družstvo



Monitorovanie zamestnancov

Monitorujte a sledujte svojich zamestnancov v medziach zákona a ich súkromia

POZOR: Verejné obstarávanie so zmenami!

Verejné obstarávanie čakajú zmeny, ktoré začnú platiť už po 15-tom dni od ich uverejnenia. Pripravujete sa na tieto zmeny?

Čo prinesie do praxe novela Obchodného zákonníka účinná od 1. februára 2013?

Od 1. februára 2013 vstúpila do praxe novela Obchodného zákonníka pod publikačným číslom 9/2013 Z. z.

Tento zákon mení vo svojich článkoch:

  • Obchodný zákonník (zákon č. 513/1991 Z. z.)
  • Zákon o obchodnom registri (č. 530/2003 Z. z.)
  • Letecký zákon (zákon č. 136/2004 Z. z.)

Ako vykonať zmenu sídla spoločnosti?

Zrealizovanie zmeny sídla obchodnej spoločnosti je zdanlivo banálna vec, avšak mnohým podnikateľom prináša rovnaké otázky. Predstavuje zmenu zapísaných údajov v obchodnom registri (OR) preto platí, že musí byť príslušnému OR oznámená v 30-dňovej lehote a živnostenskému registru v 15-dňovej lehote od prijatia týchto zmien spoločnosťou.



BOZP v kancelárskych a administratívnych priestoroch

Povinnosti – vzory – legislatíva

Praktická publikácia ponúka návod, ako bezpečne zaistiť pracovisko v administratíve s dôrazom na kancelárske priestory, podrobné informácie o vyhľadávaní, vyhodnocovaní a registrovaní rizík, informácie k vypracovaniu dokumentácie BOZP vrátane jej aktualizácie, pokyny k revíziám, smernice a vzory a aktuálnu legislatívu k problematike.

 

e-Seminár: Ako ochrániť spoločnosť pri uzatváraní obchodných zmlúv(2)

Vyvarujte sa základných, ale aj menej zrejmých chýb, ktoré sa môžu vypomstiť v priebehu plnenia zmluvy

16. 3. 2012 | e-Seminár

V rámci e-Seminára získate dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať a na čo naopak pamätať v zmluvných vzťahoch uzatváraných v rámci podnikateľskej činnosti Vašej spoločnosti. Poskytneme Vám praktické odporúčania pri uzatváraní konkrétnych, v praxi najviac frekventovaných typov obchodných zmlúv. Na jednotlivých príkladoch z reálnej praxe načerpáte informácie nielen o tom, ako postupovať pri výbere nového zmluvného partnera, ale najmä čo v zmluve nevynechať a ako sa zmluvne poistiť pre prípad, keď napríklad protistrana nie je schopná alebo ochotná plniť svoje záväzky v súlade so znením uzatvorenej zmluvy.

Evidencia a hlásenia v programe odpadového hospodárstva v roku 2013 (1)

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Od 1. januára pribudli firmám, obciam aj mestám viaceré povinnosti vyplývajúce z novely zákona o odpadoch (135 novelizačných bodov). Aké povinnosti z nej vyplývajú? Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Odpadové hospodárstvo 2013 – POH pôvodcu odpadu a obce

Praktický prehľad prijatých a pripravovaných zmien, návod, obsah a časový plán prípravy a predloženia POH  

Patríte medzi organizácie, ktoré majú povinnosť pripraviť, predložiť a následne dodržiavať Program odpadového hospodárstva pôvodcu odpadu alebo obce? Potom práve Vám je určený praktický seminár, ktorý Vám poskytne všetky potrebné informácie priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

Webinár: Elektronické trhovisko – ako na zadávanie podlimitných zákaziek

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Požiarna ochrana – nové povinnosti od 1. 9. 2015

Čo prináša novelizovaný zákon o ochrane pred požiarmi a vyhláška o požiarnej prevencii? Čo sa mení v praxi? Pripravte sa na zmeny včas!

Novelizovaný zákon o ochrane pred požiarmi a novelizovaná vyhláška o požiarnej prevencii prinesú dostatok zmien na to, aby ste sa v nich stratili. Viete čo sa mení v praxi? Čo je potrebné v rámci dokumentácie na úseku ochrany pred požiarmi? Alebo ktoré kompetencie úradov sa menia alebo aké sa dopĺňajú? Lektor s praxou v danej problematike Vám priblíži všetky zmeny a pripraví Vás na ne ešte predtým, než novela zákona vstúpi do účinnosti. Preto nepremrhajte túto šancu, aby ste predišli pokutám a sankciám.

Seminár: Efektívny a spravodlivý model odmeňovania – alebo V jednoduchosti je krása

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Veď odmeňovanie neznamená len peniaze...

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: Ako nasadiť štíhle výrobné procesy vo Vašej prevádzke

Štíhle výrobné procesy (Lean)

 

Unikátny vzdelávací seminár pre tých, ktorí sa podieľajú na riadení výroby a majú bytostný záujem na eliminácii problémov a konfliktov na pracovisku, zvyšovanie flexibility a produktivity produkcie a nasadenie moderných metód riadenia produkcie (LEAN).

Seminár: FACILITY MANAGEMENT – Správa budov alebo podpora ľudí?

Ako šetriť a optimalizovať prevádzkové náklady vďaka Facility Managementu

Cieľom podnikania je tvorba zisku, pričom správa budov bola vždy iba nákladom, teda zisky znižovala. Netreba však zabúdať na to, že zlepšovanie pracovného prostredia sa odráža vo vyššej produktivite zamestnancov, čo znamená aj vyššie výnosy. Náš seminár Vám ukáže, že facility management nie je iba nákladom, ale zohráva dôležitú úlohu aj pri zisku. A ako taký sa týka každej firmy či organizácie.

4-hodinový seminár: Zodpovednosť štatutárnych orgánov za škodu pri výkone

Ako sa poučiť z praktických príkladov

 

Funkcia štatutárneho orgánu je dôležitá pre činnosť jednotlivých podnikateľských subjektov. Podmienky na vykonávanie funkcie štatutárneho orgánu a jeho kreovanie sú uvedené v zákonnej úprave vzniku jednotlivých obchodných spoločností a družstva. Úprava vzniku funkcie riaditeľa v štátnom podniku obsahuje osobitný predpis. Pri vzniku funkcie štatutárneho orgánu treba prihliadať na predmet činnosti právnickej osoby a zároveň na osobné a kvalifikačné predpoklady navrhovanej osoby.

 

Seminár: Ako na neprispôsobivých zamestnancov vo výrobe, alebo ako motivovať, ale nepremotivovať

Len so spokojnými a pracovitými zamestnancami môžete naplniť obchodné ciele firmy. Viete si poradiť s neprispôsobivými a nevýkonnými jednotlivcami?

 

Situácia na trhu sa zmenila. Nájsť nových schopných zamestnancov do výroby je nadľudský výkon a motivácia ľudí je čoraz náročnejšia úloha. Chce sa ľuďom vôbec pracovať? Počúvajú len na peniaze?

Úspešnosť práce majstra či teamleadra vo výrobe je daná kombináciou troch faktorov – poznať overené  techniky vedenia ľudí, poznať svojich ľudí, ich motívy, potreby a potenciál a samozrejme používať sedliacky rozum. Ako efektívne spravovať zamestnancov, vytvoriť podnetnú klímu a zároveň zostať autoritou? Poďme sa na to spoločne pozrieť, zanalyzujme situáciu a rozhodnime sa pre systémové zmeny.  Zmeny, ktoré pomôžu riešiť súčasnú situáciu.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta

Profesionálne jednanie so zákazníkmi a partnermi ako konkurenčná výhoda.

Vaši zamestnanci tzv. prvej línie a ich manažéri sú väčšinou jedinými osobami, s ktorými sa nielen Vaši zákazníci a klienti, ale aj partneri stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie v náročných situáciách, efektívne riešenie konfliktov a problémových zákazníkov určujú postoj, akým sa na Vašu spoločnosť zákazníci, klienti a dodávatelia pozerajú. Pokiaľ chcete, aby boli Vaši zamestnanci a manažéri vyzbrojení efektívnymi metódami na zvládanie problémových a konfliktných zákazníkov v stresových situáciách, prihláste ich na náš seminár.

 

Vzdelávací kurz: Manažér 21. storočia – Expert vedenia ľudí a zvládania seba

Staňte sa uvedomelým lídrom a načerpajte inšpiráciu k zmenám na mieru Vašej firme

29. 10. 2018 - 30. 11. 2018 | Bratislava, Premium business hotel

Pracovný trh sa mení, prístupy k vedeniu a riadeniu zamestnancov z minulého storočia už dávno nestačia a tradičné odmeňovanie prestáva byť účinné. Ako teda dosahovať skvelé výsledky firmy pri čo najväčšom zapojení, vlastnej iniciatíve a spokojnosti zamestnancov? Absolvujte sériu praktických workshopov a otestujte si nový štýl vedenia priamo vo Vašej firme!

 

Vedecké experimenty jasne preukázali, že pri riešení úloh, ku ktorým je potrebná kreativita ľudí, vedie prísľub odmeny k zhoršeniu výsledkov.

Vzory právnych zmlúv k bytovým a nebytovým priestorom

Zmluvy, návrhy, oznámenia, dohody

 

E-Produkt obsahuje 55 vzorových zmlúv zameraných na bytové a nebytové priestory, pričom pokrývajú rozmanité oblasti. V prípade potreby si ich len vytlačíte o doplníte vlastné údaje.

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24
25
2627282930
«  September 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: