Workshop: Onboarding alebo Ako vylepšiť proces adaptácie nového zamestnanca

Workshop: Onboarding alebo Ako vylepšiť proces adaptácie nového zamestnanca

Čo všetko musíte pri nástupe nového človeka urobiť, aby ste si ho udržali?

Termín: 16. 5. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Adaptácia nového zamestnanca na nové pracovné prostredie je mimoriadne dôležitým procesom, ktorý má obrovský dosah na celú firmu či organizáciu. Ak ho správne zvládnete a efektívne naplánujete, ušetríte sebe aj spoločnosti veľa času, peňazí a energie. Vhodne nastavaným a prepracovaným onboarding procesom môžete predísť sklamaniu a komplikáciám na obidvoch stranách a výrazne tak obmedziť fluktuáciu z radov novonastupujúcich pracovníkov. Na našom seminári Vám ukážeme, ako ho správne nastaviť.

ŠPECIÁLNA AKCIA: 
Každý účastník workshopu získa zadarmo prémiovú verziu publikácie Pohotový spoločník personalistu v hodnote 195 eur!

Cieľ workshopu:

Cieľom workshopu je ozrejmiť účastníkom, aké procesy, činnosti a aktivity sú potrebné na to, aby sa nový zamestnanec rýchlo a ľahko adaptoval v novom prostredí a začal aktívne plniť svoje pracovné úlohy. Naučíme Vás, ako pripraviť pracovné prostredie a okolie pre nového zamestnanca a ako ho správne uvítať vo firme či organizácii, aby sa cítil príjemne a vedel sa rýchlo zorientovať.

Na našom workshope dostanete tipy a triky, ako zvládnuť prvé hodiny nového zamestnanca na pracovisku bez stresu a dezorganizácie na oboch stranách a ako zabrániť jeho sklamaniu či nenaplneniu očakávaní v ďalších dňoch v novej práci.

Ukážeme si, čo všetko musíte mať pripravené pred príchodom nového človeka a ako inštruovať ostatných kolegov.

Dáme Vám návod, ako postupovať v prvý deň, aby nový zamestnanec získal čo najlepší dojem. Ukážeme Vám, akú pracovnú náplň na prvé dni zvoliť a ako správne vyškoliť nastupujúceho pracovníka, aby trval adaptačný proces čo najkratšie.

Ďalej Vás upozorníme na to, čoho sa v prvé dni vyvarovať a aké chyby pri onboardingu nerobiť.

 

Kliknite sem na detailný Program workshopu. 

 

Komu je workshop určený:

Workshop Onboarding alebo Ako vylepšiť proces adaptácie nového zamestnanca je určený predovšetkým personalistom, HR manažérom, vedúcim oddelení, firemným psychológom, konateľom a riaditeľom firiem aj organizácií z verejného sektora.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO WORKSHOPU (9.00 15.30 hod.):

  • ako zostaviť vhodný tím na ondoarding
  • prvý dojem a jeho dôležitosť (+ správne podanie ruky ako základ)
  • predstavovacia "prechádzka" po firme (ako to vyriešiť cez obľúbenca)
  • “uvítací balíček”
  • slovník “miestneho žargónu” a firemná kultúra
  • potrebná administratíva a dokumentácia
  • pracovná zmluva (dohoda a potrebné dodatky)
  • účty, kódy, heslá, prístupy, kľúče
  • intranet
  • pracovná náplň v prvý deň
  • pracovné miesto a pracovné pomôcky (a čo tak darček na privítanie?)
  • úvodné zaškolenie alebo čo všetko musí v úvode zamestnanec absolvovať
  • BOZP
  • psychologické a osobnostné testovanie (čo je prospešné urobiť)
  • firemné vzdelávanie a kariérny plán majte pripravené
  • rozhovor o cieľoch (firmy, zamestnanca)
  • benefity
  • softvér na onboarding
  • príručka na zvládnutie onboardingu

Mgr. Alexandra Andrejkovičová

Alexandra Andrejkovičová je temperamentná a energická lektorka, ktorá školí zážitkovo a jej školenia strhnú pozornosť účastníkov. Vie rozpútať konštruktívne diskusie a podnietiť prínosný brainstorming.

Svoje skúsenosti a vedomosti čerpá z dlhoročných pracovných skúseností z rôznych oblastí a odvetví, kde pôsobila na manažérskych pozíciách. Pracovala v oblasti predaja a práce s klientmi odkiaľ čerpá nadobudnuté skúsenosti pri práci so sales manažérmi, telemarketingovými predajcami a marketingovými manažérmi. Pracovala taktiež aj na pozícii personalistky a na projektoch súvisiacich s náborom a výberom nových zamestnancov. Tieto skúsenosti využíva na školeniach zameraných na Assessment centrá a headhunting. Momentálne sa venuje, okrem iného, aj pedagogickej oblasti a písaniu článkov o zlepšovaní zručností a kompetencií pedagógov. V minulosti pôsobila ako lektor v komplexe školení pre učiteľov základných, stredných a umeleckých škôl.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout