. Zodpovednosť za prípadné havárie a nedostatočnú dokumentáciu pritom padne na hlavu správcu či vlastníka budovy. Publikácia prináša na jednom mieste všetko, čo k správe budovy potrebujete, nielen výklad povinností, ale predovšetkým praktické vzory, návody, postupy, schémy a pod.

 

BOZP - povinnosti zamestnávateľa

Súbor vzorov a odporúčaní pre zníženie zdravotných rizík zamestnancov

Praktická publikácia ponúka prehľad povinností zamestnávateľov v oblasti BOZP, zrozumiteľný výklad právnych predpisov, praktické rady, ale aj súbor vzorov, pomocou ktorých znížite zdravotné riziká vašich zamestnancov a zabezpečíte si povinnú dokumentáciu v oblasti BOZP.

 

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov do krajín EÚ a tretích krajín

Povinnosti a riziká zamestnávateľov - Právne predpisy - Formuláre - Vzory dokumentov

Problematika zamestnávania cudzincov a vysielania zamestnancov je veľmi obsiahla a orientovať sa v zákonoch, ktoré musí zamestnávateľ dodržať je veľmi náročné keďže je to oblasť, ktorá sa legislatívne neustále mení. Je ťažké sa vyznať v tom, čo treba splniť a ktoré povinnosti si môže zamestnávateľ zjednodušiť. A navyše, ak si zamestnávateľ nesplní všetky povinnosti, ktoré mu vyplývajú nielen z domácich ale aj európskych legislatívnych noriem, hrozí mu niekedy aj niekoľko stotisícová pokuta (a to nielen zo Slovenska, ale väčšinou z inej krajiny, do ktorej napr. zamestnanca vyslal). Získajte vždy nové zmeny v legislatívne bez prácneho vyhľadávania a s komentármi a radami od odborníčky z praxe. Príručka ponúka potrebnú pomoc a praktické riešenia problematických situácií.

 

Osobná zodpovednosť a riziká štatutárnych zástupcov a riaditeľov

Prehľad povinností, komentáre k novým zákonom, komplexné informácie

Porušenie povinností vyplývajúcich z Obchodného zákonníka, všeobecne záväzných právnych predpisov či zákazu konkurencie je predpokladom pre vznik osobnej zodpovednosti štatutárneho zástupcu. Dôkazné bremeno o tom, či svoju funkciu vykonával s odbornou starostlivosťou, nesie on sám. Pred prijatím akéhokoľvek rozhodnutia je dôležité zaobstarať si všetky dostupné a aktuálne informácie. Neznalosť zákona totižto neospravedlňuje a zodpovednosť štatutárnych zástupcov sa veľkého množstva oblastí.

 

Znižujte s našimi informáciami všetky možné riziká, ktoré so sebou nesie výkon Vašej funkcie tak, aby ste nemali obavy o svoju bezúhonnosť a majetok! 

 

Kontrolná zložka pre revíziu technických zariadení

Praktické návody, vzory a formuláre pre vykonávanie údržby, kontrol a revízií

Povinnosťou majiteľa či správcu budovy je mať dokonalý prehľad o zákonných povinnostiach v oblasti pravidelných kontrol a revízií technických zariadení v budovách, a starať sa jej o dobrý technický stav. Súčasťou takmer každej budovy je totiž komín, bleskozvod či výťah a zamestnanci dennodenne manipulujú s najrôznejšími elektrickými spotrebičmi a pracovnými strojmi. Revíziu technických zariadení je nutné vykonávať v pravidelných intervaloch (líšiacich sa podľa konkrétneho typu zariadenia) a vykazovať ich dokumentáciou, ktorej vedenie je povinné. Práve kontrolná zložka umožní splniť všetky legislatívne povinnosti jednoducho a bez rizika sankcií.

Cenotvorba a kalkulácie vo výrobnej firme

Postupy - Metódy - Návody – Praktické príklady

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výkony firmy a následné stanovenie optimálnej ceny pre voľný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov a materiálov v očakávanej miere. Tieto princípy sú stále významnejšie s narastajúcou konkurenciou na trhu a neustále sa meniacim podnikateľským prostredím. Zjednodušte si vďaka našej multimediálnej publikácii nastavovanie a výpočet cien Vašej výrobnej firmy.

 

CD ROM: Cestovné náhrady: 120+ vzorov a formulárov pre praktické využitie

Osobitosti, daňové a odvodové aspekty

V multimediálnej on-line a CD publikácii nájdete široké spektrum príkladov z praxe, ktoré riešia rôzne situácie pri poskytovaní cestovných náhrad. Pre komplexné riešenie cestovných náhrad je CD ROM doplnený o editovateľné vzory, tlačivá a ďalšiu potrebnú dokumentáciu zamestnávateľa, súvisiacu s priznaním a výplatou náhrad pri vysielaní pracovníkov na tuzemské a zahraničné pracovné cesty.

 

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov: Postupy a riziká pri zabezpečovaní pracovnej sily

Zamestnávanie občanov EÚ a tretích krajín – Povolenie na zamestnanie – Sezónne zamestnávanie – Vnútropodnikový transfer

Aký je postup zamestnávateľa, ktorý chce zamestnať občana EÚ alebo štátu mimo EÚ? Ako si zabezpečiť pracovnú silu inak ako priamym zamestnávaním? Od 1. mája 2017 vstúpil do účinnosti nový zákon, ktorým sa mení a dopĺňa zákon o pobyte cudzincov. Čo sa zmenilo? Ako postupovať pri sezónnom zamestnávaní a vnútropodnikovom presune? Vyhnite sa rizikám sankcií a pokutám z Inšpektorátu práce...

 

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

Práca počas sviatkov – aktuálne novinky

Náhrada mzdy za sviatok – Mzdové zvýhodnenia a kompenzácie – Pracovný čas.

Od 1. júna 2017 vstúpila do účinnosti novela Zákonníka práce, ktorá určuje, že počas sviatkov nemožno zamestnancovi nariadiť ani s ním dohodnúť prácu, ktorou je predaj tovaru konečnému spotrebiteľovi vrátane s ním súvisiacich prác. Viete, o ktoré sviatky sa jedná? Čo tvorí výnimku z tohto nariadenia a aké nevyhnutné práce môžete zamestnancovi nariadiť? Ako vyrátať náhradu mzdy za sviatok? Oboznámte sa s novelou Zákonníka práce o práci počas sviatkov, mzdovými zvýhodneniami a kompenzáciami či problematikou pracovného času a vyhnite sa obrovským pokutám z Inšpektorátu práce.

 

Kontrolná zložka pre bezpečnosť práce

Vzory povinnej dokumentácie pre prax BOZP a pre kontrolu z inšpekcie práce

Vnútropodnikové smernice na úseku BOZP predstavujú sústavu pravidiel, ktoré sú dôležitou súčasťou riadenia v oblasti starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. Ponúkaná dokumentácia je spracovaná tak, aby ju každý zamestnávateľ mohol využiť v praxi a upraviť podľa jeho konkrétnych potrieb.

 

DPH: Aktuálne výklady a komentáre (česky)

Praktický sprievodca zmenami v DPH v ČR

První publikace svého druhu na trhu – zohledňuje mj. všechny změny v oblasti DPH, které od 1. 1. 2015 vyvolala rozsáhlá, na poslední chvíli schválená novelizace. Kompletní multimediální manuál pro plátce DPH včetně konkrétních příkladů z praxe poskytuje návodné postupy pro každou situaci a výklad problémových oblastí.

Nástroje IT manažera (česky)

Souhrn návodů, předloh, vzorů a dokumentů pro řízení IT oddělení

Nástroje IT manažera řeší problematiku implementace nových technologií a s nimi související legislativně-právní otázky při provozu IT oddělení. IT manažer ji využije při řešení všech problémů, které mohou při řízení IT oddělení nastat.

Webinár: Rekreačné príspevky v roku 2019 – odpovede na najčastejšie otázky zamestnávateľov

Prax prvých mesiacov roka 2019 z pohľadu kontrolóra

Webinár sa venuje aktuálnej téme, a to poskytovaniu rekreačných príspevkov/poukazov zamestnancom vo verejnej správe aj v súkromnom sektore v zmysle poslednej novely zákona o podpore cestovného ruchu. Dozviete sa na ňom, ako zákonne spracovať žiadosť od zamestnanca, ako vyhodnotiť preukázateľnosť dokladov a akým spôsobom účtovať a klasifikovať príspevok na rekreáciu. Bonusom pre účastníkov je spracovaná žiadanka a interná smernica k poskytnutiu príspevkov na rekreáciu.

 

Seminár: Jednoduché princípy finančnej i nefinančnej motivácie zamestnancov

Ako zvýšiť atraktivitu zamestnania a znížiť fluktuáciu a nespokojnosť zamestnancov prostredníctvom odmien a benefitov

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Dokážete si udržať a motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Taktiež Vás oboznámime s tým, ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Veď odmeňovanie neznamená len peniaze... Mimoriadny plat / odmena za pracovné alebo životné výročie – je to mzda, odmena alebo benefit?

NOVINKY 2019: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov – aktuálne legislatívne zmeny

Aktuálna a očakávaná legislatíva – Nedostatkové profesie – Zamestnávanie prostredníctvom agentúr

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva. Od 1. 1. 2019 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov a pobytu cudzincov na účely zamestnania. Ďalšie zmeny prinesie revízia smernice o vysielaní pracovníkov. Tieto v praxi menia zaužívané postupy a procesy a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností a za ich nesplnenie Vás môžu pokutovať nielen slovenské, ale aj zahraničné kontrolné orgány. Na našom seminári sa oboznámite so všetkými novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019.

Seminár: Novela zákona o verejnom obstarávaní 2019 a jej aplikácia v praxi

Aktuálne zmeny, elektronizácia a debyrokratizácia

V roku 2019 sa zmenili doposiaľ zaužívané postupy verejného obstarávania tak pre povinné osoby zo zákona o verejnom obstarávaní, ako aj pre hospodárske subjekty. Na tomto seminári Vám budú odprezentované jednotlivé procesné kroky pri jednoobálkovej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži zrýchlenej, podlimitných zákazkách s nízkou hodnotou bez využitia elektronického trhoviska a tiež novinky v oblasti zadávania zákaziek s nízkou hodnotou a zákaziek malého rozsahu

NOVINKY 2019: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov – aktuálne legislatívne zmeny

Aktuálna a očakávaná legislatíva – Nedostatkové profesie – Zamestnávanie prostredníctvom agentúr

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva. Od 1. 1. 2019 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov a pobytu cudzincov na účely zamestnania. Ďalšie zmeny prinesie revízia smernice o vysielaní pracovníkov. Tieto v praxi menia zaužívané postupy a procesy a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností a za ich nesplnenie Vás môžu pokutovať nielen slovenské, ale aj zahraničné kontrolné orgány. Na našom seminári sa oboznámite so všetkými novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019.

Seminár: Ochrana ovzdušia v roku 2019: Ako sa prejavia nové výzvy v praxi

Praktické rady ako si splniť všetky zákonné povinnosti

Problém znečisťovania ovzdušia sa týka výrobných prevádzok, všetkých firiem, organizácií či subjektov verejnej správy, ako aj organizácií prevádzkujúcich vlastnú kotolňu či prevádzkovateľov budov vlastniacich chladiace a klimatizačné zariadenia. Na našom seminári získate praktické rady, ako správne postupovať, na čo nezabudnúť pri ochrane ovzdušia, aké máte oznamovacie povinnosti k chladivám, ako vypočítať poplatky za znečisťovanie ovzdušia a aký bude mať vplyv novo pripravovaná legislatíva.

Praktický time manažment pre majstrov a vedúcich pracovníkov vo výrobných firmách

Praktický time manažment pre majstrov a vedúcich pracovníkov vo výrobných firmách

Chcete sa zbaviť časti pracovného stresu a mať svoje úlohy pod kontrolou? Ak ste majstrom či vedúcim pracovníkom vo výrobnej prevádzke, práve pre Vás sme pripravili praktický seminár, kde Vás naučíme tie najefektívnejšie pravidlá time manažmentu. Pri určovaní priorít vo firme totižto musíte mať na zreteli 2 faktory a to faktor dôležitosti a faktor naliehavosti. Ak si budete podľa nich vedieť rozdeliť všetky úlohy, vyhnete sa „zlodejom času“ a Vaša práca sa výrazne zjednoduší, ľahšie naplníte svoje ciele a zvýšite dokonca aj výkon Vašich zamestnancov.

Seminár: Novela zákona o verejnom obstarávaní 2019 a jej aplikácia v praxi

Aktuálne zmeny, elektronizácia a debyrokratizácia

10. 4. 2019 | Bratislava

V roku 2019 sa zmenili doposiaľ zaužívané postupy verejného obstarávania tak pre povinné osoby zo zákona o verejnom obstarávaní, ako aj pre hospodárske subjekty. Na tomto seminári Vám budú odprezentované jednotlivé procesné kroky pri jednoobálkovej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži zrýchlenej, podlimitných zákazkách s nízkou hodnotou bez využitia elektronického trhoviska a tiež novinky v oblasti zadávania zákaziek s nízkou hodnotou a zákaziek malého rozsahu

Seminár: Špecifiká ochrany osobných údajov vo výrobnej firme

Spracovanie osobných údajov kmeňových a agentúrnych zamestnancov – Monitorovanie priestorov kamerami – Evidencia dochádzky s biometriou

Každá výrobná firma pri vykonávaní svojej hlavnej činnosti spracúva osobné údaje zamestnancov, obchodných partnerov, prípadne ďalších fyzických osôb. Všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov, tzv. GDPR, prinieslo v minulom roku nové pravidlá. Na našom praktickom školení sa dozviete o špecifikách spracúvania osobných údajov vo výrobe, naučíte sa, ako riešiť monitorovanie prevádzky kamerami či zabezpečiť vstup do objektu v súlade s GDPR, ale aj mnoho ďalšieho. Vyhnite sa sankciám s našou pomocou!

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
    123
45678910
11121314151617
181920
21
222324
25262728293031
«  Marec 2019  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: