dotácie eú



POZOR: Verejné obstarávanie so zmenami!

Verejné obstarávanie čakajú zmeny, ktoré začnú platiť už po 15-tom dni od ich uverejnenia. Pripravujete sa na tieto zmeny?

Novela zákona o verejnom obstarávaní je účinná už od 18. februára 2013

Zrýchlenie a zefektívnenie procesov v rámci verejného obstarávania



Manuál verejného obstarávania v kocke

Informácie, rady a praktické postupy pre obstarávateľov a dodávateľov

Praktická publikácia ponúka výklad nového zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, účinného od 18. 4. 2016 a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, odborné, ale zrozumiteľné informácie o fungovaní trhu verejných zákaziek, množstvo príkladov, odporúčaní, najvhodnejšie zvolených postupov, rozoberá najčastejšie chyby a problémy, vrátane opravných prostriedkov, ktoré v praxi verejného obstarávania vznikajú, a to z pohľadu obstarávateľov aj dodávateľov.

 

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

Prijímateľ dotácie EÚ verzus kontrolný subjekt

Ako neprísť pri kontrole o získané prostriedky z fondov EÚ

Život projektu spolufinancovaného z fondov EÚ sa nekončí schválením žiadosti o nenávratný finančný príspevok, vtedy sa len začína. Úspešní prijímatelia sa stretávajú a predovšetkým budú stretávať aj po ukončení projektu s viacerými formami kontroly. Pomerne často sa v praxi stáva, že ich výsledkom je vrátenie časti, alebo plnej sumy prideleného príspevku kvôli vzájomnému nepochopeniu úloh, práv a povinností kontrolovaných a kontrolných subjektov.

Prijímateľ pomoci z fondov EÚ verzus poskytovateľ

Zmluva o poskytnutí NFP a jej analýza v sporoch s poskytovateľom

Štruktúra a obsah Zmluvy o poskytnutí NFP je pre väčšinu prijímateľov pomoci neprehľadná, z čoho pramenia problémy pri implementácii projektov. Oboznámte sa, ako na ňu pozerá poskytovateľ a získajte prehľad práv a povinností prijímateľov, ako aj súdnu vymožiteľnosť povinností poskytovateľov NFP.

Povinnosti firiem v oblasti odpadov a obalov v roku 2012

Komplexný zoznam povinností – „Čo, kedy, komu, ako?“

Zákony o odpadoch a obaloch nepamätajú iba na tých, ktorých predmetom podnikania je nakladanie s odpadmi, ale aj na všetky firmy, organizácie verejnej správy a obce. Odpadové hospodárstvo je pritom oblasťou, v ktorej sa odohrávajú dôležité zmeny. Seminár je postavený na požiadavkách praxe, predstaví komplexne a presne stanovené povinnosti a ich implementáciu s cieľom pripraviť firmu na stále častejšie kontroly zo strany Slovenskej inšpekcie životného prostredia. 

e-Seminár: Podprahové zákazky vo verejnom obstarávaní

Praktické návody, konkrétne kroky a postupy, vzory dokumentov....

20. 4. 2012 | e-Seminár

Časté novely a nejednoznačný výklad podprahových zákaziek v zákone o verejnom obstarávaní prinášajú mnohé problémy a riziká v aplikačnej praxi, pričom práve tieto zákazky tvoria významný podiel na celkovom počte verejných obstarávaní v SR. Naučte sa správne postupy v súlade s platnou legislatívou!

Prijímateľ dotácie EÚ verzus kontrolný subjekt (2)

Ako neprísť pri kontrole o získané prostriedky z fondov EÚ

Život projektu spolufinancovaného z fondov EÚ sa nekončí schválením žiadosti o nenávratný finančný príspevok, vtedy sa len začína. Úspešní prijímatelia sa stretávajú a predovšetkým budú stretávať aj po ukončení projektu s viacerými formami kontroly. Pomerne často sa v praxi stáva, že ich výsledkom je vrátenie časti, alebo plnej sumy prideleného príspevku kvôli vzájomnému nepochopeniu úloh, práv a povinností kontrolovaných a kontrolných subjektov.

e-Seminár: Podprahové zákazky vo verejnom obstarávaní (2)

Praktické návody, konkrétne kroky a postupy, vzory dokumentov....

20. 7. 2012 | e-Seminár

Časté novely a nejednoznačný výklad podprahových zákaziek v zákone o verejnom obstarávaní prinášajú mnohé problémy a riziká v aplikačnej praxi, pričom práve tieto zákazky tvoria významný podiel na celkovom počte verejných obstarávaní v SR. Naučte sa správne postupy v súlade s platnou legislatívou!

Verejné obstarávanie - problémy súčasného stavu a zmeny v roku 2013

Ako obstarávať v súlade s legislatívou a bez pochybení aj v roku 2013!

Ako zostaviť podmienky účasti, kritériá hodnotenia a opis predmetu zákazky? Ako vyhotoviť žiadosť o účasť, ponuku či návrh? Ako ich vyhodnotiť? Ako postupovať v prípade revíznych postupov? Aké sú najčastejšie porušenia zákona o verejnom obstarávaní? Aké zmeny v legislatíve verejného obstarávania sa plánujú na rok 2013? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.

Evidencia a hlásenia v programe odpadového hospodárstva v roku 2013 (2)

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Od 1. januára pribudli firmám, obciam aj mestám viaceré povinnosti vyplývajúce z novely zákona o odpadoch (135 novelizačných bodov). Aké povinnosti z nej vyplývajú? Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (4)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, aj keď sami nemáte finančné vzdelanie.

28. 3. 2013 | e-Seminár

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

Zmeny vo verejnom obstarávaní platné od 1. júla 2013

Pripravte sa na nové podmienky verejného obstarávania včas!

Chcete získať najnovšie informácie týkajúce sa zmien, ktoré priniesol zákon č. 28/2013 Z.z., účinný od 18. februára 2013, ako aj novela zákona o verejnom obstarávaní, účinná od 1. júla 2013. Ak áno, tento webinár je určený práve pre Vás.

Seminár: Excel pre účtovníkov

Zjednodušte si svoju prácu a majte viac času pre analýzu čísel

19. 8. 2013

Tabuľkový editor Excel patrí medzi najrozšírenejšie programy v oblasti ekonomiky, štatistiky a manažmentu, pričom väčšina používateľov využíva sotva desatinu jeho možností. Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát a zároveň je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Spoznajte prostredníctvom nášho seminára, ako jednoducho Vám tento zdanlivo známy editor môže zjednodušiť Vašu prácu v oblasti účtovníctva.

 

Každý účastník bude mať počas seminára k dispozícii vlastný počítač, kde si naučené úkony prakticky vyskúša!

Seminár: Odpadové hospodárstvo 2013 – POH pôvodcu odpadu a obce

Praktický prehľad prijatých a pripravovaných zmien, návod, obsah a časový plán prípravy a predloženia POH  

Patríte medzi organizácie, ktoré majú povinnosť pripraviť, predložiť a následne dodržiavať Program odpadového hospodárstva pôvodcu odpadu alebo obce? Potom práve Vám je určený praktický seminár, ktorý Vám poskytne všetky potrebné informácie priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Verejné obstarávanie – Ako uspieť a získať zákazku

Nové pravidlá a postupy pre uchádzačov a dodávateľov

Máte záujem zúčastniť sa zadávania zákaziek podľa nových pravidiel verejného obstarávania, ktoré posilňujú súťažné princípy, zabezpečujú flexibilitu, aktívnu otvorenosť procesov verejného obstarávania a chránia kvalitných a poctivých dodávateľov? Ak ÁNO, tento seminár je určený práve pre Vás.

E-Seminár: Uvádzanie určených výrobkov na vnútorný trh

Povinnosti výrobcov, dovozcov, splnomocnených zástupcov a distribútorov pri uvádzaní určených výrobkov na vnútorný trh

22. 11. 2013 | e-Seminár

Chrániť oprávnený záujem spotrebiteľov, t. j. ich zdravie, majetok, bezpečnosť a životné prostredie je jednou z kľúčových úloh štátu. Aby sa na trh uvádzali len bezpečné výrobky, musia podnikatelia, ktorí vyrábajú, dovážajú alebo uvádzajú výrobky na trh, požiadavky na výrobky v technických predpisoch a technických normách nie len poznať, ale ich aj dodržiavať. Pre ujasnenie si aktuálnych pravidiel uvádzania výrobkov na trh sme pre vás pripravili užitočný e-Seminár.

Seminár: Elektronické trhovisko a podlimitné zákazky – najférovejšie zadávanie zákaziek - 1. termín

Jednoduchosť, rýchlosť a transparentnosť vo verejnom obstarávaní v praktických príkladoch

Elektronické trhovisko prináša vo verejnom obstarávaní zásadné zmeny. Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce  sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Webinár: Technické zhodnotenie vs. opravy a udržiavanie

…účtovné a daňové problémy z aplikačnej praxe

14. 11. 2014 | Online - priamy prenos

S technickým zhodnotením hmotného majetku je aj v súčasnej praxi veľa problémov. V mnohých prípadoch dochádza k snahám daňovníkov zameniť technické zhodnotenie za opravu. Kedy teda ide o opravu majetku s možnosťou jej účtovania do nákladov v plnej výške? A kedy sa musí majetok zhodnotiť, a tým premietnuť do nákladov spoločnosti postupne prostredníctvom odpisov?

Webinár: Elektronické trhovisko – praktické rady a tipy na jeho používanie

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: BOZP v roku 2015: Nové povinnosti pre zamestnávateľa

Ako aplikovať zmeny v Zákone o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v praxi

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je zálohom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2015 mení a dopĺňa novela zákona o BOZP a  novela vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. o technických zariadeniach. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP.

Seminár: Programové obdobie 2014 – 2020 a jeho operačné programy. Nové príležitosti pre podnikateľov

Čo prináša rozpočtové obdobie 2014 – 2020 podnikateľom? Stanovte si svoju stratégiu získania dotácii z eurofondov včas!

S oneskorením, ale predsa sú schválené operačné programy na programové obdobie 2014 – 2020. Niektoré OP boli premenované a niektoré staré zanikli, nastala zmena v rozdelení operačných programov, v prerozdelení právomocí medzi jednotlivými ministerstvami, riadiacimi orgánmi a sprostredkovateľskými riadiacimi orgánmi.

Prvé výzvy očakávame už v prvej polovici roka 2015! Zoznámte sa s novými OP a získajte komplexné vedomosti o možnostiach čerpania nenávratného finančného príspevku už teraz.

e-mailový kurz: Microsoft Office pre každodennú prácu

Word, Excel a PowerPoint - Rýchle, praktické a efektívne lekcie vhodné pre každého

10. 7. 2015 - 25. 9. 2015 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho 12-týždňového, e-mailového kurzu sa naučíte používať nástroje textového editora Word, tabuľkového editora Excel a editora na úpravu prezentácií PowerPoint na profesionálnej úrovni. Dokážete rýchlo, efektívne, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe. Bez problémov budete upravovať vzhľad Vašich dokumentov a tabuliek, ako aj odborných prezentácií v súlade s aktuálnymi trendami. 

Webinár: Elektronické trhovisko – ako na zadávanie podlimitných zákaziek

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Multicomponent Training: Profesionálne finančné riadenie vo výrobnej firme

Finančné zdravie – výkonové ukazovatele – optimalizácia produkčnej činnosti – cenotvorba - plán, forecast

20. 6. 2016 - 31. 8. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

Využite jedinečnú príležitosť prehĺbiť si Vaše už praxou či štúdiom získané znalosti a schopnosti vo finančnom riadení špecificky vo výrobnej firme, a to maximálne prakticky. Ovládnite s prehľadom finančné riadenie. Vylepšite Vaše schopnosti zaisťovať a získavať kapitál firme. Naučte sa lepšie pracovať s odbornými termínmi v oblasti finančného riadenia a naučte sa efektívnejšie a angažovanejšie pracovať s financiami Vašej výrobnej firmy!

Využite benefity nášho jedinečného kurzu, ktorým sú skúsená lektorka, množstvo príkladov a prípadových štúdií, praktickosť a minimálne nároky na Váš čas. Navštívte našu letnú akadémiu finančného riadenia vo výrobnej firme a rozlúčte sa od septembra s akýmikoľvek pochybnosťami vo finančnom riadení.

 

Všetci slovenskí zákazníci získavajú 20% zľavu z cenu kurzu! 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre riaditeľov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Komplexná účtovnícka angličtina

Osvojte si preklad, porozumenie a použitie najdôležitejších účtovných termínov v praxi.

Ako pracovníci finančných a účtovných oddelení sa stále častejšie vo svojej praxi stretávate s problémom, ako korektne preložiť účtovné termíny do angličtiny, ako ich správne použiť v konkrétnych situáciách alebo naopak ako porozumieť anglickým pojmom v účtovníctve. Náš seminár Vás pripraví na bezchybnú prezentáciu účtovnej závierky a hospodárskych výsledkov spoločnosti v anglickom jazyku.

 

Seminár: Rozpočtovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Ako správne plánovať výsledky spoločnosti a vyhnúť sa prekvapeniam...

Plánovanie, či už prevádzkové, alebo finančné, sa v dnešnej dobe dostalo do pozície jedného z kľúčových prvkov každého moderného podnikateľského subjektu. Mnohí riadiaci pracovníci sú dnes tlačení do úlohy „veštcov“, od ktorých sa vyžadujú pomerne presné predpovede o smerovaní firmy a jej výsledkov na niekoľko mesiacov či dokonca rokov. Prostredníctvom rozpočtov a prognóz je možné načrtnúť rozličné scenáre fungovania podniku v budúcnosti, a tým sa aj na ne pripraviť s dostatočným predstihom.

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Seminár: Verejná správa: Finančná kontrola a zverejňovanie dokumentov v roku 2018

Povinnosti, rady, tipy a upozornenia na chyby z kontrolnej praxe.

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie (rokov 2016, 2017).

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

4-hodinový seminár: Home office 2018 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

4-hodinový seminár: Skončenie pracovného pomeru so zamestnancom bez súdnych sporov

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych vzťahoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

 

Verejná súťaž: Postupy od A do Z a vzorová dokumentácia

Informácie, rady a praktické postupy pre obstarávateľov a dodávateľov

e-Produkt Vám poskytne praktické informácie o postupoch vo verejnej súťaži v rámci účasti vo verejnom obstarávaní od A do Z. K dispozícii budete mať 52 vzorových dukumentov, ktoré stačí jednoucho upraviť, dopísať potrebné údaje a procesy verejnej súťaže si maximálne zjednodušíte.

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
      1
2345678
9101112131415
16
17
1819202122
23242526272829
3031     
«  Júl 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: