public relations



Online marketing sa oplatí aj malým firmám

Sociálne siete skrývajú pre každú firmu obrovský potenciál pre prilákanie nových zákazníkov a udržanie si starých.

Ako správne nastaviť nerovnomerne rozvrhnutý pracovný čas

Ustanovený pracovný čas podľa Zákonník práce môže byť rozvrhnutý rovnomerne, nerovnomerne alebo môže byť rozvrhnutý ako pružný pracovný čas. Zákonník práce pozná aj tzv. konto pracovného času, čo považujeme za spôsob nerovnomerného rozvrhnutia pracovného času.

Spoznajte metódu GROW a buďte lídrom, ktorého nasledujú!

Každý riadiaci pracovník či vedúci určitého tímu potrebuje vo svojej práci nájsť spôsob, ako tím motivovať a viesť ho k čo najlepším výsledkom. Na čele tímu by mal stáť človek, ktorý má nielen víziu, ale dokáže ju aj premeniť na realitu. Jedným z možných spôsobov, ako sa naučiť s tímom efektívne pracovať je koučing. Jeho metóda GROW pomôže riadiacim pracovníkom a vedúcim tímov klásť otázky, vďaka zodpovedaniu ktorých sa dostanú na vyššie méty.

5 marketingových krokov s nízkymi nákladmi

Ak by ste niekedy chceli naozaj nahnevať makretéra, povedzte mu, že na tvorbu obsahu kampane máte nízky rozpočet. Hoci má každá firma záujem na tom, aby získala dobrý nápad čo najlacnejšie, práve investícia do kreatívnych myšlienok je kapitálom, ktorý vám môže pomôcť pri tvorbe nízkonákladovej kampane a priniesť očakávané zisky. Tvorba obsahu marketingovej kampane môže trvať niekoľko hodín a stáť vás ohromné množstvo energie. Práve preto sme pre Vás spísali 5 tipov, ako tvoriť čo najefektívnejšie a v čo možno najkratšom čase.

Nový zákon Ochrana osobných údajov od 1.7.2013!

Národná rada Slovenskej republiky schválila 30. apríla 2013 nový zákon na ochranu osobných údajov, ktorý nadobúda účinnosť 1. júla 2013. Novým zákonom (zákon č. 122/2013 Z.z.) sa ruší v súčasnosti platný zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Návrh zákona si vyžiadala potreba dôslednej transpozície Smernice Európskeho parlamentu a Rady 95/46/ES, záverov a odporúčaní hodnotenia správneho uplatňovania schengenského acquis v Slovenskej republike pre oblasť ochrany osobných údajov a výsledky analýzy súčasne platného zákona z pohľadu aplikačnej v praxe.

Správne nastavený e-shop je polovicou úspechu!

Uvažujete nad možnosťou podnikania cez internet?

Nezabúdajte, že mať vlastný e-shop je nemalý záväzok, a to najmä voči vašim zákazníkom. Je potrebné si dobre rozmyslieť, čo plánujete predávať a koľko ste ochotní do vášho podnikania investovať.

Ako teda správne vybudovať e-shop? Tu je zopár základných záchytných bodov.



Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov do krajín EÚ a tretích krajín

Povinnosti a riziká zamestnávateľov - Právne predpisy - Formuláre - Vzory dokumentov

Problematika zamestnávania cudzincov a vysielania zamestnancov je veľmi obsiahla a orientovať sa v zákonoch, ktoré musí zamestnávateľ dodržať je veľmi náročné keďže je to oblasť, ktorá sa legislatívne neustále mení. Je ťažké sa vyznať v tom, čo treba splniť a ktoré povinnosti si môže zamestnávateľ zjednodušiť. A navyše, ak si zamestnávateľ nesplní všetky povinnosti, ktoré mu vyplývajú nielen z domácich ale aj európskych legislatívnych noriem, hrozí mu niekedy aj niekoľko stotisícová pokuta (a to nielen zo Slovenska, ale väčšinou z inej krajiny, do ktorej napr. zamestnanca vyslal). Získajte vždy nové zmeny v legislatívne bez prácneho vyhľadávania a s komentármi a radami od odborníčky z praxe. Príručka ponúka potrebnú pomoc a praktické riešenia problematických situácií.

 

Kontrolná zložka pre riaditeľa školy

Praktické návody, vzory a formuláre pre perfektný prehľad a bezproblémové riadenie školy či školského zariadenia

Pozícia riaditeľa predstavuje pre akúkoľvek školu kľúčovú funkciu, či už z profesného alebo osobnostného hľadiska. Spôsob vedenia škôl sa behom posledných desaťročí výrazne premenil a neustále napreduje. Riaditelia už nenapĺňajú len pedagogický účel a cieľ, ale stávajú sa všestrannými manažérmi, ktorí sú pravidelne kontrolovaní Štátnou školskou inšpekciou.

Pre prípad plánovanej aj nečakanej kontroly Vám prinášame úplne nový produkt na slovenskom trhu, po ktorom siahnete vždy, keď musíte aktívne konať, obhajovať správny postup a všetko riadne dokladovať. Vďaka Kontrolnej zložke pre riaditeľa školy získate nielen istotu, že je všetka školská dokumentácia kompletná a celkom v súlade s aktuálnou legislatívou, ale aj praktické návody, ako sa na kontrolu najlepšie pripraviť a vyvarovať sa pochybenia.

 

Ochrana a spracovanie osobných údajov a dát

Povinnosti pri ochrane osobných dát v spoločnostiach a verejnom sektore

19. 5. 2011

Aké informácie je nutné považovať za osobné údaje a aké povinnosti vyplývajú zo zákona 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov? Ako zaistiť v súkromných spoločnostiach a organizáciách verejného sektora plnenie všetkých zákonných povinností v rámci ochrany osobných údajov? Seminár Vás oboznámi s právnou úpravou ochrany osobných údajov a jej aplikáciou do každodennej praxe právnických aj fyzických osôb.

Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia (2)

Na každom slove záleží, pretože slovo predáva…

Jeden obrázok vraj vydá za tisíc slov. Ale prevažná väčšina reklamných prostriedkov a firemná komunikácia potrebuje k vyjadrení svojho posolstva slovo – hovorené, spievané, písané, tlačené. Tlačovú správu, obchodný list, predajný oznam, alebo marketingový text nie je možné odfotiť mobilom a poslať ako MMS. A pokiaľ pre Vás nepracuje profesionálny textár, budete musieť sadnúť za klávesnicu..., viete ako na to?

Stavba marketingového plánu (3)

Správny marketingový plán má uznávanú štruktúru od A-Z, ktorú je potrebné dodržať

Jeseň je obdobím plánovania vo všetkých firmách. Príďte si porovnať a doplniť svoje znalosti o tom, čo by nemalo chýbať v žiadnom marketingovom pláne. Načerpajte nové podnety a pripravte efektívny marketingový plán, ktorý vašu spoločnosť úspešne prevedie rokom 2013!

e-Seminár: Spätná väzba, mentoring, koučing

Ako rozvíjať svojich kolegov či podriadených a zvýšiť ich výkon aj spokojnosť

16. 8. 2013 | e-Seminár

Naučte sa rozvíjať schopnosti nevyhnutné pre výkon role dobrého manažéra, ktorý predáva skúsenosti a preverené postupy kolegom a napomáha ich rozvoju. Osvojte si prostredníctvom e-Seminára základné princípy spätnej väzby, mentoringu a koučingu na konkrétnych príkladoch a aplikujte osvedčené techniky vo svojej každodennej praxi.

Seminár: Stavba marketingového plánu

Ako vytvoriť správny marketingový plán s uznávanou štruktúrou od A do Z

Jeseň je obdobím plánovania vo všetkých firmách. Príďte si porovnať a doplniť svoje znalosti o tom, čo by nemalo chýbať v žiadnom marketingovom pláne. Načerpajte nové podnety a pripravte efektívny marketingový plán, ktorý vašu spoločnosť úspešne prevedie rokom 2014!

Webinár: Viete aké platy majú zamestnanci u konkurencie?

Ako zamestnanca oceniť, ale nepreplatiť, príprava na platové vyjednávanie so zamestnancom

Spokojní zamestnanci sú základným predpokladom k úspechu spoločnosti a cieľom úspešnej firmy by malo byť aj spravodlivé odmeňovanie. Na webinári získate informácie o tom, ako predísť chýbam v nastavovaní odmeňovania, získate rady a tipy, ako postupovať pri výbere prieskumov platov, aj to ako sa pripraviť na vyjednávanie o plate so zamestnancom.

 

Seminár: Ročné hodnotenie zamestnancov – ako ho vykonať?

Nastavte a vykonávajte efektívne ročné hodnotenie zamestnancov, stanovte im profesijné ciele na nové obdobie!

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov vzdelávania pre špičkového personalistu

20. 1. 2014 - 9. 3. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Ochrana osobných údajov v aplikačnej praxi roku 2014

Naučte sa tvoriť dokumenty a vzory podľa nového zákona priamo pre Vašu organizáciu a predíďte neprimerane vysokým sankciám

Zákon o Ochrane osobných údajov prešiel významnou zmenou, ktorá so sebou prináša nové povinnosti a ukladá len obligatórne pokuty, ktorých výška sa pohybuje od 1 000 do 300 000 eur. Prechodné obdobia s ich špecifikami budú pretrvávať až do júla 2014. Aby ste sa vyhli nezmyselným sankciám a správne aplikovali nový zákon v praxi, pripravili sme pre Vás praktický seminár.

Seminár: Ako skončiť so zamestnancom pracovný pomer a neskončiť pri tom na súde

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych sporoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

Seminár: Súbeh funkcie konateľa a pracovného pomeru

Povinnosti, pokuty, problémy praxe...

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu môže hroziť vysoká pokuta. Obzvlášť špecifické situácie vznikajú v spoločnostiach, v ktorých je konateľ zároveň v pracovnom pomere. Takéto situácie v praxi prinášajú viaceré problémy, keď sa konateľ napr. dodatočne dozvie, že jeho pracovný pomer ani nevznikol...

Seminár: Monitorovanie a sledovanie zamestnacov na pracovisku

Kedy, kde a kým spôsobom môžete kontrolovať a sledovať zamestnancov bez toho, aby ste porušili zákon

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Ne jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwarový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári.  

Workshop: Copywriting – Ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek

Praktické cvičenia zamerané na odstránenie najčastejších chýb účastníkov

Aj Vám denne prichádza množstvo e-mailov, po prečítaní ktorých musíte uvažovať, čo za človek je ich autorom? E-mailová komunikácia sa často stáva nielen neosobnou, ale chýba jej aj istá “štábna“ kultúra a mnohokrát nie je jasné, ako by mal e-mali vyzerať. Aké sú pravidlá písania e-mailov? Mali by sme používať diakritiku, alebo je lepšie sa jej vyhnúť? Je písanie e-mailov podobné ako písanie listov s pevne danou štruktúrou, alebo stačia jednoriadkové, stručné informácie? Ako môžeme byť efektívni a nič nepokaziť? Dozviete sa na našom prakticky zameranom workshope, kde si písanie e-mailov budete môcť vyskúšať a podrobiť ho kritike odborníkov z praxe.

Workshopy: Copywriting – Ako správne napísať e-mail komukoľvek a kedykoľvek + Ako upútať potenciálny

Newsletter – Sociálne siete – PPC kampane – CRM a ich praktické využitie - Praktické cvičenia zamerané na odstránenie najčastejších chýb účastníkov

Aj Vám denne prichádza množstvo e-mailov, po prečítaní ktorých musíte uvažovať, čo za človek je ich autorom? E-mailová komunikácia sa často stáva nielen neosobnou, ale chýba jej aj istá “štábna“ kultúra a mnohokrát nie je jasné, ako by mal e-mali vyzerať. Aké sú pravidlá písania e-mailov? Mali by sme používať diakritiku, alebo je lepšie sa jej vyhnúť? Je písanie e-mailov podobné ako písanie listov s pevne danou štruktúrou, alebo stačia jednoriadkové, stručné informácie? Ako môžeme byť efektívni a nič nepokaziť? Dozviete sa na našom prakticky zameranom workshope, kde si písanie e-mailov budete môcť vyskúšať a podrobiť ho kritike odborníkov z praxe.

Seminár: Stavba marketingového plánu

Ako vytvoriť správny marketingový plán s uznávanou štruktúrou od A do Z

Jeseň je obdobím plánovania vo všetkých firmách. Príďte si porovnať a doplniť svoje znalosti o tom, čo by nemalo chýbať v žiadnom marketingovom pláne. Načerpajte nové podnety a pripravte efektívny marketingový plán, ktorý vašu spoločnosť úspešne prevedie rokom 2014!

BOZP: Nové povinnosti pre firmy 2014

Aplikácia zmien v právnych predpisoch o BOZP od augusta a septembra 2014

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je základom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2014 zásadne mení a dopĺňa novela zákona o BOZP,  novela vyhlášky č. 508/2009 o technických zariadeniach a zákon č. 204/2014, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP, platnými od augusta a septembra 2014.

Webinár: Miesto výkonu práce zamestnanca - aplikačné problémy v praxi 2014

Akým spôsobom dohodnúť miesto výkonu práce u zamestnanca, ktorý pracuje na rôznych miestach

Nesprávne zadefinovanie miesta výkonu práce môže spôsobiť zamestnávateľovi nemalé problémy. Špecifickú kategóriu pracovníkov predstavujú takí zamestnanci, ktorí prácu vykonávajú na rôznych miestach, musia sa často presúvať, a teda nemajú stále miesto výkonu práce. Správne zadefinovanie miesta výkonu práce je dôležité aj pre rozlíšenie, či výkon práce je možné považovať za pracovnú cestu, alebo nie.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

Kombinované vzdelávanie pre personalistov, ktoré je možné ihneď aplikovať v praxi

3. 11. 2014 - 19. 12. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Grafické minimum pre efektívnejšiu prácu Vašich zamestnancov

Naučte sa základy grafiky a ušetríte čas aj peniaze

Viete, prečo od vás grafik potrebuje otvorené dáta? Ako vložiť do firemnej prezentácie logo bez pozadia? Či ako si pripraviť jednoduchú grafiku bez straty času a peňazí za externú grafickú výpomoc? Čoraz častejšie sa totiž aj pracovníci bez grafických znalostí stretávajú s potrebou vedieť si rýchlo a efektívne pripraviť správne grafické podklady a zvládnuť základné grafické operácie. Ak patríte medzi nich, potom práve Vám je určený náš praktický seminár.

Seminár: Súbeh funkcie konateľa a pracovného pomeru

Povinnosti, pokuty, problémy praxe...

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu môže hroziť vysoká pokuta. Obzvlášť špecifické situácie vznikajú v spoločnostiach, v ktorých je konateľ zároveň v pracovnom pomere. Takéto situácie v praxi prinášajú viaceré problémy, keď sa konateľ napr. dodatočne dozvie, že jeho pracovný pomer ani nevznikol...

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Verejné obstarávanie v roku 2015 – ako na to?

Praktické skúsenosti s aplikáciou zákona o verejnom obstarávaní

Ako funguje praktická aplikácia zákona o verejnom obstarávaní? S akými praktickými problémami a úskaliami sa stretávajú subjekty zúčastňujúce sa na procese verejného obstarávania, čo im prácu uľahčuje a čo naopak komplikuje vo väzbe na zákon o verejnom obstarávaní? Na našom seminári sa tiež zameriame na pochybenia a omyly v rámci zadávania zákaziek a ich možnú nápravu. A dozviete sa, čo môžeme očakávať v najbližšom časovom horizonte v oblasti verejného obstarávania v roku 2015.  

Seminár: Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov robotníckych kolektívov

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí vo výrobe k očakávaným výsledkom

Vedúci pracovníci pracujú pod stále väčším tlakom. Musia plniť náročné úlohy a ciele svojich firiem. Od líniových manažérov sa očakáva, že tieto ciele pretransformujú, jasne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. Efektívna komunikácia, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi patrí k nevyhnutným zručnostiam úspešných manažérov.   Ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme? Ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti? Dozviete sa na našom seminári.

Seminár: Príprava na skúšku zodpovednej osoby z oblasti ochrany osobných údajov

Praktické cvičenia, rady a tipy ako úspešne absolvovať skúšku zodpovednej osoby

Ochrana osobných údajov Vašich zamestnancov je výsostne dôležitá aj pre Vašu firmu. Nielen ich získavanie, ale aj spracovanie a následná likvidácia musia podliehať prísnym nariadeniam, ktoré kontroluje Úrad na ochranu osobných údajov. Nestíhate to sami, nemáte prehľad, čo všetko by ste mali mať na zreteli pri práci s osobnými údajmi? Poverte zodpovednú osobu, ktorá sa Vám o to postará. Každá zodpovedná osoba však musí najprv vykonať skúšky, aby sa mohla zodpovedať pred zákonom. My vyškolíme zodpovedné osoby na skúšky a zároveň skúšku zodpovednej osoby zabezpečíme. To všetko na našom seminári! 

 

JEDINEČNÁ PONUKA: Pri prihlásení sa 30 účastníkov, zorganizujeme skúšku zodpovednej osoby v rámci jednodenného seminára  v príjemnom prostredí hotela Premium!

Vzdelávací kurz: Eventový koordinátor vo firemnej praxi

Praktický návod event manažmentu pre interných zamestnancov

13. 5. 2015 - 20. 6. 2015 | Bratislava, Premium business hotel

Ste, alebo budete zodpovedná/ý za organizáciu firemných podujatí, ich prípravu, rozpočet, logistiku, produkčné zabezpečenie, propagáciu a vyhodnotenie? Očakáva sa od Vás ich kreatívne stvárnenie? Prinášame Vám komplexný originálny vzdelávací program, ktorý Vám poskytne ucelený súbor informácií a praktických rád ako úspešne zvládnuť organizáciu jednoduchých i náročnejších eventov realizovaných Vašou firmou, pod Vašim vedením.   

Webinár: Pracovnoprávne riziká zamestnávania živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

Ako zabezpečiť, aby „zamestnávanie“ živnostníkov - SZČO nevykazovalo znaky závislej práce a spĺňalo všetky požiadavky obchodnoprávneho vzťahu? Ako sa vyhnúť negatívnym výsledkom pri kontrole inšpektorátu práce? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpoveď priamo z aplikačnej praxe.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

Kombinované vzdelávanie pre personalistov, ktoré je možné ihneď aplikovať v praxi

25. 9. 2015 - 15. 11. 2015 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Konferencia: Ekonomické a právne aspekty nového zákona o odpadoch

Rozšírená zodpovednosť – Ekonomické nástroje – Overovanie efektívnosti

Odpadové hospodárstvo je jednou z oblastí, v ktorej sa v roku 2015 odohrávajú významné zmeny. Ministerstvo životného prostredia prichádza po 14 rokoch s úplne novým zákonom o odpadoch, ktorý v odpadovom hospodárstve spôsobí nemalé zmeny. Čoho sa budú očakávané zmeny týkať? Kde sa subjektom produkujúcim odpad uľaví a naopak, kde sa kritéria pri nakladaní s odpadom ešte sprísnia? Aké budú nové právne a ekonomické dopady? Pozývame vás na celoslovenskú konferenciu s medzinárodnou účasťou, kde budete mať príležitosť o aktuálny otázkach týkajúcich sa odpadového hospodárstva diskutovať so špičkovými odborníkmi priamo z praxe.

 

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Seminár: Tajomstvo úspechu Tomáša Baťu nielen v štíhlej výrobe

LEAN management a ďalšie inšpiratívne princípy najslávnejšieho zlínského podnikateľa  

23. 2. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

„Žiadny podnik nevyrastie do veľkosti, pokiaľ nevynájde spôsob, ako meniť nádenníkov na riaditeľov.“ Zúčastnite sa inšpiratívneho workshopu o nadčasových princípoch výroby, o motivácii spolupracovníkov a efektívnej organizácii práce Tomáša Baťu, ktorému ležal svet obchodu pri nohách.

Seminár: Nadchnite kolegov a obchodných partnerov - krok za krokom

Ako efektívne prezentovať výsledky, postupy, návrhy a riešenia, ktoré chcete presadiť

Potrebujete zvýšiť svoju istotu, zamedziť stresu a tréme a dokázať svojím prednesom strhnúť publikum? Buďte sebaistí pri prezentáciách vo firme aj na verejnosti. Zoznámte sa so zaujímavými formami prezentácií a zlepšite svoje zručnosti v doterajších technikách. Oboznámte sa s potrebou a prínosom vizualizácie, významom dokonalej verbálnej a neverbálnej komunikácie. Overte si v praxi svoje presvedčovacie a argumentačné zručnosti. Bližšie sa zoznámte s úspešnými a fungujúcimi metódami z reálneho života.

Seminár: Nelegálne zamestnávanie a živnostníci. Švarcsystém v praxi

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Je možné zamestnať namiesto zamestnanca živnostníka? Aké sú pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

Seminár: Efektívny a spravodlivý model odmeňovania – alebo V jednoduchosti je krása

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Veď odmeňovanie neznamená len peniaze...

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Rozpočtovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Ako správne plánovať výsledky spoločnosti a vyhnúť sa prekvapeniam...

Plánovanie, či už prevádzkové, alebo finančné, sa v dnešnej dobe dostalo do pozície jedného z kľúčových prvkov každého moderného podnikateľského subjektu. Mnohí riadiaci pracovníci sú dnes tlačení do úlohy „veštcov“, od ktorých sa vyžadujú pomerne presné predpovede o smerovaní firmy a jej výsledkov na niekoľko mesiacov či dokonca rokov. Prostredníctvom rozpočtov a prognóz je možné načrtnúť rozličné scenáre fungovania podniku v budúcnosti, a tým sa aj na ne pripraviť s dostatočným predstihom.

Seminár: Nový zákon o ochrane osobných údajov – praktické rady ako zvládnuť zmeny v roku 2018

Ako sa pripraviť na novú právnu úpravu, akú dokumentáciu je potrebné vypracovať a z čoho pri tom vychádzať, ako poučiť zamestnancov, ako upraviť vzťahy so sprostredkovateľmi.

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) nadobudne účinnosť 25. mája 2018 spolu s novým zákonom o ochrane osobných údajov. Na našom seminári sa dozviete, čo prináša nový zákon o ochrane osobných údajov a čo je potrebné zvládnuť v súvislosti s jeho aplikáciou v praxi.

Pozor, vyššie uvedená nová právna úprava neustanovuje prechodné doby na jej zavedenie do praxe. Je len na rozhodnutí samotných prevádzkovateľov, kedy začnú s prípravou na  blížiace sa zmeny. Samozrejme takéto dôležité rozhodnutie vyžaduje, aby boli prevádzkovatelia informovaní a začali s prípravou včas.  

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista vo výrobnej firme

Komplexné vzdelávanie pre HR manažérov, personalistov a manažment pracujúcich vo výrobných firmách.

Práca personalistu vo výrobe vôbec nie je jednoduchá. Komunikácia a presvedčovanie majstrov a predákov je niekedy ešte horšie... Je dobre známe, že ľudí, ktorí by chceli pracovať vo výrobe je stále väčší nedostatok. Naučte sa preto základom personálnej politiky, vybudujte stabilnú firemnú kultúru, riaďte výkony a správanie zamestnancov vo výrobe efektívne a zistite, ako môžete byť nápomocný pri hodnotení a odmeňovaní ľudí vo výrobe. Naučíte sa tiež, ako komunikovať s predákmi a majstrami či rôznymi generáciami, s čím má mnoho personalistov veľký problém. Pripravili sme pre Vás jedinečný vzdelávací program, na ktorom získate praktické znalosti a zručnosti z oblasti personálneho manažmentu, ktoré sa dajú okamžite využiť vo Vašej práci.

 

Seminár: Verejná správa: Finančná kontrola a zverejňovanie dokumentov v roku 2018

Povinnosti, rady, tipy a upozornenia na chyby z kontrolnej praxe.

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie (rokov 2016, 2017).

 

4-hodinovýseminár: Riziká zamestnávania živnostníkov a nelegálna práca v roku 2018

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania" živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru". Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Seminár: Profesionálna asistentka – Vaša pravá ruka

Povýšte pozíciu asistentky na nenahraditeľný poklad firmy!

 

Recepčné, office manažérky, asistentky sú často prvými osobami, s ktorými sa stretávajú nielen Vaši klienti, ale aj zákazníci. Ich profesionálne vystupovanie, efektívne riešenie úloh a proaktívny prístup uľahčia prácu nejednému oddeleniu a aj celému manažmentu. Chcete, aby Vašou pravou rukou bola spoľahlivá profesionálka? Alebo aby office manažérka bola nenahraditeľnou pomocou pre kolegov? Stavte na náš seminár...

 

4-hodinový seminár: Home office 2018 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

Seminár: Ako uspieť vo verejnom obstarávaní podľa novely zákona 2018

Pripravované zmeny zákona, o ktorých by mali vedieť všetci záujemcovia a uchádzači, aby boli v súťažiach úspešní

Nový zákon o verejnom obstarávaní je účinný už viac ako dva roky. Po niekoľkých kozmetických zmenách prichádza veľká novela, ktorá ovplyvní správanie verejných obstarávateľov v jednotlivých súťažiach, na čo budú musieť záujemcovia a uchádzači reagovať. Buďte pripravení na tieto zmeny, aby Vás nič nezaskočilo. Všetky potrebné informácie Vám poskytne náš praktický seminár.

 

 

Seminár: Strategický nákup ako nástroj zvyšovania zisku firmy

Praktické návody, ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Strategický nákup sa dlhodobo a systematicky zameriava na uspokojenie potreby interného zákazníka, na kontrolu všetkých finančných prostriedkov a na vyhľadávanie priestoru pre možné úspory. Dokáže optimalizovať nákupné procesy, zvyšuje ich flexibilitu, ale aj znižuje nákupné riziko či podporuje inovácie a vývoj. A viete aký je jeho výsledok? Zvýšenie zisku vašej firmy!

Seminár: Obmedzenie fluktuácie zamestnancov s využitím manažérskych nástrojov

Praktické rady, ako pristupovať k jednotlivým typom zamestnancov, spoznať ich potenciál a motivovať ich k efektívnej spolupráci.

Ste nespokojný s fungovaním Vašej firmy či organizácie? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní? Pôsobia Vaši manažéri frustrovane či vyhorene a následne odchádzajú, prípadne dlho nevydržia na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, potom je tento seminár určený práve Vám. Zmenou komunikácie, odlišným prístupom a väčšou motiváciu zamestnancov dosiahnete dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Náš seminár Vám poskytne množstvo konkrétnych rád, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Seminár: Intrastat 2018/2019 – Povinnosti pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ

Praktické návody a najčastejšie chyby pri podávaní hlásení Intrastat

Od vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sa podnikateľské subjekty, ktoré obchodujú s inými členskými štátmi, stretávajú s povinnosťou podávať štatistické hlásenia o svojich obchodných aktivitách v podobe hlásenia INTRASTAT. Ide o komplikovaný systém zberu údajov, v ktorom musí mať Váš účtovník jasno a nerobiť chyby. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 2004, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste si mohli svoju povinnosť splniť bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Event marketing - Ako správne spropagovať event

Praktické tipy a rady ako nastaviť mediálnu kampaň a využitie sociálnych médií.

 

Väčšina firiem v dnešnej dobe organizuje rôzne eventy, či už interné alebo pre širšiu verejnosť. Málokto ich však dokáže zorganizovať efektívne. Samotný nápad eventu a jeho prevedenie je priam geniálne, len komplexný výsledok je mizivý. Niečo ste podcenili. Koľkokrát sa vám stalo, že návštevnosť nenaplnila vaše očakávania? Rozmýšľali ste nad tým, kde sa stala chyba, čo ste spravili zle? Najskôr ste zanedbali  propagáciu podujatia, alebo ste nezvolili správny spôsob propagácie na daný typ podujatia.

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018

Nové povinnost pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj pripravovaných zmien, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie.

 

Vzdelávací kurz: Manažér 21. storočia – Expert vedenia ľudí a zvládania seba

Staňte sa uvedomelým lídrom a načerpajte inšpiráciu k zmenám na mieru Vašej firmy

29. 10. 2018 - 30. 11. 2018 | Bratislava, Premium business hotel

Pracovný trh sa mení, prístupy k vedeniu a riadeniu zamestnancov z minulého storočia už dávno nestačia a tradičné odmeňovanie prestáva byť účinné. Ako teda dosahovať skvelé výsledky firmy pri čo najväčšom zapojení, vlastnej iniciatíve a spokojnosti zamestnancov? Absolvujte sériu praktických workshopov a otestujte si nový štýl vedenia priamo vo Vašej firme!

 

Vedecké experimenty jasne preukázali, že pri riešení úloh, ku ktorým je potrebná kreativita ľudí, vedie prísľub odmeny k zhoršeniu výsledkov.

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

5 modulov finančného vzdelávania v príkladoch

8. 11. 2018 - 7. 12. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje zhoršujúce sa zdravie spoločnosti, a vtedy je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend, ktorý môžu spoločnosť ohroziť.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov robotníckych kolektívov

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí vo výrobe k očakávaným výsledkom

Vedúci pracovníci pracujú pod stále väčším tlakom. Musia plniť náročné úlohy a ciele svojich firiem. Od líniových manažérov sa očakáva, že tieto ciele pretransformujú, jasne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. Efektívna komunikácia, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi patrí k nevyhnutným zručnostiam úspešných manažérov.

Ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme? Ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti? Ako majster či predák bojujete s úrovňou a limitmi svojich podriadených? Naučte sa na našom seminári, ako svojich podriadených motivovať, ako sa im priblížiť a súčasne byť pre nich autoritou.

 

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018

Nové povinnosti pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj s pripravovanými zmenami, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej činnosti za posledné obdobie.

 

Seminár: Systém finančného a nefinančného odmeňovania v roku 2019

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete, ako to docieliť? Dokážete vhodne motivovať svojich zamestnancov? Príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás naučíme, ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Konateľ s.r.o. – zodpovednosť a povinnosti v roku 2019

Dopady zmien Obchodného zákonníka na prax v roku 2019

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu hrozí relatívne vysoká pokuta. Obzvlášť je konateľ vystavený riziku z dôvodu zmien Obchodného zákonníka, ktorým sa musí rýchlo prispôsobiť. Automatizácia systémov dnes už eliminuje nedôslednosť príslušných úradov, to znamená, že riziko pokuty je značne vyššie.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

12. 12. 2018 | Bratislava

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

Seminár: Ročné hodnotiace rozhovory - ako si stanoviť motivujúce ciele pre rok 2019

Efektívne hodnotenie zamestnancov, stanovenie dosiahnuteľných cieľov a nastavenie spolupráce pre ďalšie obdobie

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

 

Videoinštruktáž: Nové tlačivá k vysielaniu zamestnancov

Praktické návody ako ich vyplniť.

Vysielanie zamestnancov patrí k najnáročnejšej problematike pracovnoprávnych vzťahov. Náročnosť spočíva predovšetkým v šírke legislatívy a zmenách, ktoré sa udiali 18. júna 2016. Ďalšie zmeny boli prijaté v októbri 2016,kedy Sociálna poisťovňa zmenila alebo vyradila z platnosti niektoré tlačivá súvisiace s vysielaním zamestnancov. Viete, ako vypĺňať tlačivá a ktoré už nepoužívať? Na čo si musíte dávať pozor? Ako sa na nové formuláre pripraviť? 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12
13
1415161718
19202122232425
2627282930  
«  November 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: