Verejné obstarávanie - problémy a riziká

Verejné obstarávanie - problémy a riziká

Ako obstarávať hospodárne, účelne, efektívne a v souladu s novou (?) legislativou

Termín: 3. 2. 2011
Prednáša:

Ako zostaviť podmienky účasti, kritéria hodnotenia a opis predmetu zákazky? Ako vyhotoviť žiadosť o účasť, ponuku či návrh? Ako ich vyhodnotiť? Ako postupovať v prípade revíznych postupov? Na tieto (ale aj mnohé iné) otázky dostanete odpovede priamo z praxe. V prípade schválenia novely zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých predpisov (zákon o verejnom obstarávaní) vám priblížime oblasti dotknuté touto novelou.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Ciel' seminára:

Aplikačná prax vo verejnom obstarávaní so sebou prináša mnohé otázniky vo vzťahu k nastaveniu podmienok účasti a kritérií hodnotenia, ktoré musia byť určené tak, aby boli transparentné, nediskriminačné a umožňovali čo najširšiu hospodársku súťaž prísne vo väzbe na predmet zákazky. Predmetom seminára bude aj výklad o tom, čo možno považovať za diskriminačnú podmienku účasti a čo nie a ako opísať predmet zákazky, aby bol dostatočne jasný, presný a určitý.

Žiadosť o účasť/ponuka/návrh – aké sú základné rozdiely medzi nimi, na čo sa upriamiť a čoho sa vyvarovať pri ich tvorbe/hodnotení a ako reagovať na chyby v procese verejného obstarávania – či už z pohľadu verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby povinnej podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní ako aj z pohľadu záujemcu/uchádzača.

V prípade schválenia novely zákona o verejnom obstarávaní Vás prevedieme inštitútmi, ktorých sa bude novela týkať.  

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Vybrané kapitoly z verejného obstarávania je určený tak osobám povinným verejne obstarávať podľa § 6, 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní (napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, zástupcom prirodzených monopolov, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. iných verejným zdrojov, ...) ako aj zástupcom súkromných spoločností, ktoré majú záujem dodávať tovar, poskytovať služby či  zhotovovať diela pre verejný sektor.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu

Program celodenného seminára (9:00 - 15:30)

 

  • podmienky účasti

    - požadovanie a preukazovanie kvalifikácie

  • kritériá hodnotenia

    - hodnotenie ponúk

    - nastavenie hodnotiacich kritérií

  • opis predmetu zákazky

    - aktuálné finančné limity

    - lehoty

  • oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
  • súťažné podklady
  • žiadosť o účasť/ponuka/návrh
  • revízne postupy - žiadosť o nápravu
  • revízne postupy - námietka
  • novela zákona o verejnom obstarávaní (v prípade, ak bude schválená novela zákona o verejnom obstarávaní)

Mgr. Tatiana Behrová

.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout