controlling



Zásady stanovenia cieľových úrovní zásob v praxi

Hľadanie optimálnej zásoby je v zásade hľadaním kompromisu medzi potrebou maximalizácie likvidity, optimálneho dodávateľského servisu a minimalizácie nákladov. Pri výpočte optimálnej úrovne zásob je preto potrebné tieto faktory zohľadniť v matematickom modeli výpočtu cieľovej doby obratu pre každú položku zásob. 

Prvá pomoc pre zamestnávateľov: Ako stanoviť výšku platu vašich zamestnancov?

Prieskum hodinovej mzdy EUROSTAT-u ukázal, že Slováci majú stále kam stúpať. Česko, či Estónsko, ale aj "krachujúce" krajiny ako Grécko a Cyprus. Títo všetci sa v rebríčku hodinovej ceny práce dostali pred Slovensko. My sme za sebou nechali Poľsko a Maďarsko. Koniec rebríčka obsadili Bulhari, Rumuni, Litovci a Lotyši. Prieskum porovnával celkovú hodinovú cenu práce, teda súčet platu a daní a odvodov. Tie sú totiž v každej krajine iné.

Vytvárajte zmluvy, ktoré vás budú chrániť v plnom rozsahu

Zmluvy nie sú nepriateľmi, ak ich dokonale ovládate.

Manažérske účtovníctvo a jeho vzrušujúca prax

Všetko, čo potrebujete vedieť pre efektívnejšie riadenie vo vašej firme

Kedy odberateľ ručí za neodvedenú DPH dodávateľom:

Usmernenie k zákonu o DPH k problematike ručenia za daň

Sezóna hodnotení sa začala!

Meriate a hodnotíte firmu správne a zmysluplne?


Interné smernice firmy v roku 2018

Praktický návod a editovateľné vzory pre nastavenie vnútornej kontroly

Predíďte problémom s kontrolnými orgánmi, pripravte si interné smernice tak, aby Vás na ničom nenachytali! Naša praktická príručka rieši identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné bližšie upraviť internými pravidlami, nakoľko legislatíva stanoví iba všeobecný rámec. Publikácia poskytuje návod, ako si vypracovať jednotlivé interné smernice pre Vašu firmu, aby sa zabezpečila jednotná aplikácia postupov a procesov a boli splnené všetky legislatívne požiadavky.

 
Publikácia Vám pomôže eliminovať riziká plynúce z nesprávne nastaveného vnútorného kontrolného systému firmy.

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

Manuál prevádzkovateľa budovy

Vzory a návody pre vlastníkov a správcov nehnuteľností

Problematika správy nehnuteľností je regulovaná širokým spektrom legislatívy, ktorá podlieha častým zmenám. Zodpovednosť za prípadné havárie a nedostatočnú dokumentáciu pritom padne na hlavu správcu či vlastníka budovy. Publikácia prináša na jednom mieste všetko, čo k správe budovy potrebujete, nielen výklad povinností, ale predovšetkým praktické vzory, návody, postupy, schémy a pod.

 

Manuál verejného obstarávania v kocke

Informácie, rady a praktické postupy pre obstarávateľov a dodávateľov

Praktická publikácia ponúka výklad nového zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, účinného od 18. 4. 2016 a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, odborné, ale zrozumiteľné informácie o fungovaní trhu verejných zákaziek, množstvo príkladov, odporúčaní, najvhodnejšie zvolených postupov, rozoberá najčastejšie chyby a problémy, vrátane opravných prostriedkov, ktoré v praxi verejného obstarávania vznikajú, a to z pohľadu obstarávateľov aj dodávateľov.

 

Kontrolná zložka pre riaditeľa školy

Praktické návody, vzory a formuláre pre perfektný prehľad a bezproblémové riadenie školy či školského zariadenia

Pozícia riaditeľa predstavuje pre akúkoľvek školu kľúčovú funkciu, či už z profesného alebo osobnostného hľadiska. Spôsob vedenia škôl sa behom posledných desaťročí výrazne premenil a neustále napreduje. Riaditelia už nenapĺňajú len pedagogický účel a cieľ, ale stávajú sa všestrannými manažérmi, ktorí sú pravidelne kontrolovaní Štátnou školskou inšpekciou.

Pre prípad plánovanej aj nečakanej kontroly Vám prinášame úplne nový produkt na slovenskom trhu, po ktorom siahnete vždy, keď musíte aktívne konať, obhajovať správny postup a všetko riadne dokladovať. Vďaka Kontrolnej zložke pre riaditeľa školy získate nielen istotu, že je všetka školská dokumentácia kompletná a celkom v súlade s aktuálnou legislatívou, ale aj praktické návody, ako sa na kontrolu najlepšie pripraviť a vyvarovať sa pochybenia.

 

Finančný controlling pre úspešné organizácie

Ako efektívne využiť finančné informácie k zlepšeniu celkovej bilancie firmy  

11. 2. 2011
Finančný controlling patrí k základným pilierom každej úspešnej firmy, prostredníctvom ktorého je možné overiť jej celkovú finančnú kondíciu. Pomáha včas odhaliť hroziace problémy a vykonať potrebné kroky k ich náprave, aby sa predišlo prípadným stratám a zároveň sa využili všetky dostupné možnosti k zvýšeniu jej celkovej prosperity.

Nákladový controlling v kríze a po nej

Ako trvalo udržať náklady na optimálnej úrovni

24. 3. 2011

Nákladový controlling patril už aj v minulosti k dôležitým prvkom väčšiny úspešných firiem, ale až nedávna celosvetová hospodárska kríza plne ukázala jeho kritické miesto pre prežitie v súčasnom konkurenčnom prostredí. Poskytuje užitočné nástroje na zisťovanie, sledovanie a predovšetkým riadenie nákladových položiek podniku s cieľom ich udržania v celkových prijateľných medziach.

Kalkulácie a ceny pre maximálny zisk

Ako vyčísliť skutočné náklady na výrobok a správne stanoviť jeho cenu  

13. 5. 2011

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu a tým pádom sa znalosti z týchto oblastí stávajú nevyhnutným základom k maximalizácii hospodárskeho výsledku spoločnosti. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výrobky a poskytované služby podniku a následné stanovenie optimálnej ceny pre konkurenčný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere.

Manažérske účtovníctvo

Ako využiť finančné údaje pre operatívne a strategické rozhodovanie

Seminár poskytne uvedenie do problematiky manažérskeho účtovníctva, jeho opodstatnenie v organizácii a význam pri rozhodovaní na jednotlivých úrovniach riadenia. Poskytne prehľad súčasných metód vykazovania hospodárskych výsledkov firiem z rôznych odvetví a využitia finančných ukazovateľov pre efektívny manažment podnikov.

e-Seminár: Outsourcing a jeho prínos pre firmu

Čo všetko je vhodné vytesniť z firmy bez straty výkonnosti, a čo si ponechať pre maximalizáciu zisku

4. 11. 2011 | e-Seminář

Outsourcing predstavuje pre firmy jeden z nástrojov, ktorý pomáha znižovať prevádzkové a režijné náklady a súčasne ich lepšie riadiť. Držte sa pritom osvedčených zásad tak, aby konečný efekt nebol práve opačný. Zároveň je nutné si uvedomiť, že náklady nie sú tým jediným a najdôležitejším dôvodom pre vytesnenie procesov z firmy! Aké sú teda  kritériá pre outsourcovanie procesov?

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (2)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, i keď sami nemáte finančné vzdelanie.

27. 1. 2012 | e-Seminár

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

Kalkulácie a ceny pre maximálny zisk (2)

Ako vyčísliť skutočné náklady na výrobok a správne stanoviť jeho cenu?  

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu a tým pádom sa znalosti z týchto oblastí stávajú nevyhnutným základom k maximalizácii hospodárskeho výsledku spoločnosti. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výrobky a poskytované služby podniku a následné stanovenie optimálnej ceny pre konkurenčný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere.

Kalkulácie a ceny pre maximálny zisk (3)

Ako vyčísliť skutočné náklady na výrobok a správne stanoviť jeho cenu?  

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu a tým pádom sa znalosti z týchto oblastí stávajú nevyhnutným základom k maximalizácii hospodárskeho výsledku spoločnosti. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výrobky a poskytované služby podniku a následné stanovenie optimálnej ceny pre konkurenčný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere.

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (3)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, aj keď sami nemáte finančné vzdelanie.

18. 5. 2012 | e-Seminár

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

e-Seminár: Špecifiká a osobitosti cestovných náhrad

Ako správne priznať a spracovať cestovné náhrady v súlade s platnou legislatívou v príkladoch a komentároch

9. 7. 2012 | e-Seminár

Oblasť cestovných náhrad patrí k často používaným v súvislosti s pracovným pomerom, výkonom funkcií členov štatutárnych orgánov, vysielaním zamestnancov do zahraničia, aj podnikaním. Zároveň je to však oblasť, ktorá patrí k často kontrolovaným zo strany oprávnenosti nároku na ne a správnosti ich výpočtu.

 

e-Seminár: Podprahové zákazky vo verejnom obstarávaní (2)

Praktické návody, konkrétne kroky a postupy, vzory dokumentov....

20. 7. 2012 | e-Seminár

Časté novely a nejednoznačný výklad podprahových zákaziek v zákone o verejnom obstarávaní prinášajú mnohé problémy a riziká v aplikačnej praxi, pričom práve tieto zákazky tvoria významný podiel na celkovom počte verejných obstarávaní v SR. Naučte sa správne postupy v súlade s platnou legislatívou!

Optimalizácia nákupu vo Vašej organizácii

Efektívny procurement ako zdroj významných úspor a spolutvorca ziskov

Celý rad organizácii dnes hľadá možné úspory vo vyššej efektivite nákupných činností. Ich predstavy o cieľoch a aktivitách oddelení nákupu sa však veľmi rôznia. Naučte sa správne nastaviť zložitú procedúru firemného nákupu pomocou nášho seminára.

Webinár: Monitoring zamestnancov

Čo a akým spôsobom môže zamestnávateľ sledovať pri výkone práce zamestnancov?

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Ne jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov.

e-Seminár: A-Z pravidlá pri uzatváraní obchodných zmlúv

Vyvarujte sa základných, ale aj menej zrejmých chýb, ktoré sa môžu vypomstiť v priebehu plnenia zmluvy

31. 8. 2012 | e-Seminár

V rámci e-Seminára získate dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať a na čo naopak pamätať v zmluvných vzťahoch uzatváraných v rámci podnikateľskej činnosti Vašej spoločnosti. Poskytneme Vám praktické odporúčania pri uzatváraní konkrétnych, v praxi najviac frekventovaných typov obchodných zmlúv. Na jednotlivých príkladoch z reálnej praxe načerpáte informácie nielen o tom, ako postupovať pri výbere nového zmluvného partnera, ale najmä čo v zmluve nevynechať a ako sa zmluvne poistiť pre prípad, keď napríklad protistrana nie je schopná alebo ochotná plniť svoje záväzky v súlade so znením uzatvorenej zmluvy.

Firemné náklady – bremeno alebo príležitosť?

Stláčajte ich nižšie pomocou nákladového controllingu

Náklady vždy patrili k sprievodným javom každého podnikania a vo väčšine prípadov sa pokladajú za „nutné zlo“, ktoré spôsobuje odčerpávanie firemných zdrojov a znižuje konečný zisk pre majiteľov. Samozrejme toto sú fakty, ktorých podstatu len ťažko zmeníme, ale na druhej strane nám ich správna analýza a následné využitie získaných informácií môže výrazne pomôcť posunúť náš biznis vpred. Kontrola nákladov by nemala byť len nevyhnutnosť v súčasnom ekonomickom prostredí, ale mala by zároveň poskytovať priestor na objavovanie  nových dimenzií pre budúci rozvoj podniku.

Ako správne riadiť zásoby

Akú optimálnu logistickú stratégiu zvoliť k zníženiu nákladov?

Logistikariadenia zásob je kľúčovou súčasťou stratégie celého podniku. Seminár Vás zorientuje v problematike riadenia zásob, vrátane finančných aspektov. Uvedie Vás do problematiky aplikácie moderných metód riadenia zásob vo firemnej praxi a predstaví metódy ich optimálneho riadenia.

 

Webinár: Predaj tovaru a služieb cez internet – povinnosti predajcu z pohľadu SOI

Ako pripraviť obchodné podmienky a informácie na webe v zmysle požiadaviek zákona!

16. 11. 2012 | Online - priamy prenos

Internetový obchod – fenomén súčasnosti! SOI pri svojej činnosti v roku 2012 zistila nedostatky až v 90% kontrolovaných subjektov. Zákon v prvom rade zabezpečuje ochranu spotrebiteľa, a preto je potrebné zo strany predávajúcich dodržiavať zákonom určené povinnosti tak, aby predchádzali sankciám zo strany dozorného orgánu, ale aj znížili riziko zvyšovania nákladov za prípadné súdne spory.

Webinár: Odpady a obaly - povinnosti firiem v roku 2013

Ako predísť sankciám zo strany kontrolných úradov...

Od 1. januára pribudli firmám, obciam aj mestám viaceré povinnosti vyplývajúce z novely zákona o odpadoch . Aké povinnosti z nej vyplývajú? Na čo je potrebné dávať pozor? Ako získať súhlasy na nakladane s odpadmi? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Webinár: Práca na živnosť vz. pracovná zmluva... čo je a čo nie je legálne? (2)

Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2013 razantne sprísnili možnosť „zamestnávania“ živnostníkov!

Novelizovaný Zákonník práce od 1. 1. 2013 zjednodušil naplnenie znakov závislej práce, čím výrazne obmedzil „zamestnávanie“ živnostníkov. Ako sú presne, po novom,  vymedzené znaky závislej práce? Aké sú pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer?

BOZP 2013: Zodpovednosť a povinnosti zamestnávateľa

…alebo čo je potrebné splniť pre pozitívny výsledok kontroly inšpekcie práce?

Zaistenie zdravého a bezpečného pracoviska s maximálnym vylúčením rizík patrí k zákonným povinnostiam každého zamestnávateľa (prevádzkovateľa).Vyvarujte sa rizík sankcií, pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa s najčastejšie zisťovanými nedostatkami v oblasti BOZP, ako aj s tým, na čo sa kontrolné orgány v súčasnej praxi najviac zameriavajú.

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (4)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, aj keď sami nemáte finančné vzdelanie.

28. 3. 2013 | e-Seminár

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

Účtovná terminológia v anglickom jazyku

Osvojte si preklad, porozumenie a použitie najdôležitejších účtovných termínov

Ako pracovníci finančných a účtovných oddelení sa stále častejšie vo svojej praxi stretávate s problémom, ako korektne preložiť účtovné termíny do angličtiny,  ako ich správne použiť v konkrétnych situáciách, alebo naopak ako porozumieť anglickým pojmom v účtovníctve. Náš seminár Vás pripraví na bezchybnú prezentáciu účtovnej závierky a hospodárskych výsledkov spoločnosti v anglickom jazyku.

e-Seminár: Angličtina pre účtovníkov

Porozumejte a správne prezentujte účtovné termíny v anglickom jazyku

5. 4. 2013 | e-Seminár

Viete ako správne preložiť do angličtiny súvahu či výkaz ziskov a strát? Potrebujete si ujasniť anglickú terminológiu týkajúcu sa jednotlivých zložiek majetku, záväzkov vlastného imania, nákladov aj výnosov? Nie ste si istí termínmi v účtovných štandardoch IFRS? Potom práve Vám je určený náš praktický e-Seminár.

Konateľ s.r.o. – postavenie a povinnosti po novele Obchodného zákonníka účinnej od 1. 2. 2013

Prehľad práv a povinností alebo „Na čo konateľ musí vždy pamätať?“

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu môže hroziť vysoká pokuta.

Webinár: Technické zhodnotenie vs. opravy a udržiavanie

…účtovné a daňové problémy z aplikačnej praxe

S technickým zhodnotením hmotného majetku je aj v súčasnej praxi veľa problémov. V mnohých prípadoch dochádza k snahám daňovníkov zameniť technické zhodnotenie za opravu. Kedy teda ide o opravu majetku s možnosťou jej účtovania do nákladov v plnej výške? A kedy sa musí majetok zhodnotiť, a tým premietnuť do nákladov spoločnosti postupne prostredníctvom odpisov?

Webinár: Monitoring zamestnancov -právna úprava 2013

Ako sa zmenil rozsah monitoringu a podmienky jeho vykonávania zamestnávateľom po novele Zákonníka práce účinnej od 1. 1. 2013

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Ne jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov.

Verejné obstarávanie – zmeny od 1. júla 2013

Problémy a riziká, alebo ako obstarávať v súlade s legislatívou a bez pochybení.

1. júla 2013 vstupuje do účinnosti novelizovaný zákon  o verejnom obstarávaní, ktorý priniesol v 158 novelizačných bodoch významné zmeny.  Ako po novom zostaviť podmienky účasti, kritériá hodnotenia a opis predmetu zákazky? Ako vyhotoviť žiadosť o účasť, ponuku či návrh? Ako postupovať v prípade revíznych postupov a aké sú najčastejšie porušenia zákona o verejnom obstarávaní? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.

Rozpočty a forecasting – predpovedanie budúcnosti a manažment očakávaní

Ako správne plánovať výsledky spoločnosti a vyhnúť sa prekvapeniam...

Plánovanie, či už prevádzkové, alebo finančné, sa v dnešnej dobe dostalo do pozície jedného z kľúčových prvkov každého moderného podnikateľského subjektu. Mnohí riadiaci pracovníci sú dnes tlačení do úlohy „veštcov“, od ktorých sa vyžadujú pomerne presné predpovede o smerovaní firmy a jej výsledkov na niekoľko mesiacov či dokonca rokov dopredu. Prostredníctvom rozpočtov a prognóz je možné načrtnúť rozličné scenáre fungovania podniku v budúcnosti, a tým sa aj na ne pripraviť s dostatočným predstihom.

Seminár: Excel pre účtovníkov

Zjednodušte si svoju prácu a majte viac času pre analýzu čísel

19. 8. 2013

Tabuľkový editor Excel patrí medzi najrozšírenejšie programy v oblasti ekonomiky, štatistiky a manažmentu, pričom väčšina používateľov využíva sotva desatinu jeho možností. Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát a zároveň je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Spoznajte prostredníctvom nášho seminára, ako jednoducho Vám tento zdanlivo známy editor môže zjednodušiť Vašu prácu v oblasti účtovníctva.

 

Každý účastník bude mať počas seminára k dispozícii vlastný počítač, kde si naučené úkony prakticky vyskúša!

Webinár: Automobil vo firme – účtovné a daňové aspekty

Tipy a triky ako optimalizovať daňové zaťaženie firmy

Automobil je dnes neodmysliteľnou súčasťou takmer každého druhu podnikania. Preto je veľmi dôležité, aby bol každý podnikateľský subjekt oboznámený minimálne so základnými zákonmi a predpismi týkajúcimi sa jeho využitia v podnikaní. Vedeli ste, že firemné vozidlá  je možné používať aj na súkromné účely zamestnancov? Čo to pre nich vlastne znamená, aké všetky konkrétne možnosti využitia motorového vozidla v podnikaní sú a aké povinnosti z toho podnikateľom vyplývajú?

e-Seminár: Osobné ochranné pracovné prostriedky v podnikovej praxi

Povinnosti zamestnávateľov v oblasti výberu, nákupu, prideľovania, kontroly používania a údržby osobných ochranných pracovných prostriedkov

6. 9. 2013 | e-Seminár
Zamestnávateľ je podľa zákona o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a Nariadenia vlády SR o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov povinný určiť a zabezpečiť ochranné opatrenia a povinné ochranné prostriedky. Náš e-Seminár Vám poskytne ucelené informácie, ako zákon naplniť.

Seminár: Odpadové hospodárstvo 2013 – POH pôvodcu odpadu a obce

Praktický prehľad prijatých a pripravovaných zmien, návod, obsah a časový plán prípravy a predloženia POH  

Patríte medzi organizácie, ktoré majú povinnosť pripraviť, predložiť a následne dodržiavať Program odpadového hospodárstva pôvodcu odpadu alebo obce? Potom práve Vám je určený praktický seminár, ktorý Vám poskytne všetky potrebné informácie priamo z aplikačnej praxe.

e-Seminár: Ochrana osobných údajov v aplikačnej praxi od 1.7.2013

Spracovávanie osobných údajov v medziach nového zákona

20. 9. 2013 | e-Seminár
1. 7. 2013 nadobudol účinnosť nový zákon o ochrane osobných údajov. Ten upravuje a rozširuje povinnosti jednotlivých subjektov spracúvajúcich osobné údaje, a prináša vysoké sankcie pre tých, ktorí s nimi nezaobchádzajú v medziach zákona. Aby ste mali aktuálne informácie a vyhli sa tak zbytočným stretom s platnou legislatívou, prinášame vám praktický e-Seminár.

Webinár: Zamestnávanie živnostníkov – bezpečný právny vzťah

Riziká „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

Ako zabezpečiť, že zamestnávanie SZČO nevykazuje znaky závislej práce a spĺňa všetky požiadavky obchodnoprávneho vzťahu? Ako sa vyhnúť negatívnym výsledkom pri kontrole inšpektorátu práce? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpoveď priamo z aplikačnej praxe.

Webinár: Miesto výkonu práce zamestnanca - aplikačné problémy v praxi  

Akým spôsobom dohodnúť miesto výkonu práce u zamestnanca, ktorý pracuje na rôznych miestach

14. 10. 2013 | Online - priamy prenos

Nesprávne zadefinovanie miesta výkonu práce môže spôsobiť zamestnávateľovi nemalé problémy. Špecifickú kategóriu pracovníkov predstavujú takí zamestnanci, ktorí prácu vykonávajú na rôznych miestach, musia sa často presúvať, a teda nemajú stále miesto výkonu práce. Správne zadefinovanie miesta výkonu práce je dôležité aj pre rozlíšenie, či výkon práce je možné považovať za pracovnú cestu, alebo nie.

E-Seminár: Uvádzanie určených výrobkov na vnútorný trh

Povinnosti výrobcov, dovozcov, splnomocnených zástupcov a distribútorov pri uvádzaní určených výrobkov na vnútorný trh

22. 11. 2013 | e-Seminár

Chrániť oprávnený záujem spotrebiteľov, t. j. ich zdravie, majetok, bezpečnosť a životné prostredie je jednou z kľúčových úloh štátu. Aby sa na trh uvádzali len bezpečné výrobky, musia podnikatelia, ktorí vyrábajú, dovážajú alebo uvádzajú výrobky na trh, požiadavky na výrobky v technických predpisoch a technických normách nie len poznať, ale ich aj dodržiavať. Pre ujasnenie si aktuálnych pravidiel uvádzania výrobkov na trh sme pre vás pripravili užitočný e-Seminár.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov vzdelávania pre špičkového personalistu

20. 1. 2014 - 9. 3. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Monitoring a softwarový monitoring zamestnancov

Podmienky jeho vykonávania zamestnávateľom v rámci platnej legislatívy

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Ne jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwerový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári. 

Webinár: Riziká zamestnávania živnostníkov

Zvýšené sankcie inšpektorátu práce

Ako zabezpečiť, aby „zamestnávanie“ živnostníkov - SZČO nevykazovalo znaky závislej práce a spĺňalo všetky požiadavky obchodnoprávneho vzťahu? Ako sa vyhnúť negatívnym výsledkom pri kontrole inšpektorátu práce? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpoveď priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: IT ako nástroj pomsty nelojálneho zamestnanca

Ako čo najúčinnejšie chrániť dáta proti hrozbám to strany vlastných zamestnancov

Zamestnávatelia investujú nemalé finančné prostriedky do zabezpečenia ochrany svojich dát v informačnom systéme a na budovanie IT. V tejto oblasti sa zameriavajú predovšetkým na vonkajšie hrozby a prijímajú rôzne opatrenia, od zaistenia objektovej bezpečnosti po zaistenie bezpečného fungovania vnútornej počítačovej siete. Avšak často zabúdajú, že najväčšou hrozbou sú ich zamestnanci, predovšetkým tí nespokojní alebo tí vo výpovednej dobe, ktorí sa ešte zdržiavajú na pracovisku. Ak aj Vy investujete do budovania a ochrany IT, náš seminár Vám poskytne užitočné informácie, ako Vašu spoločnosť efektívne chrániť nielen zvonku, ale aj zvnútra.

Vzdělávací kurz: Finance pro nefinanční manažery

Praktický vhled do oblasti firemních financí

2. 6. 2014 - 14. 7. 2014 | Vzdelávacie kurzy v Prahe
Znalost ekonomických vztahů a principů finančního řízení patří mezi základní znalosti každého manažera a podnikatele. Náš kurz je ideálním odrazovým můstkem pro neekonomy, kteří z hlediska své pozice musí občas vstoupit do neznámého světa financí či finančního řízení a potřebují k tomu získat solidní znalosti, aby se mohli v problematice orientovat. Kurz probíhá v českém jazyce.

Seminár: Personálny controlling alebo Ako vykazovať prácu HR oddelenia v číslach

Ako a prečo merať efektivitu personálnych rozhodnutí, činností a procesov

Personálne riadenie je často považované za príliš mäkkú a ťažko merateľnú disciplínu. Práve personálny controlling pomáha vyvrátiť toto tvrdenie. Je potrebné chápať ho ako komplexný manažérsky nástroj, pomocou ktorého môžeme merať efektivitu jednotlivých personálnych rozhodnutí, činností a procesov. Prináša podklady pre ďalšie rozhodovanie a pomáha mať „veci“ pod kontrolou, aby sme ich mohli efektívne riadiť a zároveň zmerať návratnosť investícií v personálnych oblastiach.

Seminár: Monitorovanie a sledovanie zamestnacov na pracovisku

Kedy, kde a kým spôsobom môžete kontrolovať a sledovať zamestnancov bez toho, aby ste porušili zákon

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Ne jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwarový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári.  

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom

Ako čítať v súvahe, výkaze ziskov a strát a ako riadiť cash flow

22. 8. 2014 | e-Seminár

Účtovné výkazy dávajú manažérom obraz o finančnom zdraví podniku. Nielen finanční manažéri sa v nich musia naučiť orientovať. Rovnako majiteľ firmy, marketingový či obchodný manažér musia byť schopní urobiť si rýchly obrázok o finančnom živote svojej firmy, ale aj konkurencie či obchodných partnerov. Peňažné toky sú krvou každej firmy a aj finančný manažér musí vedieť, ako ich zabezpečiť a na čo ich použiť.

Seminár: Pracovnoprávne riziká pri zamestnávaní živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

BOZP: Nové povinnosti pre firmy 2014

Aplikácia zmien v právnych predpisoch o BOZP od augusta a septembra 2014

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je základom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2014 zásadne mení a dopĺňa novela zákona o BOZP,  novela vyhlášky č. 508/2009 o technických zariadeniach a zákon č. 204/2014, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP, platnými od augusta a septembra 2014.

Seminár: Monitorovanie a sledovanie zamestnancov na pracovisku

Kedy, kde a akým spôsobom môžete kontrolovať a sledovať zamestnancov bez toho, aby ste porušili zákon

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Na jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwarový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári.  

Webinár: Elektronické trhovisko – praktické rady a tipy je jeho používanie

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Webinár: Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2015

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenie

16. 12. 2014 | Online - priamy prenos

Legislatívne zmeny sa od 1. 11. 2014 a 1. 1. 2015 dotkli aj cestovných náhrad. Ide predovšetkým o dopad zmien sadzieb stravného pri tuzemských pracovných cestách a v právach vysielania na pracovné cesty u zamestnancov pridelených k užívateľským zamestnávateľom.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

6 modulov vzdelávania v príkladoch

17. 3. 2015 - 4. 5. 2015 | Bratislava, Premium business hotel

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje jej zhoršujúce zdravie, a je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend.

Seminár: Programové obdobie 2014 – 2020 a jeho operačné programy. Nové príležitosti pre podnikateľov

Čo prináša rozpočtové obdobie 2014 – 2020 podnikateľom? Stanovte si svoju stratégiu získania dotácii z eurofondov včas!

S oneskorením, ale predsa sú schválené operačné programy na programové obdobie 2014 – 2020. Niektoré OP boli premenované a niektoré staré zanikli, nastala zmena v rozdelení operačných programov, v prerozdelení právomocí medzi jednotlivými ministerstvami, riadiacimi orgánmi a sprostredkovateľskými riadiacimi orgánmi.

Prvé výzvy očakávame už v prvej polovici roka 2015! Zoznámte sa s novými OP a získajte komplexné vedomosti o možnostiach čerpania nenávratného finančného príspevku už teraz.

Seminár: Monitorovanie a sledovanie zamestnancov na pracovisku

Kedy, kde a akým spôsobom môžete kontrolovať a sledovať zamestnancov bez toho, aby ste porušili zákon

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Na jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwarový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári.  

Workshop: Cielené vedenie hodnotiacich rozhovorov

Naučte sa využívať nástroj na splnenie profesijných cieľov a usmernenie zamestnancov

Vedenie ľudí v sebe zahŕňa vo veľkej miere potrebu správnej komunikácie a pre dosahovanie stanovených cieľov je spätná väzba zamestnancom kľúčová. Zamestnanec potrebuje dostávať priebežne spätnú väzbu; vedieť, či jeho úsilie je v súlade s požiadavkami firmy a manažéra. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne a pomohlo Vám pri naplnení cieľov, vyžaduje si nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov. Tieto zručnosti Vás naučíme a precvičíte si ich priamo na našom workshope v rôznych modelových situáciách.

 

Webinár: Pracovnoprávne riziká zamestnávania živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

Ako zabezpečiť, aby „zamestnávanie“ živnostníkov - SZČO nevykazovalo znaky závislej práce a spĺňalo všetky požiadavky obchodnoprávneho vzťahu? Ako sa vyhnúť negatívnym výsledkom pri kontrole inšpektorátu práce? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpoveď priamo z aplikačnej praxe.

e-mailový kurz: Microsoft Office pre každodennú prácu

Word, Excel a PowerPoint - Rýchle, praktické a efektívne lekcie vhodné pre každého

10. 7. 2015 - 25. 9. 2015 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho 12-týždňového, e-mailového kurzu sa naučíte používať nástroje textového editora Word, tabuľkového editora Excel a editora na úpravu prezentácií PowerPoint na profesionálnej úrovni. Dokážete rýchlo, efektívne, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe. Bez problémov budete upravovať vzhľad Vašich dokumentov a tabuliek, ako aj odborných prezentácií v súlade s aktuálnymi trendami. 

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

6 modulov vzdelávania v príkladoch

22. 9. 2015 - 8. 11. 2015 | Bratislava, Premium business hotel

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje jej zhoršujúce zdravie, a je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend.

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Seminár: Tajomstvo úspechu Tomáša Baťu nielen v štíhlej výrobe

LEAN management a ďalšie inšpiratívne princípy najslávnejšieho zlínského podnikateľa  

23. 2. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

„Žiadny podnik nevyrastie do veľkosti, pokiaľ nevynájde spôsob, ako meniť nádenníkov na riaditeľov.“ Zúčastnite sa inšpiratívneho workshopu o nadčasových princípoch výroby, o motivácii spolupracovníkov a efektívnej organizácii práce Tomáša Baťu, ktorému ležal svet obchodu pri nohách.

Multicomponent Training: Profesionálne finančné riadenie vo výrobnej firme

Finančné zdravie – výkonové ukazovatele – optimalizácia produkčnej činnosti – cenotvorba - plán, forecast

20. 6. 2016 - 31. 8. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

Využite jedinečnú príležitosť prehĺbiť si Vaše už praxou či štúdiom získané znalosti a schopnosti vo finančnom riadení špecificky vo výrobnej firme, a to maximálne prakticky. Ovládnite s prehľadom finančné riadenie. Vylepšite Vaše schopnosti zaisťovať a získavať kapitál firme. Naučte sa lepšie pracovať s odbornými termínmi v oblasti finančného riadenia a naučte sa efektívnejšie a angažovanejšie pracovať s financiami Vašej výrobnej firmy!

Využite benefity nášho jedinečného kurzu, ktorým sú skúsená lektorka, množstvo príkladov a prípadových štúdií, praktickosť a minimálne nároky na Váš čas. Navštívte našu letnú akadémiu finančného riadenia vo výrobnej firme a rozlúčte sa od septembra s akýmikoľvek pochybnosťami vo finančnom riadení.

 

Všetci slovenskí zákazníci získavajú 20% zľavu z cenu kurzu! 

Vzdelávací kurz: Špecialista ľudských zdrojov I.

Komplexné vzdelávanie pre HR manažérov, špecialistov, generalistov, konzultantov a personalistov.

11. 10. 2016 - 17. 11. 2016 | Bratislava, Premium business hotel

Práca oddelenia ľudských zdrojov v sebe zahŕňa mnoho rôznych procesov, ktoré sú často podceňované, aj keď práve na nich stojí úspech výberu kvalitných zamestnancov, efektívne nastavené zamestnanecké benefity, firemná kultúra, komunikácia medzi jednotlivými oddeleniami či komunikácia s vedením spoločnosti v personálnych otázkach. Aby personálne oddelenie fungovalo ako hodinky, pripravili sme pre Vás jedinečný vzdelávací program, kde získate praktické znalosti a zručnosti z oblasti personálneho manažmentu, ktoré sa dajú okamžite využiť vo Vašej práci.

 

Seminár: Riziká zamestnávania živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre riaditeľov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Komplexná účtovnícka angličtina

Osvojte si preklad, porozumenie a použitie najdôležitejších účtovných termínov v praxi.

Ako pracovníci finančných a účtovných oddelení sa stále častejšie vo svojej praxi stretávate s problémom, ako korektne preložiť účtovné termíny do angličtiny, ako ich správne použiť v konkrétnych situáciách alebo naopak ako porozumieť anglickým pojmom v účtovníctve. Náš seminár Vás pripraví na bezchybnú prezentáciu účtovnej závierky a hospodárskych výsledkov spoločnosti v anglickom jazyku.

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: TPM - Efektívna údržba strojov a zariadení v roku 2018

Ako dosiahnuť vysokú produktivitu vo Vašej výrobe alebo Návody na zvyšovanie efektívnosti strojov a zariadení v podniku

Údržbu strojov a zariadení považujú v mnohých podnikoch výlučne za úlohu oddelenia údržby. Výroby sa „netýka“ dovtedy, kým nenastane porucha a výroba sa preruší. Údržbár nemôže byť všade, no obsluha je pri svojom stroji takmer stále a hroziacu poruchu môže včas identifikovať. Prepojenie údržby s výrobou je jedným zo základných princípov TPM a je jednou z metód filozofie LEAN. Jej dôsledným zavedením a uplatňovaním dosiahnete lepšie hodnoty celkovej efektivity zariadení a tým pádom aj celej výroby.

Seminár: Novinky v zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov v roku 2018

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2018 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. V máji 2017 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2018!

 

Seminár: Nový zákon o ochrane osobných údajov – praktické rady ako zvládnuť zmeny v roku 2018

Ako sa pripraviť na novú právnu úpravu, akú dokumentáciu je potrebné vypracovať a z čoho pri tom vychádzať, ako poučiť zamestnancov, ako upraviť vzťahy so sprostredkovateľmi.

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) nadobudne účinnosť 25. mája 2018 spolu s novým zákonom o ochrane osobných údajov. Na našom seminári sa dozviete, čo prináša nový zákon o ochrane osobných údajov a čo je potrebné zvládnuť v súvislosti s jeho aplikáciou v praxi.

Pozor, vyššie uvedená nová právna úprava neustanovuje prechodné doby na jej zavedenie do praxe. Je len na rozhodnutí samotných prevádzkovateľov, kedy začnú s prípravou na  blížiace sa zmeny. Samozrejme takéto dôležité rozhodnutie vyžaduje, aby boli prevádzkovatelia informovaní a začali s prípravou včas.  

Seminár: Ako sa pripraviť na kontrolu z Inšpekcie práce v roku 2018

Práva a povinnosti zamestnávateľa pri výkone inšpekcie práce na jeho prevádzke – Proces kontroly od začatia až po rozhodnutie – Aplikačné problémy v praxi

Každoročne sa zo strany kontrolných orgánov u podnikateľov vykonajú tisícky kontrol. Staveniská, závody, obchody aj reštaurácie. Pri každej kontrole je dôležité poznať svoje práva a povinnosti a inak tomu nie je ani pri kontrole zo strany inšpekcie práce.

Po tom ako inšpektorát práce vykoná kontrolu vo firme a preskúma všetky predložené podklady často zistí, že podnikateľ ako zamestnávateľ zanedbal niektorú zo zákonných povinností. Je preto v záujme každého podnikateľa, aby on sám, resp. jeho vedúci zamestnanci mali vedomosti o tom ako prebieha inšpekcia práce, ako sa na ňu pripraviť a najmä ako dodržiavať všetky povinnosti zamestnávateľa pri zamestnávaní zamestnancov.

Zrozumiteľným spôsobom Vám vysvetlíme celý proces kontroly z inšpektorátu práce u zamestnávateľa od jej začiatku až po konečné rozhodnutie v konaní.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista vo výrobnej firme

Komplexné vzdelávanie pre HR manažérov, personalistov a manažment pracujúcich vo výrobných firmách.

Práca personalistu vo výrobe vôbec nie je jednoduchá. Komunikácia a presvedčovanie majstrov a predákov je niekedy ešte horšie... Je dobre známe, že ľudí, ktorí by chceli pracovať vo výrobe je stále väčší nedostatok. Naučte sa preto základom personálnej politiky, vybudujte stabilnú firemnú kultúru, riaďte výkony a správanie zamestnancov vo výrobe efektívne a zistite, ako môžete byť nápomocný pri hodnotení a odmeňovaní ľudí vo výrobe. Naučíte sa tiež, ako komunikovať s predákmi a majstrami či rôznymi generáciami, s čím má mnoho personalistov veľký problém. Pripravili sme pre Vás jedinečný vzdelávací program, na ktorom získate praktické znalosti a zručnosti z oblasti personálneho manažmentu, ktoré sa dajú okamžite využiť vo Vašej práci.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

4-hodinovýseminár: Riziká zamestnávania živnostníkov a nelegálna práca v roku 2018

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania" živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru". Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Webinár: Ako obstáť pred finančnou kontrolou - Interné smernice vo verejných inštitúciách

Webinár s ukážkou smerníc a ich kontrolou

 

Webinár sa venuje aktuálnemu, správnemu a zákonnému spôsobu nakladania s verejnými prostriedkami – výkonom základnej finančnej kontroly a spracovaním interných smerníc. Časté otázky účastníkov seminárov smerujú k oblasti formálnych náležitostí interných smerníc, ich povinnosti a spôsobe spracovania, či obsahovej časti príloh smernice. Lektor pri spracovaní anotácie a prezentácie webinára využíva vlastné kontrolné skúsenosti pri kontrolách hospodárenia a výkonu finančnej kontroly. Súčasťou webinára je prehľad častých otázok z praxe, na ktoré bude lektor odpovedať aj s uvedením modelových príkladov.

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Seminár: Professional assistant with English language

Profesionálne vystupovanie asistentky, ktorá vie ako sa pohybovať v medzinárodnom prostredí, môže predísť prípadným problémom, zefektívniť plynulý chod vašej firmy, navodiť priaznivé podmienky pre Vaše vyjednávanie s klientom a preto priniesť neoceniteľné výsledky pre Vaše podnikanie.

Moderná asistentka potrebuje organizačné a diplomatické schopnosti a bez perfektnej angličtiny sa nezaobíde.

Nepodceňte úlohu Vašej asistentky pre úspešné podnikanie a prihláste ju na náš seminár.

 

4-hodinový seminár: Ako dať výpoveď zamestnancovi bez stresu a chýb

Najčastejšie chyby zamestnávateľov pri daní výpovede zamestnancovi

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Neraz sú zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli a to správne pripravená výpoveď so všetkými náležitosťami, ktoré od nás Zákonník práce vyžaduje. Aké môžu byť výpovedné dôvody podľa Zákonníka práce a aké formálne a obsahové náležitosti je potrebné splniť, aby bola výpoveď platná? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

 

Seminár: Ako nasadiť štíhle výrobné procesy vo Vašej prevádzke

Štíhle výrobné procesy (Lean)

 

Unikátny vzdelávací seminár pre tých, ktorí sa podieľajú na riadení výroby a majú bytostný záujem na eliminácii problémov a konfliktov na pracovisku, zvyšovanie flexibility a produktivity produkcie a nasadenie moderných metód riadenia produkcie (LEAN).

Seminár: Pokročilé predajné techniky

Predajné zručnosti úspešných alebo ako obchodovať na úrovni

 

Dobrý obchodník musí byť tak trochu kúzelník, psychológ, prezentátor ako aj vyjednávač a manipulátor. Musí vedieť zákazníka zaujať, získať ho pre svoj produkt či službu a následne si ho aj udržať. To, či obchod prebehne úspešne, záleží najviac na tom, KTO “stojí” za predávaným artiklom. Ako byť dobrým obchodníkom a čo všetko treba na tejto pozícii zvládať vám ukážeme na našom školení.

 

Aktuálne novinky – nové povinnosti pre konateľov a štatutárnych zástupcov

Zodpovednosť konateľov, ochrana osobných údajov, novinky GDPR 2018

e-Produkt Vám poskytne praktické informácie o nových povinnostiach a požiadavkách na konateľov a štatutárnych zástupcov firmy. Dozviete sa o ďalších zmenách, ktoré so sebou prináša európska smernica GDPR v oblasti ochrany osobných údajov, ako aj o možnosti založiť jednoduchú spoločnosť na akcie, využiteľnú najmä pre moderné startupy. Informujeme Vás tiež o novom spôsobe vymáhania pohľadávok prostredníctvom elektronického konania o platobnom rozkaze.  

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425272829
30      
«  Apríl 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: