Financie a dane

GDPR 2018: Praktický sprievodca ochranou osobných údajov

Zásady a spôsoby spracúvania osobných údajov po novom – Kontrola a sankcie – Vzory dokumentácie

Prichádzate do kontaktu s osobnými údajmi svojich klientov, zákazníkov, zamestnancov či iných fyzických osôb? Ste s najväčšou pravdepodobnosťou prevádzkovateľom. Viete, čo to pre Vás znamená? Podliehate právnemu režimu GDPR, k nemu vydanému zákonu o ochrane osobných údajov a kontrolným právomociam (nielen slovenského) úradu na ochranu osobných údajov. Viete, ako zákonne postupovať pri spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb? Za akých podmienok môžete nechať spracúvať osobné údaje sprostredkovateľa namiesto seba? Kto je zodpovedná osoba a kedy ju potrebujete? Ste pripravený odborne zdôvodňovať, vysvetľovať a namietať počas kontroly zo strany úradu? Ako ďalej v konaniach, ktoré prídu po ukončení kontroly?

Nakoľko ide o širokú problematiku, ktorá vyžaduje precízne naštudovanie potrebnej legislatívy, pripravili sme pre Vás produkt GDPR 2018: Praktický sprievodca ochranou osobných údajov, ktorý Vás oboznámi so všetkými povinnosťami, aby ste sa vyhli prípadným sankciám a postihom.

 

Interné smernice firmy v roku 2018

Praktický návod a editovateľné vzory pre nastavenie vnútornej kontroly

Predíďte problémom s kontrolnými orgánmi, pripravte si interné smernice tak, aby Vás na ničom nenachytali! Naša praktická príručka rieši identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné bližšie upraviť internými pravidlami, nakoľko legislatíva stanoví iba všeobecný rámec. Publikácia poskytuje návod, ako si vypracovať jednotlivé interné smernice pre Vašu firmu, aby sa zabezpečila jednotná aplikácia postupov a procesov a boli splnené všetky legislatívne požiadavky.

 
Publikácia Vám pomôže eliminovať riziká plynúce z nesprávne nastaveného vnútorného kontrolného systému firmy.

Príručka odpadového hospodárstva

Aktuálne problémy a praktické riešenia pri nakladaní s odpadmi

Odpadové hospodárstvo patrí medzi najproblematickejšie a najkomplexnejšie oblasti, kde je jednoduché dostať pokutu aj kvôli malej nepozornosti či nevedomosti. V každej firme, organizácii či obci by mal byť aspoň jeden špecialista na odpady, ktorý ovláda proces odpadového hospodárstva a neprekvapí ho žiadna neobvyklá situácia či problém. Nakoľko ide o širokú problematiku, ktorá vyžaduje precízne naštudovanie potrebnej legislatívy, pripravili sme pre Vás Príručku odpadového hospodárstva - aktuálne problémy a praktické riešenia pri nakladaní s odpadmi, ktorá Vás oboznámi so všetkými povinnosťami, aby ste sa vyhli sankciám a finančným postihom.

 

Táto príručka je praktickým lexikónom všetkého, čo potrebujete o tejto oblasti vedieť – od aplikovania aktuálneho zákona v praxi, cez upozornenia na najčastejšie chyby či naopak cenné rady, až po editovateľné vzory a tlačivá.

 

Pohotový spoločník personalistu

Editovateľné vzory pre HR manažment a ich výklad s príkladmi

Zmluvy, smernice, dohody, žiadosti, interné predpisy a ďalšie dokumenty v elektronickej podobe pre personalistov a zamestnávateľov. Podklady sú spracované tak, aby ich bolo možné ľahko editovať podľa konkrétnych potrieb zamestnávateľov a okamžite využiť v praxi.

 

Vďaka publikácii získate:

      • vždy aktuálnu legislatívu – všetky legislatívne novinky nájdete načas zapracované vo Vašej publikácii, nemusíte surfovať po internete a sledovať, čo je nové.
      • odborné a overené informácie - povinnosti vyplývajúce z legislatívy nájdete zapracované do príkladov, odborných komentárov a vzorových písomností.

 

PRÉMIOVÁ VERZIA produktu v sebe kombinuje výhody tlačenej príručky a CD s online prístupom. Vďaka online aplikácii dokážete pohodlne využívať fultextové vyhľadávanie a interaktívne odkazy. Aplikácia je dostupná z mobilu, tabletu, ako aj z počítača.

 

Cenotvorba a kalkulácie vo firemnej praxi

Postupy - Metódy - Návody – Praktické príklady

Zjednodušte si vďaka našej multimediálnej publikácii nastavovanie a výpočet cien Vašej firmy. Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výkony firmy a následné stanovenie optimálnej ceny pre voľný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere. Tieto princípy sú stále významnejšie s narastajúcou konkurenciou na trhu a neustále sa meniacim podnikateľským prostredím.

 

Kontrolná zložka pre riaditeľa školy

Praktické návody, vzory a formuláre pre perfektný prehľad a bezproblémové riadenie školy či školského zariadenia

Pozícia riaditeľa predstavuje pre akúkoľvek školu kľúčovú funkciu, či už z profesného alebo osobnostného hľadiska. Spôsob vedenia škôl sa behom posledných desaťročí výrazne premenil a neustále napreduje. Riaditelia už nenapĺňajú len pedagogický účel a cieľ, ale stávajú sa všestrannými manažérmi, ktorí sú pravidelne kontrolovaní Štátnou školskou inšpekciou.

Pre prípad plánovanej aj nečakanej kontroly Vám prinášame úplne nový produkt na slovenskom trhu, po ktorom siahnete vždy, keď musíte aktívne konať, obhajovať správny postup a všetko riadne dokladovať. Vďaka Kontrolnej zložke pre riaditeľa školy získate nielen istotu, že je všetka školská dokumentácia kompletná a celkom v súlade s aktuálnou legislatívou, ale aj praktické návody, ako sa na kontrolu najlepšie pripraviť a vyvarovať sa pochybenia.

 

Manuál verejného obstarávania v kocke

Informácie, rady a praktické postupy pre obstarávateľov a dodávateľov

Praktická publikácia ponúka výklad nového zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, účinného od 18. 4. 2016 a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, odborné, ale zrozumiteľné informácie o fungovaní trhu verejných zákaziek, množstvo príkladov, odporúčaní, najvhodnejšie zvolených postupov, rozoberá najčastejšie chyby a problémy, vrátane opravných prostriedkov, ktoré v praxi verejného obstarávania vznikajú, a to z pohľadu obstarávateľov aj dodávateľov.

 

Logopedárium: Diagnostika – Odporúčania – Cvičenia

Komplexná starostlivosť o rozvoj jazyka a reči zameraná na deti z MŠ a ZŠ

V súčasnom svete, kde vizualizácia je v popredí a jazyk sa stáva len doplnkom zrakového vnímania, stúpa počet detí s problémami reči a jazyka. V školskom roku 2016/2017 boli deti s poruchami reči a jazyka integrované do týchto zariadení a v nasledujúcich počtoch: do štátnych ZŠ a Materských škôl v počte 1699; do súkromných ZŠ a MŠ v počte 50 a do cirkevných škôl to bolo 130. Tieto deti majú však stále problémy s poruchami reči a jazyka. Komplexný, kohézny a cielený produkt „Logopedárium: Diagnostika – Odporúčania – Cvičenia“ prináša účinnú pomoc, ktorá na trhu chýba.

 

Manuál prevádzkovateľa budovy

Vzory a návody pre vlastníkov a správcov nehnuteľností

Problematika správy nehnuteľností je regulovaná širokým spektrom legislatívy, ktorá podlieha častým zmenám. Zodpovednosť za prípadné havárie a nedostatočnú dokumentáciu pritom padne na hlavu správcu či vlastníka budovy. Publikácia prináša na jednom mieste všetko, čo k správe budovy potrebujete, nielen výklad povinností, ale predovšetkým praktické vzory, návody, postupy, schémy a pod.

 

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov do krajín EÚ a tretích krajín

Povinnosti a riziká zamestnávateľov - Právne predpisy - Formuláre - Vzory dokumentov

Problematika zamestnávania cudzincov a vysielania zamestnancov je veľmi obsiahla a orientovať sa v zákonoch, ktoré musí zamestnávateľ dodržať je veľmi náročné keďže je to oblasť, ktorá sa legislatívne neustále mení. Je ťažké sa vyznať v tom, čo treba splniť a ktoré povinnosti si môže zamestnávateľ zjednodušiť. A navyše, ak si zamestnávateľ nesplní všetky povinnosti, ktoré mu vyplývajú nielen z domácich ale aj európskych legislatívnych noriem, hrozí mu niekedy aj niekoľko stotisícová pokuta (a to nielen zo Slovenska, ale väčšinou z inej krajiny, do ktorej napr. zamestnanca vyslal). Získajte vždy nové zmeny v legislatívne bez prácneho vyhľadávania a s komentármi a radami od odborníčky z praxe. Príručka ponúka potrebnú pomoc a praktické riešenia problematických situácií.

 

Cenotvorba a kalkulácie vo výrobnej firme

Postupy - Metódy - Návody – Praktické príklady

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výkony firmy a následné stanovenie optimálnej ceny pre voľný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov a materiálov v očakávanej miere. Tieto princípy sú stále významnejšie s narastajúcou konkurenciou na trhu a neustále sa meniacim podnikateľským prostredím. Zjednodušte si vďaka našej multimediálnej publikácii nastavovanie a výpočet cien Vašej výrobnej firmy.

 

CD ROM: Cestovné náhrady: 120+ vzorov a formulárov pre praktické využitie

Osobitosti, daňové a odvodové aspekty

V multimediálnej on-line a CD publikácii nájdete široké spektrum príkladov z praxe, ktoré riešia rôzne situácie pri poskytovaní cestovných náhrad. Pre komplexné riešenie cestovných náhrad je CD ROM doplnený o editovateľné vzory, tlačivá a ďalšiu potrebnú dokumentáciu zamestnávateľa, súvisiacu s priznaním a výplatou náhrad pri vysielaní pracovníkov na tuzemské a zahraničné pracovné cesty.

 

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov: Postupy a riziká pri zabezpečovaní pracovnej sily

Zamestnávanie občanov EÚ a tretích krajín – Povolenie na zamestnanie – Sezónne zamestnávanie – Vnútropodnikový transfer

Aký je postup zamestnávateľa, ktorý chce zamestnať občana EÚ alebo štátu mimo EÚ? Ako si zabezpečiť pracovnú silu inak ako priamym zamestnávaním? Od 1. mája 2017 vstúpil do účinnosti nový zákon, ktorým sa mení a dopĺňa zákon o pobyte cudzincov. Čo sa zmenilo? Ako postupovať pri sezónnom zamestnávaní a vnútropodnikovom presune? Vyhnite sa rizikám sankcií a pokutám z Inšpektorátu práce...

 

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

Práca počas sviatkov – aktuálne novinky

Náhrada mzdy za sviatok – Mzdové zvýhodnenia a kompenzácie – Pracovný čas.

Od 1. júna 2017 vstúpila do účinnosti novela Zákonníka práce, ktorá určuje, že počas sviatkov nemožno zamestnancovi nariadiť ani s ním dohodnúť prácu, ktorou je predaj tovaru konečnému spotrebiteľovi vrátane s ním súvisiacich prác. Viete, o ktoré sviatky sa jedná? Čo tvorí výnimku z tohto nariadenia a aké nevyhnutné práce môžete zamestnancovi nariadiť? Ako vyrátať náhradu mzdy za sviatok? Oboznámte sa s novelou Zákonníka práce o práci počas sviatkov, mzdovými zvýhodneniami a kompenzáciami či problematikou pracovného času a vyhnite sa obrovským pokutám z Inšpektorátu práce.

 

DPH: Aktuálne výklady a komentáre (česky)

Praktický sprievodca zmenami v DPH v ČR

První publikace svého druhu na trhu – zohledňuje mj. všechny změny v oblasti DPH, které od 1. 1. 2015 vyvolala rozsáhlá, na poslední chvíli schválená novelizace. Kompletní multimediální manuál pro plátce DPH včetně konkrétních příkladů z praxe poskytuje návodné postupy pro každou situaci a výklad problémových oblastí.

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 1. 2019

Nové povinnosti pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj s pripravovanými zmenami, ktoré vstúpili do praxe od januára 2019. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej a publikačnej činnosti za posledné obdobie.

 

Seminár: Novela zákona o verejnom obstarávaní 2019 a jej aplikácia v praxi

Aktuálne zmeny, elektronizácia a debyrokratizácia

Od začiatku roka 2019 sa menia doposiaľ zaužívané postupy verejného obstarávania tak pre povinné osoby zo zákona o verejnom obstarávaní, ako aj pre hospodárske subjekty. Na tomto seminári Vám budú odprezentované jednotlivé procesné kroky pri jednoobálkovej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži zrýchlenej, podlimitných zákazkách s nízkou hodnotou bez využitia elektronického trhoviska a tiež novinky v oblasti zadávania zákaziek s nízkou hodnotou a zákaziek malého rozsahu

Hlásenia Intrastat – Povinnosti v roku 2019 pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ

Praktické návody a najčastejšie chyby pri podávaní hlásení Intrastat

Od vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sa podnikateľské subjekty, ktoré obchodujú s inými členskými štátmi, stretávajú s povinnosťou podávať štatistické hlásenia o svojich obchodných aktivitách v podobe hlásenia INTRASTAT. Ide o komplikovaný systém zberu údajov, v ktorom musí mať Váš účtovník jasno a nerobiť chyby. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 2004, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste si mohli svoju povinnosť splniť bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.

4-hodinový seminár: Home office 2019 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie požadované spôsoby výkonu práce. Popri nesporných výhodách však práca z domu môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Chcete vedieť, kto nesie zodpovednosť za domáce úrazy a ako zabezpečiť ochranu osobných údajov pri spracovaní po sieti? Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 1. 2019

Nové povinnosti pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj s pripravovanými zmenami, ktoré vstúpili do praxe od januára 2019. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej a publikačnej činnosti za posledné obdobie.

 

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

BOZP v kancelárskych a skladových priestoroch v roku 2019

Aktuálne povinnosti pre zamestnávateľa – ako predísť komplikáciám a sankciám

 

Povinnosť zamestnávateľa dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci sa týka aj oblasti administratívnych a skladových priestorov. Sú tu prítomne viaceré výrazné riziká, čo si zamestnávateľ často krát ani nemusí uvedomovať. Predíďte sankciám, navštívte náš seminár a dozviete sa, aké sú práva a povinnosti zamestnávateľa a zamestnanca, ako identifikovať riziká v kanceláriách a skladoch, ako vypracovať povinnú dokumentáciu BOZP a čo by mala obsahovať. Dozviete sa tiež, čo sa zmenilo v oblasti pracovnej zdravotnej služby v roku 2019.

Seminár: Fluktuácia vo výrobných firmách - ako ju znížiť v roku 2019

Vychovajte si nových pracovníkov a zároveň nestraťte tých skúsenejších.

Chýbajú Vám šikovní ľudia vo výrobe? Premýšľate, ako si udržať nových, ale aj zabehnutých zamestnancov? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní, frustrovaní či vyhorení a nevydržia dlho na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, je tento seminár určený práve Vám. Obzvlášť dnes, keď je na trhu nedostatok pracovníkov v robotníckych pozíciách, je veľmi dôležité udržať si, ale aj získať kvalitných ľudí. Ukážeme Vám, že zmenou komunikácie, prístupu a väčšou motiváciou zamestnancov možno dosiahnuť dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Naše rady okamžite využijete v praxi.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2018

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi

Každoročne do 28. februára sú pôvodcovia a držitelia odpadov povinní uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním. Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Finančné a nefinančné benefity – Ako zatraktívniť zamestnanie vo výrobnej prevádzke?

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré zabránia fluktuácii

Udržať si kvalitných zamestnancov môžete nielen prostredníctvom finančných, ale i nefinančných benefitov. Musíte ich však účinne využiť na motiváciu, čo nie je vždy jednoduché. Na našom seminári sa dozviete čo všetko sú benefity, ako zvoliť správnu škálu zamestnaneckých výhod, aké sú najčastejšie chyby a úskalia v praxi benefitov a čo zamestnanci považujú za štandard a čo za benefit. Naučíme Vás, ako nestratiť cenných zamestnancov a ako ich správne motivovať.

Seminár: INCOTERMS dodacie podmienky a ich vplyv na colnú hodnotu v roku 2019

Povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri colnom prerokovaní tovaru.

Realizácia zahraničnoobchodných transakcií je veľmi zložitý proces, v rámci ktorého je potrebné riešiť množstvo dielčích úloh. Tovar, ktorý je predmetom týchto transakcií, je potrebné bezpečne a v rozumnej dodacej lehote prepraviť od predávajúceho ku kupujúcemu. V záujme zjednodušenia riešenia týchto úloh boli pre obchodníkov vypracované univerzálne pravidlá, ktoré poznáme pod názvom INCOTERMS. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 1994, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste mohli aplikovanie týchto pravidiel čo najlepšie zvládnuť. Dozviete sa viac o vplyve použitia jednotlivých dodacích doložiek na povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri colnom prerokovaní tovaru.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
 123456
78910111213
141516181920
21222324252627
28293031   
«  Január 2019  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: