investície



POZOR: Verejné obstarávanie so zmenami!

Verejné obstarávanie čakajú zmeny, ktoré začnú platiť už po 15-tom dni od ich uverejnenia. Pripravujete sa na tieto zmeny?

Čo musíte stihnúť ešte do konca roka

Posledný kvartál je tu a s ním aj neodkladné povinnosti pre každého podnikateľa.

Podnikanie v oblasti nakladania s nebezpečným odpadom

Prevádzkovanie tejto činnosti je viazanou živnosťou.

Na prevádzkovanie viazanej živnosti musí záujemca o podnikanie získať osvedčenie o živnostenskom oprávnení, ktoré vydáva miestne príslušný okresný (živnostenský) úrad v postavení jednotného kontaktného miesta (JKM) podľa miesta bydlisko FO alebo sídla PO, alebo podľa adresy miesta činnosti podniku zahraničnej osoby alebo miesta činnosti organizačnej zložky podniku zahraničnej osoby na základe ohlásenia živnosti.

Zásady stanovenia cieľových úrovní zásob v praxi

Hľadanie optimálnej zásoby je v zásade hľadaním kompromisu medzi potrebou maximalizácie likvidity, optimálneho dodávateľského servisu a minimalizácie nákladov. Pri výpočte optimálnej úrovne zásob je preto potrebné tieto faktory zohľadniť v matematickom modeli výpočtu cieľovej doby obratu pre každú položku zásob. 

Ako správne nastaviť nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas

Ustanovený pracovný čas podľa Zákonník práce môže byť rozvrhnutý rovnomerne, nerovnomerne alebo môže byť rozvrhnutý ako pružný pracovný čas. Zákonník práce pozná aj tzv. konto pracovného času, čo považujeme za spôsob nerovnomerného rozvrhnutia pracovného času.

Finančný plán firmy - 5 praktických krokov jeho realizácie

Finančný plán vychádza z podnikovej stratégie a konkretizuje ju na zvolený časový horizont. Z tohto pohľadu možno rozlišovať dlhodobý viacročný finančný plán a krátkodobý finančný plán, ktorý sa zostavuje na dobu jedného roka (hovoríme aj o rozpočte). Pokiaľ podnikateľský plán zostavujeme za účelom získania bankových finančných zdrojov na konkrétny investičný projekt, musíme zostaviť dlhodobý finančný plán, ktorý zohľadňuje celú dobu splácania požičaných prostriedkov.

Prvá pomoc pre zamestnávateľov: Ako stanoviť výšku platu vašich zamestnancov?

Prieskum hodinovej mzdy EUROSTAT-u ukázal, že Slováci majú stále kam stúpať. Česko, či Estónsko, ale aj "krachujúce" krajiny ako Grécko a Cyprus. Títo všetci sa v rebríčku hodinovej ceny práce dostali pred Slovensko. My sme za sebou nechali Poľsko a Maďarsko. Koniec rebríčka obsadili Bulhari, Rumuni, Litovci a Lotyši. Prieskum porovnával celkovú hodinovú cenu práce, teda súčet platu a daní a odvodov. Tie sú totiž v každej krajine iné.

Spoznajte metódu GROW a buďte lídrom, ktorého nasledujú!

Každý riadiaci pracovník či vedúci určitého tímu potrebuje vo svojej práci nájsť spôsob, ako tím motivovať a viesť ho k čo najlepším výsledkom. Na čele tímu by mal stáť človek, ktorý má nielen víziu, ale dokáže ju aj premeniť na realitu. Jedným z možných spôsobov, ako sa naučiť s tímom efektívne pracovať je koučing. Jeho metóda GROW pomôže riadiacim pracovníkom a vedúcim tímov klásť otázky, vďaka zodpovedaniu ktorých sa dostanú na vyššie méty.

5 marketingových krokov s nízkymi nákladmi

Ak by ste niekedy chceli naozaj nahnevať makretéra, povedzte mu, že na tvorbu obsahu kampane máte nízky rozpočet. Hoci má každá firma záujem na tom, aby získala dobrý nápad čo najlacnejšie, práve investícia do kreatívnych myšlienok je kapitálom, ktorý vám môže pomôcť pri tvorbe nízkonákladovej kampane a priniesť očakávané zisky. Tvorba obsahu marketingovej kampane môže trvať niekoľko hodín a stáť vás ohromné množstvo energie. Práve preto sme pre Vás spísali 5 tipov, ako tvoriť čo najefektívnejšie a v čo možno najkratšom čase.



Interné smernice firmy v roku 2018

Praktický návod a editovateľné vzory pre nastavenie vnútornej kontroly

Predíďte problémom s kontrolnými orgánmi, pripravte si interné smernice tak, aby Vás na ničom nenachytali! Naša praktická príručka rieši identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné bližšie upraviť internými pravidlami, nakoľko legislatíva stanoví iba všeobecný rámec. Publikácia poskytuje návod, ako si vypracovať jednotlivé interné smernice pre Vašu firmu, aby sa zabezpečila jednotná aplikácia postupov a procesov a boli splnené všetky legislatívne požiadavky.

 
Publikácia Vám pomôže eliminovať riziká plynúce z nesprávne nastaveného vnútorného kontrolného systému firmy.

Príručka odpadového hospodárstva

Aktuálne problémy a praktické riešenia pri nakladaní s odpadmi

Odpadové hospodárstvo patrí medzi najproblematickejšie a najkomplexnejšie oblasti, kde je jednoduché dostať pokutu aj kvôli malej nepozornosti či nevedomosti. V každej spoločnosti či inštitúcii by mal byť aspoň jeden špecialista na odpady, ktorého neprekvapí žiadna neobvyklá situácia či problém. Nakoľko ide o širokú problematiku, ktorá vyžaduje precízne naštudovanie potrebnej legislatívy, pripravili sme pre Vás produkt Odpadové hospodárstvo - povinnosti pri nakladaní s odpadmi a obalmi, ktorý Vás oboznámi so všetkými povinnosťami, aby ste sa vyhli sankciám a postihom.

 

Táto príručka je praktickým lexikónom všetkého, čo potrebujete o tejto oblasti vedieť – od fungovania najnovšieho zákona v praxi, cez upozornenia na najčastejšie chyby či naopak cenné rady, až po editovateľné vzory a tlačivá.

 

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

Manuál verejného obstarávania v kocke

Informácie, rady a praktické postupy pre obstarávateľov a dodávateľov

Praktická publikácia ponúka výklad nového zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, účinného od 18. 4. 2016 a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, odborné, ale zrozumiteľné informácie o fungovaní trhu verejných zákaziek, množstvo príkladov, odporúčaní, najvhodnejšie zvolených postupov, rozoberá najčastejšie chyby a problémy, vrátane opravných prostriedkov, ktoré v praxi verejného obstarávania vznikajú, a to z pohľadu obstarávateľov aj dodávateľov.

 

Nástroje IT manažera (česky)

Souhrn návodů, předloh, vzorů a dokumentů pro řízení IT oddělení

Nástroje IT manažera řeší problematiku implementace nových technologií a s nimi související legislativně-právní otázky při provozu IT oddělení. IT manažer ji využije při řešení všech problémů, které mohou při řízení IT oddělení nastat.

Kalkulácie a ceny pre maximálny zisk

Ako vyčísliť skutočné náklady na výrobok a správne stanoviť jeho cenu  

13. 5. 2011

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu a tým pádom sa znalosti z týchto oblastí stávajú nevyhnutným základom k maximalizácii hospodárskeho výsledku spoločnosti. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výrobky a poskytované služby podniku a následné stanovenie optimálnej ceny pre konkurenčný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere.

Prijímateľ dotácie EÚ verzus kontrolný subjekt

Ako neprísť pri kontrole o získané prostriedky z fondov EÚ

Život projektu spolufinancovaného z fondov EÚ sa nekončí schválením žiadosti o nenávratný finančný príspevok, vtedy sa len začína. Úspešní prijímatelia sa stretávajú a predovšetkým budú stretávať aj po ukončení projektu s viacerými formami kontroly. Pomerne často sa v praxi stáva, že ich výsledkom je vrátenie časti, alebo plnej sumy prideleného príspevku kvôli vzájomnému nepochopeniu úloh, práv a povinností kontrolovaných a kontrolných subjektov.

Evidencia a hlásenia v programe odpadového hospodárstva v roku 2012 (1)

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Odpadové hospodárstvo je jednou z oblastí, v ktorej sa odohrávajú dôležité zmeny, a to tak v oblasti právnej úpravy ako aj technického vývoja. Slovenská inšpekcia životného prostredia uskutočňuje vo firmách stále viacej kontrol, ktoré veľmi často zistia rozpory so zákonom, čo vedie k ukladaniu nemalých finančných pokút. Seminár je postavený na požiadavkách praxe, predstaví prehľadne stanovené povinnosti a ich implementáciu s cieľom pripraviť firmu na prípadnú kontrolu. Seminár zároveň poskytne informácie o zásadných zmenách očakávaných v roku 2012.

Povinnosti firiem v oblasti odpadov a obalov v roku 2012

Komplexný zoznam povinností – „Čo, kedy, komu, ako?“

Zákony o odpadoch a obaloch nepamätajú iba na tých, ktorých predmetom podnikania je nakladanie s odpadmi, ale aj na všetky firmy, organizácie verejnej správy a obce. Odpadové hospodárstvo je pritom oblasťou, v ktorej sa odohrávajú dôležité zmeny. Seminár je postavený na požiadavkách praxe, predstaví komplexne a presne stanovené povinnosti a ich implementáciu s cieľom pripraviť firmu na stále častejšie kontroly zo strany Slovenskej inšpekcie životného prostredia. 

e-Seminár: Ako ochrániť spoločnosť pri uzatváraní obchodných zmlúv(2)

Vyvarujte sa základných, ale aj menej zrejmých chýb, ktoré sa môžu vypomstiť v priebehu plnenia zmluvy

16. 3. 2012 | e-Seminár

V rámci e-Seminára získate dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať a na čo naopak pamätať v zmluvných vzťahoch uzatváraných v rámci podnikateľskej činnosti Vašej spoločnosti. Poskytneme Vám praktické odporúčania pri uzatváraní konkrétnych, v praxi najviac frekventovaných typov obchodných zmlúv. Na jednotlivých príkladoch z reálnej praxe načerpáte informácie nielen o tom, ako postupovať pri výbere nového zmluvného partnera, ale najmä čo v zmluve nevynechať a ako sa zmluvne poistiť pre prípad, keď napríklad protistrana nie je schopná alebo ochotná plniť svoje záväzky v súlade so znením uzatvorenej zmluvy.

e-Seminár: Podprahové zákazky vo verejnom obstarávaní

Praktické návody, konkrétne kroky a postupy, vzory dokumentov....

20. 4. 2012 | e-Seminár

Časté novely a nejednoznačný výklad podprahových zákaziek v zákone o verejnom obstarávaní prinášajú mnohé problémy a riziká v aplikačnej praxi, pričom práve tieto zákazky tvoria významný podiel na celkovom počte verejných obstarávaní v SR. Naučte sa správne postupy v súlade s platnou legislatívou!

Kalkulácie a ceny pre maximálny zisk (3)

Ako vyčísliť skutočné náklady na výrobok a správne stanoviť jeho cenu?  

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu a tým pádom sa znalosti z týchto oblastí stávajú nevyhnutným základom k maximalizácii hospodárskeho výsledku spoločnosti. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výrobky a poskytované služby podniku a následné stanovenie optimálnej ceny pre konkurenčný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere.

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (3)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, aj keď sami nemáte finančné vzdelanie.

18. 5. 2012 | e-Seminár

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

Prijímateľ dotácie EÚ verzus kontrolný subjekt (2)

Ako neprísť pri kontrole o získané prostriedky z fondov EÚ

Život projektu spolufinancovaného z fondov EÚ sa nekončí schválením žiadosti o nenávratný finančný príspevok, vtedy sa len začína. Úspešní prijímatelia sa stretávajú a predovšetkým budú stretávať aj po ukončení projektu s viacerými formami kontroly. Pomerne často sa v praxi stáva, že ich výsledkom je vrátenie časti, alebo plnej sumy prideleného príspevku kvôli vzájomnému nepochopeniu úloh, práv a povinností kontrolovaných a kontrolných subjektov.

e-Seminár: Podprahové zákazky vo verejnom obstarávaní (2)

Praktické návody, konkrétne kroky a postupy, vzory dokumentov....

20. 7. 2012 | e-Seminár

Časté novely a nejednoznačný výklad podprahových zákaziek v zákone o verejnom obstarávaní prinášajú mnohé problémy a riziká v aplikačnej praxi, pričom práve tieto zákazky tvoria významný podiel na celkovom počte verejných obstarávaní v SR. Naučte sa správne postupy v súlade s platnou legislatívou!

Optimalizácia nákupu vo Vašej organizácii

Efektívny procurement ako zdroj významných úspor a spolutvorca ziskov

Celý rad organizácii dnes hľadá možné úspory vo vyššej efektivite nákupných činností. Ich predstavy o cieľoch a aktivitách oddelení nákupu sa však veľmi rôznia. Naučte sa správne nastaviť zložitú procedúru firemného nákupu pomocou nášho seminára.

e-Seminár: Kontrola technických zariadení budov

Povinnosti majiteľov a správcov budov vrátane upozornení na najčastejšie pochybenia z praxe

2. 11. 2012 | e-Seminár

Povinnosťou zamestnávateľa (prevádzkovateľa) je sústavná starostlivosť o bezpečný stav prevádzkovaných zariadení. e-Seminár Vám poskytne informácie o povinnostiach a požiadavkách na vykonávanie kontrol v prevádzkach, o podmienkach zaradenia technických zariadení do skupiny vyhradených technických zariadení, o druhoch kontrol a lehotách na ich vykonávanie, ako aj celý rad praktických odporúčaní a upozornení na najčastejšie nedostatky a chyby z aplikačnej praxe.

Evidencia a hlásenia v programe odpadového hospodárstva v roku 2013 (2)

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Od 1. januára pribudli firmám, obciam aj mestám viaceré povinnosti vyplývajúce z novely zákona o odpadoch (135 novelizačných bodov). Aké povinnosti z nej vyplývajú? Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Webinár: Odpady a obaly - povinnosti firiem v roku 2013

Ako predísť sankciám zo strany kontrolných úradov...

Od 1. januára pribudli firmám, obciam aj mestám viaceré povinnosti vyplývajúce z novely zákona o odpadoch . Aké povinnosti z nej vyplývajú? Na čo je potrebné dávať pozor? Ako získať súhlasy na nakladane s odpadmi? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (4)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, aj keď sami nemáte finančné vzdelanie.

28. 3. 2013 | e-Seminár

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

Verejné obstarávanie – zmeny od 1. júla 2013

Problémy a riziká, alebo ako obstarávať v súlade s legislatívou a bez pochybení.

1. júla 2013 vstupuje do účinnosti novelizovaný zákon  o verejnom obstarávaní, ktorý priniesol v 158 novelizačných bodoch významné zmeny.  Ako po novom zostaviť podmienky účasti, kritériá hodnotenia a opis predmetu zákazky? Ako vyhotoviť žiadosť o účasť, ponuku či návrh? Ako postupovať v prípade revíznych postupov a aké sú najčastejšie porušenia zákona o verejnom obstarávaní? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.

Zmeny vo verejnom obstarávaní platné od 1. júla 2013

Pripravte sa na nové podmienky verejného obstarávania včas!

Chcete získať najnovšie informácie týkajúce sa zmien, ktoré priniesol zákon č. 28/2013 Z.z., účinný od 18. februára 2013, ako aj novela zákona o verejnom obstarávaní, účinná od 1. júla 2013. Ak áno, tento webinár je určený práve pre Vás.

Seminár: Nefinanční manažéri porozumejte základom firemných financií

Jednodenný výlet nefinančníka do tajomného sveta peňazí

Finančný manažment väčšinou reprezentuje oblasť, v ktorej sa cítia byť „doma“ iba tí „zasvätení“ a ich kolegovia z ostatných oddelení v podniku im túto úlohu veľmi radi prenechajú a snažia sa od tejto tematiky držať čo najďalej. Financie však výrazne ovplyvňujú život každej firmy a tým preniká táto agenda čím ďalej, tým viac do pracovnej náplne mnohých pracovníkov na všetkých úrovniach riadenia.

e-Seminár: Word – Ako pracovať vo Worde efektívnejšie a rýchlejšie

Praktické tipy pre uľahčenie každodennej práce s textovým editorom

19. 7. 2013 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho e-Seminíra sa naučíte používať nástroje textového editora Word na profesionálnej úrovni, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe, upraviť vzhľad dokumentov a produkovať typograficky čisté texty.

Seminár: Nové postupy zadávania zákaziek vo verejnom obstarávaní od 1. 7. 2013

Ako sa vyhnúť porušeniam zákona v praxi: Špecifiká, zmeny, prechodné obdobie

Aké zmeny priniesli novelizácie zákona o verejnom obstarávaní v roku 2013? Ako zadávať nadlimitné a podlimitné zákazky a zákazky, ktoré nespĺňajú podmienky podľa príslušných limitov stanovených v zákone a ako ich zadávať v prechodnom období? Ako vypracovať súťažné podklady, ako otvoriť ponuky a ako ich vyhodnotiť? Ako postupovať v prípade revíznych postupov a vykonať nápravu z vlastnej iniciatívy v rámci revíznych postupov? Ako uzavrieť zmluvu s druhým a tretím v poradí? Ako postupovať v prípade certifikácie a akreditácie? Ako využiť ex ante kontrolu? Ako sa vyhnúť porušeniam zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na novely zákona prijaté v roku 2013? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom seminári priamo z praxe.

Webinár: Automobil vo firme – účtovné a daňové aspekty

Tipy a triky ako optimalizovať daňové zaťaženie firmy

Automobil je dnes neodmysliteľnou súčasťou takmer každého druhu podnikania. Preto je veľmi dôležité, aby bol každý podnikateľský subjekt oboznámený minimálne so základnými zákonmi a predpismi týkajúcimi sa jeho využitia v podnikaní. Vedeli ste, že firemné vozidlá  je možné používať aj na súkromné účely zamestnancov? Čo to pre nich vlastne znamená, aké všetky konkrétne možnosti využitia motorového vozidla v podnikaní sú a aké povinnosti z toho podnikateľom vyplývajú?

Webinár: Viete aké platy majú zamestnanci u konkurencie?

Ako zamestnanca oceniť, ale nepreplatiť, príprava na platové vyjednávanie so zamestnancom

Spokojní zamestnanci sú základným predpokladom k úspechu spoločnosti a cieľom úspešnej firmy by malo byť aj spravodlivé odmeňovanie. Na webinári získate informácie o tom, ako predísť chýbam v nastavovaní odmeňovania, získate rady a tipy, ako postupovať pri výbere prieskumov platov, aj to ako sa pripraviť na vyjednávanie o plate so zamestnancom.

 

Seminár: Verejné obstarávanie – Ako uspieť a získať zákazku

Nové pravidlá a postupy pre uchádzačov a dodávateľov

Máte záujem zúčastniť sa zadávania zákaziek podľa nových pravidiel verejného obstarávania, ktoré posilňujú súťažné princípy, zabezpečujú flexibilitu, aktívnu otvorenosť procesov verejného obstarávania a chránia kvalitných a poctivých dodávateľov? Ak ÁNO, tento seminár je určený práve pre Vás.

Webinár: Zamestnávanie živnostníkov – bezpečný právny vzťah

Riziká „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

Ako zabezpečiť, že zamestnávanie SZČO nevykazuje znaky závislej práce a spĺňa všetky požiadavky obchodnoprávneho vzťahu? Ako sa vyhnúť negatívnym výsledkom pri kontrole inšpektorátu práce? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpoveď priamo z aplikačnej praxe.

Webinár: Miesto výkonu práce zamestnanca - aplikačné problémy v praxi  

Akým spôsobom dohodnúť miesto výkonu práce u zamestnanca, ktorý pracuje na rôznych miestach

14. 10. 2013 | Online - priamy prenos

Nesprávne zadefinovanie miesta výkonu práce môže spôsobiť zamestnávateľovi nemalé problémy. Špecifickú kategóriu pracovníkov predstavujú takí zamestnanci, ktorí prácu vykonávajú na rôznych miestach, musia sa často presúvať, a teda nemajú stále miesto výkonu práce. Správne zadefinovanie miesta výkonu práce je dôležité aj pre rozlíšenie, či výkon práce je možné považovať za pracovnú cestu, alebo nie.

E-Seminár: Účtovná závierka vo verejnom sektore za rok 2013

Praktické rady, tipy a návody ako uzavrieť aktuálny účtovný rok

8. 11. 2013 | e-Seminár
Blíži sa koniec roka a s ním hektické obdobie pre účtovníkov spojené s uzatvorením účtovníctva za rozpočtový rok 2013, ktorý je zároveň aj účtovným obdobím pre všetky organizácie štátnej správy a samosprávy. Dáta prezentované týmito organizáciami predstavujú základnú databázu údajov pre výpočet takých ekonomických ukazovateľov ako sú napríklad schodok  a dlh verejnej správy, ktoré sú významnými hodnotiacimi kritériami pri posudzovaní našej krajiny medzinárodnými inštitúciami. Vďaka nášmu e-Semináru nezabudnete na žiadne dôležité údaje pri uzatváraní účtovného roka.

E-seminár: Ako správne uzatvoriť účtovný a daňový rok

Praktické rady a tipy ako zostaviť účtovnú závierku za rok 2013 v podvojnom účtovníctve

8. 11. 2013 | e-Seminár

Výsledkom práce účtovníka je okrem vedenia bežného účtovníctva aj vykonanie uzávierkových prác a zostavenie účtovnej závierky. V rámci jednotlivých tematických okruhov nášho e-Seminára vás zrozumiteľnou formou oboznámime s jednotlivými krokmi a postupmi ako úspešne uzavrieť účtovný rok, ako vykonať všetky činnosti, ktoré požaduje legislatíva a na nič nezabudnúť.

E-Seminár: Uvádzanie určených výrobkov na vnútorný trh

Povinnosti výrobcov, dovozcov, splnomocnených zástupcov a distribútorov pri uvádzaní určených výrobkov na vnútorný trh

22. 11. 2013 | e-Seminár

Chrániť oprávnený záujem spotrebiteľov, t. j. ich zdravie, majetok, bezpečnosť a životné prostredie je jednou z kľúčových úloh štátu. Aby sa na trh uvádzali len bezpečné výrobky, musia podnikatelia, ktorí vyrábajú, dovážajú alebo uvádzajú výrobky na trh, požiadavky na výrobky v technických predpisoch a technických normách nie len poznať, ale ich aj dodržiavať. Pre ujasnenie si aktuálnych pravidiel uvádzania výrobkov na trh sme pre vás pripravili užitočný e-Seminár.

E-Seminár: Nové postupy vo verejnom obstarávaní

Praktické návody, konkrétne kroky a vzory dokumentov pre verejných obstarávateľov

22. 11. 2013 | e-Seminár
Novely v oblasti verejného obstarávania, ktoré nadobudli účinnosť v roku 2013 vniesli do procesu verejného obstarávania množstvo nových inštitútov, ktorých aplikácia v praxi prináša mnohé problematické aspekty a riziká, pretože umožňujú rôznorodý výklad mnohých ustanovení, čo ústi do nepresností a je priestorom pre množstvo procesných chýb. Získajte preto nevyhnutné vedomosti pre zákonnú aplikáciu aktuálnej právnej úpravy za pomoci nášho e-Seminára!

Seminár: BOZP: Aktuálne legislatívne zmeny od 1. 1. 2014

Ako aplikovať zmeny v Zákone o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v praxi

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je zálohom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2014 zásadne mení a dopĺňa novela zákona o BOZP a  novela vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. o technických zariadeniach. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP, platnými od 1. 1. 2014.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov vzdelávania pre špičkového personalistu

20. 1. 2014 - 9. 3. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Ochrana osobných údajov v aplikačnej praxi roku 2014

Naučte sa tvoriť dokumenty a vzory podľa nového zákona priamo pre Vašu organizáciu a predíďte neprimerane vysokým sankciám

Zákon o Ochrane osobných údajov prešiel významnou zmenou, ktorá so sebou prináša nové povinnosti a ukladá len obligatórne pokuty, ktorých výška sa pohybuje od 1 000 do 300 000 eur. Prechodné obdobia s ich špecifikami budú pretrvávať až do júla 2014. Aby ste sa vyhli nezmyselným sankciám a správne aplikovali nový zákon v praxi, pripravili sme pre Vás praktický seminár.

Seminár: Konateľ s.r.o. – zodpovednosť a povinnosti v roku 2014

Dopady zmien obchodného zákonníka na prax roku 2014

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu hrozí vysoká pokuta. Obzvlášť je konateľ vystavený riziku aj z dôvodu nedávnych zmien Obchodného zákonníka, ktorým sa konateľ musí rýchlo prispôsobiť.

Seminár: Verejné obstarávanie v roku 2014

Praktické skúsenosti súvisiace s aplikáciou noviel prijatých v roku 2013

Aká je prax a skúsenosť so zadávaním zákaziek po zavedení noviel zákona o verejnom obstarávaní v roku 2013? Splnili tieto novely zákona o verejnom obstarávaní ciele, ktoré mali právne úpravy dosiahnuť? Ako boli najvýznamnejšie zmeny prijaté a ako funguje ich praktická aplikácia? S akými praktickými problémami a úskaliami sa stretávajú subjekty zúčastňujúce sa na procese verejného obstarávania, čo im prácu uľahčuje a čo naopak komplikuje? Odpovede na tieto, ako aj ďalšie otázky, získate na našom seminári.

Seminár: Energetický audit – povinnosti firiem v oblasti energetickej efektívnosti

Zákonná povinnosť versus nástroj na znižovanie prevádzkových nákladov

Spotreba energií predstavuje významnú položku v nákladovej bilancii každého výrobného podniku. Základným predpokladom pre dosiahntie jej zníženia je dokonalá analýza súčasného stavu a správne zostavenie „Energetického profilu“ spoločnosti. Všetky potrebné informácie získate na našom seminári.

Vzdelávací kurz: Špecialista logistiky

Zoznámte sa s jednoduchým riešením zdanlivo zložitých logistických procesov - kombinované vzdelávanie pre logistov výrobných podnikov a firiem

14. 4. 2014 - 30. 5. 2014 | Vzdelávacie kurzy v Prahe
Logistika je umenie riadiť a kontrolovať tok tovaru, energií, informácií a ostatných zdrojov k zákazníkovi, a to pri minimálnych nákladoch a kapitálových výdavkoch. A práve logistika predstavuje dôležitý nástroj na znižovanie nákladov. Presvedčte sa o tom na našom kurze - veď perfektne zvládnuté riadenie logistických procesov sa môže stať významnou konkurenčnou výhodou aj Vašej spoločnosti. Kurz sa koná v českom jazyku.

Seminár: Revolúcia v oblasti odpadového hospodárstva – návrh nového zákona o odpadoch

Dopady nového zákona o odpadoch na povinnosti firiem aj obcí

Odpadové hospodárstvo je jednou z oblastí, v ktorej sa odohrávajú významné zmeny aj v roku 2014. Ministerstvo životného prostredia prichádza po 13 rokoch s návrhom úplne nového zákona o odpadoch, ktorý v odpadovom hospodárstve spôsobí doslova revolúciu. Čoho sa budú očakávané zmeny týkať? Kde sa subjektom produkujúcim odpad uľaví a naopak, kde sa kritéria spracúvania odpadu ešte sprísnia? Na tie najhorúcejšie novinky a ich dopad na prax vás upozorníme na našom seminári.

Seminár: IT ako nástroj pomsty nelojálneho zamestnanca

Ako čo najúčinnejšie chrániť dáta proti hrozbám to strany vlastných zamestnancov

Zamestnávatelia investujú nemalé finančné prostriedky do zabezpečenia ochrany svojich dát v informačnom systéme a na budovanie IT. V tejto oblasti sa zameriavajú predovšetkým na vonkajšie hrozby a prijímajú rôzne opatrenia, od zaistenia objektovej bezpečnosti po zaistenie bezpečného fungovania vnútornej počítačovej siete. Avšak často zabúdajú, že najväčšou hrozbou sú ich zamestnanci, predovšetkým tí nespokojní alebo tí vo výpovednej dobe, ktorí sa ešte zdržiavajú na pracovisku. Ak aj Vy investujete do budovania a ochrany IT, náš seminár Vám poskytne užitočné informácie, ako Vašu spoločnosť efektívne chrániť nielen zvonku, ale aj zvnútra.

Vzdělávací kurz: Finance pro nefinanční manažery

Praktický vhled do oblasti firemních financí

2. 6. 2014 - 14. 7. 2014 | Vzdelávacie kurzy v Prahe
Znalost ekonomických vztahů a principů finančního řízení patří mezi základní znalosti každého manažera a podnikatele. Náš kurz je ideálním odrazovým můstkem pro neekonomy, kteří z hlediska své pozice musí občas vstoupit do neznámého světa financí či finančního řízení a potřebují k tomu získat solidní znalosti, aby se mohli v problematice orientovat. Kurz probíhá v českém jazyce.

Seminár: Pracovnoprávne riziká pri zamestnávaní živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

e-Seminár: Word – Ako pracovať vo Worde efektívnejšie a rýchlejšie

Praktické tipy pre uľahčenie každodennej práce s textovým editorom

25. 7. 2014 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho e-Seminíra sa naučíte používať nástroje textového editora Word na profesionálnej úrovni, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe, upraviť vzhľad dokumentov a produkovať typograficky čisté texty.

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom

Ako čítať v súvahe, výkaze ziskov a strát a ako riadiť cash flow

22. 8. 2014 | e-Seminár

Účtovné výkazy dávajú manažérom obraz o finančnom zdraví podniku. Nielen finanční manažéri sa v nich musia naučiť orientovať. Rovnako majiteľ firmy, marketingový či obchodný manažér musia byť schopní urobiť si rýchly obrázok o finančnom živote svojej firmy, ale aj konkurencie či obchodných partnerov. Peňažné toky sú krvou každej firmy a aj finančný manažér musí vedieť, ako ich zabezpečiť a na čo ich použiť.

Seminár: Stavba marketingového plánu

Ako vytvoriť správny marketingový plán s uznávanou štruktúrou od A do Z

Jeseň je obdobím plánovania vo všetkých firmách. Príďte si porovnať a doplniť svoje znalosti o tom, čo by nemalo chýbať v žiadnom marketingovom pláne. Načerpajte nové podnety a pripravte efektívny marketingový plán, ktorý vašu spoločnosť úspešne prevedie rokom 2014!

Webinár: Zrážky zo mzdy zamestnanca a exekúcie

Návody, rady a tipy ako ich realizovať v súlade s platnou legislatívou

Zrážky zo mzdy zamestnanca sú stálou súčasťou mzdovej agendy. Osobitnou kapitolou sú exekúcie, s ktorými sa stretávame v praxi stále častejšie. V tomto prípade stojí spolupráca s exekútormi na jednej strane problému, avšak práva a povinnosti zamestnanca a zamestnávateľa na strane druhej, kde sú riadené viacerými legislatívnymi normami a je mimoriadne dôležité sa v nich správne orientovať.

e-seminár: Mzdové výpočty - najčastejšie problémy a chyby

Vzory, praktické rady, tipy a návody ku spracovaniu mzdovej problematiky

26. 9. 2014 | e-Seminár

Výška a spôsob vyplácania miezd, platov, odmien ako aj zrážky zo mzdy podliehajú prísnym nariadeniam Zákonníka práce. Zamestnávateľ musí preto pri ich výpočte dodržiavať mnohé povinnosti a stanovené právne predpisy. Mal by byť však obozretný a vyvarovať sa chybám. Na našom praktickom e-Seminári sa dozviete, ako správne postupovať pri konkrétnych výpočtoch a vyhnúť sa tak najčastejším problémom súvisiacich so mzdovou agendou.

Seminár: Elektronické trhovisko a podlimitné zákazky – najférovejšie zadávanie zákaziek - 1. termín

Jednoduchosť, rýchlosť a transparentnosť vo verejnom obstarávaní v praktických príkladoch

Elektronické trhovisko prináša vo verejnom obstarávaní zásadné zmeny. Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce  sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Monitorovanie a sledovanie zamestnancov na pracovisku

Kedy, kde a akým spôsobom môžete kontrolovať a sledovať zamestnancov bez toho, aby ste porušili zákon

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Na jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwarový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári.  

Webinár: Príspevky zo sociálneho fondu – zdaniť a platiť odvody?

Sociálny fond ako súčasť benefitovej politiky zamestnávateľa

31. 10. 2014 | Online - priamy prenos

Sociálny fond, jeho využitie, ale predovšetkým povinnosť zdaňovania a platenia odvodov z niektorých príspevkov je stále diskutovanou témou. Nakoľko je SF tvorený z daňovo uznaných nákladov spoločnosti, kontrolné orgány venujú tejto problematike pri kontrole vysokú mieru pozornosti. Využite prostriedky zo SF pre svojich zamestnancov čo najefektívnejšie a v súlade s platnou legislatívou.

Webinár: Technické zhodnotenie vs. opravy a udržiavanie

…účtovné a daňové problémy z aplikačnej praxe

14. 11. 2014 | Online - priamy prenos

S technickým zhodnotením hmotného majetku je aj v súčasnej praxi veľa problémov. V mnohých prípadoch dochádza k snahám daňovníkov zameniť technické zhodnotenie za opravu. Kedy teda ide o opravu majetku s možnosťou jej účtovania do nákladov v plnej výške? A kedy sa musí majetok zhodnotiť, a tým premietnuť do nákladov spoločnosti postupne prostredníctvom odpisov?

Seminár: Elektronické trhovisko a podlimitné zákazky – najférovejšie zadávanie zákaziek

Jednoduchosť, rýchlosť a transparentnosť vo verejnom obstarávaní v praktických príkladoch

Elektronické trhovisko prináša vo verejnom obstarávaní zásadné zmeny. Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce  sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Súbeh funkcie konateľa a pracovného pomeru

Povinnosti, pokuty, problémy praxe...

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu môže hroziť vysoká pokuta. Obzvlášť špecifické situácie vznikajú v spoločnostiach, v ktorých je konateľ zároveň v pracovnom pomere. Takéto situácie v praxi prinášajú viaceré problémy, keď sa konateľ napr. dodatočne dozvie, že jeho pracovný pomer ani nevznikol...

Webinár: Elektronické trhovisko – praktické rady a tipy je jeho používanie

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Ročné hodnotenie zamestnancov – ako ho vykonať?

Nastavte a vykonávajte efektívne ročné hodnotenie zamestnancov, stanovte im profesijné ciele na nové obdobie!

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

Webinár: Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2015

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenie

16. 12. 2014 | Online - priamy prenos

Legislatívne zmeny sa od 1. 11. 2014 a 1. 1. 2015 dotkli aj cestovných náhrad. Ide predovšetkým o dopad zmien sadzieb stravného pri tuzemských pracovných cestách a v právach vysielania na pracovné cesty u zamestnancov pridelených k užívateľským zamestnávateľom.

Webinár: Zrážky zo mzdy zamestnanca a exekúcie

Návody, rady a tipy ako ich realizovať v súlade s platnou legislatívou

19. 12. 2014 | Online - priamy prenos

Zrážky zo mzdy zamestnanca sú stálou súčasťou mzdovej agendy. Osobitnou kapitolou sú exekúcie, s ktorými sa stretávame v praxi stále častejšie. V tomto prípade stojí spolupráca s exekútormi na jednej strane problému, avšak práva a povinnosti zamestnanca a zamestnávateľa na strane druhej, kde sú riadené viacerými legislatívnymi normami a je mimoriadne dôležité sa v nich správne orientovať.

Webinár: Elektronické trhovisko – praktické rady a tipy na jeho používanie

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Verejné obstarávanie v roku 2015 – ako na to?

Praktické skúsenosti s aplikáciou zákona o verejnom obstarávaní

Ako funguje praktická aplikácia zákona o verejnom obstarávaní? S akými praktickými problémami a úskaliami sa stretávajú subjekty zúčastňujúce sa na procese verejného obstarávania, čo im prácu uľahčuje a čo naopak komplikuje vo väzbe na zákon o verejnom obstarávaní? Na našom seminári sa tiež zameriame na pochybenia a omyly v rámci zadávania zákaziek a ich možnú nápravu. A dozviete sa, čo môžeme očakávať v najbližšom časovom horizonte v oblasti verejného obstarávania v roku 2015.  

Seminár: Konateľ s.r.o. – zodpovednosť a povinnosti v roku 2015

Dopady zmien Obchodného zákonníka na prax roku 2015

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu hrozí vysoká pokuta. Obzvlášť je konateľ vystavený riziku aj z dôvodu nedávnych zmien Obchodného zákonníka, ktorým sa konateľ musí rýchlo prispôsobiť.

Seminár: Kalkulácie a ceny pre maximálny zisk

Ako vyčísliť skutočné náklady na výrobok a správne stanoviť jeho cenu?  

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu a tým pádom sa znalosti z týchto oblastí stávajú nevyhnutným základom k maximalizácii hospodárskeho výsledku spoločnosti. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výrobky a poskytované služby podniku a následné stanovenie optimálnej ceny pre konkurenčný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere.

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

6 modulov vzdelávania v príkladoch

17. 3. 2015 - 4. 5. 2015 | Bratislava, Premium business hotel

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje jej zhoršujúce zdravie, a je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend.

Seminár: Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov robotníckych kolektívov

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí vo výrobe k očakávaným výsledkom

Vedúci pracovníci pracujú pod stále väčším tlakom. Musia plniť náročné úlohy a ciele svojich firiem. Od líniových manažérov sa očakáva, že tieto ciele pretransformujú, jasne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. Efektívna komunikácia, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi patrí k nevyhnutným zručnostiam úspešných manažérov.   Ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme? Ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti? Dozviete sa na našom seminári.

Seminár: Nefinanční manažéri porozumejte základom firemných financií

Jednodenný výlet nefinančníka do tajomného sveta peňazí

Finančný manažment väčšinou reprezentuje oblasť, v ktorej sa cítia byť „doma“ iba tí „zasvätení“ a ich kolegovia z ostatných oddelení v podniku im túto úlohu veľmi radi prenechajú a snažia sa od tejto tematiky držať čo najďalej. Financie však výrazne ovplyvňujú život každej firmy a tým preniká táto agenda čím ďalej, tým viac do pracovnej náplne mnohých pracovníkov na všetkých úrovniach riadenia.

Seminár: Programové obdobie 2014 – 2020 a jeho operačné programy. Nové príležitosti pre podnikateľov

Čo prináša rozpočtové obdobie 2014 – 2020 podnikateľom? Stanovte si svoju stratégiu získania dotácii z eurofondov včas!

S oneskorením, ale predsa sú schválené operačné programy na programové obdobie 2014 – 2020. Niektoré OP boli premenované a niektoré staré zanikli, nastala zmena v rozdelení operačných programov, v prerozdelení právomocí medzi jednotlivými ministerstvami, riadiacimi orgánmi a sprostredkovateľskými riadiacimi orgánmi.

Prvé výzvy očakávame už v prvej polovici roka 2015! Zoznámte sa s novými OP a získajte komplexné vedomosti o možnostiach čerpania nenávratného finančného príspevku už teraz.

e-mailový kurz: Microsoft Office pre každodennú prácu

Word, Excel a PowerPoint - Rýchle, praktické a efektívne lekcie vhodné pre každého

10. 7. 2015 - 25. 9. 2015 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho 12-týždňového, e-mailového kurzu sa naučíte používať nástroje textového editora Word, tabuľkového editora Excel a editora na úpravu prezentácií PowerPoint na profesionálnej úrovni. Dokážete rýchlo, efektívne, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe. Bez problémov budete upravovať vzhľad Vašich dokumentov a tabuliek, ako aj odborných prezentácií v súlade s aktuálnymi trendami. 

Webinár: Elektronické trhovisko – ako na zadávanie podlimitných zákaziek

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Efektívny a spravodlivý model odmeňovania – alebo V jednoduchosti je krása

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Veď odmeňovanie neznamená len peniaze...

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Seminár: Tajomstvo úspechu Tomáša Baťu nielen v štíhlej výrobe

LEAN management a ďalšie inšpiratívne princípy najslávnejšieho zlínského podnikateľa  

23. 2. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

„Žiadny podnik nevyrastie do veľkosti, pokiaľ nevynájde spôsob, ako meniť nádenníkov na riaditeľov.“ Zúčastnite sa inšpiratívneho workshopu o nadčasových princípoch výroby, o motivácii spolupracovníkov a efektívnej organizácii práce Tomáša Baťu, ktorému ležal svet obchodu pri nohách.

Seminár: Kalkulácie výrobných cien v praktických príkladoch

Efektívnou cenotvorbou k vyššiemu zisku a nižším nákladom

Pre udržanie konkurencieschopnosti firmy je nevyhnutné neustále získavať informácie pre rozhodovanie a riadenie. Jedným z kľúčových nástrojov je cenotvorba. Efektívne nastavenie cien vychádza nielen z dobre fungujúceho kalkulačného systému firmy, ale tiež zo systému sledovania a vyhodnocovania trhových informácií a signálov s ohľadom na stratégiu firmy. Voľbu vhodnej kalkulačnej metódy je potrebné dopĺňať tiež pravidelným vyhodnocovaním s prípadnými úpravami cenovej politiky. Vyvarujte sa najčastejších chýb pri cenotvorbe!

 

Multicomponent Training: Profesionálne finančné riadenie vo výrobnej firme

Finančné zdravie – výkonové ukazovatele – optimalizácia produkčnej činnosti – cenotvorba - plán, forecast

20. 6. 2016 - 31. 8. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

Využite jedinečnú príležitosť prehĺbiť si Vaše už praxou či štúdiom získané znalosti a schopnosti vo finančnom riadení špecificky vo výrobnej firme, a to maximálne prakticky. Ovládnite s prehľadom finančné riadenie. Vylepšite Vaše schopnosti zaisťovať a získavať kapitál firme. Naučte sa lepšie pracovať s odbornými termínmi v oblasti finančného riadenia a naučte sa efektívnejšie a angažovanejšie pracovať s financiami Vašej výrobnej firmy!

Využite benefity nášho jedinečného kurzu, ktorým sú skúsená lektorka, množstvo príkladov a prípadových štúdií, praktickosť a minimálne nároky na Váš čas. Navštívte našu letnú akadémiu finančného riadenia vo výrobnej firme a rozlúčte sa od septembra s akýmikoľvek pochybnosťami vo finančnom riadení.

 

Všetci slovenskí zákazníci získavajú 20% zľavu z cenu kurzu! 

Individuálny koučing – 12 stretnutí k zlepšeniu Vašej výkonnosti v práci i pohody v súkromí

Unikátny program pre top manažérov, ktorý prináša okamžité výsledky

Pracovať s profesionálnym koučom znamená vydať sa na to najväčšie dobrodružstvo svojho života za spoznávaním a objavovaním samého seba, svojho vnútorného génia. Kouč Vám neponúkne podrobný zoznam návodov a rád, čo robiť. Naopak, spojí Vás s Vašou vlastnou múdrosťou, nájdete svoje unikátne riešenia priamo pre Vás na mieru. Nájdete v ňom diskrétneho sparring partnera, s ktorým môžete zdieľať a ujasniť si svoje myšlienky.

 

Seminár: Vysielanie zamestnancov a medzinárodné zamestnávanie

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia.

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. Od 18. júna 2016 vstúpil do účinnosti nový zákon, ktorý v praxi zmenil zaužívané postupy a procesy pri vysielaní. Zákon č. 351/2015 Z. z. o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb určuje identifikáciu vysielania, povinnosti inšpektorátov práce v SR a ostatných členských štátov, určuje povinnosti zamestnávateľov a určuje postupy pri cezhraničnom vymáhaní uložených pokút. Menia sa aj ustanovenia Zákonníka práce vo vzťahu k vysielaniu. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky.

 

4-hod. Seminár: Elektronické schránky podľa zákona o e-Governmente.

Povinné dátové schránky na portáli verejnej správy a ich zriadenie.

Elektronická schránka v procese komunikácie podnikateľa s úradmi slúži na elektronické doručovanie úradných rozhodnutí, notifikácií a iných správ od orgánov verejnej moci. Doručenie úradného rozhodnutia do elektronickej schránky má rovnaké právne účinky ako doručenie rozhodnutia v listinnej podobe do vlastných rúk klasickou poštou. Na to, aby vám mohol orgán verejnej moci doručiť do elektronickej schránky úradné rozhodnutie, musí byť vaša elektronická schránka aktivovaná na doručovanie. Kto je povinný si aktivovať elektronickú schránku? Čo je k tomu potrebné a ako pri tom postupovať? Všetko sa dozviete na tomto seminári. 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre riaditeľov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Prevratné zmeny a nové pravidlá na ochranu osobných údajov. Čo prinesie GDPR?

Ako sa pripraviť na Nariadenie európskeho parlamentu a rady o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Od 25. mája 2018 je účinný nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR, platné aj pre Slovenskú republiku. Pozor, toto nariadenie neustanovuje prechodné doby na jeho aplikáciu. Naopak vyžaduje, aby sa prevádzkovatelia už teraz priebežne pripravovali na jeho aplikáciu v praxi.

Každý prevádzkovateľ si musí v súvislosti s týmto novým nariadením odpovedať na niekoľko otázok a zaradiť sa do určitej skupiny prevádzkovateľov, aby zistil, ktoré ustanovenia sa ho týkajú a podľa toho:

- určiť akú dokumentáciu musí vypracúvať,

- určiť, či sa ho bude týkať povinná konzultácia s úradom na ochranu osobných údajov,

- určiť, či musí mať zodpovednú osobu,

- analyzovať riziko pri spracúvaní osobných údajov a prehodnotiť primeranosť prijatých technických, organizačných a personálnych opatrení,

- prijať vhodné opatrenia na realizáciu práv dotknutých osôb (najmä systém interných predpisov – organizačné a personálne opatrenia)

- a mnoho ďalšieho.

Ak je to možné, nenechávajte si túto dôležitú povinnosť na poslednú chvíľu, nie je možné vzhľadom na zákonné lehoty a náročnosť postupov pri zavádzaní primeraných opatrení do bezpečnostnej politiky prevádzkovateľov, všetko stihnúť za pár dní. Navyše koniec roka a začiatok roka je pre väčšinu prevádzkovateľov hektickým obdobím (Vianoce, zimné dovolenky, daňové priznanie, inventúry ...).

 

Seminár: Rozpočtovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Ako správne plánovať výsledky spoločnosti a vyhnúť sa prekvapeniam...

Plánovanie, či už prevádzkové, alebo finančné, sa v dnešnej dobe dostalo do pozície jedného z kľúčových prvkov každého moderného podnikateľského subjektu. Mnohí riadiaci pracovníci sú dnes tlačení do úlohy „veštcov“, od ktorých sa vyžadujú pomerne presné predpovede o smerovaní firmy a jej výsledkov na niekoľko mesiacov či dokonca rokov. Prostredníctvom rozpočtov a prognóz je možné načrtnúť rozličné scenáre fungovania podniku v budúcnosti, a tým sa aj na ne pripraviť s dostatočným predstihom.

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Seminár: TPM - Efektívna údržba strojov a zariadení v roku 2018

Ako dosiahnuť vysokú produktivitu vo Vašej výrobe alebo Návody na zvyšovanie efektívnosti strojov a zariadení v podniku

Údržbu strojov a zariadení považujú v mnohých podnikoch výlučne za úlohu oddelenia údržby. Výroby sa „netýka“ dovtedy, kým nenastane porucha a výroba sa preruší. Údržbár nemôže byť všade, no obsluha je pri svojom stroji takmer stále a hroziacu poruchu môže včas identifikovať. Prepojenie údržby s výrobou je jedným zo základných princípov TPM a je jednou z metód filozofie LEAN. Jej dôsledným zavedením a uplatňovaním dosiahnete lepšie hodnoty celkovej efektivity zariadení a tým pádom aj celej výroby.

Seminár: Nový zákon o ochrane osobných údajov – praktické rady ako zvládnuť zmeny v roku 2018

Ako sa pripraviť na novú právnu úpravu, akú dokumentáciu je potrebné vypracovať a z čoho pri tom vychádzať, ako poučiť zamestnancov, ako upraviť vzťahy so sprostredkovateľmi.

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) nadobudne účinnosť 25. mája 2018 spolu s novým zákonom o ochrane osobných údajov. Na našom seminári sa dozviete, čo prináša nový zákon o ochrane osobných údajov a čo je potrebné zvládnuť v súvislosti s jeho aplikáciou v praxi.

Pozor, vyššie uvedená nová právna úprava neustanovuje prechodné doby na jej zavedenie do praxe. Je len na rozhodnutí samotných prevádzkovateľov, kedy začnú s prípravou na  blížiace sa zmeny. Samozrejme takéto dôležité rozhodnutie vyžaduje, aby boli prevádzkovatelia informovaní a začali s prípravou včas.  

Seminár: Verejná správa: Finančná kontrola a zverejňovanie dokumentov v roku 2018

Povinnosti, rady, tipy a upozornenia na chyby z kontrolnej praxe.

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie (rokov 2016, 2017).

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

4-hodinovýseminár: Riziká zamestnávania živnostníkov a nelegálna práca v roku 2018

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania" živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru". Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Webinár: Ako obstáť pred finančnou kontrolou - Interné smernice vo verejných inštitúciách

Webinár s ukážkou smerníc a ich kontrolou

 

Webinár sa venuje aktuálnemu, správnemu a zákonnému spôsobu nakladania s verejnými prostriedkami – výkonom základnej finančnej kontroly a spracovaním interných smerníc. Časté otázky účastníkov seminárov smerujú k oblasti formálnych náležitostí interných smerníc, ich povinnosti a spôsobe spracovania, či obsahovej časti príloh smernice. Lektor pri spracovaní anotácie a prezentácie webinára využíva vlastné kontrolné skúsenosti pri kontrolách hospodárenia a výkonu finančnej kontroly. Súčasťou webinára je prehľad častých otázok z praxe, na ktoré bude lektor odpovedať aj s uvedením modelových príkladov.

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Seminár: Aktuálne problémy odpadového hospodárstva v automobilovom priemysle

Ako nakladať s odpadmi čo najekonomickejšie a zároveň bez sankcií

 

Šetrenie nákladov je cieľom každej firmy. Viete ako správne nakladať s odpadmi, obalmi či ďalšími vyhradenými výrobkami tak, aby ste sa vyhli sankciám a zároveň šetrili? Na čo je potrebné dávať pozor? To sa dozviete na našom seminári určenom výrobcom automobilov, ako aj dodávateľom do automobilového priemyslu. Seminár ponúkne návod ako nakladať s obalmi v automobilovom priemysle čo najekonomickejšie a ako nastaviť ekonomické riadenie toku odpadov čo najvýhodnejšie.

 

 

Seminár: Professional assistant with English language

Profesionálne vystupovanie asistentky, ktorá vie ako sa pohybovať v medzinárodnom prostredí, môže predísť prípadným problémom, zefektívniť plynulý chod vašej firmy, navodiť priaznivé podmienky pre Vaše vyjednávanie s klientom a preto priniesť neoceniteľné výsledky pre Vaše podnikanie.

Moderná asistentka potrebuje organizačné a diplomatické schopnosti a bez perfektnej angličtiny sa nezaobíde.

Nepodceňte úlohu Vašej asistentky pre úspešné podnikanie a prihláste ju na náš seminár.

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425272829
30      
«  Apríl 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: