stavebný zákon



Podnikanie v oblasti nakladania s nebezpečným odpadom

Prevádzkovanie tejto činnosti je viazanou živnosťou.

Na prevádzkovanie viazanej živnosti musí záujemca o podnikanie získať osvedčenie o živnostenskom oprávnení, ktoré vydáva miestne príslušný okresný (živnostenský) úrad v postavení jednotného kontaktného miesta (JKM) podľa miesta bydlisko FO alebo sídla PO, alebo podľa adresy miesta činnosti podniku zahraničnej osoby alebo miesta činnosti organizačnej zložky podniku zahraničnej osoby na základe ohlásenia živnosti.



Manuál prevádzkovateľa budovy

Vzory a návody pre vlastníkov a správcov nehnuteľností

Problematika správy nehnuteľností je regulovaná širokým spektrom legislatívy, ktorá podlieha častým zmenám. Zodpovednosť za prípadné havárie a nedostatočnú dokumentáciu pritom padne na hlavu správcu či vlastníka budovy. Publikácia prináša na jednom mieste všetko, čo k správe budovy potrebujete, nielen výklad povinností, ale predovšetkým praktické vzory, návody, postupy, schémy a pod.

 

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

E-Seminár: Uvádzanie určených výrobkov na vnútorný trh

Povinnosti výrobcov, dovozcov, splnomocnených zástupcov a distribútorov pri uvádzaní určených výrobkov na vnútorný trh

22. 11. 2013 | e-Seminár

Chrániť oprávnený záujem spotrebiteľov, t. j. ich zdravie, majetok, bezpečnosť a životné prostredie je jednou z kľúčových úloh štátu. Aby sa na trh uvádzali len bezpečné výrobky, musia podnikatelia, ktorí vyrábajú, dovážajú alebo uvádzajú výrobky na trh, požiadavky na výrobky v technických predpisoch a technických normách nie len poznať, ale ich aj dodržiavať. Pre ujasnenie si aktuálnych pravidiel uvádzania výrobkov na trh sme pre vás pripravili užitočný e-Seminár.

E-Seminár: Nové postupy vo verejnom obstarávaní

Praktické návody, konkrétne kroky a vzory dokumentov pre verejných obstarávateľov

22. 11. 2013 | e-Seminár
Novely v oblasti verejného obstarávania, ktoré nadobudli účinnosť v roku 2013 vniesli do procesu verejného obstarávania množstvo nových inštitútov, ktorých aplikácia v praxi prináša mnohé problematické aspekty a riziká, pretože umožňujú rôznorodý výklad mnohých ustanovení, čo ústi do nepresností a je priestorom pre množstvo procesných chýb. Získajte preto nevyhnutné vedomosti pre zákonnú aplikáciu aktuálnej právnej úpravy za pomoci nášho e-Seminára!

Seminár: BOZP: Aktuálne legislatívne zmeny od 1. 1. 2014

Ako aplikovať zmeny v Zákone o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v praxi

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je zálohom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2014 zásadne mení a dopĺňa novela zákona o BOZP a  novela vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. o technických zariadeniach. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP, platnými od 1. 1. 2014.

Seminár: BOZP v roku 2014: Nové povinnosti pre zamestnávateľa

Ako aplikovať zmeny v Zákone o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v praxi

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je zálohom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2014 zásadne mení a dopĺňa novela zákona o BOZP a  novela vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. o technických zariadeniach. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP, platnými od 1. 1. 2014.

BOZP: Nové povinnosti pre firmy 2014

Aplikácia zmien v právnych predpisoch o BOZP od augusta a septembra 2014

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je základom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2014 zásadne mení a dopĺňa novela zákona o BOZP,  novela vyhlášky č. 508/2009 o technických zariadeniach a zákon č. 204/2014, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP, platnými od augusta a septembra 2014.

Webinár: Miesto výkonu práce zamestnanca - aplikačné problémy v praxi 2014

Akým spôsobom dohodnúť miesto výkonu práce u zamestnanca, ktorý pracuje na rôznych miestach

Nesprávne zadefinovanie miesta výkonu práce môže spôsobiť zamestnávateľovi nemalé problémy. Špecifickú kategóriu pracovníkov predstavujú takí zamestnanci, ktorí prácu vykonávajú na rôznych miestach, musia sa často presúvať, a teda nemajú stále miesto výkonu práce. Správne zadefinovanie miesta výkonu práce je dôležité aj pre rozlíšenie, či výkon práce je možné považovať za pracovnú cestu, alebo nie.

Webinár: Technické zhodnotenie vs. opravy a udržiavanie

…účtovné a daňové problémy z aplikačnej praxe

14. 11. 2014 | Online - priamy prenos

S technickým zhodnotením hmotného majetku je aj v súčasnej praxi veľa problémov. V mnohých prípadoch dochádza k snahám daňovníkov zameniť technické zhodnotenie za opravu. Kedy teda ide o opravu majetku s možnosťou jej účtovania do nákladov v plnej výške? A kedy sa musí majetok zhodnotiť, a tým premietnuť do nákladov spoločnosti postupne prostredníctvom odpisov?

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Verejné obstarávanie v roku 2015 – ako na to?

Praktické skúsenosti s aplikáciou zákona o verejnom obstarávaní

Ako funguje praktická aplikácia zákona o verejnom obstarávaní? S akými praktickými problémami a úskaliami sa stretávajú subjekty zúčastňujúce sa na procese verejného obstarávania, čo im prácu uľahčuje a čo naopak komplikuje vo väzbe na zákon o verejnom obstarávaní? Na našom seminári sa tiež zameriame na pochybenia a omyly v rámci zadávania zákaziek a ich možnú nápravu. A dozviete sa, čo môžeme očakávať v najbližšom časovom horizonte v oblasti verejného obstarávania v roku 2015.  

Seminár: BOZP v roku 2015: Nové povinnosti pre zamestnávateľa

Ako aplikovať zmeny v Zákone o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v praxi

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je zálohom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2015 mení a dopĺňa novela zákona o BOZP a  novela vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. o technických zariadeniach. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP.

Webinár: Elektronické trhovisko – ako na zadávanie podlimitných zákaziek

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Energetický audit – povinnosti firiem v oblasti energetickej efektívnosti

Zákonná povinnosť versus nástroj na znižovanie prevádzkových nákladov

Spotreba energií predstavuje významnú položku v nákladovej bilancii každého výrobného podniku. Základným predpokladom pre dosiahntie jej zníženia je dokonalá analýza súčasného stavu a správne zostavenie „Energetického profilu“ spoločnosti. Všetky potrebné informácie získate na našom seminári.

Seminár: Požiarna ochrana – nové povinnosti od 1. 9. 2015

Čo prináša novelizovaný zákon o ochrane pred požiarmi a vyhláška o požiarnej prevencii? Čo sa mení v praxi? Pripravte sa na zmeny včas!

Novelizovaný zákon o ochrane pred požiarmi a novelizovaná vyhláška o požiarnej prevencii prinesú dostatok zmien na to, aby ste sa v nich stratili. Viete čo sa mení v praxi? Čo je potrebné v rámci dokumentácie na úseku ochrany pred požiarmi? Alebo ktoré kompetencie úradov sa menia alebo aké sa dopĺňajú? Lektor s praxou v danej problematike Vám priblíži všetky zmeny a pripraví Vás na ne ešte predtým, než novela zákona vstúpi do účinnosti. Preto nepremrhajte túto šancu, aby ste predišli pokutám a sankciám.

Seminár: Riziká zamestnávania živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre riaditeľov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Seminár: Rozpočtovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Ako správne plánovať výsledky spoločnosti a vyhnúť sa prekvapeniam...

Plánovanie, či už prevádzkové, alebo finančné, sa v dnešnej dobe dostalo do pozície jedného z kľúčových prvkov každého moderného podnikateľského subjektu. Mnohí riadiaci pracovníci sú dnes tlačení do úlohy „veštcov“, od ktorých sa vyžadujú pomerne presné predpovede o smerovaní firmy a jej výsledkov na niekoľko mesiacov či dokonca rokov. Prostredníctvom rozpočtov a prognóz je možné načrtnúť rozličné scenáre fungovania podniku v budúcnosti, a tým sa aj na ne pripraviť s dostatočným predstihom.

Seminár: TPM - Efektívna údržba strojov a zariadení v roku 2018

Ako dosiahnuť vysokú produktivitu vo Vašej výrobe alebo Návody na zvyšovanie efektívnosti strojov a zariadení v podniku

Údržbu strojov a zariadení považujú v mnohých podnikoch výlučne za úlohu oddelenia údržby. Výroby sa „netýka“ dovtedy, kým nenastane porucha a výroba sa preruší. Údržbár nemôže byť všade, no obsluha je pri svojom stroji takmer stále a hroziacu poruchu môže včas identifikovať. Prepojenie údržby s výrobou je jedným zo základných princípov TPM a je jednou z metód filozofie LEAN. Jej dôsledným zavedením a uplatňovaním dosiahnete lepšie hodnoty celkovej efektivity zariadení a tým pádom aj celej výroby.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista vo výrobnej firme

Komplexné vzdelávanie pre HR manažérov, personalistov a manažment pracujúcich vo výrobných firmách.

Práca personalistu vo výrobe vôbec nie je jednoduchá. Komunikácia a presvedčovanie majstrov a predákov je niekedy ešte horšie... Je dobre známe, že ľudí, ktorí by chceli pracovať vo výrobe je stále väčší nedostatok. Naučte sa preto základom personálnej politiky, vybudujte stabilnú firemnú kultúru, riaďte výkony a správanie zamestnancov vo výrobe efektívne a zistite, ako môžete byť nápomocný pri hodnotení a odmeňovaní ľudí vo výrobe. Naučíte sa tiež, ako komunikovať s predákmi a majstrami či rôznymi generáciami, s čím má mnoho personalistov veľký problém. Pripravili sme pre Vás jedinečný vzdelávací program, na ktorom získate praktické znalosti a zručnosti z oblasti personálneho manažmentu, ktoré sa dajú okamžite využiť vo Vašej práci.

 

Seminár: Hlásenia Intrastat 2018 – praktické návody a najčastejšie chyby

Povinnosti pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ

Od vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sa podnikateľské subjekty, ktoré obchodujú s inými členskými štátmi, stretávajú s povinnosťou podávať štatistické hlásenia o svojich obchodných aktivitách v podobe hlásenia INTRASTAT. Ide o komplikovaný systém zberu údajov, v ktorom musí mať Váš účtovník jasno a nerobiť chyby. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 2004, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste si mohli svoju povinnosť splniť bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.

4-hodinovýseminár: Riziká zamestnávania živnostníkov a nelegálna práca v roku 2018

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania" živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru". Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19
202122232425
262728    
«  Február 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: