účtovníctvo



Finančný plán firmy - 5 praktických krokov jeho realizácie

Finančný plán vychádza z podnikovej stratégie a konkretizuje ju na zvolený časový horizont. Z tohto pohľadu možno rozlišovať dlhodobý viacročný finančný plán a krátkodobý finančný plán, ktorý sa zostavuje na dobu jedného roka (hovoríme aj o rozpočte). Pokiaľ podnikateľský plán zostavujeme za účelom získania bankových finančných zdrojov na konkrétny investičný projekt, musíme zostaviť dlhodobý finančný plán, ktorý zohľadňuje celú dobu splácania požičaných prostriedkov.

Pôžička verzus výpožička

Pozor na terminológiu ...

Nový zákon Ochrana osobných údajov od 1.7.2013!

Národná rada Slovenskej republiky schválila 30. apríla 2013 nový zákon na ochranu osobných údajov, ktorý nadobúda účinnosť 1. júla 2013. Novým zákonom (zákon č. 122/2013 Z.z.) sa ruší v súčasnosti platný zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Návrh zákona si vyžiadala potreba dôslednej transpozície Smernice Európskeho parlamentu a Rady 95/46/ES, záverov a odporúčaní hodnotenia správneho uplatňovania schengenského acquis v Slovenskej republike pre oblasť ochrany osobných údajov a výsledky analýzy súčasne platného zákona z pohľadu aplikačnej v praxe.

Manažérske účtovníctvo a jeho vzrušujúca prax

Všetko, čo potrebujete vedieť pre efektívnejšie riadenie vo vašej firme

Ako vykonať zmenu sídla spoločnosti?

Zrealizovanie zmeny sídla obchodnej spoločnosti je zdanlivo banálna vec, avšak mnohým podnikateľom prináša rovnaké otázky. Predstavuje zmenu zapísaných údajov v obchodnom registri (OR) preto platí, že musí byť príslušnému OR oznámená v 30-dňovej lehote a živnostenskému registru v 15-dňovej lehote od prijatia týchto zmien spoločnosťou.

Nový register účtovných závierok

dôležité pre majiteľov, konateľov, manažment spoločnosti a ekonómov!

Platobná neschopnosť dlžníka po novele zákona o konkurze a reštrukturalizácii

Platobne neschopný je podľa nového ten, kto nie je schopný plniť 30 dní po lehote splatnosti aspoň dva peňažné záväzky viac ako jednému veriteľovi.


Interné smernice firmy v roku 2018

Praktický návod a editovateľné vzory pre nastavenie vnútornej kontroly

Predíďte problémom s kontrolnými orgánmi, pripravte si interné smernice tak, aby Vás na ničom nenachytali! Naša praktická príručka rieši identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné bližšie upraviť internými pravidlami, nakoľko legislatíva stanoví iba všeobecný rámec. Publikácia poskytuje návod, ako si vypracovať jednotlivé interné smernice pre Vašu firmu, aby sa zabezpečila jednotná aplikácia postupov a procesov a boli splnené všetky legislatívne požiadavky.

 
Publikácia Vám pomôže eliminovať riziká plynúce z nesprávne nastaveného vnútorného kontrolného systému firmy.

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

CD ROM: Cestovné náhrady: 120+ vzorov a formulárov pre praktické využitie

Osobitosti, daňové a odvodové aspekty

V multimediálnej on-line a CD publikácii nájdete široké spektrum príkladov z praxe, ktoré riešia rôzne situácie pri poskytovaní cestovných náhrad. Pre komplexné riešenie cestovných náhrad je CD ROM doplnený o editovateľné vzory, tlačivá a ďalšiu potrebnú dokumentáciu zamestnávateľa, súvisiacu s priznaním a výplatou náhrad pri vysielaní pracovníkov na tuzemské a zahraničné pracovné cesty.

 

Kontrolná zložka pre riaditeľa školy

Praktické návody, vzory a formuláre pre perfektný prehľad a bezproblémové riadenie školy či školského zariadenia

Pozícia riaditeľa predstavuje pre akúkoľvek školu kľúčovú funkciu, či už z profesného alebo osobnostného hľadiska. Spôsob vedenia škôl sa behom posledných desaťročí výrazne premenil a neustále napreduje. Riaditelia už nenapĺňajú len pedagogický účel a cieľ, ale stávajú sa všestrannými manažérmi, ktorí sú pravidelne kontrolovaní Štátnou školskou inšpekciou.

Pre prípad plánovanej aj nečakanej kontroly Vám prinášame úplne nový produkt na slovenskom trhu, po ktorom siahnete vždy, keď musíte aktívne konať, obhajovať správny postup a všetko riadne dokladovať. Vďaka Kontrolnej zložke pre riaditeľa školy získate nielen istotu, že je všetka školská dokumentácia kompletná a celkom v súlade s aktuálnou legislatívou, ale aj praktické návody, ako sa na kontrolu najlepšie pripraviť a vyvarovať sa pochybenia.

 

DPH: Aktuálne výklady a komentáre (česky)

Praktický sprievodca zmenami v DPH v ČR

První publikace svého druhu na trhu – zohledňuje mj. všechny změny v oblasti DPH, které od 1. 1. 2015 vyvolala rozsáhlá, na poslední chvíli schválená novelizace. Kompletní multimediální manuál pro plátce DPH včetně konkrétních příkladů z praxe poskytuje návodné postupy pro každou situaci a výklad problémových oblastí.

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia ( EÚ/EHP) v roku 2011

Ako sa vysporiadať s platnými predpismi a ako zaistiť súvisiace formality v súlade so zákonmi!

13. 4. 2011

Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú zo zákona o službách zamestnanosti, zákona o sociálnom poistení a taktiež z nového koordinačného a vykonávacieho nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európskej únie. Dozviete sa aj aké povinnosti má zamestnávateľ a tiež zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov.

Manažérske účtovníctvo

Ako využiť finančné údaje pre operatívne a strategické rozhodovanie

Seminár poskytne uvedenie do problematiky manažérskeho účtovníctva, jeho opodstatnenie v organizácii a význam pri rozhodovaní na jednotlivých úrovniach riadenia. Poskytne prehľad súčasných metód vykazovania hospodárskych výsledkov firiem z rôznych odvetví a využitia finančných ukazovateľov pre efektívny manažment podnikov.

Inteligentné riadenie cash flow

Ako spravovať najcennejšie aktívum v každom ekonomickom scenári

Seminár poskytne prehľad najdôležitejších aspektov týkajúcich sa financovania  prevádzky podniku a ich význam pre efektívne plnenie hlavných firemných cieľov. Poskytne praktickú príručku pre riadenie peňažných tokov v turbulentnom prostredí súčasnej globálnej situácie a prehľad najnovších metód pre zabezpečenie dostatočnej likvidity bezproblémového fungovania kritických firemných procesov.

Zmeny a novinky v daňovom priznaní k DPPO za rok 2011

Získajte všetky informácie potrebné pre správny výpočet dane z príjmov právnických osôb

Po novom roku pre väčšinu z nás nasleduje „piate ročné obdobie“, a to obdobie daňových priznaní. Aby toto ročné obdobie bolo pre daňovníkov neopakovateľné, náš zákonodarný zbor sa každoročne snaží zmeniť nielen tlačivo daňového priznania ale aj jeho obsah.

DPH v roku 2012 – čo by ste mali vedieť!

Novela zákona o DPH a iné novinky, ktoré môžu ovplyvniť riešenie praktických problémov v oblasti DPH

DPH je daňou, ktorá môže podnikateľovi vygenerovať významné pokuty a penále. Pre minimalizáciu daňového rizika je potrebné pri DPH analýzach nastaviť a automatizovať interné postupy v spoločnosti tak, aby v súlade s meniacou sa DPH legislatívou. Neznalosť neospravedlňuje. Obsah a štruktúra seminára vychádza z potrieb praxe. Okrem prezentácie DPH noviniek obsahuje aj riešenie modelových prípadov.

Kalkulácie a ceny pre maximálny zisk (3)

Ako vyčísliť skutočné náklady na výrobok a správne stanoviť jeho cenu?  

Kalkulácie a tvorba cien sú v dnešnej dobe prirodzenou súčasťou každého podnikateľského subjektu a tým pádom sa znalosti z týchto oblastí stávajú nevyhnutným základom k maximalizácii hospodárskeho výsledku spoločnosti. Umožňujú vyčíslenie reálnych nákladov na jednotlivé výrobky a poskytované služby podniku a následné stanovenie optimálnej ceny pre konkurenčný trh, ktorá zabezpečí návratnosť vynaložených prostriedkov v očakávanej miere.

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (3)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, aj keď sami nemáte finančné vzdelanie.

18. 5. 2012 | e-Seminár

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

e-Seminár: Excel – Jak pracovat v Excelu efektivněji a rychleji

Naučte se používat více užitečných a praktických funkcí a usnadněte si tak práci

25. 5. 2012 | e-Seminár

Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát. Je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Veľa ľudí s ním každý deň pracuje, ale málokto s ním vie zaobchádzať na pokročilejšej úrovni a významne si tak uľahčovať svoju prácu. Poznajte prostredníctvom nášho e-Seminára, aké ďalšie služby Vám tento zdanlivo známy editor môže ešte ponúknuť.

e-Seminár: Špecifiká a osobitosti cestovných náhrad

Ako správne priznať a spracovať cestovné náhrady v súlade s platnou legislatívou v príkladoch a komentároch

9. 7. 2012 | e-Seminár

Oblasť cestovných náhrad patrí k často používaným v súvislosti s pracovným pomerom, výkonom funkcií členov štatutárnych orgánov, vysielaním zamestnancov do zahraničia, aj podnikaním. Zároveň je to však oblasť, ktorá patrí k často kontrolovaným zo strany oprávnenosti nároku na ne a správnosti ich výpočtu.

 

Webinár: Príspevky zo sociálneho fondu – zdaniť a platiť odvody?

SF ako súčasť benefitovej politiky zamestnávateľa, využite jeho prostriedky čo najefektívnejšie v súlade s platnou legislatívou

Sociálny fond, jeho využitie, ale predovšetkým povinnosť zdaňovania a platenia odvodov z niektorých príspevkov je stále diskutovanou témou. Nakoľko je SF tvorený z daňovo uznaných nákladov spoločnosti, kontrolné orgány venujú tejto problematike pri kontrole vysokú mieru pozornosti. Využite prostriedky zo SF pre svojich zamestnancov čo najefektívnejšie a v súlade s platnou legislatívou.

Ako sa pripraviť na zmeny v DPH účinné od 1.10.2012 a 1.1.2013

Novela zákona o DPH sprísni pravidlá a ovplyvní riešenia praktických problémov!

Informujte sa o praktickej aplikácii zmien v DPH, ktoré  budú účinné od 1. 10. 2012 a následne od 1. 1. 2013. Schválené zmeny, ktoré je platiteľ dane povinný rešpektovať, sprísnia pravidlá a ovplyvnia doterajšie postupy, predovšetkým v rozšírení povinností, zodpovednosti a administratívnej náročnosti.

e-Seminár: Mzdové výpočty - najčastejšie problémy a chyby

Vzory, praktické rady, tipy a návody ku spracovaniu mzdovej problematiky

21. 9. 2012 | e-Seminár

Každý zamestnávateľ musí pri spracovaní a výplatách miezd, platov a odmien svojich zamestnancov dodržiavať povinnosti stanovené zákonníkom práce a ostatnými právnymi predpismi. Vyvarujte sa najčastejších problémov a chýb pomocou nášho prakticky zameraného e-Seminára, ktorý Vám priblíži povinnosti zamestnávateľov súvisiace so mzdovou agendou a zrozumiteľne a názorne objasní postupy pri konkrétnych výpočtoch.

Firemné náklady – bremeno alebo príležitosť?

Stláčajte ich nižšie pomocou nákladového controllingu

Náklady vždy patrili k sprievodným javom každého podnikania a vo väčšine prípadov sa pokladajú za „nutné zlo“, ktoré spôsobuje odčerpávanie firemných zdrojov a znižuje konečný zisk pre majiteľov. Samozrejme toto sú fakty, ktorých podstatu len ťažko zmeníme, ale na druhej strane nám ich správna analýza a následné využitie získaných informácií môže výrazne pomôcť posunúť náš biznis vpred. Kontrola nákladov by nemala byť len nevyhnutnosť v súčasnom ekonomickom prostredí, ale mala by zároveň poskytovať priestor na objavovanie  nových dimenzií pre budúci rozvoj podniku.

Ako správne riadiť zásoby

Akú optimálnu logistickú stratégiu zvoliť k zníženiu nákladov?

Logistikariadenia zásob je kľúčovou súčasťou stratégie celého podniku. Seminár Vás zorientuje v problematike riadenia zásob, vrátane finančných aspektov. Uvedie Vás do problematiky aplikácie moderných metód riadenia zásob vo firemnej praxi a predstaví metódy ich optimálneho riadenia.

 

Webinár: Predaj tovaru a služieb cez internet – povinnosti predajcu z pohľadu SOI

Ako pripraviť obchodné podmienky a informácie na webe v zmysle požiadaviek zákona!

16. 11. 2012 | Online - priamy prenos

Internetový obchod – fenomén súčasnosti! SOI pri svojej činnosti v roku 2012 zistila nedostatky až v 90% kontrolovaných subjektov. Zákon v prvom rade zabezpečuje ochranu spotrebiteľa, a preto je potrebné zo strany predávajúcich dodržiavať zákonom určené povinnosti tak, aby predchádzali sankciám zo strany dozorného orgánu, ale aj znížili riziko zvyšovania nákladov za prípadné súdne spory.

e-Seminár: Ako správne uzatvoriť účtovný a daňový rok

Praktické rady a tipy ako zostaviť účtovnú závierku za rok 2012 v podvojnom účtovníctve

30. 11. 2012 | e-Seminár

Výsledkom činnosti účtovníka je, okrem vedenia bežného účtovníctva, aj vykonanie uzávierkových prác a zostavenie účtovnej závierky. Úlohou e-Seminára je v rámci jednotlivých tematických okruhov oboznámiť účastníkov zrozumiteľnou formou s jednotlivými krokmi a postupmi, ako úspešne vykonať všetky činnosti, ktoré požaduje legislatíva a na nič nezabudnúť.

Daňová optimalizácia v roku 2013

Neplaťte viac daní, ako prikazuje zákon

Kedy a aké optimalizačné postupy je vhodné nastaviť vo firme? Ako aplikovať zmeny v dani z príjmov účinné od 1. 1. 2013? Po čom pátrajú daňové kontroly? Aké chyby robia daňovníci pri znižovaní daní najčastejšie… a ako sa ich vyvarovať? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.

Cestovné náhrady 2013: Aplikačné problémy z praxe

Osobitosti, špecifiká, daňové a odvodové zaťaženie…

Ako, kedy, komu a za akých podmienok môžete priznať cestovné náhrady? Ako vyplatené cestovné náhrady ovplyvňujú daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca a zamestnávateľa? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom prakticky zameranom seminári.

 

e-Seminár: Nefinanční manažéri: Naučte sa rozumieť účtovným výkazom (4)

Je dobré vedieť, čo tvrdí Váš finančný riaditeľ alebo účtovník, aj keď sami nemáte finančné vzdelanie.

28. 3. 2013 | e-Seminár

Zúčastňujete sa porady vedenia, na ktorej finančný riaditeľ hovorí o výsledkoch organizácie, a vy nemáte istotu, čo jednotlivé termíny presne znamenajú? Súvaha, aktíva a pasíva, výsledovka, okamžitá likvidita, riadenie cash-flow? Vôbec nie je nutné byť účtovníkom alebo finančným manažérom, aby ste problematike porozumeli.  Všetko, čo na to budete potrebovať, sú účtovné výkazy, a my Vás v nich naučíme „čítať“. Samozrejme len do úrovne, ktorú potrebujete práve na ich čítanie a pochopenie kľúčových súvislostí! Ich vytváranie naďalej ponechajme účtovníkom…

Účtovná terminológia v anglickom jazyku

Osvojte si preklad, porozumenie a použitie najdôležitejších účtovných termínov

Ako pracovníci finančných a účtovných oddelení sa stále častejšie vo svojej praxi stretávate s problémom, ako korektne preložiť účtovné termíny do angličtiny,  ako ich správne použiť v konkrétnych situáciách, alebo naopak ako porozumieť anglickým pojmom v účtovníctve. Náš seminár Vás pripraví na bezchybnú prezentáciu účtovnej závierky a hospodárskych výsledkov spoločnosti v anglickom jazyku.

e-Seminár: Angličtina pre účtovníkov

Porozumejte a správne prezentujte účtovné termíny v anglickom jazyku

5. 4. 2013 | e-Seminár

Viete ako správne preložiť do angličtiny súvahu či výkaz ziskov a strát? Potrebujete si ujasniť anglickú terminológiu týkajúcu sa jednotlivých zložiek majetku, záväzkov vlastného imania, nákladov aj výnosov? Nie ste si istí termínmi v účtovných štandardoch IFRS? Potom práve Vám je určený náš praktický e-Seminár.

Webinár: Technické zhodnotenie vs. opravy a udržiavanie

…účtovné a daňové problémy z aplikačnej praxe

S technickým zhodnotením hmotného majetku je aj v súčasnej praxi veľa problémov. V mnohých prípadoch dochádza k snahám daňovníkov zameniť technické zhodnotenie za opravu. Kedy teda ide o opravu majetku s možnosťou jej účtovania do nákladov v plnej výške? A kedy sa musí majetok zhodnotiť, a tým premietnuť do nákladov spoločnosti postupne prostredníctvom odpisov?

e-Seminár: Excel - Ako pracovať v Exceli efektívnejšie a rýchlejšie

Naučte sa používať viac užitočných a praktických funkcií a uľahčite si tak prácu

26. 4. 2013 | e-Seminár

Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát. Je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Veľa ľudí s ním pracuje každý deň, ale málokto s ním vie zaobchádzať na pokročilejšej úrovni a významne si tak uľahčovať svoju prácu. Spoznajte prostredníctvom nášho e-Seminára, aké ďalšie služby Vám tento zdanlivo známy editor môže ešte ponúknuť.

e-Seminár: Účtovná angličtina pre prax

Porozumejte a správne prezentujte účtovné termíny v anglickom jazyku

3. 5. 2013 | e-Seminár

Viete ako správne preložiť do angličtiny súvahu či výkaz ziskov a strát? Potrebujete si ujasniť anglickú terminológiu týkajúcu sa jednotlivých zložiek majetku, záväzkov vlastného imania, nákladov aj výnosov? Nie ste si istí termínmi v účtovných štandardoch IFRS? Potom práve Vám je určený náš praktický e-Seminár.

Mzdové výpočty - najčastejšie problémy a chyby

Vzory, praktické rady, tipy a návody ku spracovaniu mzdovej problematiky

10. 5. 2013 | e-Seminár

Každý zamestnávateľ musí pri spracovaní a výplatách miezd, platov a odmien svojich zamestnancov dodržiavať povinnosti stanovené zákonníkom práce a ostatnými právnymi predpismi. Vyvarujte sa najčastejších problémov a chýb pomocou nášho prakticky zameraného e-Seminára, ktorý Vám priblíži povinnosti zamestnávateľov súvisiace so mzdovou agendou a zrozumiteľne a názorne objasní postupy pri konkrétnych výpočtoch.

Webinár: Odvody a dane pri medzinárodnom zamestnávaní

Ako zabezpečiť správne vykonávanie sociálneho zabezpečenia a daní pri zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov do zahraničia

Zabezpečili ste si vysielanie zamestnancov do EÚ a zamestnávanie občanov z iných štátov EÚ z pracovnoprávneho hľadiska a potrebujete mať istotu, že ich máte správne „ošetrených“ aj z pohľadu sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a dane z príjmu zo závislej činnosti? Potom práve vám je určený tento praktický online seminár, čiže webinár.

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie pracovníkov v EÚ - 1

Pracovnoprávne vzťahy, nové a pripravované zmeny v roku 2013

...plus špecifiká vysielania zamestnancov do Nemecka, Rakúska a Francúzska

Rozširujete svoje podnikateľské aktivity a vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Alebo chcete naopak zamestnať občanov z iných členských štátov EÚ vo Vašej firme? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou splniť celý rad povinností, ktoré vyplývajú nielen z legislatívy EÚ, ale aj z národnej legislatívy prijímajúceho štátu Európskej únie.

Webinár: Dohodár z pohľadu odvodov a daní po zmene legislatívy

Prvé skúsenosti z aplikačnej praxe

Od 1.1.2013 bola novelou ZP a zákona o sociálnom a zdravotnom poistení zavedená odvodová povinnosť (sociálne a zdravotné poistenie) z dohôd o vykonaní prác mimo pracovného pomeru. Táto zmena so sebou priniesla zvýšenú náročnosť v administrácii dohôd, ich registrácii v zdravotnej a sociálnej poisťovni. Rovnako výpočet poistného odvodu závisí od typu dohody, statusu dohodára (študent, dôchodca a pod.),  a v niektorých prípadoch aj od jeho veku. Ako tieto zmeny ovplivnili administratívnu prax, dozviete sa na našom online seminári, čiže webinári.

Seminár: Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie pracovníkov v EÚ - 2

Sociálne zabezpečenie a zdaňovanie príjmov zo závislej činnosti v praxi

...plus špecifiká pri vysielaní zamestnancov do Nemecka, Rakúska a Francúzska

Zabezpečili ste si vysielanie zamestnancov do EÚ a zamestnávanie občanov z iných štátov EÚ z pracovnoprávneho hľadiska a potrebujete mať istotu, že ich máte správne „ošetrených“ z pohľadu odvodov do sociálnej a zdravotnej poisťovne a dane zo závislej činnosti? Potom práve vám je určený tento praktický seminár.

Seminár: Nefinanční manažéri porozumejte základom firemných financií

Jednodenný výlet nefinančníka do tajomného sveta peňazí

Finančný manažment väčšinou reprezentuje oblasť, v ktorej sa cítia byť „doma“ iba tí „zasvätení“ a ich kolegovia z ostatných oddelení v podniku im túto úlohu veľmi radi prenechajú a snažia sa od tejto tematiky držať čo najďalej. Financie však výrazne ovplyvňujú život každej firmy a tým preniká táto agenda čím ďalej, tým viac do pracovnej náplne mnohých pracovníkov na všetkých úrovniach riadenia.

e-Seminár: Word – Ako pracovať vo Worde efektívnejšie a rýchlejšie

Praktické tipy pre uľahčenie každodennej práce s textovým editorom

19. 7. 2013 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho e-Seminíra sa naučíte používať nástroje textového editora Word na profesionálnej úrovni, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe, upraviť vzhľad dokumentov a produkovať typograficky čisté texty.

Seminár: Excel pre účtovníkov

Zjednodušte si svoju prácu a majte viac času pre analýzu čísel

19. 8. 2013

Tabuľkový editor Excel patrí medzi najrozšírenejšie programy v oblasti ekonomiky, štatistiky a manažmentu, pričom väčšina používateľov využíva sotva desatinu jeho možností. Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát a zároveň je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Spoznajte prostredníctvom nášho seminára, ako jednoducho Vám tento zdanlivo známy editor môže zjednodušiť Vašu prácu v oblasti účtovníctva.

 

Každý účastník bude mať počas seminára k dispozícii vlastný počítač, kde si naučené úkony prakticky vyskúša!

Webinár: Automobil vo firme – účtovné a daňové aspekty

Tipy a triky ako optimalizovať daňové zaťaženie firmy

Automobil je dnes neodmysliteľnou súčasťou takmer každého druhu podnikania. Preto je veľmi dôležité, aby bol každý podnikateľský subjekt oboznámený minimálne so základnými zákonmi a predpismi týkajúcimi sa jeho využitia v podnikaní. Vedeli ste, že firemné vozidlá  je možné používať aj na súkromné účely zamestnancov? Čo to pre nich vlastne znamená, aké všetky konkrétne možnosti využitia motorového vozidla v podnikaní sú a aké povinnosti z toho podnikateľom vyplývajú?

E-Seminár: Účtovná závierka vo verejnom sektore za rok 2013

Praktické rady, tipy a návody ako uzavrieť aktuálny účtovný rok

8. 11. 2013 | e-Seminár
Blíži sa koniec roka a s ním hektické obdobie pre účtovníkov spojené s uzatvorením účtovníctva za rozpočtový rok 2013, ktorý je zároveň aj účtovným obdobím pre všetky organizácie štátnej správy a samosprávy. Dáta prezentované týmito organizáciami predstavujú základnú databázu údajov pre výpočet takých ekonomických ukazovateľov ako sú napríklad schodok  a dlh verejnej správy, ktoré sú významnými hodnotiacimi kritériami pri posudzovaní našej krajiny medzinárodnými inštitúciami. Vďaka nášmu e-Semináru nezabudnete na žiadne dôležité údaje pri uzatváraní účtovného roka.

E-seminár: Ako správne uzatvoriť účtovný a daňový rok

Praktické rady a tipy ako zostaviť účtovnú závierku za rok 2013 v podvojnom účtovníctve

8. 11. 2013 | e-Seminár

Výsledkom práce účtovníka je okrem vedenia bežného účtovníctva aj vykonanie uzávierkových prác a zostavenie účtovnej závierky. V rámci jednotlivých tematických okruhov nášho e-Seminára vás zrozumiteľnou formou oboznámime s jednotlivými krokmi a postupmi ako úspešne uzavrieť účtovný rok, ako vykonať všetky činnosti, ktoré požaduje legislatíva a na nič nezabudnúť.

Seminár: DPPO 2013 - Tipy na legálne zníženie dane z príjmov

Neplaťte viac daní, ako prikazuje zákon...

Práve tomto období má Vaša firma poslednú príležitosť, kedy je ešte možné optimalizovať výšku daní za rok 2013?  Viete ako sa zmenili možnosti uplatnenia daňových výdavkov pre zdaňovacie obdobie roku 2013? Čo je, a čo už nie je možné si z daní odpočítať a po čom pátrajú daňové kontroly? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete na našom seminári odpovede priamo z praxe.

 

Webinár: Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný od 1. 1. 2014

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenie

17. 12. 2013 | Online - priamy prenos

Legislatívne zmeny sa od 1. 1. 2014 dotknú aj cestovných náhrad. Ide predovšetkým o dopad zmien v sociálnom zabezpečení, zdravotnom poistení a dani z príjmov zo závislej činnosti, ktoré významne ovplyvnia daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca aj zamestnávateľa pri poskytovaní cestovných náhrad.

Vzdelávací kurz: Manažérske účtovníctvo

Osvojte si problematiku manažérskeho účtovníctva už v priebehu 12 týždňov!

15. 1. 2014 - 6. 4. 2014 | Vzdelávacie kurzy v Prahe

Manažérske účtovníctvo je chápané ako súbor informácií, vychádzajúcich z rôznych podnikových oblastí, ako sú kalkulácia, rozpočtovníctvo, finančné účtovníctvo, vnútropodnikové účtovníctvo, controlling a pod., ktorého cieľom je poskytovanie podkladov pre efektívne riadenie podniku. Pre správnu orientáciu v manažérskom účtovníctve nemusíte absolvovať dlhodobé štúdium na vysokej škole, potrebné vedomosti je možné získať už v priebehu 12 týždňov v našom kurze. Kurz sa koná v českom jazyku.

Webinár: DPH 2014: Ako správne vyplniť kontrolný výkaz

Vyhnite sa sankciám...  

K najdôležitejším zmenám v oblasti DPH patrí od 1. 1. 2014 zavedenie kontrolného výkazu. Poznáte jeho presný obsah? Viete ako ho správne vyplniť? Na našom online seminári, čiže webinári, Vám ukážeme ako správne postupovať a na nič nezabudnúť.

Webinár: Zákonník práce v číslach – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2014

Povinnosti zamestnávateľa v oblasti mzdového plnenia, dovoleniek, návštev lekára a dochádzky voči zamestnancom

Legislatívne zmeny sa od 1. 1. 2014 dotýkajú aj peňažných plnení vyplývajúcich z ustanovení Zákonníka práce. Ide predovšetkým o dopad zmien súvisiacich s určením sumy minimálnej mzdy pre rok 2014. Na čo si musíte dávať pozor a čoho sa vyvarovať, dozviete sa na našom online seminári, čiže webinári.

Seminár: Účtovná terminológia v anglickom jazyku

Osvojte si preklad, porozumenie a použitie najdôležitejších účtovných termínov

Ako pracovníci finančných a účtovných oddelení sa stále častejšie vo svojej praxi stretávate s problémom, ako korektne preložiť účtovné termíny do angličtiny,  ako ich správne použiť v konkrétnych situáciách, alebo naopak ako porozumieť anglickým pojmom v účtovníctve. Náš seminár Vás pripraví na bezchybnú prezentáciu účtovnej závierky a hospodárskych výsledkov spoločnosti v anglickom jazyku.

Seminár: Cestovné náhrady správne a jednoznačne

Osobitosti, špecifiká, daňové a odvodové zaťaženie…

Ako, kedy, komu a za akých podmienok môžete priznať cestovné náhrady? Ako vyplatené cestovné náhrady ovplyvňujú daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca a zamestnávateľa? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom prakticky zameranom seminári.

Vzdělávací kurz: Finance pro nefinanční manažery

Praktický vhled do oblasti firemních financí

2. 6. 2014 - 14. 7. 2014 | Vzdelávacie kurzy v Prahe
Znalost ekonomických vztahů a principů finančního řízení patří mezi základní znalosti každého manažera a podnikatele. Náš kurz je ideálním odrazovým můstkem pro neekonomy, kteří z hlediska své pozice musí občas vstoupit do neznámého světa financí či finančního řízení a potřebují k tomu získat solidní znalosti, aby se mohli v problematice orientovat. Kurz probíhá v českém jazyce.

Webinár: Zrážky zo mzdy zamestnanca a exekúcie

Návody, rady a tipy ako ich realizovať v súlade s platnou legislatívou

Zrážky zo mzdy zamestnanca sú stálou súčasťou mzdovej agendy. Osobitnou kapitolou sú exekúcie, s ktorými sa stretávame v praxi stále častejšie. V tomto prípade stojí spolupráca s exekútormi na jednej strane problému, avšak práva a povinnosti zamestnanca a zamestnávateľa na strane druhej, kde sú riadené viacerými legislatívnymi normami a je mimoriadne dôležité sa v nich správne orientovať.

e-seminár: Mzdové výpočty - najčastejšie problémy a chyby

Vzory, praktické rady, tipy a návody ku spracovaniu mzdovej problematiky

26. 9. 2014 | e-Seminár

Výška a spôsob vyplácania miezd, platov, odmien ako aj zrážky zo mzdy podliehajú prísnym nariadeniam Zákonníka práce. Zamestnávateľ musí preto pri ich výpočte dodržiavať mnohé povinnosti a stanovené právne predpisy. Mal by byť však obozretný a vyvarovať sa chybám. Na našom praktickom e-Seminári sa dozviete, ako správne postupovať pri konkrétnych výpočtoch a vyhnúť sa tak najčastejším problémom súvisiacich so mzdovou agendou.

Webinár: Príspevky zo sociálneho fondu – zdaniť a platiť odvody?

Sociálny fond ako súčasť benefitovej politiky zamestnávateľa

31. 10. 2014 | Online - priamy prenos

Sociálny fond, jeho využitie, ale predovšetkým povinnosť zdaňovania a platenia odvodov z niektorých príspevkov je stále diskutovanou témou. Nakoľko je SF tvorený z daňovo uznaných nákladov spoločnosti, kontrolné orgány venujú tejto problematike pri kontrole vysokú mieru pozornosti. Využite prostriedky zo SF pre svojich zamestnancov čo najefektívnejšie a v súlade s platnou legislatívou.

e-Seminár: Ako správne uzatvoriť účtovný a daňový rok 2014

Praktické rady a tipy ako zostaviť účtovnú závierku za rok 2014 v podvojnom účtovníctve

7. 11. 2014 | e-Seminár

Výsledkom práce účtovníka je okrem vedenia bežného účtovníctva aj vykonanie uzávierkových prác a zostavenie účtovnej závierky. V rámci jednotlivých tematických okruhov nášho e-Seminára vás zrozumiteľnou formou oboznámime s jednotlivými krokmi a postupmi ako úspešne uzavrieť účtovný rok, ako vykonať všetky činnosti, ktoré požaduje legislatíva a na nič nezabudnúť.

Seminár: Prevádzka e-shopu vs. ochrana spotrebiteľa

Ako správne aplikovať nové legislatívne pravidlá pri predaji tovarov a poskytovaní služieb cez internet z hľadiska ochrany spotrebiteľa.

Využíva Váš e-shop zákonom nastavené pravidlá tak, aby ste mali spokojného zákazníka, ale zároveň maximalizovali tržby a neprichádzali tak zbytočne o peniaze prílišnou benevolenciou ku klientom? Kedy presne musí firma vrátiť peniaze, kedy môže klient vymeniť tovar, aké sú minimálne záruky dodávateľa, čo je poškodený tovar a čo nie... Existuje mnoho otázok, po ktorých zodpovedanie bude Váš e-shop zarábať viac.

Webinár: Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2015

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenie

16. 12. 2014 | Online - priamy prenos

Legislatívne zmeny sa od 1. 11. 2014 a 1. 1. 2015 dotkli aj cestovných náhrad. Ide predovšetkým o dopad zmien sadzieb stravného pri tuzemských pracovných cestách a v právach vysielania na pracovné cesty u zamestnancov pridelených k užívateľským zamestnávateľom.

Webinár: Zrážky zo mzdy zamestnanca a exekúcie

Návody, rady a tipy ako ich realizovať v súlade s platnou legislatívou

19. 12. 2014 | Online - priamy prenos

Zrážky zo mzdy zamestnanca sú stálou súčasťou mzdovej agendy. Osobitnou kapitolou sú exekúcie, s ktorými sa stretávame v praxi stále častejšie. V tomto prípade stojí spolupráca s exekútormi na jednej strane problému, avšak práva a povinnosti zamestnanca a zamestnávateľa na strane druhej, kde sú riadené viacerými legislatívnymi normami a je mimoriadne dôležité sa v nich správne orientovať.

Seminár: DPPO 2014 - Tipy na legálne zníženie dane z príjmov

Neplaťte viac daní, ako prikazuje zákon...

Aké daňové výdavky znižujú základ dane? Po čom pátrajú daňové kontroly? Aké chyby robia daňovníci pri znižovaní daní najčastejšie… a ako sa ich vyvarovať? Na tieto, ale aj iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.

 

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

6 modulov vzdelávania v príkladoch

17. 3. 2015 - 4. 5. 2015 | Bratislava, Premium business hotel

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje jej zhoršujúce zdravie, a je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend.

Seminár: Nefinanční manažéri porozumejte základom firemných financií

Jednodenný výlet nefinančníka do tajomného sveta peňazí

Finančný manažment väčšinou reprezentuje oblasť, v ktorej sa cítia byť „doma“ iba tí „zasvätení“ a ich kolegovia z ostatných oddelení v podniku im túto úlohu veľmi radi prenechajú a snažia sa od tejto tematiky držať čo najďalej. Financie však výrazne ovplyvňujú život každej firmy a tým preniká táto agenda čím ďalej, tým viac do pracovnej náplne mnohých pracovníkov na všetkých úrovniach riadenia.

e-mailový kurz: Microsoft Office pre každodennú prácu

Word, Excel a PowerPoint - Rýchle, praktické a efektívne lekcie vhodné pre každého

10. 7. 2015 - 25. 9. 2015 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho 12-týždňového, e-mailového kurzu sa naučíte používať nástroje textového editora Word, tabuľkového editora Excel a editora na úpravu prezentácií PowerPoint na profesionálnej úrovni. Dokážete rýchlo, efektívne, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe. Bez problémov budete upravovať vzhľad Vašich dokumentov a tabuliek, ako aj odborných prezentácií v súlade s aktuálnymi trendami. 

Seminár: Právna ochrana zamestnávateľa pri uzatváraní a skončení pracovného pomeru

Využitie dispozičných právomoci zamestnávateľa pri uzatváraní pracovného pomeru a právne riziká jeho skončenia

Náklady na zamestnanca sú mnohokrát najvyššou položkou pri výkone podnikateľskej činnosti. Zamestnávateľ by pri vynakladaní takýchto vysokých nákladov mal poznať rozsah svojich dispozičných právomocí, ktoré mu poskytuje právny poriadok, rovnako by mal byť oboznámený zo základnými rizikami vyplývajúcimi z neplatného skončenia pracovného pomeru. Po absolvovaní nášho seminára bude zamestnávateľ vedieť ako sa vyhnúť najčastejším chybám pri skončení pracovného pomeru a získa širší prehľad o právnych problémoch zamestnávania. 

Seminár: Kalkulácie výrobných cien v praktických príkladoch

Efektívnou cenotvorbou k vyššiemu zisku a nižším nákladom

Pre udržanie konkurencieschopnosti firmy je nevyhnutné neustále získavať informácie pre rozhodovanie a riadenie. Jedným z kľúčových nástrojov je cenotvorba. Efektívne nastavenie cien vychádza nielen z dobre fungujúceho kalkulačného systému firmy, ale tiež zo systému sledovania a vyhodnocovania trhových informácií a signálov s ohľadom na stratégiu firmy. Voľbu vhodnej kalkulačnej metódy je potrebné dopĺňať tiež pravidelným vyhodnocovaním s prípadnými úpravami cenovej politiky. Vyvarujte sa najčastejších chýb pri cenotvorbe!

 

Multicomponent Training: Profesionálne finančné riadenie vo výrobnej firme

Finančné zdravie – výkonové ukazovatele – optimalizácia produkčnej činnosti – cenotvorba - plán, forecast

20. 6. 2016 - 31. 8. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

Využite jedinečnú príležitosť prehĺbiť si Vaše už praxou či štúdiom získané znalosti a schopnosti vo finančnom riadení špecificky vo výrobnej firme, a to maximálne prakticky. Ovládnite s prehľadom finančné riadenie. Vylepšite Vaše schopnosti zaisťovať a získavať kapitál firme. Naučte sa lepšie pracovať s odbornými termínmi v oblasti finančného riadenia a naučte sa efektívnejšie a angažovanejšie pracovať s financiami Vašej výrobnej firmy!

Využite benefity nášho jedinečného kurzu, ktorým sú skúsená lektorka, množstvo príkladov a prípadových štúdií, praktickosť a minimálne nároky na Váš čas. Navštívte našu letnú akadémiu finančného riadenia vo výrobnej firme a rozlúčte sa od septembra s akýmikoľvek pochybnosťami vo finančnom riadení.

 

Všetci slovenskí zákazníci získavajú 20% zľavu z cenu kurzu! 

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Komplexná účtovnícka angličtina

Osvojte si preklad, porozumenie a použitie najdôležitejších účtovných termínov v praxi.

Ako pracovníci finančných a účtovných oddelení sa stále častejšie vo svojej praxi stretávate s problémom, ako korektne preložiť účtovné termíny do angličtiny, ako ich správne použiť v konkrétnych situáciách alebo naopak ako porozumieť anglickým pojmom v účtovníctve. Náš seminár Vás pripraví na bezchybnú prezentáciu účtovnej závierky a hospodárskych výsledkov spoločnosti v anglickom jazyku.

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Rozpočtovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Ako správne plánovať výsledky spoločnosti a vyhnúť sa prekvapeniam...

Plánovanie, či už prevádzkové, alebo finančné, sa v dnešnej dobe dostalo do pozície jedného z kľúčových prvkov každého moderného podnikateľského subjektu. Mnohí riadiaci pracovníci sú dnes tlačení do úlohy „veštcov“, od ktorých sa vyžadujú pomerne presné predpovede o smerovaní firmy a jej výsledkov na niekoľko mesiacov či dokonca rokov. Prostredníctvom rozpočtov a prognóz je možné načrtnúť rozličné scenáre fungovania podniku v budúcnosti, a tým sa aj na ne pripraviť s dostatočným predstihom.

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Seminár: Nový zákon o ochrane osobných údajov – praktické rady ako zvládnuť zmeny v roku 2018

Ako sa pripraviť na novú právnu úpravu, akú dokumentáciu je potrebné vypracovať a z čoho pri tom vychádzať, ako poučiť zamestnancov, ako upraviť vzťahy so sprostredkovateľmi.

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) nadobudne účinnosť 25. mája 2018 spolu s novým zákonom o ochrane osobných údajov. Na našom seminári sa dozviete, čo prináša nový zákon o ochrane osobných údajov a čo je potrebné zvládnuť v súvislosti s jeho aplikáciou v praxi.

Pozor, vyššie uvedená nová právna úprava neustanovuje prechodné doby na jej zavedenie do praxe. Je len na rozhodnutí samotných prevádzkovateľov, kedy začnú s prípravou na  blížiace sa zmeny. Samozrejme takéto dôležité rozhodnutie vyžaduje, aby boli prevádzkovatelia informovaní a začali s prípravou včas.  

Seminár: Ako sa pripraviť na kontrolu z Inšpekcie práce v roku 2018

Práva a povinnosti zamestnávateľa pri výkone inšpekcie práce na jeho prevádzke – Proces kontroly od začatia až po rozhodnutie – Aplikačné problémy v praxi

Každoročne sa zo strany kontrolných orgánov u podnikateľov vykonajú tisícky kontrol. Staveniská, závody, obchody aj reštaurácie. Pri každej kontrole je dôležité poznať svoje práva a povinnosti a inak tomu nie je ani pri kontrole zo strany inšpekcie práce.

Po tom ako inšpektorát práce vykoná kontrolu vo firme a preskúma všetky predložené podklady často zistí, že podnikateľ ako zamestnávateľ zanedbal niektorú zo zákonných povinností. Je preto v záujme každého podnikateľa, aby on sám, resp. jeho vedúci zamestnanci mali vedomosti o tom ako prebieha inšpekcia práce, ako sa na ňu pripraviť a najmä ako dodržiavať všetky povinnosti zamestnávateľa pri zamestnávaní zamestnancov.

Zrozumiteľným spôsobom Vám vysvetlíme celý proces kontroly z inšpektorátu práce u zamestnávateľa od jej začiatku až po konečné rozhodnutie v konaní.

Seminár: Verejná správa: Finančná kontrola a zverejňovanie dokumentov v roku 2018

Povinnosti, rady, tipy a upozornenia na chyby z kontrolnej praxe.

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie (rokov 2016, 2017).

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Aktuálne novinky – nové povinnosti pre konateľov a štatutárnych zástupcov

Zodpovednosť konateľov, ochrana osobných údajov, novinky GDPR 2018

e-Produkt Vám poskytne praktické informácie o nových povinnostiach a požiadavkách na konateľov a štatutárnych zástupcov firmy. Dozviete sa o ďalších zmenách, ktoré so sebou prináša európska smernica GDPR v oblasti ochrany osobných údajov, ako aj o možnosti založiť jednoduchú spoločnosť na akcie, využiteľnú najmä pre moderné startupy. Informujeme Vás tiež o novom spôsobe vymáhania pohľadávok prostredníctvom elektronického konania o platobnom rozkaze.  

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
      1
2345678
9101112131415
16
17
1819202122
23242526272829
3031     
«  Júl 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: