2-dňový workshop: Event manažment: Ako organizovať firemné a spoločenské podujatia

2-dňový workshop: Event manažment: Ako organizovať firemné a spoločenské podujatia

„Za málo peňazí, veľa muziky“ alebo Efektívne financovanie, inšpiratívne programy, originálne marketingové materiály a využitie sociálnych sietí.

Termín: 5. 10. 2017 – 6. 10. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Zorganizovať skvelý event je zmesou ekonomiky, psychológie a štipky divadelného umenia a nie je to častokrát žiadna hračka. Kvalitný event zanecháva v účastníkoch emócie a nezabudnuteľné zážitky, prináša nových klientov či slušné zisky. Investovať do toho najcennejšieho, čo máte - a to do svojich zamestnancov, klientov či partnerov sa skrátka vždy oplatí!
 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ 2-dňového workshopu:

Cieľom 2-dňového workshopu je ukázať účastníkom, ako zorganizovať kvalitný a nezabudnuteľný event ušitý na mieru za čo najmenej peňazí, v čo najkratšom čase a s čo najmenšou námahou.

 

Na našom workshope sa oboznámite s tipmi a trikmi, ako si správne zvoliť typ eventu, ako si vytvoriť rozpočet, ako si naplánovať event od A po Z. Dozviete sa, na čo si máte dať pozor, na čo nesmiete zabudnúť, či aké nástrahy vás čakajú. Poskytneme vám informácie o hlavných princípoch a krokoch prípravy a realizácie úspešnej event marketingovej aktivity.

 

Ďalej Vás upozorníme na spôsoby využívania sociálnych sietí, naučíme vás vytvárať príťažlivé programy a originálne pozvánky a marketingové materiály. Zistíte, ako viete ušetriť a čo všetko si viete urobiť sami.

 

V rámci workshopu bude lektorka odpovedať aj na konkrétne dotazy z Vašej praxe.

 

Kliknite sem pre detailný Program workshopu.

Komu je workshop určený:

2-dňový workshop Event manažment: Ako organizovať firemné a spoločenské podujatiaje určený predovšetkým event manažérom (či už čerstvým alebo ostrieľanejším), marketingovým manažérom, eventovým agentúram a zamestnancom v nich. Ďalej je určený i asistentkám, ktoré organizujú eventy a teambuildingy, a všetkým ďalším osobám, ktoré sa chcú naučiť viac o event manažmente.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM 2-DŇOVÉHO WORKSHOPU (2x 9,00 - 15,30 hod.):

 

  • Kroky úspešného eventu (1.tím; 2.rozpočet; 3.cieľ; 4.účastníci; 5.harmonogram)
  • Prečo? Kto? Čo? Kedy? Kde?
  • Tvorivosť a kreativita event manažéra
  • Event brief
  • Druhy eventov a zaujímavosti o nich
  • Projektový tím, jeho zostavenie a úlohy
  • Prieskum a potrebné analýzy pre plánovaním
  • Profil účastníka
  • Plán eventu alebo 200 vecí, na ktoré nesmiete zabudnúť
  • Rozpočet a jeho redizajn
  • Správne miesto pre event a ako ho nájsť
  • To do listy a check listy alebo tajomstvo distribúcie
  • Návrh a tvorba programu alebo “Zlatý brainstorming”
  • Časový harmonogram eventu
  • Pozvánky kreatívne, presne a na mieru
  • Marketingové materiály od A po Z
  • All inclusive a last minute
  • Eventové agentúry a spolupráca s nimi
  • Písomné dohody
  • Čaro catteringu
  • Tipy a triky, ako získať “za málo peňazí veľa muziky”
  • Sociálne siete a ich moc
  • PR web
  • Teambuilding - samostatná kategória alebo spokojný zamestnanec nadovšetko
  • Deň “D”
  • Vypracovanie návrhu originálnej pozvánky
  • Nácvik zorganizovania fiktívneho eventu podľa zadania

 

Mgr. Alexandra Andrejkovičová

Alexandra Andrejkovičová je temperamentná a energická lektorka, ktorá školí zážitkovo a jej školenia strhnú pozornosť účastníkov. Vie rozpútať konštruktívne diskusie a podnietiť prínosný brainstorming.

Svoje skúsenosti a vedomosti čerpá z dlhoročných pracovných skúseností z rôznych oblastí a odvetví, kde pôsobila na manažérskych pozíciách. Pracovala v oblasti predaja a práce s klientmi odkiaľ čerpá nadobudnuté skúsenosti pri práci so sales manažérmi, telemarketingovými predajcami a marketingovými manažérmi. Pracovala taktiež aj na pozícii personalistky a na projektoch súvisiacich s náborom a výberom nových zamestnancov. Tieto skúsenosti využíva na školeniach zameraných na Assessment centrá a headhunting. Momentálne sa venuje, okrem iného, aj pedagogickej oblasti a písaniu článkov o zlepšovaní zručností a kompetencií pedagógov. V minulosti pôsobila ako lektor v komplexe školení pre učiteľov základných, stredných a umeleckých škôl.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout