Financie a dane

GDPR 2018: Praktický sprievodca ochranou osobných údajov

Zásady a spôsoby spracúvania osobných údajov po novom – Kontrola a sankcie – Vzory dokumentácie

Prichádzate do kontaktu s osobnými údajmi svojich klientov, zákazníkov, zamestnancov či iných fyzických osôb? Ste s najväčšou pravdepodobnosťou prevádzkovateľom. Viete, čo to pre Vás znamená? Podliehate právnemu režimu GDPR, k nemu vydanému zákonu o ochrane osobných údajov a kontrolným právomociam (nielen slovenského) úradu na ochranu osobných údajov. Viete, ako zákonne postupovať pri spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb? Za akých podmienok môžete nechať spracúvať osobné údaje sprostredkovateľa namiesto seba? Kto je zodpovedná osoba a kedy ju potrebujete? Ste pripravený odborne zdôvodňovať, vysvetľovať a namietať počas kontroly zo strany úradu? Ako ďalej v konaniach, ktoré prídu po ukončení kontroly?

Nakoľko ide o širokú problematiku, ktorá vyžaduje precízne naštudovanie potrebnej legislatívy, pripravili sme pre Vás produkt GDPR 2018: Praktický sprievodca ochranou osobných údajov, ktorý Vás oboznámi so všetkými povinnosťami, aby ste sa vyhli prípadným sankciám a postihom.

 

Interné smernice firmy v roku 2018

Praktický návod a editovateľné vzory pre nastavenie vnútornej kontroly

Predíďte problémom s kontrolnými orgánmi, pripravte si interné smernice tak, aby Vás na ničom nenachytali! Naša praktická príručka rieši identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné bližšie upraviť internými pravidlami, nakoľko legislatíva stanoví iba všeobecný rámec. Publikácia poskytuje návod, ako si vypracovať jednotlivé interné smernice pre Vašu firmu, aby sa zabezpečila jednotná aplikácia postupov a procesov a boli splnené všetky legislatívne požiadavky.

 
Publikácia Vám pomôže eliminovať riziká plynúce z nesprávne nastaveného vnútorného kontrolného systému firmy.

Príručka odpadového hospodárstva

Aktuálne problémy a praktické riešenia pri nakladaní s odpadmi

Odpadové hospodárstvo patrí medzi najproblematickejšie a najkomplexnejšie oblasti, kde je jednoduché dostať pokutu aj kvôli malej nepozornosti či nevedomosti. V každej spoločnosti či inštitúcii by mal byť aspoň jeden špecialista na odpady, ktorého neprekvapí žiadna neobvyklá situácia či problém. Nakoľko ide o širokú problematiku, ktorá vyžaduje precízne naštudovanie potrebnej legislatívy, pripravili sme pre Vás produkt Odpadové hospodárstvo - povinnosti pri nakladaní s odpadmi a obalmi, ktorý Vás oboznámi so všetkými povinnosťami, aby ste sa vyhli sankciám a postihom.

 

Táto príručka je praktickým lexikónom všetkého, čo potrebujete o tejto oblasti vedieť – od fungovania najnovšieho zákona v praxi, cez upozornenia na najčastejšie chyby či naopak cenné rady, až po editovateľné vzory a tlačivá.

 

Pohotový spoločník personalistu

Praktická dokumentácia a editovateľné zmluvy pre HR manažment

Zmluvy, smernice, dohody, žiadosti, interné predpisy a ďalšie dokumenty v elektronickej podobe pre personalistov a zamestnávateľov. Podklady sú spracované tak, aby ich bolo možné ľahko editovať podľa konkrétnych potrieb zamestnávateľov a okamžite využiť v praxi.

Táto publikácia obsahuje aktuálne legislatívne zmeny:

- čo konkrétne GDPR znamená pre personalistov,

- aké osobné údaje musí personalista rozčleniť a vylúčiť zo spracovania,

- v zamestnávaní sezónnych zamestnancov,

- v práci v maloobchode - v akých sviatkoch nie je možné nariadiť prácu,

- v zákone o štátnej službe, týkajúcej sa diskriminácie či ochrany súkromia.

 

Cenotvorba a kalkulácie vo firemnej praxi

Postupy - Metódy - Návody – Praktické príklady

Zjednodušte si vďaka našej multimediálnej publikácii nastavovanie a výpočet cien Vašej firmy. Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výkony firmy a následné stanovenie optimálnej ceny pre voľný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere. Tieto princípy sú stále významnejšie s narastajúcou konkurenciou na trhu a neustále sa meniacim podnikateľským prostredím.

 

Kontrolná zložka pre riaditeľa školy

Praktické návody, vzory a formuláre pre perfektný prehľad a bezproblémové riadenie školy či školského zariadenia

Pozícia riaditeľa predstavuje pre akúkoľvek školu kľúčovú funkciu, či už z profesného alebo osobnostného hľadiska. Spôsob vedenia škôl sa behom posledných desaťročí výrazne premenil a neustále napreduje. Riaditelia už nenapĺňajú len pedagogický účel a cieľ, ale stávajú sa všestrannými manažérmi, ktorí sú pravidelne kontrolovaní Štátnou školskou inšpekciou.

Pre prípad plánovanej aj nečakanej kontroly Vám prinášame úplne nový produkt na slovenskom trhu, po ktorom siahnete vždy, keď musíte aktívne konať, obhajovať správny postup a všetko riadne dokladovať. Vďaka Kontrolnej zložke pre riaditeľa školy získate nielen istotu, že je všetka školská dokumentácia kompletná a celkom v súlade s aktuálnou legislatívou, ale aj praktické návody, ako sa na kontrolu najlepšie pripraviť a vyvarovať sa pochybenia.

 

Manuál verejného obstarávania v kocke

Informácie, rady a praktické postupy pre obstarávateľov a dodávateľov

Praktická publikácia ponúka výklad nového zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, účinného od 18. 4. 2016 a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, odborné, ale zrozumiteľné informácie o fungovaní trhu verejných zákaziek, množstvo príkladov, odporúčaní, najvhodnejšie zvolených postupov, rozoberá najčastejšie chyby a problémy, vrátane opravných prostriedkov, ktoré v praxi verejného obstarávania vznikajú, a to z pohľadu obstarávateľov aj dodávateľov.

 

Logopedárium: Diagnostika – Odporúčania – Cvičenia

Komplexná starostlivosť o rozvoj jazyka a reči zameraná na deti z MŠ a ZŠ

V súčasnom svete, kde vizualizácia je v popredí a jazyk sa stáva len doplnkom zrakového vnímania, stúpa počet detí s problémami reči a jazyka. V školskom roku 2016/2017 boli deti s poruchami reči a jazyka integrované do týchto zariadení a v nasledujúcich počtoch: do štátnych ZŠ a Materských škôl v počte 1699; do súkromných ZŠ a MŠ v počte 50 a do cirkevných škôl to bolo 130. Tieto deti majú však stále problémy s poruchami reči a jazyka. Komplexný, kohézny a cielený produkt „Logopedárium: Diagnostika – Odporúčania – Cvičenia“ prináša účinnú pomoc, ktorá na trhu chýba.

 

Manuál prevádzkovateľa budovy

Vzory a návody pre vlastníkov a správcov nehnuteľností

Problematika správy nehnuteľností je regulovaná širokým spektrom legislatívy, ktorá podlieha častým zmenám. Zodpovednosť za prípadné havárie a nedostatočnú dokumentáciu pritom padne na hlavu správcu či vlastníka budovy. Publikácia prináša na jednom mieste všetko, čo k správe budovy potrebujete, nielen výklad povinností, ale predovšetkým praktické vzory, návody, postupy, schémy a pod.

 

Manuál zamestnávania cudzincov a vysielania zamestnancov do krajín EÚ a tretích krajín

Povinnosti a riziká zamestnávateľov - Právne predpisy - Formuláre - Vzory dokumentov

Problematika zamestnávania cudzincov a vysielania zamestnancov je veľmi obsiahla a orientovať sa v zákonoch, ktoré musí zamestnávateľ dodržať je veľmi náročné keďže je to oblasť, ktorá sa legislatívne neustále mení. Je ťažké sa vyznať v tom, čo treba splniť a ktoré povinnosti si môže zamestnávateľ zjednodušiť. A naviac, ak si zamestnávateľ nesplní všetky povinnosti, ktoré mu vyplývajú nielen z domácich ale aj európskych legislatívnych noriem, hrozí mu niekedy aj niekoľko stotisícová pokuta (a to nielen zo Slovenska, ale väčšinou z inej krajiny, do ktorej napr. zamestnanca vyslal). Získajte vždy nové zmeny v legislatívne bez prácneho vyhľadávania a s komentármi a radami od odborníčky z praxe. Príručka ponúka potrebnú pomoc a praktické riešenia problematických situácií.

 

Cenotvorba a kalkulácie vo výrobnej firme

Postupy - Metódy - Návody – Praktické príklady

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výkony firmy a následné stanovenie optimálnej ceny pre voľný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov a materiálov v očakávanej miere. Tieto princípy sú stále významnejšie s narastajúcou konkurenciou na trhu a neustále sa meniacim podnikateľským prostredím. Zjednodušte si vďaka našej multimediálnej publikácii nastavovanie a výpočet cien Vašej výrobnej firmy.

 

CD ROM: Cestovné náhrady: 120+ vzorov a formulárov pre praktické využitie

Osobitosti, daňové a odvodové aspekty

V multimediálnej on-line a CD publikácii nájdete široké spektrum príkladov z praxe, ktoré riešia rôzne situácie pri poskytovaní cestovných náhrad. Pre komplexné riešenie cestovných náhrad je CD ROM doplnený o editovateľné vzory, tlačivá a ďalšiu potrebnú dokumentáciu zamestnávateľa, súvisiacu s priznaním a výplatou náhrad pri vysielaní pracovníkov na tuzemské a zahraničné pracovné cesty.

 

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov: Postupy a riziká pri zabezpečovaní pracovnej sily

Zamestnávanie občanov EÚ a tretích krajín – Povolenie na zamestnanie – Sezónne zamestnávanie – Vnútropodnikový transfer

Aký je postup zamestnávateľa, ktorý chce zamestnať občana EÚ alebo štátu mimo EÚ? Ako si zabezpečiť pracovnú silu inak ako priamym zamestnávaním? Od 1. mája 2017 vstúpil do účinnosti nový zákon, ktorým sa mení a dopĺňa zákon o pobyte cudzincov. Čo sa zmenilo? Ako postupovať pri sezónnom zamestnávaní a vnútropodnikovom presune? Vyhnite sa rizikám sankcií a pokutám z Inšpektorátu práce...

 

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

Práca počas sviatkov – aktuálne novinky

Náhrada mzdy za sviatok – Mzdové zvýhodnenia a kompenzácie – Pracovný čas.

Od 1. júna 2017 vstúpila do účinnosti novela Zákonníka práce, ktorá určuje, že počas sviatkov nemožno zamestnancovi nariadiť ani s ním dohodnúť prácu, ktorou je predaj tovaru konečnému spotrebiteľovi vrátane s ním súvisiacich prác. Viete, o ktoré sviatky sa jedná? Čo tvorí výnimku z tohto nariadenia a aké nevyhnutné práce môžete zamestnancovi nariadiť? Ako vyrátať náhradu mzdy za sviatok? Oboznámte sa s novelou Zákonníka práce o práci počas sviatkov, mzdovými zvýhodneniami a kompenzáciami či problematikou pracovného času a vyhnite sa obrovským pokutám z Inšpektorátu práce.

 

DPH: Aktuálne výklady a komentáre (česky)

Praktický sprievodca zmenami v DPH v ČR

První publikace svého druhu na trhu – zohledňuje mj. všechny změny v oblasti DPH, které od 1. 1. 2015 vyvolala rozsáhlá, na poslední chvíli schválená novelizace. Kompletní multimediální manuál pro plátce DPH včetně konkrétních příkladů z praxe poskytuje návodné postupy pro každou situaci a výklad problémových oblastí.

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov– aktuálne zmeny od 1. 5. 2018

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Legislatívne zmeny – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia, v ktorej nie je jednoduché sa vyznať. Práve od 1. 5. 2018 dôjde opäť k ďalším zmenám v zákone o službách zamestnanosti upravujúcim postupy pri zamestnávaní cudzincov. Čo to pre Vás znamená v praxi? Ako sa na zmeny pripraviť tak, aby ste sa vyhli chybám, ktoré by Vás stáli pokuty? Získajte najnovšie informácie o pripravovaných zmenách od tej najpovolanejšej osoby - obľúbenej odborníčky priamo z Národného inšpektorátu práce!  

Seminár: Ako vo verejnom sektore poskytovať a zverejňovať preddavky

Povinnosti, rady, tipy a upozornenia na chyby z kontrolnej praxe.

Poskytovanie záloh (preddavkov) vo verejnej správe je známym a nie zriedkavým pojmom, a to aj u subjektov územnej samosprávy. Ako správne a podľa platnej legislatívy poskytovať a zverejňovať preddavkov vo verejnej správe? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie (rokov 2016, 2017).

 

 

Seminár: Ochrana osobných údajov 2018 pre personalistov. Čo prinesie GDPR nariadenie?

Ako zákonne manipulovať s osobnými údajmi zamestnancov.

GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov pre všetkých, ktorí nakladajú s osobnými údajmi, takže sa v značnom rozsahu dotkne aj personálnej a mzdovej agendy. Viete, ako postupovať napr. pri nábore nových zamestnancov, pri monitorovaní pracoviska alebo profilovaní zamestnancov od 25. mája 2018? Nakladanie s osobnými údajmi zamestnancov je veľmi ošemetná záležitosť a pravidlá sa stále sprísňujú. Na našom praktickom školení sa naučíte, ako implementovať novú legislatívu do svojej praxe personalistu. Práve teraz je najvyšší čas na prípravu a vyhnite sa sankciám!

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov– aktuálne zmeny od 1. 5. 2018

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Legislatívne zmeny – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia, v ktorej nie je jednoduché sa vyznať. Práve od 1. 5. 2018 dôjde opäť k ďalším zmenám v zákone o službách zamestnanosti upravujúcim postupy pri zamestnávaní cudzincov. Čo to pre Vás znamená v praxi? Ako sa na zmeny pripraviť tak, aby ste sa vyhli chybám, ktoré by Vás stáli pokuty? Získajte najnovšie informácie o pripravovaných zmenách od tej najpovolanejšej osoby - obľúbenej odborníčky priamo z Národného inšpektorátu práce! 

Seminár: Systém finančných a nefinančných benefitov pre pracovníkov vo výrobe

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania vo výrobnej prevádzke, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii

S klesajúcou nezamestnanosťou sa na trhu práce zvyšuje konkurenčný boj firiem o získanie nových  a udržanie želateľných zamestnancov. Pokiaľ máte spravodlivo nastavený systém odmeňovania, zaujímavé benefity, ale aj vhodné prostredie, vaši zamestnanci od Vás neodídu a budú k firme lojálni. Kým mzda sa vyvíja pomalšie, portfólio benefitov vedia zamestnávatelia meniť priebežne a reagovať tak na aktuálne potreby zamestnancov. Čo všetko sú benefity? Ako zvoliť správnu škálu zamestnaneckých výhod a skĺbiť ponuku a očakávania zamestnancov? Na tieto i iné otázky Vám odpovieme na seminári.

Seminár: Ako vo výrobných podnikoch ušetriť vďaka efektívnemu nákupu

Zaistite rast firmy vďaka nákupnému kontrolingu

Patríte k firmám, ktoré ešte nemajú efektívny proces nákupu a prichádzate tak o desaťtisíce eur ročne? Straty v nákupe už nenahradia úspory vo výrobe, ani vyššie ceny v predaji. Efektívny nákup a nákupné procesy prispievajú k rozvoju firmy a  znižujú riziká spojené s plytvaním prostriedkov v zásobách. Preto Vám prinášame exkluzívny seminár o nákupnom kontrolingu, o kritériách a o predpokladoch efektívneho systémového nákupu s cieľom dosiahnuť optimálne ceny a obchodné podmienky.

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Seminár: Aktuálne problémy odpadového hospodárstva v automobilovom priemysle

Ako nakladať s odpadmi čo najekonomickejšie a zároveň bez sankcií

 

Šetrenie nákladov je cieľom každej firmy. Viete ako správne nakladať s odpadmi, obalmi či ďalšími vyhradenými výrobkami tak, aby ste sa vyhli sankciám a zároveň šetrili? Na čo je potrebné dávať pozor? To sa dozviete na našom seminári určenom výrobcom automobilov, ako aj dodávateľom do automobilového priemyslu. Seminár ponúkne návod ako nakladať s obalmi v automobilovom priemysle čo najekonomickejšie a ako nastaviť ekonomické riadenie toku odpadov čo najvýhodnejšie.

 

 

Seminár: Ako požiadať o NFP zamerané na zvýšenie energetickej efektívnosti budov

Zvyšovanie energetickej efektívnosti budov je jednou z priorít pri podpore znižovania energetickej náročnosti ako v komunálnom, tak aj v priemyselnom sektore. 

Seminár: Systém finančných a nefinančných benefitov pre pracovníkov vo výrobe

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania vo výrobnej prevádzke, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii

S klesajúcou nezamestnanosťou sa na trhu práce zvyšuje konkurenčný boj firiem o získanie nových  a udržanie želateľných zamestnancov. Pokiaľ máte spravodlivo nastavený systém odmeňovania, zaujímavé benefity, ale aj vhodné prostredie, vaši zamestnanci od Vás neodídu a budú k firme lojálni. Kým mzda sa vyvíja pomalšie, portfólio benefitov vedia zamestnávatelia meniť priebežne a reagovať tak na aktuálne potreby zamestnancov. Čo všetko sú benefity? Ako zvoliť správnu škálu zamestnaneckých výhod a skĺbiť ponuku a očakávania zamestnancov? Na tieto i iné otázky Vám odpovieme na seminári.

Seminár: Professional assistant with English language

Profesionálne vystupovanie asistentky, ktorá vie ako sa pohybovať v medzinárodnom prostredí, môže predísť prípadným problémom, zefektívniť plynulý chod vašej firmy, navodiť priaznivé podmienky pre Vaše vyjednávanie s klientom a preto priniesť neoceniteľné výsledky pre Vaše podnikanie.

Moderná asistentka potrebuje organizačné a diplomatické schopnosti a bez perfektnej angličtiny sa nezaobíde.

Nepodceňte úlohu Vašej asistentky pre úspešné podnikanie a prihláste ju na náš seminár.

 

Seminár: Elektronické trhovisko nadlimitných a podlimitných zákaziek s použitím novej demo verzie

Jednoduché a praktické návody bez nekonečných príručiek.

 

Zvykli ste si už pri zadávaní zákaziek na používanie Elektronického kontraktačného systému (EKS).  Máte záujem tento systém používať nie len ako nadlimitné a podlimitné elektronické trhovisko? Ak áno - je tu už pre vás všetkých - verejných obstarávateľov a hospodárske subjekty redizajnovaný subsystém Elektronická podpora procesov (EPP) systému EKS. Prostredníctvom tohto redizajnovaného subsystému EPP - EKS môžete jednoducho bez siahodlhých príručiek zadávať nadlimitné zákazky, ako aj podlimitné zákazky v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní).

 

Príďte sa zoznámiť  s týmto novým nástrojom pre elektronické verejné obstarávanie. Prvý krát prakticky – s použitím demo verzie vám komplexne predvedieme zadávanie nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže dvojobálkovej, resp. reverznej, ako aj podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska z pohľadu verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj z pohľadu hospodárskych subjektov (záujemcov/uchádzačov)/dodávateľov.  

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23
24
2526272829
30      
«  Apríl 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: