školstvo



Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

e-seminár: Výpoveď z pracovného pomeru zo strany zamestnávateľa

Chráňte firmu pred hrozbou vopred prehratých súdnych sporov s bývalými zamestnancami

11. 11. 2016 | e-Seminár

Zmeny v Zákonníku práce významne upravili podmienky a pravidlá skončenia pracovného pomeru so zamestnancom. Pre zamestnávateľa je preto veľmi dôležité dbať nielen na kvalitnú prípravu pracovných zmlúv, ale aj na bezchybné ovládanie zákonných predpisov. Vďaka nám získate dokonalý prehľad o tom, čoho sa vyvarovať, na čo pamätať, a tak minimalizujte riziká súdnych sporov s bývalými zamestnancami.

 

Seminár: Vysielanie zamestnancov a medzinárodné zamestnávanie

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia.

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. Od 18. júna 2016 vstúpil do účinnosti nový zákon, ktorý v praxi zmenil zaužívané postupy a procesy pri vysielaní. Zákon č. 351/2015 Z. z. o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb určuje identifikáciu vysielania, povinnosti inšpektorátov práce v SR a ostatných členských štátov, určuje povinnosti zamestnávateľov a určuje postupy pri cezhraničnom vymáhaní uložených pokút. Menia sa aj ustanovenia Zákonníka práce vo vzťahu k vysielaniu. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky.

 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre riaditeľov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov z tretích krajín a vysielanie zamestnancov po zmene 1. 5. 2017

Vnútropodnikový transfer, aktuálne zmeny a ich aplikačné problémy v praxi

Adaptácia vnútroštátnej legislatívy na podmienky a záväzné požiadavky Európskej únie v oblasti stanovenia podmienok pobytu niektorých kategórií štátnych príslušníkov tretích krajín na území členských štátov Európskej únie si vyžiadala novelizáciu zákonov č. 404/2011 Z. z. o pobyte cudzincov a zákon č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti. Tieto zmeny týkajúce sa zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónni pracovníci sú účinné od 1. mája 2017. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky.

 

Komplexná účtovnícka angličtina

Osvojte si preklad, porozumenie a použitie najdôležitejších účtovných termínov v praxi.

Ako pracovníci finančných a účtovných oddelení sa stále častejšie vo svojej praxi stretávate s problémom, ako korektne preložiť účtovné termíny do angličtiny, ako ich správne použiť v konkrétnych situáciách alebo naopak ako porozumieť anglickým pojmom v účtovníctve. Náš seminár Vás pripraví na bezchybnú prezentáciu účtovnej závierky a hospodárskych výsledkov spoločnosti v anglickom jazyku.

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Seminár: Nový zákon o ochrane osobných údajov – praktické rady ako zvládnuť zmeny v roku 2018

Ako sa pripraviť na novú právnu úpravu, akú dokumentáciu je potrebné vypracovať a z čoho pri tom vychádzať, ako poučiť zamestnancov, ako upraviť vzťahy so sprostredkovateľmi.

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) nadobudne účinnosť 25. mája 2018 spolu s novým zákonom o ochrane osobných údajov. Na našom seminári sa dozviete, čo prináša nový zákon o ochrane osobných údajov a čo je potrebné zvládnuť v súvislosti s jeho aplikáciou v praxi.

Pozor, vyššie uvedená nová právna úprava neustanovuje prechodné doby na jej zavedenie do praxe. Je len na rozhodnutí samotných prevádzkovateľov, kedy začnú s prípravou na  blížiace sa zmeny. Samozrejme takéto dôležité rozhodnutie vyžaduje, aby boli prevádzkovatelia informovaní a začali s prípravou včas.  

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Seminár: Profesionálna asistentka – Vaša pravá ruka

Povýšte pozíciu asistentky na nenahraditeľný poklad firmy!

 

Recepčné, office manažérky, asistentky sú často prvými osobami, s ktorými sa stretávajú nielen Vaši klienti, ale aj zákazníci. Ich profesionálne vystupovanie, efektívne riešenie úloh a proaktívny prístup uľahčia prácu nejednému oddeleniu a aj celému manažmentu. Chcete, aby Vašou pravou rukou bola spoľahlivá profesionálka? Alebo aby office manažérka bola nenahraditeľnou pomocou pre kolegov? Stavte na náš seminár...

 

Seminár: FACILITY MANAGEMENT – Správa budov alebo podpora ľudí?

Ako šetriť a optimalizovať prevádzkové náklady vďaka Facility Managementu

Cieľom podnikania je tvorba zisku, pričom správa budov bola vždy iba nákladom, teda zisky znižovala. Netreba však zabúdať na to, že zlepšovanie pracovného prostredia sa odráža vo vyššej produktivite zamestnancov, čo znamená aj vyššie výnosy. Náš seminár Vám ukáže, že facility management nie je iba nákladom, ale zohráva dôležitú úlohu aj pri zisku. A ako taký sa týka každej firmy či organizácie.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

4-hodinový seminár: Home office 2018 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

4-hodinový seminár: Skončenie pracovného pomeru so zamestnancom bez súdnych sporov

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych vzťahoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

 

Webinár: Ako správne a prakticky zverejňovať zmluvy VS

Upozornenia a odporúčania pre obce, organizácie, školy a štátne orgány

Webinár sa venuje aktuálnemu, správnemu a zákonnému spôsobu zverejňovania zmlúv uzatvorených subjektom verejnej správy. Cieľom webinára je poukázať na časté nedostatky v praxi a upozorniť na prax v samospráve a v štátnej správe, najmä s ohľadom na správnosť a úplnosť zverejňovania. Webinár dáva odpovede na otázky týkajúce sa pravidiel zverejňovania zmlúv na internetových stránkach ale aj prostredníctvom Centrálneho registra zmlúv pre štátne organizácie. Súčasťou webinára je aj praktická časť otázok a odpovedí z kontrolnej činnosti lektora (kontroly zamerané na správnosť a zákonnosť zverejňovania povinných údajov).

Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta

Profesionálne jednanie so zákazníkmi a partnermi ako konkurenčná výhoda.

Vaši zamestnanci tzv. prvej línie a ich manažéri sú väčšinou jedinými osobami, s ktorými sa nielen Vaši zákazníci a klienti, ale aj partneri stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie v náročných situáciách, efektívne riešenie konfliktov a problémových zákazníkov určujú postoj, akým sa na Vašu spoločnosť zákazníci, klienti a dodávatelia pozerajú. Pokiaľ chcete, aby boli Vaši zamestnanci a manažéri vyzbrojení efektívnymi metódami na zvládanie problémových a konfliktných zákazníkov v stresových situáciách, prihláste ich na náš seminár.

 

Seminár: Ako uspieť vo verejnom obstarávaní podľa novely zákona 2018

Pripravované zmeny zákona, o ktorých by mali vedieť všetci záujemcovia a uchádzači, aby boli v súťažiach úspešní

Nový zákon o verejnom obstarávaní je účinný už viac ako dva roky. Po niekoľkých kozmetických zmenách prichádza veľká novela, ktorá ovplyvní správanie verejných obstarávateľov v jednotlivých súťažiach, na čo budú musieť záujemcovia a uchádzači reagovať. Buďte pripravení na tieto zmeny, aby Vás nič nezaskočilo. Všetky potrebné informácie Vám poskytne náš praktický seminár.

 

 

Seminár: Strategický nákup ako nástroj zvyšovania zisku firmy

Praktické návody, ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Strategický nákup sa dlhodobo a systematicky zameriava na uspokojenie potreby interného zákazníka, na kontrolu všetkých finančných prostriedkov a na vyhľadávanie priestoru pre možné úspory. Dokáže optimalizovať nákupné procesy, zvyšuje ich flexibilitu, ale aj znižuje nákupné riziko či podporuje inovácie a vývoj. A viete aký je jeho výsledok? Zvýšenie zisku vašej firmy!

Seminár: Strategický nákup ako nástroj zvyšovania zisku firmy

Praktické návody, ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Strategický nákup sa dlhodobo a systematicky zameriava na uspokojenie potreby interného zákazníka, na kontrolu všetkých finančných prostriedkov a na vyhľadávanie priestoru pre možné úspory. Dokáže optimalizovať nákupné procesy, zvyšuje ich flexibilitu, ale aj znižuje nákupné riziko či podporuje inovácie a vývoj. A viete aký je jeho výsledok? Zvýšenie zisku vašej firmy!

Seminár: Obmedzenie fluktuácie zamestnancov s využitím manažérskych nástrojov

Praktické rady, ako pristupovať k jednotlivým typom zamestnancov, spoznať ich potenciál a motivovať ich k efektívnej spolupráci.

Ste nespokojný s fungovaním Vašej firmy či organizácie? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní? Pôsobia Vaši manažéri frustrovane či vyhorene a následne odchádzajú, prípadne dlho nevydržia na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, potom je tento seminár určený práve Vám. Zmenou komunikácie, odlišným prístupom a väčšou motiváciu zamestnancov dosiahnete dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Náš seminár Vám poskytne množstvo konkrétnych rád, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Event marketing - Ako správne spropagovať event

Praktické tipy a rady ako nastaviť mediálnu kampaň a využitie sociálnych médií.

 

Väčšina firiem v dnešnej dobe organizuje rôzne eventy, či už interné alebo pre širšiu verejnosť. Málokto ich však dokáže zorganizovať efektívne. Samotný nápad eventu a jeho prevedenie je priam geniálne, len komplexný výsledok je mizivý. Niečo ste podcenili. Koľkokrát sa vám stalo, že návštevnosť nenaplnila vaše očakávania? Rozmýšľali ste nad tým, kde sa stala chyba, čo ste spravili zle? Najskôr ste zanedbali  propagáciu podujatia, alebo ste nezvolili správny spôsob propagácie na daný typ podujatia.

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018

Nové povinnost pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj pripravovaných zmien, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Vzdelávací kurz: Manažér 21. storočia – Expert vedenia ľudí a zvládania seba

Staňte sa uvedomelým lídrom a načerpajte inšpiráciu k zmenám na mieru Vašej firme

29. 10. 2018 - 30. 11. 2018 | Bratislava, Premium business hotel

Pracovný trh sa mení, prístupy k vedeniu a riadeniu zamestnancov z minulého storočia už dávno nestačia a tradičné odmeňovanie prestáva byť účinné. Ako teda dosahovať skvelé výsledky firmy pri čo najväčšom zapojení, vlastnej iniciatíve a spokojnosti zamestnancov? Absolvujte sériu praktických workshopov a otestujte si nový štýl vedenia priamo vo Vašej firme!

 

Vedecké experimenty jasne preukázali, že pri riešení úloh, ku ktorým je potrebná kreativita ľudí, vedie prísľub odmeny k zhoršeniu výsledkov.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

5 modulov finančného vzdelávania v príkladoch

8. 11. 2018 - 7. 12. 2018 | Bratislava, Premium business hotel

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje zhoršujúce sa zdravie spoločnosti, a vtedy je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend, ktorý môžu spoločnosť ohroziť.

 

Aktuálne novinky – nové povinnosti pre konateľov a štatutárnych zástupcov

Zodpovednosť konateľov, ochrana osobných údajov, novinky GDPR 2018

e-Produkt Vám poskytne praktické informácie o nových povinnostiach a požiadavkách na konateľov a štatutárnych zástupcov firmy. Dozviete sa o ďalších zmenách, ktoré so sebou prináša európska smernica GDPR v oblasti ochrany osobných údajov, ako aj o možnosti založiť jednoduchú spoločnosť na akcie, využiteľnú najmä pre moderné startupy. Informujeme Vás tiež o novom spôsobe vymáhania pohľadávok prostredníctvom elektronického konania o platobnom rozkaze.  

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24
25
2627282930
«  September 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: