prvá pomoc



e-Seminár: Pravidlá a pokyny na zaistenie BOZP v organizácii

Povinnosti zamestnávateľa v zmysle platných právnych predpisov!

3. 8. 2012 | e-Seminár

Správne nastavené procesy v oblasti BOZP sú zárukou takého zaistenia stavu pracovných podmienok, ktoré eliminujú vplyv nebezpečných a škodlivých faktorov pracovného procesu alebo prostredia na zamestnancov, a zároveň chránia zamestnávateľa pred sankciami zo strany kontrolných orgánov.

e-Seminár: Kontrola technických zariadení budov v roku 2013

Povinnosti majiteľov a správcov budov vrátane upozornení na najčastejšie pochybenia z praxe

1. 3. 2013 | e-Seminár

Povinnosťou zamestnávateľa (prevádzkovateľa) je sústavná starostlivosť o bezpečný stav prevádzkovaných zariadení. e-Seminár Vám poskytne informácie o povinnostiach a požiadavkách na vykonávanie kontrol v prevádzkach, o podmienkach zaradenia technických zariadení do skupiny vyhradených technických zariadení, o druhoch kontrol a lehotách na ich vykonávanie, ako aj celý rad praktických odporúčaní a upozornení na najčastejšie nedostatky a chyby z aplikačnej praxe.

Seminár: BOZP: Nové povinnosti zamestnávateľa od 1. júla 2013

…alebo čo je po novom potrebné splniť pre pozitívny výsledok kontroly inšpekcie práce?

1. júla nadobudol účinnosť úplne nový zákon o BOZP, ktorý zásadne zmenil povinnosti zamestnávateľov. Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je zárukou bezpečného pracoviska. Vyvarujte sa rizík sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa s najčastejšie zisťovanými nedostatkami v oblasti BOZP, ako aj s tým, na čo sa kontrolné orgány v súčasnej praxi najviac zameriavajú.

 

Seminár: Zaistenie bezpečnosti tech. zariadení v súlade s novým zákonom BOZP + vykonávacie vyhášky

… alebo čo je po novom potrebné splniť pre pozitívny výsledok kontroly inšpekcie práce

1. júla 2013 nadobudol účinnosť úplne nový zákon o BOZP, ktorý zásadne zmenil povinnosti zamestnávateľov. Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je zárukou bezpečného pracoviska. Vyvarujte sa rizík sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa s najčastejšie zisťovanými nedostatkami v oblasti BOZP, ako aj s tým, na čo sa kontrolné orgány v súčasnej praxi najviac zameriavajú.

e-Seminár: Osobné ochranné pracovné prostriedky v podnikovej praxi

Povinnosti zamestnávateľov v oblasti výberu, nákupu, prideľovania, kontroly používania a údržby osobných ochranných pracovných prostriedkov

6. 9. 2013 | e-Seminár
Zamestnávateľ je podľa zákona o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a Nariadenia vlády SR o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov povinný určiť a zabezpečiť ochranné opatrenia a povinné ochranné prostriedky. Náš e-Seminár Vám poskytne ucelené informácie, ako zákon naplniť.

e-Seminár: Prvá pomoc na pracovisku

Zákonné povinnosti - Inštrukcie - Postupnosť krokov - Praktické rady

15. 8. 2014 | e-Seminár

Aj napriek dodržaniu všetkých bezpečnostných pokynov, dochádza občas na pracovisku k úrazom. Pri pracovných úrazoch, ale aj neúrazových stavoch, môže byť niekedy bezprostredne ohrozený ľudský život. Povinnosťou každého človeka je poskytnúť prvú pomoc. Neposkytnutie je trestné.

e-Seminár: Nahlasovanie pracovných úrazov a povinné lekárske prehliadky vo vzťahu k práci

Povinnosti zamestnávateľa a vzory dokumentácie

6. 2. 2015 | e-Seminár

Od 1. augusta 2014 nadobudli  účinnosť významné legislatívne zmeny v oblasti pracovnej zdravotnej služby a povinných lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci. Získajte informácie o povinnostiach zamestnávateľa a zamestnancov pri riešení pracovných úrazov, spoznajte hlavné postupy pri nahlasovaní úrazov v práci a chorôb z povolania a najčastejšie nedostatky a chyby z aplikačnej praxe.

Seminár: Požiarna ochrana – nové povinnosti od 1. 9. 2015

Čo prináša novelizovaný zákon o ochrane pred požiarmi a vyhláška o požiarnej prevencii? Čo sa mení v praxi? Pripravte sa na zmeny včas!

Novelizovaný zákon o ochrane pred požiarmi a novelizovaná vyhláška o požiarnej prevencii prinesú dostatok zmien na to, aby ste sa v nich stratili. Viete čo sa mení v praxi? Čo je potrebné v rámci dokumentácie na úseku ochrany pred požiarmi? Alebo ktoré kompetencie úradov sa menia alebo aké sa dopĺňajú? Lektor s praxou v danej problematike Vám priblíži všetky zmeny a pripraví Vás na ne ešte predtým, než novela zákona vstúpi do účinnosti. Preto nepremrhajte túto šancu, aby ste predišli pokutám a sankciám.

Seminár: Nadchnite kolegov a obchodných partnerov - krok za krokom

Ako efektívne prezentovať výsledky, postupy, návrhy a riešenia, ktoré chcete presadiť

Potrebujete zvýšiť svoju istotu, zamedziť stresu a tréme a dokázať svojím prednesom strhnúť publikum? Buďte sebaistí pri prezentáciách vo firme aj na verejnosti. Zoznámte sa so zaujímavými formami prezentácií a zlepšite svoje zručnosti v doterajších technikách. Oboznámte sa s potrebou a prínosom vizualizácie, významom dokonalej verbálnej a neverbálnej komunikácie. Overte si v praxi svoje presvedčovacie a argumentačné zručnosti. Bližšie sa zoznámte s úspešnými a fungujúcimi metódami z reálneho života.

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Profesionálna asistentka – Vaša pravá ruka

Povýšte pozíciu asistentky na nenahraditeľný poklad firmy!

 

Recepčné, office manažérky, asistentky sú často prvými osobami, s ktorými sa stretávajú nielen Vaši klienti, ale aj zákazníci. Ich profesionálne vystupovanie, efektívne riešenie úloh a proaktívny prístup uľahčia prácu nejednému oddeleniu a aj celému manažmentu. Chcete, aby Vašou pravou rukou bola spoľahlivá profesionálka? Alebo aby office manažérka bola nenahraditeľnou pomocou pre kolegov? Stavte na náš seminár...

 

4-hodinový seminár: Home office 2018 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta

Profesionálne jednanie so zákazníkmi a partnermi ako konkurenčná výhoda.

Vaši zamestnanci tzv. prvej línie a ich manažéri sú väčšinou jedinými osobami, s ktorými sa nielen Vaši zákazníci a klienti, ale aj partneri stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie v náročných situáciách, efektívne riešenie konfliktov a problémových zákazníkov určujú postoj, akým sa na Vašu spoločnosť zákazníci, klienti a dodávatelia pozerajú. Pokiaľ chcete, aby boli Vaši zamestnanci a manažéri vyzbrojení efektívnymi metódami na zvládanie problémových a konfliktných zákazníkov v stresových situáciách, prihláste ich na náš seminár.

 

Seminár: Obmedzenie fluktuácie zamestnancov s využitím manažérskych nástrojov

Praktické rady, ako pristupovať k jednotlivým typom zamestnancov, spoznať ich potenciál a motivovať ich k efektívnej spolupráci.

Ste nespokojný s fungovaním Vašej firmy či organizácie? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní? Pôsobia Vaši manažéri frustrovane či vyhorene a následne odchádzajú, prípadne dlho nevydržia na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, potom je tento seminár určený práve Vám. Zmenou komunikácie, odlišným prístupom a väčšou motiváciu zamestnancov dosiahnete dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Náš seminár Vám poskytne množstvo konkrétnych rád, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018

Nové povinnost pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj pripravovaných zmien, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie.

 

Seminár: Ako zastaviť fluktuáciu robotníkov vo výrobných podnikoch

Vychovajte si nových pracovníkov a zároveň nestraťte tých skúsenejších.

Chýbajú Vám šikovní ľudia vo výrobe? Premýšľate, ako si udržať nových, ale aj zabehnutých zamestnancov? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní, frustrovaní či vyhorení a nevydržia dlho na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, je tento seminár určený práve Vám. Obzvlášť dnes, keď je na trhu nedostatok pracovníkov v robotníckych pozíciách, je veľmi dôležité udržať si, ale aj získať kvalitných ľudí. Ukážeme Vám, že zmenou komunikácie, prístupu a väčšou motiváciou zamestnancov možno dosiahnuť dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Naše rady okamžite využijete v praxi.

Vzdelávací kurz: Manažér 21. storočia – Expert vedenia ľudí a zvládania seba

Staňte sa uvedomelým lídrom a načerpajte inšpiráciu k zmenám na mieru Vašej firmy

29. 10. 2018 - 30. 11. 2018 | Bratislava, Premium business hotel

Pracovný trh sa mení, prístupy k vedeniu a riadeniu zamestnancov z minulého storočia už dávno nestačia a tradičné odmeňovanie prestáva byť účinné. Ako teda dosahovať skvelé výsledky firmy pri čo najväčšom zapojení, vlastnej iniciatíve a spokojnosti zamestnancov? Absolvujte sériu praktických workshopov a otestujte si nový štýl vedenia priamo vo Vašej firme!

 

Vedecké experimenty jasne preukázali, že pri riešení úloh, ku ktorým je potrebná kreativita ľudí, vedie prísľub odmeny k zhoršeniu výsledkov.

4-hodinový seminár: Povinná elektronizácia verejného obstarávania a nový systém EVO od 19.10.2018

Zavedenie povinnej elektronizácie VO a jej vplyv na jednotlivé súťaže vrátane praktickej ukážky fungovania nového systému EVO

To, o čom sa dlho hovorilo, je od 19. októbra 2018 realitou. Všetky verejné obstarávania prebiehajú už iba elektronicky, pričom nie je podstatné ani to, kedy bola súťaž vyhlásená. Čo povinná elektronizácia verejného obstarávania prináša si vysvetlíme na príkladoch už začatých verejných obstarávaní, ale aj na tých, ktoré sa vyhlásia po 19. 10. 2018. Ruka v ruke s povinnou elektronizáciou prichádza aj nový systém EVO, ktorý prešiel rozsiahlymi zmenami. Tieto zmeny si ukážeme na praktickej ukážke fungovania nového systému EVO, ktorý sa bude používať pri väčšine verejných obstarávaní od 19.10.2018.

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

5 modulov finančného vzdelávania v príkladoch

8. 11. 2018 - 7. 12. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje zhoršujúce sa zdravie spoločnosti, a vtedy je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend, ktorý môžu spoločnosť ohroziť.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018

Nové povinnosti pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj s pripravovanými zmenami, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej činnosti za posledné obdobie.

 

Seminár: Konateľ s.r.o. – zodpovednosť a povinnosti v roku 2019

Dopady zmien Obchodného zákonníka na prax v roku 2019

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu hrozí relatívne vysoká pokuta. Obzvlášť je konateľ vystavený riziku z dôvodu zmien Obchodného zákonníka, ktorým sa musí rýchlo prispôsobiť. Automatizácia systémov dnes už eliminuje nedôslednosť príslušných úradov, to znamená, že riziko pokuty je značne vyššie.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

4-hodinový seminár: Home office 2019 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie požadované spôsoby výkonu práce. Popri nesporných výhodách však práca z domu môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Chcete vedieť, kto nesie zodpovednosť za domáce úrazy a ako zabezpečiť ochranu osobných údajov pri spracovaní po sieti? Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

BOZP v kancelárskych a skladových priestoroch v roku 2019

Aktuálne povinnosti pre zamestnávateľa – ako predísť komplikáciám a sankciám

 

Povinnosť zamestnávateľa dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci sa týka aj oblasti administratívnych a skladových priestorov. Sú tu prítomne viaceré výrazné riziká, čo si zamestnávateľ často krát ani nemusí uvedomovať. Predíďte sankciám, navštívte náš seminár a dozviete sa, aké sú práva a povinnosti zamestnávateľa a zamestnanca, ako identifikovať riziká v kanceláriách a skladoch, ako vypracovať povinnú dokumentáciu BOZP a čo by mala obsahovať. Dozviete sa tiež, čo sa zmenilo v oblasti pracovnej zdravotnej služby v roku 2019.

Seminár: Fluktuácia vo výrobných firmách - ako ju znížiť v roku 2019

Vychovajte si nových pracovníkov a zároveň nestraťte tých skúsenejších.

Chýbajú Vám šikovní ľudia vo výrobe? Premýšľate, ako si udržať nových, ale aj zabehnutých zamestnancov? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní, frustrovaní či vyhorení a nevydržia dlho na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, je tento seminár určený práve Vám. Obzvlášť dnes, keď je na trhu nedostatok pracovníkov v robotníckych pozíciách, je veľmi dôležité udržať si, ale aj získať kvalitných ľudí. Ukážeme Vám, že zmenou komunikácie, prístupu a väčšou motiváciou zamestnancov možno dosiahnuť dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Naše rady okamžite využijete v praxi.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Cestovné náhrady v roku 2019

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenia

Aká je aktuálna legislatíva platná pre oblasť  cestovných náhrad? Aké sú  aktuálne platné  sadzby stravného pri tuzemských pracovných cestách? Rozumiete spojeniu daňovej uznateľnosti výdavkov s pracovnou cestou? Oboznámili ste sa s tým, ako postupovať pri použití súkromného vozidla pri pracovnej ceste? Odpovede na tieto a ďalšie otázky sa dozviete na našom webinári.

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista – špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov, v rámci ktorých prejdete všetky zákutia pracovnoprávnych vzťahov

21. 2. 2019 - 5. 4. 2019 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Chcete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu? Potrebujete vedieť, čo je pre Vás ako personalistu najrizikovejšie, kde si dávať pozor a ako sa vyhnúť súdnym sporom so zamestnancami? Prinášame Vám overený a ucelený vzdelávací program, ktorý Vám poskytne aktuálne a správne informácie okamžite aplikovateľné v personalistickej praxi. Za 6 týždňov z Vás urobíme špecialistu na pracovnoprávne vzťahy.

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

Workshop: WORK LIFE BALLANCE pre ženy, ktoré chcú mať kariéru i súkromný život v rovnováhe

Ako zvládať pracovnú záťaž, rodinný život a nájsť si čas aj pre seba

8. 3. 2019 | Bratislava

Pozícia žien sa v dnešnom svete zmenila z domácich paničiek na „superženy“, ktoré sú dokonalými matkami, majú čas na zveľaďovanie svojho tela, vedú bohatý vnútorný život a pritom všetkom nielen chodia do zamestnania, ale navyše v ňom zastávajú zodpovedné, často aj vedúce pozície. Ak si aj Vy kladiete otázku, ako to všetko zvládnuť, uspieť v každej oblasti a nezblázniť sa pritom, potom je náš workshop, ktorý sme pre Vás pripravili pri príležitosti dňa žien, to pravé.

Vzdelávací kurz: Špecialista elektronického verejného obstarávania

5 modulov vzdelávania v praktických príkladoch

18. 3. 2019 - 17. 4. 2019 | Bratislava, Premium business hotel

Plná elektronizácia verejného obstarávania sa od 19.10.2018 stala realitou a ovládanie nového systému EVO tak patrí do základnej výbavy každého, kto sa zúčastňuje procesu verejného obstarávania, či na strane zadávateľa zákazky alebo na strane uchádzača. Navyše verejné obstarávanie čaká od roku 2019 viac ako 100 zmien, na ktoré je potrebné sa dôkladne pripraviť.

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
 123456
78910111213
141516181920
21222324252627
28293031   
«  Január 2019  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: