mzdy



Odmeňovať spravodlivo sa Vám vyplatí

Nastavte svoj systém domeňovania efektívne a spravodlivo, aby ste sa vyhli fluktuácii, nespokojnosti zamestnancov...

Pozor: Vláda schválila zavedenie odvodovej úľavy

Na odvodovú úľavu budú mať nárok tí zamestnanci, ktorí zarobia menej ako 570 eur mesačne.

Čo musíte stihnúť ešte do konca roka

Posledný kvartál je tu a s ním aj neodkladné povinnosti pre každého podnikateľa.

Ako správne nastaviť nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas

Ustanovený pracovný čas podľa Zákonník práce môže byť rozvrhnutý rovnomerne, nerovnomerne alebo môže byť rozvrhnutý ako pružný pracovný čas. Zákonník práce pozná aj tzv. konto pracovného času, čo považujeme za spôsob nerovnomerného rozvrhnutia pracovného času.

Finančný plán firmy - 5 praktických krokov jeho realizácie

Finančný plán vychádza z podnikovej stratégie a konkretizuje ju na zvolený časový horizont. Z tohto pohľadu možno rozlišovať dlhodobý viacročný finančný plán a krátkodobý finančný plán, ktorý sa zostavuje na dobu jedného roka (hovoríme aj o rozpočte). Pokiaľ podnikateľský plán zostavujeme za účelom získania bankových finančných zdrojov na konkrétny investičný projekt, musíme zostaviť dlhodobý finančný plán, ktorý zohľadňuje celú dobu splácania požičaných prostriedkov.

Prvá pomoc pre zamestnávateľov: Ako stanoviť výšku platu vašich zamestnancov?

Prieskum hodinovej mzdy EUROSTAT-u ukázal, že Slováci majú stále kam stúpať. Česko, či Estónsko, ale aj "krachujúce" krajiny ako Grécko a Cyprus. Títo všetci sa v rebríčku hodinovej ceny práce dostali pred Slovensko. My sme za sebou nechali Poľsko a Maďarsko. Koniec rebríčka obsadili Bulhari, Rumuni, Litovci a Lotyši. Prieskum porovnával celkovú hodinovú cenu práce, teda súčet platu a daní a odvodov. Tie sú totiž v každej krajine iné.

5 marketingových krokov s nízkymi nákladmi

Ak by ste niekedy chceli naozaj nahnevať makretéra, povedzte mu, že na tvorbu obsahu kampane máte nízky rozpočet. Hoci má každá firma záujem na tom, aby získala dobrý nápad čo najlacnejšie, práve investícia do kreatívnych myšlienok je kapitálom, ktorý vám môže pomôcť pri tvorbe nízkonákladovej kampane a priniesť očakávané zisky. Tvorba obsahu marketingovej kampane môže trvať niekoľko hodín a stáť vás ohromné množstvo energie. Práve preto sme pre Vás spísali 5 tipov, ako tvoriť čo najefektívnejšie a v čo možno najkratšom čase.

Nový zákon Ochrana osobných údajov od 1.7.2013!

Národná rada Slovenskej republiky schválila 30. apríla 2013 nový zákon na ochranu osobných údajov, ktorý nadobúda účinnosť 1. júla 2013. Novým zákonom (zákon č. 122/2013 Z.z.) sa ruší v súčasnosti platný zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Návrh zákona si vyžiadala potreba dôslednej transpozície Smernice Európskeho parlamentu a Rady 95/46/ES, záverov a odporúčaní hodnotenia správneho uplatňovania schengenského acquis v Slovenskej republike pre oblasť ochrany osobných údajov a výsledky analýzy súčasne platného zákona z pohľadu aplikačnej v praxe.

1.1.2013 - Nové povinnosti zamestnávateľa

Prehľad zmien týkajúcich sa zamestnávateľov a ich zamestnancov v oblasti dane z príjmov, sociálneho a zdravotného poistenia platné od 1. januára 2013



Pohotový spoločník personalistu

Praktická dokumentácia a editovateľné zmluvy pre HR manažment

Zmluvy, smernice, dohody, žiadosti, interné predpisy a ďalšie dokumenty v elektronickej podobe pre personalistov a zamestnávateľov. Podklady sú spracované tak, aby ich bolo možné ľahko editovať podľa konkrétnych potrieb zamestnávateľov a okamžite využiť v praxi.

Táto publikácia obsahuje aktuálne legislatívne zmeny:

- čo konkrétne GDPR znamená pre personalistov,

- aké osobné údaje musí personalista rozčleniť a vylúčiť zo spracovania,

- v zamestnávaní sezónnych zamestnancov,

- v práci v maloobchode - v akých sviatkoch nie je možné nariadiť prácu,

- v zákone o štátnej službe, týkajúcej sa diskriminácie či ochrany súkromia.

 

INTERNÉ SMERNICE FIRMY V ROKU 2018

Praktický návod a editovateľné vzory pre nastavenie vnútornej kontroly

Predíďte problémom s kontrolnými orgánmi, pripravte si interné smernice tak, aby Vás na ničom nenachytali! Naša praktická príručka rieši identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné bližšie upraviť internými pravidlami, nakoľko legislatíva stanoví iba všeobecný rámec. Publikácia poskytuje návod, ako si vypracovať jednotlivé interné smernice pre Vašu firmu, aby sa zabezpečila jednotná aplikácia postupov a procesov a boli splnené všetky legislatívne požiadavky.

 
Publikácia Vám pomôže eliminovať riziká plynúce z nesprávne nastaveného vnútorného kontrolného systému firmy.

 

CD ROM: Cestovné náhrady: 120+ vzorov a formulárov pre praktické využitie

Osobitosti, daňové a odvodové aspekty

V multimediálnej on-line a CD publikácii nájdete široké spektrum príkladov z praxe, ktoré riešia rôzne situácie pri poskytovaní cestovných náhrad. Pre komplexné riešenie cestovných náhrad je CD ROM doplnený o editovateľné vzory, tlačivá a ďalšiu potrebnú dokumentáciu zamestnávateľa, súvisiacu s priznaním a výplatou náhrad pri vysielaní pracovníkov na tuzemské a zahraničné pracovné cesty.

 

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia ( EÚ/EHP) v roku 2011

Ako sa vysporiadať s platnými predpismi a ako zaistiť súvisiace formality v súlade so zákonmi!

13. 4. 2011

Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú zo zákona o službách zamestnanosti, zákona o sociálnom poistení a taktiež z nového koordinačného a vykonávacieho nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európskej únie. Dozviete sa aj aké povinnosti má zamestnávateľ a tiež zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov.

Súbeh výkonu funkcie štatutárneho orgánu a manažérskej pozície (3)

Komplexný pracovnoprávny, odvodový a daňový pohľad na členov štatutárnych orgánov vo svetle aktuálneho právneho stavu

Chcete mať istotu, že právne riešenie Vášho postavenia je v roku 2012  v súlade s aktuálnou legislatívou a zároveň je pre Vás najvýhodnejšie aj z pohľadu sociálneho, zdravotného poistenia a daní? Zoznámime Vás s možnosťami riešenia s cieľom, čo najvýhodnejšie pokryť aktuálne obdobie a vyhnúť sa problémom v budúcnosti.

e-Seminár: Výpoveď z pracovného pomeru

Ako správne skončiť pracovný pomer so zamestnancom....

8. 6. 2012 | e-Seminár

V rámci e-Seminára, na konkrétnych príkladoch z reálnej praxe, získate dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať a na čo naopak pamätať pri skončení pracovného pomeru výpoveďou zo strany zamestnávateľa, a to pri výpovedných dôvodoch na strane zamestnávateľa aj zamestnanca.

Webinár: Príspevky zo sociálneho fondu – zdaniť a platiť odvody?

SF ako súčasť benefitovej politiky zamestnávateľa, využite jeho prostriedky čo najefektívnejšie v súlade s platnou legislatívou

Sociálny fond, jeho využitie, ale predovšetkým povinnosť zdaňovania a platenia odvodov z niektorých príspevkov je stále diskutovanou témou. Nakoľko je SF tvorený z daňovo uznaných nákladov spoločnosti, kontrolné orgány venujú tejto problematike pri kontrole vysokú mieru pozornosti. Využite prostriedky zo SF pre svojich zamestnancov čo najefektívnejšie a v súlade s platnou legislatívou.

e-Seminár: Mzdové výpočty - najčastejšie problémy a chyby

Vzory, praktické rady, tipy a návody ku spracovaniu mzdovej problematiky

21. 9. 2012 | e-Seminár

Každý zamestnávateľ musí pri spracovaní a výplatách miezd, platov a odmien svojich zamestnancov dodržiavať povinnosti stanovené zákonníkom práce a ostatnými právnymi predpismi. Vyvarujte sa najčastejších problémov a chýb pomocou nášho prakticky zameraného e-Seminára, ktorý Vám priblíži povinnosti zamestnávateľov súvisiace so mzdovou agendou a zrozumiteľne a názorne objasní postupy pri konkrétnych výpočtoch.

Webinár: Štatutár – ako výhodne riešiť odvody a dane?

Návod na riešenie obchodnoprávnych resp. pracovnoprávnych povinností...

Chcete mať istotu, že právne riešenie Vášho postavenia je v súlade s aktuálnou legislatívou a zároveň je pre Vás najvýhodnejšie aj z pohľadu sociálneho, zdravotného poistenia a daní? Zoznámime Vás s možnosťami riešenia s cieľom, čo najvýhodnejšie pokryť aktuálne obdobie a vyhnúť sa problémom v budúcnosti.

Webinár: Okamžité skončenie PP pre závažné porušenie pracovnej disciplíny

Kedy a za akých podmienok môže zamestnávateľ okamžite skončiť pracovný pomer z dôvodu závažného porušenia pracovnej disciplíny?

19. 10. 2012 | Online - priamy prenos

Okamžité skončenie pracovného pomeru pre závažné porušenie pracovnej disciplíny predstavuje je najsilnejším spôsobom skončenia pracovného pomeru a je ho možné aplikovať len vo veľmi špecifických prípadoch. Zároveň pri chybnej aplikácii zamestnávateľ sa vystavuje najväčšiemu riziku. Preto je pre zamestnávateľa podstatné, kedy a presne za akých podmienok môže tento inštitút použiť.

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia (EÚ/EHP) v roku 2013 (5)

Aplikačné problémy z praxe. Platné predpisy a zaistenie súvisiacich formalít. Využite voľného pohybu pracovníkov v rozsahu platnej legislatívy!

Vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch bude Vašou povinnosťou, aj v roku 2013, splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú z množstva právnych predpisov. Dozviete sa taktiež, aké povinnosti má zamestnávateľ a zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov, zdravotného poistenia a sociálneho zabezpečeniav roku 2013.

Webinár: Dohodár z pohľadu odvodov a daní od 1. 1. 2013

Ako aplikovať sporné ustanovenia v praxi?

Od 1.1.2013 bola novelou ZP a zákona o sociálnom a zdravotnom poistení zavedená odvodová povinnosť (sociálne a zdravotné poistenie) aj z dohôd o vykonaní prác mimo pracovného pomeru. Táto zmena so sebou priniesla zvýšenú náročnosť v administrácii dohôd, ich registrácii v zdravotnej a sociálnej poisťovni. Rovnako výpočet poistného odvodu závisí od typu dohody, statusu dohodára (študent, dôchodca...) a v niektorých prípadoch aj od jeho veku.

Webinár: Práca na živnosť vz. pracovná zmluva... čo je a čo nie je legálne? (2)

Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2013 razantne sprísnili možnosť „zamestnávania“ živnostníkov!

Novelizovaný Zákonník práce od 1. 1. 2013 zjednodušil naplnenie znakov závislej práce, čím výrazne obmedzil „zamestnávanie“ živnostníkov. Ako sú presne, po novom,  vymedzené znaky závislej práce? Aké sú pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer?

Nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas – aplikačné problémy z praxe po novele ZP

Riešenie konkrétnych prípadov z praxe personalistu v roku 2013

Je možné aj po 1. 1. 2013 pokračovať v zavedenom nerovnomerne rozvrhnutom pracovnom čase, aj keď nemáte zástupcov zamestnancov, resp. zamestnanci neprejavili záujem o ich zvolenie?  Ak už máte ZAVEDENÝ nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas a zamestnanci s ním v minulosti súhlasili, je možné bez ďalšieho v ňom naďalej pokračovať ?

e-Seminár: Excel - Ako pracovať v Exceli efektívnejšie a rýchlejšie

Naučte sa používať viac užitočných a praktických funkcií a uľahčite si tak prácu

26. 4. 2013 | e-Seminár

Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát. Je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Veľa ľudí s ním pracuje každý deň, ale málokto s ním vie zaobchádzať na pokročilejšej úrovni a významne si tak uľahčovať svoju prácu. Spoznajte prostredníctvom nášho e-Seminára, aké ďalšie služby Vám tento zdanlivo známy editor môže ešte ponúknuť.

e-Seminár: Účtovná angličtina pre prax

Porozumejte a správne prezentujte účtovné termíny v anglickom jazyku

3. 5. 2013 | e-Seminár

Viete ako správne preložiť do angličtiny súvahu či výkaz ziskov a strát? Potrebujete si ujasniť anglickú terminológiu týkajúcu sa jednotlivých zložiek majetku, záväzkov vlastného imania, nákladov aj výnosov? Nie ste si istí termínmi v účtovných štandardoch IFRS? Potom práve Vám je určený náš praktický e-Seminár.

Mzdové výpočty - najčastejšie problémy a chyby

Vzory, praktické rady, tipy a návody ku spracovaniu mzdovej problematiky

10. 5. 2013 | e-Seminár

Každý zamestnávateľ musí pri spracovaní a výplatách miezd, platov a odmien svojich zamestnancov dodržiavať povinnosti stanovené zákonníkom práce a ostatnými právnymi predpismi. Vyvarujte sa najčastejších problémov a chýb pomocou nášho prakticky zameraného e-Seminára, ktorý Vám priblíži povinnosti zamestnávateľov súvisiace so mzdovou agendou a zrozumiteľne a názorne objasní postupy pri konkrétnych výpočtoch.

Webinár: Odvody a dane pri medzinárodnom zamestnávaní

Ako zabezpečiť správne vykonávanie sociálneho zabezpečenia a daní pri zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov do zahraničia

Zabezpečili ste si vysielanie zamestnancov do EÚ a zamestnávanie občanov z iných štátov EÚ z pracovnoprávneho hľadiska a potrebujete mať istotu, že ich máte správne „ošetrených“ aj z pohľadu sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a dane z príjmu zo závislej činnosti? Potom práve vám je určený tento praktický online seminár, čiže webinár.

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie pracovníkov v EÚ - 1

Pracovnoprávne vzťahy, nové a pripravované zmeny v roku 2013

...plus špecifiká vysielania zamestnancov do Nemecka, Rakúska a Francúzska

Rozširujete svoje podnikateľské aktivity a vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Alebo chcete naopak zamestnať občanov z iných členských štátov EÚ vo Vašej firme? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou splniť celý rad povinností, ktoré vyplývajú nielen z legislatívy EÚ, ale aj z národnej legislatívy prijímajúceho štátu Európskej únie.

Webinár: Dohodár z pohľadu odvodov a daní po zmene legislatívy

Prvé skúsenosti z aplikačnej praxe

Od 1.1.2013 bola novelou ZP a zákona o sociálnom a zdravotnom poistení zavedená odvodová povinnosť (sociálne a zdravotné poistenie) z dohôd o vykonaní prác mimo pracovného pomeru. Táto zmena so sebou priniesla zvýšenú náročnosť v administrácii dohôd, ich registrácii v zdravotnej a sociálnej poisťovni. Rovnako výpočet poistného odvodu závisí od typu dohody, statusu dohodára (študent, dôchodca a pod.),  a v niektorých prípadoch aj od jeho veku. Ako tieto zmeny ovplivnili administratívnu prax, dozviete sa na našom online seminári, čiže webinári.

Seminár: Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie pracovníkov v EÚ - 2

Sociálne zabezpečenie a zdaňovanie príjmov zo závislej činnosti v praxi

...plus špecifiká pri vysielaní zamestnancov do Nemecka, Rakúska a Francúzska

Zabezpečili ste si vysielanie zamestnancov do EÚ a zamestnávanie občanov z iných štátov EÚ z pracovnoprávneho hľadiska a potrebujete mať istotu, že ich máte správne „ošetrených“ z pohľadu odvodov do sociálnej a zdravotnej poisťovne a dane zo závislej činnosti? Potom práve vám je určený tento praktický seminár.

e-Seminár: Skončenie pracovného pomeru - výpoveď z pracovného pomeru

Ako chrániť firmu pred hrozbou vopred prehratých súdnych sporov so zamestnancami

12. 7. 2013 | e-Seminár
Skončenie pracovného pomeru zo strany zamestnávateľa si vyžaduje kvalitnú prípravu pracovných zmlúv a bezchybné ovládanie zákonných predpisov. Od 1. januára 2013 platí novelizovaný Zákonník práce, ktorý razantným spôsobom zmenil podmienky a pravidlá skončenia pracovného pomeru so zamestnancom. Získajte dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať a na čo naopak pamätať. Minimalizujte riziká súdnych sporov s bývalými zamestnancami.

e-Seminár: Word – Ako pracovať vo Worde efektívnejšie a rýchlejšie

Praktické tipy pre uľahčenie každodennej práce s textovým editorom

19. 7. 2013 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho e-Seminíra sa naučíte používať nástroje textového editora Word na profesionálnej úrovni, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe, upraviť vzhľad dokumentov a produkovať typograficky čisté texty.

Seminár: Excel pre účtovníkov

Zjednodušte si svoju prácu a majte viac času pre analýzu čísel

19. 8. 2013

Tabuľkový editor Excel patrí medzi najrozšírenejšie programy v oblasti ekonomiky, štatistiky a manažmentu, pričom väčšina používateľov využíva sotva desatinu jeho možností. Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát a zároveň je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Spoznajte prostredníctvom nášho seminára, ako jednoducho Vám tento zdanlivo známy editor môže zjednodušiť Vašu prácu v oblasti účtovníctva.

 

Každý účastník bude mať počas seminára k dispozícii vlastný počítač, kde si naučené úkony prakticky vyskúša!

Webinár: Viete aké platy majú zamestnanci u konkurencie?

Ako zamestnanca oceniť, ale nepreplatiť, príprava na platové vyjednávanie so zamestnancom

Spokojní zamestnanci sú základným predpokladom k úspechu spoločnosti a cieľom úspešnej firmy by malo byť aj spravodlivé odmeňovanie. Na webinári získate informácie o tom, ako predísť chýbam v nastavovaní odmeňovania, získate rady a tipy, ako postupovať pri výbere prieskumov platov, aj to ako sa pripraviť na vyjednávanie o plate so zamestnancom.

 

Seminár: Pracovnoprávne riziká pri zamestnávaní živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

Webinár: Zamestnávanie živnostníkov – bezpečný právny vzťah

Riziká „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

Ako zabezpečiť, že zamestnávanie SZČO nevykazuje znaky závislej práce a spĺňa všetky požiadavky obchodnoprávneho vzťahu? Ako sa vyhnúť negatívnym výsledkom pri kontrole inšpektorátu práce? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpoveď priamo z aplikačnej praxe.

Webinár: Miesto výkonu práce zamestnanca - aplikačné problémy v praxi  

Akým spôsobom dohodnúť miesto výkonu práce u zamestnanca, ktorý pracuje na rôznych miestach

14. 10. 2013 | Online - priamy prenos

Nesprávne zadefinovanie miesta výkonu práce môže spôsobiť zamestnávateľovi nemalé problémy. Špecifickú kategóriu pracovníkov predstavujú takí zamestnanci, ktorí prácu vykonávajú na rôznych miestach, musia sa často presúvať, a teda nemajú stále miesto výkonu práce. Správne zadefinovanie miesta výkonu práce je dôležité aj pre rozlíšenie, či výkon práce je možné považovať za pracovnú cestu, alebo nie.

Seminár: Nerovnomerný pracovný čas - problémy aplikačnej praxe

Riešenie konkrétnych prípadov z aplikačnej praxe personalistu po zmenách v ZP

Aké problémy priniesli nové ustanovenia Zákonníka práce v oblasti pracovného času do aplikačnej praxe? Aké má zamestnávateľ povinnosti v súvislosti s určením prestávok v práci? Čo všetko musí zohľadniť tvorca zmenových harmonogramov? Na tieto, ale aj mnohé ďalšie otázky dostanete jednoznačné odpovede na našom seminári.

E-Seminár: Účtovná závierka vo verejnom sektore za rok 2013

Praktické rady, tipy a návody ako uzavrieť aktuálny účtovný rok

8. 11. 2013 | e-Seminár
Blíži sa koniec roka a s ním hektické obdobie pre účtovníkov spojené s uzatvorením účtovníctva za rozpočtový rok 2013, ktorý je zároveň aj účtovným obdobím pre všetky organizácie štátnej správy a samosprávy. Dáta prezentované týmito organizáciami predstavujú základnú databázu údajov pre výpočet takých ekonomických ukazovateľov ako sú napríklad schodok  a dlh verejnej správy, ktoré sú významnými hodnotiacimi kritériami pri posudzovaní našej krajiny medzinárodnými inštitúciami. Vďaka nášmu e-Semináru nezabudnete na žiadne dôležité údaje pri uzatváraní účtovného roka.

E-seminár: Ako správne uzatvoriť účtovný a daňový rok

Praktické rady a tipy ako zostaviť účtovnú závierku za rok 2013 v podvojnom účtovníctve

8. 11. 2013 | e-Seminár

Výsledkom práce účtovníka je okrem vedenia bežného účtovníctva aj vykonanie uzávierkových prác a zostavenie účtovnej závierky. V rámci jednotlivých tematických okruhov nášho e-Seminára vás zrozumiteľnou formou oboznámime s jednotlivými krokmi a postupmi ako úspešne uzavrieť účtovný rok, ako vykonať všetky činnosti, ktoré požaduje legislatíva a na nič nezabudnúť.

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia v roku 2014

Aplikačné problémy z praxe. Platné predpisy a zaistenie súvisiacich formalít. Využite voľný pohyb pracovníkov v rozsahu platnej legislatívy!

Vysielate, alebo sa chystáte vyslať svojich zamestnancov do zahraničia aj v roku 2014? Zamestnávate, alebo chcete zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch bude Vašou povinnosťou v roku 2014 splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú z množstva právnych predpisov. Dozviete sa taktiež, aké povinnosti má zamestnávateľ a zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov, zdravotného poistenia a sociálneho zabezpečenia.

Webinár: Dohodár z pohľadu odvodov a daní v roku 2014

Ako aplikovať sporné ustanovenia v praxi

29. 11. 2013 | Online - priamy prenos

Novelou ZP a zákona o sociálnom a zdravotnom poistení bola zavedená odvodová povinnosť (sociálne a zdravotné poistenie) aj z dohôd o vykonaní prác mimo pracovného pomeru. Táto zmena so sebou priniesla zvýšenú náročnosť v administrácii dohôd a ich registrácii v zdravotnej a sociálnej poisťovni. Rovnako výpočet poistného odvodu závisí od typu dohody, statusu dohodára (študent, dôchodca...) a v niektorých prípadoch aj od jeho veku.

Seminár: Ročné hodnotenie zamestnancov – ako ho vykonať?

Nastavte a vykonávajte efektívne ročné hodnotenie zamestnancov, stanovte im profesijné ciele na nové obdobie!

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov vzdelávania pre špičkového personalistu

20. 1. 2014 - 9. 3. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Ochrana osobných údajov v aplikačnej praxi roku 2014

Naučte sa tvoriť dokumenty a vzory podľa nového zákona priamo pre Vašu organizáciu a predíďte neprimerane vysokým sankciám

Zákon o Ochrane osobných údajov prešiel významnou zmenou, ktorá so sebou prináša nové povinnosti a ukladá len obligatórne pokuty, ktorých výška sa pohybuje od 1 000 do 300 000 eur. Prechodné obdobia s ich špecifikami budú pretrvávať až do júla 2014. Aby ste sa vyhli nezmyselným sankciám a správne aplikovali nový zákon v praxi, pripravili sme pre Vás praktický seminár.

Seminár: Konateľ s.r.o. – zodpovednosť a povinnosti v roku 2014

Dopady zmien obchodného zákonníka na prax roku 2014

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu hrozí vysoká pokuta. Obzvlášť je konateľ vystavený riziku aj z dôvodu nedávnych zmien Obchodného zákonníka, ktorým sa konateľ musí rýchlo prispôsobiť.

Seminár: Vysielanie zamestnancov, práca v zahraničí, zamestnávanie cudzincov - zmeny v roku 2014

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia

Vysielate, alebo sa chystáte vyslať svojich zamestnancov do zahraničia? Viete, kde majú Vaši zamestnanci výkon práce? Zamestnávate, alebo potrebujete zamestnať občanov iných štátov? Od 1. januára 2014 sú účinné nové zmeny platných právnych predpisov, transponovali sa ďalšie smernice EÚ a nastali zmeny týkajúce sa agentúrneho zamestnávania. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky. Preto sme pre vás pripravili praktický seminár.

Webinár: Zákonník práce v číslach – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2014

Povinnosti zamestnávateľa v oblasti mzdového plnenia, dovoleniek, návštev lekára a dochádzky voči zamestnancom

Legislatívne zmeny sa od 1. 1. 2014 dotýkajú aj peňažných plnení vyplývajúcich z ustanovení Zákonníka práce. Ide predovšetkým o dopad zmien súvisiacich s určením sumy minimálnej mzdy pre rok 2014. Na čo si musíte dávať pozor a čoho sa vyvarovať, dozviete sa na našom online seminári, čiže webinári.

Webinár: Riziká zamestnávania živnostníkov

Zvýšené sankcie inšpektorátu práce

Ako zabezpečiť, aby „zamestnávanie“ živnostníkov - SZČO nevykazovalo znaky závislej práce a spĺňalo všetky požiadavky obchodnoprávneho vzťahu? Ako sa vyhnúť negatívnym výsledkom pri kontrole inšpektorátu práce? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpoveď priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Cestovné náhrady správne a jednoznačne

Osobitosti, špecifiká, daňové a odvodové zaťaženie…

Ako, kedy, komu a za akých podmienok môžete priznať cestovné náhrady? Ako vyplatené cestovné náhrady ovplyvňujú daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca a zamestnávateľa? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom prakticky zameranom seminári.

Seminár: Pracovnoprávne riziká pri zamestnávaní živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

Seminár: Súbeh funkcie konateľa a pracovného pomeru

Povinnosti, pokuty, problémy praxe...

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu môže hroziť vysoká pokuta. Obzvlášť špecifické situácie vznikajú v spoločnostiach, v ktorých je konateľ zároveň v pracovnom pomere. Takéto situácie v praxi prinášajú viaceré problémy, keď sa konateľ napr. dodatočne dozvie, že jeho pracovný pomer ani nevznikol...

Seminár: Skončenie pracovného pomeru a jeho súdne dohry

Právnické „čachre machre“ alebo praktické rady ako sa chrániť pred zamestnancami

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

Seminár: Personálny controlling alebo Ako vykazovať prácu HR oddelenia v číslach

Ako a prečo merať efektivitu personálnych rozhodnutí, činností a procesov

Personálne riadenie je často považované za príliš mäkkú a ťažko merateľnú disciplínu. Práve personálny controlling pomáha vyvrátiť toto tvrdenie. Je potrebné chápať ho ako komplexný manažérsky nástroj, pomocou ktorého môžeme merať efektivitu jednotlivých personálnych rozhodnutí, činností a procesov. Prináša podklady pre ďalšie rozhodovanie a pomáha mať „veci“ pod kontrolou, aby sme ich mohli efektívne riadiť a zároveň zmerať návratnosť investícií v personálnych oblastiach.

Seminár: Monitorovanie a sledovanie zamestnacov na pracovisku

Kedy, kde a kým spôsobom môžete kontrolovať a sledovať zamestnancov bez toho, aby ste porušili zákon

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Ne jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwarový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári.  

Webinár: Nový status dohodárov od 1. 7. 2014

Aké sú zmenené povinnosti zamestnávateľov pri zamestnávaní dohodárov

Novela zákona o starobnom dôchodkovom sporení s účinkami od 1. 7. 2014 nepriamo mení aj jednotlivé ustanovenia Zákonníka práce vzťahujúce sa na dohodárov. Nepriama novela ZP explicitne stanovuje splatnosť a výplatu odmeny pri jednotlivých druhoch dohôd a maximalizuje ich dobu trvania. Ako bude možné určiť splatnosť a výplatu odmeny na základe uzatvorenej dohody po 1. 7. 2014? Bude možné naďalej využívať inštitút pravidelných a nepravidelných dohôd? Čo sa stane s dohodami po 1. 7. 2014, ktoré boli uzatvorené na dobu neurčitú?

Seminár: Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov – aktuálne problémy 2014 a zmeny 2015

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia

Vysielate, alebo sa chystáte vyslať svojich zamestnancov do zahraničia? Viete, kde majú Vaši zamestnanci výkon práce? Zamestnávate, alebo potrebujete zamestnať občanov iných štátov? V roku 2014 nadobudli účinnosť nové zmeny platných právnych predpisov, transponovali sa ďalšie smernice EÚ a nastali zmeny týkajúce sa agentúrneho zamestnávania. Ďalšie zmeny Vás však čakajú aj v roku 2015 a ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky. Preto sme pre vás pripravili praktický seminár.

Seminár: Ako skončiť so zamestnancom pracovný pomer a neskončiť pri tom na súde

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych sporoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

Seminár: Pracovnoprávne riziká pri zamestnávaní živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

Webinár: Zrážky zo mzdy zamestnanca a exekúcie

Návody, rady a tipy ako ich realizovať v súlade s platnou legislatívou

Zrážky zo mzdy zamestnanca sú stálou súčasťou mzdovej agendy. Osobitnou kapitolou sú exekúcie, s ktorými sa stretávame v praxi stále častejšie. V tomto prípade stojí spolupráca s exekútormi na jednej strane problému, avšak práva a povinnosti zamestnanca a zamestnávateľa na strane druhej, kde sú riadené viacerými legislatívnymi normami a je mimoriadne dôležité sa v nich správne orientovať.

e-seminár: Mzdové výpočty - najčastejšie problémy a chyby

Vzory, praktické rady, tipy a návody ku spracovaniu mzdovej problematiky

26. 9. 2014 | e-Seminár

Výška a spôsob vyplácania miezd, platov, odmien ako aj zrážky zo mzdy podliehajú prísnym nariadeniam Zákonníka práce. Zamestnávateľ musí preto pri ich výpočte dodržiavať mnohé povinnosti a stanovené právne predpisy. Mal by byť však obozretný a vyvarovať sa chybám. Na našom praktickom e-Seminári sa dozviete, ako správne postupovať pri konkrétnych výpočtoch a vyhnúť sa tak najčastejším problémom súvisiacich so mzdovou agendou.

Webinár: Miesto výkonu práce zamestnanca - aplikačné problémy v praxi 2014

Akým spôsobom dohodnúť miesto výkonu práce u zamestnanca, ktorý pracuje na rôznych miestach

Nesprávne zadefinovanie miesta výkonu práce môže spôsobiť zamestnávateľovi nemalé problémy. Špecifickú kategóriu pracovníkov predstavujú takí zamestnanci, ktorí prácu vykonávajú na rôznych miestach, musia sa často presúvať, a teda nemajú stále miesto výkonu práce. Správne zadefinovanie miesta výkonu práce je dôležité aj pre rozlíšenie, či výkon práce je možné považovať za pracovnú cestu, alebo nie.

e-seminár: Výpoveď z pracovného pomeru zo strany zamestnávateľa

Chráňte firmu pred hrozbou vopred prehratých súdnych sporov s bývalými zamestnancami

10. 10. 2014 | e-Seminár

Zmeny v Zákonníku práce významne upravili podmienky a pravidlá skončenia pracovného pomeru so zamestnancom. Pre zamestnávateľa je preto veľmi dôležité dbať nielen na kvalitnú prípravu pracovných zmlúv, ale aj na bezchybné ovládanie zákonných predpisov. Vďaka nám získate dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať, na čo pamätať, a tak minimalizujte riziká súdnych sporov s bývalými zamestnancami.

Seminár: Monitorovanie a sledovanie zamestnancov na pracovisku

Kedy, kde a akým spôsobom môžete kontrolovať a sledovať zamestnancov bez toho, aby ste porušili zákon

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Na jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwarový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári.  

Webinár: Príspevky zo sociálneho fondu – zdaniť a platiť odvody?

Sociálny fond ako súčasť benefitovej politiky zamestnávateľa

31. 10. 2014 | Online - priamy prenos

Sociálny fond, jeho využitie, ale predovšetkým povinnosť zdaňovania a platenia odvodov z niektorých príspevkov je stále diskutovanou témou. Nakoľko je SF tvorený z daňovo uznaných nákladov spoločnosti, kontrolné orgány venujú tejto problematike pri kontrole vysokú mieru pozornosti. Využite prostriedky zo SF pre svojich zamestnancov čo najefektívnejšie a v súlade s platnou legislatívou.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

Kombinované vzdelávanie pre personalistov, ktoré je možné ihneď aplikovať v praxi

3. 11. 2014 - 19. 12. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

e-Seminár: Ako správne uzatvoriť účtovný a daňový rok 2014

Praktické rady a tipy ako zostaviť účtovnú závierku za rok 2014 v podvojnom účtovníctve

7. 11. 2014 | e-Seminár

Výsledkom práce účtovníka je okrem vedenia bežného účtovníctva aj vykonanie uzávierkových prác a zostavenie účtovnej závierky. V rámci jednotlivých tematických okruhov nášho e-Seminára vás zrozumiteľnou formou oboznámime s jednotlivými krokmi a postupmi ako úspešne uzavrieť účtovný rok, ako vykonať všetky činnosti, ktoré požaduje legislatíva a na nič nezabudnúť.

Seminár: Súbeh funkcie konateľa a pracovného pomeru

Povinnosti, pokuty, problémy praxe...

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu môže hroziť vysoká pokuta. Obzvlášť špecifické situácie vznikajú v spoločnostiach, v ktorých je konateľ zároveň v pracovnom pomere. Takéto situácie v praxi prinášajú viaceré problémy, keď sa konateľ napr. dodatočne dozvie, že jeho pracovný pomer ani nevznikol...

Seminár: Ročné hodnotenie zamestnancov – ako ho vykonať?

Nastavte a vykonávajte efektívne ročné hodnotenie zamestnancov, stanovte im profesijné ciele na nové obdobie!

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

Webinár: Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2015

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenie

16. 12. 2014 | Online - priamy prenos

Legislatívne zmeny sa od 1. 11. 2014 a 1. 1. 2015 dotkli aj cestovných náhrad. Ide predovšetkým o dopad zmien sadzieb stravného pri tuzemských pracovných cestách a v právach vysielania na pracovné cesty u zamestnancov pridelených k užívateľským zamestnávateľom.

Webinár: Zrážky zo mzdy zamestnanca a exekúcie

Návody, rady a tipy ako ich realizovať v súlade s platnou legislatívou

19. 12. 2014 | Online - priamy prenos

Zrážky zo mzdy zamestnanca sú stálou súčasťou mzdovej agendy. Osobitnou kapitolou sú exekúcie, s ktorými sa stretávame v praxi stále častejšie. V tomto prípade stojí spolupráca s exekútormi na jednej strane problému, avšak práva a povinnosti zamestnanca a zamestnávateľa na strane druhej, kde sú riadené viacerými legislatívnymi normami a je mimoriadne dôležité sa v nich správne orientovať.

Seminár: DPPO 2014 - Tipy na legálne zníženie dane z príjmov

Neplaťte viac daní, ako prikazuje zákon...

Aké daňové výdavky znižujú základ dane? Po čom pátrajú daňové kontroly? Aké chyby robia daňovníci pri znižovaní daní najčastejšie… a ako sa ich vyvarovať? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.

 

Seminár: Zamestnávanie dohodárov od 1. 1. 2015

Tipy a triky z pohľadu odvodov a daní

Zamestnávanie na dohodu mimo pracovného pomeru je na Slovensku veľmi rozšírené. Túto oblasť pracovnoprávnych vzťahov však upravuje niekoľko zákonov, ktorých aplikácia v praxi je komplikovaná. Zvýšená náročnosť v administrácie dohôd, ich registrácií v zdravotnej a sociálnej poisťovni, ako aj výpočet poistného, dajú poriadne zabrať. Okrem toho, od 1. 1. 2015 prichádzajú ďalšie zmeny pri zamestnávaní na dohodu. Buďte preto pripravení vďaka nášmu semináru.

e-Seminár: Výpoveď z pracovného pomeru zo strany zamestnávateľa

Chráňte firmu pred hrozbou vopred prehratých súdnych sporov s bývalými zamestnancami

13. 2. 2015 | e-Seminár

Zmeny v Zákonníku práce významne upravili podmienky a pravidlá skončenia pracovného pomeru so zamestnancom. Pre zamestnávateľa je preto veľmi dôležité dbať nielen na kvalitnú prípravu pracovných zmlúv, ale aj na bezchybné ovládanie zákonných predpisov. Vďaka nám získate dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať, na čo pamätať, a tak minimalizujte riziká súdnych sporov s bývalými zamestnancami.

Webinár: Zrážky zo mzdy zamestnanca a exekúcie

Návody, rady a tipy ako ich realizovať v súlade s platnou legislatívou

Zrážky zo mzdy zamestnanca sú stálou súčasťou mzdovej agendy. Osobitnou kapitolou sú exekúcie, s ktorými sa stretávame v praxi stále častejšie. V tomto prípade stojí spolupráca s exekútormi na jednej strane problému, avšak práva a povinnosti zamestnanca a zamestnávateľa na strane druhej, kde sú riadené viacerými legislatívnymi normami a je mimoriadne dôležité sa v nich správne orientovať.

Seminár: Pracovnoprávne riziká pri zamestnávaní živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

Webinár: Odvody a dane pri medzinárodnom zamestnávaní

Ako zabezpečiť správne vykonávanie sociálneho zabezpečenia a daní pri zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov do zahraničia

Zabezpečili ste si vysielanie zamestnancov do EÚ a zamestnávanie občanov z iných štátov EÚ z pracovnoprávneho hľadiska a potrebujete mať istotu, že ich máte správne „ošetrených“ aj z pohľadu sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a dane z príjmu zo závislej činnosti? Potom práve vám je určený tento praktický online seminár, čiže webinár.

Workshop: Cielené vedenie hodnotiacich rozhovorov

Naučte sa využívať nástroj na splnenie profesijných cieľov a usmernenie zamestnancov

Vedenie ľudí v sebe zahŕňa vo veľkej miere potrebu správnej komunikácie a pre dosahovanie stanovených cieľov je spätná väzba zamestnancom kľúčová. Zamestnanec potrebuje dostávať priebežne spätnú väzbu; vedieť, či jeho úsilie je v súlade s požiadavkami firmy a manažéra. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne a pomohlo Vám pri naplnení cieľov, vyžaduje si nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov. Tieto zručnosti Vás naučíme a precvičíte si ich priamo na našom workshope v rôznych modelových situáciách.

 

Webinár: Pracovnoprávne riziká zamestnávania živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

Ako zabezpečiť, aby „zamestnávanie“ živnostníkov - SZČO nevykazovalo znaky závislej práce a spĺňalo všetky požiadavky obchodnoprávneho vzťahu? Ako sa vyhnúť negatívnym výsledkom pri kontrole inšpektorátu práce? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpoveď priamo z aplikačnej praxe.

e-mailový kurz: Microsoft Office pre každodennú prácu

Word, Excel a PowerPoint - Rýchle, praktické a efektívne lekcie vhodné pre každého

10. 7. 2015 - 25. 9. 2015 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho 12-týždňového, e-mailového kurzu sa naučíte používať nástroje textového editora Word, tabuľkového editora Excel a editora na úpravu prezentácií PowerPoint na profesionálnej úrovni. Dokážete rýchlo, efektívne, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe. Bez problémov budete upravovať vzhľad Vašich dokumentov a tabuliek, ako aj odborných prezentácií v súlade s aktuálnymi trendami. 

Seminár: Efektívny a spravodlivý model odmeňovania – alebo V jednoduchosti je krása

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Veď odmeňovanie neznamená len peniaze...

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

Kombinované vzdelávanie pre personalistov, ktoré je možné ihneď aplikovať v praxi

25. 9. 2015 - 15. 11. 2015 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Tajomstvo úspechu Tomáša Baťu nielen v štíhlej výrobe

LEAN management a ďalšie inšpiratívne princípy najslávnejšieho zlínského podnikateľa  

23. 2. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

„Žiadny podnik nevyrastie do veľkosti, pokiaľ nevynájde spôsob, ako meniť nádenníkov na riaditeľov.“ Zúčastnite sa inšpiratívneho workshopu o nadčasových princípoch výroby, o motivácii spolupracovníkov a efektívnej organizácii práce Tomáša Baťu, ktorému ležal svet obchodu pri nohách.

Seminár: Právna ochrana zamestnávateľa pri uzatváraní a skončení pracovného pomeru

Využitie dispozičných právomoci zamestnávateľa pri uzatváraní pracovného pomeru a právne riziká jeho skončenia

Náklady na zamestnanca sú mnohokrát najvyššou položkou pri výkone podnikateľskej činnosti. Zamestnávateľ by pri vynakladaní takýchto vysokých nákladov mal poznať rozsah svojich dispozičných právomocí, ktoré mu poskytuje právny poriadok, rovnako by mal byť oboznámený zo základnými rizikami vyplývajúcimi z neplatného skončenia pracovného pomeru. Po absolvovaní nášho seminára bude zamestnávateľ vedieť ako sa vyhnúť najčastejším chybám pri skončení pracovného pomeru a získa širší prehľad o právnych problémoch zamestnávania. 

Seminár: Kalkulácie výrobných cien v praktických príkladoch

Efektívnou cenotvorbou k vyššiemu zisku a nižším nákladom

Pre udržanie konkurencieschopnosti firmy je nevyhnutné neustále získavať informácie pre rozhodovanie a riadenie. Jedným z kľúčových nástrojov je cenotvorba. Efektívne nastavenie cien vychádza nielen z dobre fungujúceho kalkulačného systému firmy, ale tiež zo systému sledovania a vyhodnocovania trhových informácií a signálov s ohľadom na stratégiu firmy. Voľbu vhodnej kalkulačnej metódy je potrebné dopĺňať tiež pravidelným vyhodnocovaním s prípadnými úpravami cenovej politiky. Vyvarujte sa najčastejších chýb pri cenotvorbe!

 

Seminár: Nadchnite kolegov a obchodných partnerov - krok za krokom

Ako efektívne prezentovať výsledky, postupy, návrhy a riešenia, ktoré chcete presadiť

Potrebujete zvýšiť svoju istotu, zamedziť stresu a tréme a dokázať svojím prednesom strhnúť publikum? Buďte sebaistí pri prezentáciách vo firme aj na verejnosti. Zoznámte sa so zaujímavými formami prezentácií a zlepšite svoje zručnosti v doterajších technikách. Oboznámte sa s potrebou a prínosom vizualizácie, významom dokonalej verbálnej a neverbálnej komunikácie. Overte si v praxi svoje presvedčovacie a argumentačné zručnosti. Bližšie sa zoznámte s úspešnými a fungujúcimi metódami z reálneho života.

Multicomponent Training: Profesionálne finančné riadenie vo výrobnej firme

Finančné zdravie – výkonové ukazovatele – optimalizácia produkčnej činnosti – cenotvorba - plán, forecast

20. 6. 2016 - 31. 8. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

Využite jedinečnú príležitosť prehĺbiť si Vaše už praxou či štúdiom získané znalosti a schopnosti vo finančnom riadení špecificky vo výrobnej firme, a to maximálne prakticky. Ovládnite s prehľadom finančné riadenie. Vylepšite Vaše schopnosti zaisťovať a získavať kapitál firme. Naučte sa lepšie pracovať s odbornými termínmi v oblasti finančného riadenia a naučte sa efektívnejšie a angažovanejšie pracovať s financiami Vašej výrobnej firmy!

Využite benefity nášho jedinečného kurzu, ktorým sú skúsená lektorka, množstvo príkladov a prípadových štúdií, praktickosť a minimálne nároky na Váš čas. Navštívte našu letnú akadémiu finančného riadenia vo výrobnej firme a rozlúčte sa od septembra s akýmikoľvek pochybnosťami vo finančnom riadení.

 

Všetci slovenskí zákazníci získavajú 20% zľavu z cenu kurzu! 

Seminár: Nelegálne zamestnávanie a živnostníci. Švarcsystém v praxi

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Je možné zamestnať namiesto zamestnanca živnostníka? Aké sú pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

Seminár: Riziká zamestnávania živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

e-seminár: Výpoveď z pracovného pomeru zo strany zamestnávateľa

Chráňte firmu pred hrozbou vopred prehratých súdnych sporov s bývalými zamestnancami

11. 11. 2016 | e-Seminár

Zmeny v Zákonníku práce významne upravili podmienky a pravidlá skončenia pracovného pomeru so zamestnancom. Pre zamestnávateľa je preto veľmi dôležité dbať nielen na kvalitnú prípravu pracovných zmlúv, ale aj na bezchybné ovládanie zákonných predpisov. Vďaka nám získate dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať, na čo pamätať, a tak minimalizujte riziká súdnych sporov s bývalými zamestnancami.

 

Seminár: Vysielanie zamestnancov a medzinárodné zamestnávanie

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia.

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. Od 18. júna 2016 vstúpil do účinnosti nový zákon, ktorý v praxi zmenil zaužívané postupy a procesy pri vysielaní. Zákon č. 351/2015 Z. z. o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb určuje identifikáciu vysielania, povinnosti inšpektorátov práce v SR a ostatných členských štátov, určuje povinnosti zamestnávateľov a určuje postupy pri cezhraničnom vymáhaní uložených pokút. Menia sa aj ustanovenia Zákonníka práce vo vzťahu k vysielaniu. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky.

 

Seminár: Efektívny a spravodlivý model odmeňovania – alebo V jednoduchosti je krása

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Veď odmeňovanie neznamená len peniaze...

 

4-hod. Seminár: Elektronické schránky podľa zákona o e-Governmente.

Povinné dátové schránky na portáli verejnej správy a ich zriadenie.

Elektronická schránka v procese komunikácie podnikateľa s úradmi slúži na elektronické doručovanie úradných rozhodnutí, notifikácií a iných správ od orgánov verejnej moci. Doručenie úradného rozhodnutia do elektronickej schránky má rovnaké právne účinky ako doručenie rozhodnutia v listinnej podobe do vlastných rúk klasickou poštou. Na to, aby vám mohol orgán verejnej moci doručiť do elektronickej schránky úradné rozhodnutie, musí byť vaša elektronická schránka aktivovaná na doručovanie. Kto je povinný si aktivovať elektronickú schránku? Čo je k tomu potrebné a ako pri tom postupovať? Všetko sa dozviete na tomto seminári. 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre riaditeľov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov z tretích krajín a vysielanie zamestnancov po zmene 1. 5. 2017

Vnútropodnikový transfer, aktuálne zmeny a ich aplikačné problémy v praxi

Adaptácia vnútroštátnej legislatívy na podmienky a záväzné požiadavky Európskej únie v oblasti stanovenia podmienok pobytu niektorých kategórií štátnych príslušníkov tretích krajín na území členských štátov Európskej únie si vyžiadala novelizáciu zákonov č. 404/2011 Z. z. o pobyte cudzincov a zákon č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti. Tieto zmeny týkajúce sa zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónni pracovníci sú účinné od 1. mája 2017. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky.

 

Komplexná účtovnícka angličtina

Osvojte si preklad, porozumenie a použitie najdôležitejších účtovných termínov v praxi.

Ako pracovníci finančných a účtovných oddelení sa stále častejšie vo svojej praxi stretávate s problémom, ako korektne preložiť účtovné termíny do angličtiny, ako ich správne použiť v konkrétnych situáciách alebo naopak ako porozumieť anglickým pojmom v účtovníctve. Náš seminár Vás pripraví na bezchybnú prezentáciu účtovnej závierky a hospodárskych výsledkov spoločnosti v anglickom jazyku.

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Prevratné zmeny a nové pravidlá na ochranu osobných údajov. Čo prinesie GDPR?

Ako sa pripraviť na Nariadenie európskeho parlamentu a rady o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Od 25. mája 2018 je účinný nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR, platné aj pre Slovenskú republiku. Pozor, toto nariadenie neustanovuje prechodné doby na jeho aplikáciu. Naopak vyžaduje, aby sa prevádzkovatelia už teraz priebežne pripravovali na jeho aplikáciu v praxi.

Každý prevádzkovateľ si musí v súvislosti s týmto novým nariadením odpovedať na niekoľko otázok a zaradiť sa do určitej skupiny prevádzkovateľov, aby zistil, ktoré ustanovenia sa ho týkajú a podľa toho:

- určiť akú dokumentáciu musí vypracúvať,

- určiť, či sa ho bude týkať povinná konzultácia s úradom na ochranu osobných údajov,

- určiť, či musí mať zodpovednú osobu,

- analyzovať riziko pri spracúvaní osobných údajov a prehodnotiť primeranosť prijatých technických, organizačných a personálnych opatrení,

- prijať vhodné opatrenia na realizáciu práv dotknutých osôb (najmä systém interných predpisov – organizačné a personálne opatrenia)

- a mnoho ďalšieho.

Ak je to možné, nenechávajte si túto dôležitú povinnosť na poslednú chvíľu, nie je možné vzhľadom na zákonné lehoty a náročnosť postupov pri zavádzaní primeraných opatrení do bezpečnostnej politiky prevádzkovateľov, všetko stihnúť za pár dní. Navyše koniec roka a začiatok roka je pre väčšinu prevádzkovateľov hektickým obdobím (Vianoce, zimné dovolenky, daňové priznanie, inventúry ...).

 

Seminár: Rozpočtovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Ako správne plánovať výsledky spoločnosti a vyhnúť sa prekvapeniam...

Plánovanie, či už prevádzkové, alebo finančné, sa v dnešnej dobe dostalo do pozície jedného z kľúčových prvkov každého moderného podnikateľského subjektu. Mnohí riadiaci pracovníci sú dnes tlačení do úlohy „veštcov“, od ktorých sa vyžadujú pomerne presné predpovede o smerovaní firmy a jej výsledkov na niekoľko mesiacov či dokonca rokov. Prostredníctvom rozpočtov a prognóz je možné načrtnúť rozličné scenáre fungovania podniku v budúcnosti, a tým sa aj na ne pripraviť s dostatočným predstihom.

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Seminár: Novinky v zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov v roku 2018

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2018 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. V máji 2017 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2018!

 

Seminár: Nový zákon o ochrane osobných údajov – praktické rady ako zvládnuť zmeny v roku 2018

Ako sa pripraviť na novú právnu úpravu, akú dokumentáciu je potrebné vypracovať a z čoho pri tom vychádzať, ako poučiť zamestnancov, ako upraviť vzťahy so sprostredkovateľmi.

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) nadobudne účinnosť 25. mája 2018 spolu s novým zákonom o ochrane osobných údajov. Na našom seminári sa dozviete, čo prináša nový zákon o ochrane osobných údajov a čo je potrebné zvládnuť v súvislosti s jeho aplikáciou v praxi.

Pozor, vyššie uvedená nová právna úprava neustanovuje prechodné doby na jej zavedenie do praxe. Je len na rozhodnutí samotných prevádzkovateľov, kedy začnú s prípravou na  blížiace sa zmeny. Samozrejme takéto dôležité rozhodnutie vyžaduje, aby boli prevádzkovatelia informovaní a začali s prípravou včas.  

Seminár: Ako sa pripraviť na kontrolu z Inšpekcie práce v roku 2018

Práva a povinnosti zamestnávateľa pri výkone inšpekcie práce na jeho prevádzke – Proces kontroly od začatia až po rozhodnutie – Aplikačné problémy v praxi

Každoročne sa zo strany kontrolných orgánov u podnikateľov vykonajú tisícky kontrol. Staveniská, závody, obchody aj reštaurácie. Pri každej kontrole je dôležité poznať svoje práva a povinnosti a inak tomu nie je ani pri kontrole zo strany inšpekcie práce.

Po tom ako inšpektorát práce vykoná kontrolu vo firme a preskúma všetky predložené podklady často zistí, že podnikateľ ako zamestnávateľ zanedbal niektorú zo zákonných povinností. Je preto v záujme každého podnikateľa, aby on sám, resp. jeho vedúci zamestnanci mali vedomosti o tom ako prebieha inšpekcia práce, ako sa na ňu pripraviť a najmä ako dodržiavať všetky povinnosti zamestnávateľa pri zamestnávaní zamestnancov.

Zrozumiteľným spôsobom Vám vysvetlíme celý proces kontroly z inšpektorátu práce u zamestnávateľa od jej začiatku až po konečné rozhodnutie v konaní.

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19
202122232425
262728    
«  Február 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: