vysielanie pracovníkov do zahraničia



Pracovná cesta  v zahraničí? Vieme, čo si môžete dať do cestovných náhrad

Do nákladov si môžete zahrnúť aj poistenie liečebných nákladov v zahraničí a výdavky na očkovanie.



Pohotový spoločník personalistu

Editovateľné vzory pre HR manažment a ich výklad s príkladmi

Zmluvy, smernice, dohody, žiadosti, interné predpisy a ďalšie dokumenty v elektronickej podobe pre personalistov a zamestnávateľov. Podklady sú spracované tak, aby ich bolo možné ľahko editovať podľa konkrétnych potrieb zamestnávateľov a okamžite využiť v praxi.

 

Vďaka publikácii získate:

      • vždy aktuálnu legislatívu – všetky legislatívne novinky nájdete načas zapracované vo Vašej publikácii, nemusíte surfovať po internete a sledovať, čo je nové.
      • odborné a overené informácie - povinnosti vyplývajúce z legislatívy nájdete zapracované do príkladov, odborných komentárov a vzorových písomností.

 

PRÉMIOVÁ VERZIA produktu v sebe kombinuje výhody tlačenej príručky a CD s online prístupom. Vďaka online aplikácii dokážete pohodlne využívať fultextové vyhľadávanie a interaktívne odkazy. Aplikácia je dostupná z mobilu, tabletu, ako aj z počítača.

 

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov do krajín EÚ a tretích krajín

Povinnosti a riziká zamestnávateľov - Právne predpisy - Formuláre - Vzory dokumentov

Problematika zamestnávania cudzincov a vysielania zamestnancov je veľmi obsiahla a orientovať sa v zákonoch, ktoré musí zamestnávateľ dodržať je veľmi náročné keďže je to oblasť, ktorá sa legislatívne neustále mení. Je ťažké sa vyznať v tom, čo treba splniť a ktoré povinnosti si môže zamestnávateľ zjednodušiť. A navyše, ak si zamestnávateľ nesplní všetky povinnosti, ktoré mu vyplývajú nielen z domácich ale aj európskych legislatívnych noriem, hrozí mu niekedy aj niekoľko stotisícová pokuta (a to nielen zo Slovenska, ale väčšinou z inej krajiny, do ktorej napr. zamestnanca vyslal). Získajte vždy nové zmeny v legislatívne bez prácneho vyhľadávania a s komentármi a radami od odborníčky z praxe. Príručka ponúka potrebnú pomoc a praktické riešenia problematických situácií.

 

CD ROM: Cestovné náhrady: 120+ vzorov a formulárov pre praktické využitie

Osobitosti, daňové a odvodové aspekty

V multimediálnej on-line a CD publikácii nájdete široké spektrum príkladov z praxe, ktoré riešia rôzne situácie pri poskytovaní cestovných náhrad. Pre komplexné riešenie cestovných náhrad je CD ROM doplnený o editovateľné vzory, tlačivá a ďalšiu potrebnú dokumentáciu zamestnávateľa, súvisiacu s priznaním a výplatou náhrad pri vysielaní pracovníkov na tuzemské a zahraničné pracovné cesty.

 

Interné smernice firmy v roku 2018

Praktický návod a editovateľné vzory pre nastavenie vnútornej kontroly

Predíďte problémom s kontrolnými orgánmi, pripravte si interné smernice tak, aby Vás na ničom nenachytali! Naša praktická príručka rieši identifikáciu oblastí, ktoré je potrebné bližšie upraviť internými pravidlami, nakoľko legislatíva stanoví iba všeobecný rámec. Publikácia poskytuje návod, ako si vypracovať jednotlivé interné smernice pre Vašu firmu, aby sa zabezpečila jednotná aplikácia postupov a procesov a boli splnené všetky legislatívne požiadavky.

 
Publikácia Vám pomôže eliminovať riziká plynúce z nesprávne nastaveného vnútorného kontrolného systému firmy.

Excel: Interaktívny výukový balíček

12 praktických DVD pre efektívnejšiu prácu

Balíček 12 DVD s atraktívnymi, primerane dlhými a na praktických dátach demonštrovanými videokurzmi, do ktorých síce užívateľ môže zasiahnuť, nemôže ale nič pokaziť (rozhranie ho bezpečne vedie za ruku). Návodné, ľahko zrozumiteľné a atraktívne videokurzy Vás prevedú činnosťami, s ktorými sa väčšina ľudí pri práci s Excelom najčastejšie stretáva. Jedná sa teda o nevyhnutnú výbavu do každej kancelárie!

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia ( EÚ/EHP) v roku 2011

Ako sa vysporiadať s platnými predpismi a ako zaistiť súvisiace formality v súlade so zákonmi!

13. 4. 2011

Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú zo zákona o službách zamestnanosti, zákona o sociálnom poistení a taktiež z nového koordinačného a vykonávacieho nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európskej únie. Dozviete sa aj aké povinnosti má zamestnávateľ a tiež zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov.

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia ( EÚ/EHP) v roku 2011/2012 (2)

Aplikačné problémy z praxe. Platné predpisy a zaistenie súvisiacich formalít. Využite voľného pohybu pracovníkov v rozsahu platnej legislatívy!

Vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú zo zákona o službách zamestnanosti, zákona o sociálnom poistení a taktiež z nového koordinačného a vykonávacieho nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európskej únie. Dozviete sa aj, aké povinnosti má zamestnávateľ a tiež zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov.

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia (EÚ/EHP) v roku 2012 (3)

Aplikačné problémy z praxe. Platné predpisy a zaistenie súvisiacich formalít v roku 2012. Využite voľného pohybu pracovníkov v rozsahu platnej legislatívy!

Vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou aj v roku 2012 splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú zo zákona o službách zamestnanosti, zákona o sociálnom poistení a taktiež z nového koordinačného a vykonávacieho nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európskej únie. Dozviete sa aj, aké povinnosti má zamestnávateľ a tiež zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov.

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia (EÚ/EHP) v r. 2012 (4)

Aplikačné problémy z praxe. Platné predpisy a zaistenie súvisiacich formalít v roku 2012. Využite voľného pohybu pracovníkov v rozsahu platnej legislatívy!

Vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou aj v roku 2012 splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú zo zákona o službách zamestnanosti, zákona o sociálnom poistení a taktiež z nového koordinačného a vykonávacieho nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európskej únie. Dozviete sa aj, aké povinnosti má zamestnávateľ a tiež zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov.

e-Seminár: Špecifiká a osobitosti cestovných náhrad

Ako správne priznať a spracovať cestovné náhrady v súlade s platnou legislatívou v príkladoch a komentároch

9. 7. 2012 | e-Seminár

Oblasť cestovných náhrad patrí k často používaným v súvislosti s pracovným pomerom, výkonom funkcií členov štatutárnych orgánov, vysielaním zamestnancov do zahraničia, aj podnikaním. Zároveň je to však oblasť, ktorá patrí k často kontrolovaným zo strany oprávnenosti nároku na ne a správnosti ich výpočtu.

 

Webinár: Štatutár – ako výhodne riešiť odvody a dane?

Návod na riešenie obchodnoprávnych resp. pracovnoprávnych povinností...

Chcete mať istotu, že právne riešenie Vášho postavenia je v súlade s aktuálnou legislatívou a zároveň je pre Vás najvýhodnejšie aj z pohľadu sociálneho, zdravotného poistenia a daní? Zoznámime Vás s možnosťami riešenia s cieľom, čo najvýhodnejšie pokryť aktuálne obdobie a vyhnúť sa problémom v budúcnosti.

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia (EÚ/EHP) v roku 2013 (5)

Aplikačné problémy z praxe. Platné predpisy a zaistenie súvisiacich formalít. Využite voľného pohybu pracovníkov v rozsahu platnej legislatívy!

Vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch bude Vašou povinnosťou, aj v roku 2013, splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú z množstva právnych predpisov. Dozviete sa taktiež, aké povinnosti má zamestnávateľ a zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov, zdravotného poistenia a sociálneho zabezpečeniav roku 2013.

Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia (EÚ/EHP) v roku 2013 (6)

Aplikačné problémy z praxe. Platné predpisy a zaistenie súvisiacich formalít. Využite voľného pohybu pracovníkov v rozsahu platnej legislatívy!

Vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Rozširujete svoje podnikateľské aktivity do iných krajín a chcete do nich vyslať svojich zamestnancov? Alebo chcete naopak zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch bude Vašou povinnosťou, aj v roku 2013, splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú z množstva právnych predpisov. Dozviete sa taktiež, aké povinnosti má zamestnávateľ a zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov, zdravotného poistenia a sociálneho zabezpečeniav roku 2013.

Cestovné náhrady 2013: Aplikačné problémy z praxe

Osobitosti, špecifiká, daňové a odvodové zaťaženie…

Ako, kedy, komu a za akých podmienok môžete priznať cestovné náhrady? Ako vyplatené cestovné náhrady ovplyvňujú daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca a zamestnávateľa? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom prakticky zameranom seminári.

 

e-Seminár: Cestovné náhrady 2013 - bez chýb a omylov

Ako správne priznať a spracovať cestovné náhrady v súlade s platnou legislatívou v príkladoch a komentároch

22. 3. 2013 | e-Seminár

Oblasť cestovných náhrad patrí k často používaným v súvislosti s pracovným pomerom, výkonom funkcií členov štatutárnych orgánov, vysielaním zamestnancov do zahraničia, aj podnikaním. Zároveň je to však oblasť, ktorá patrí k často kontrolovaným zo strany oprávnenosti nároku na ne a správnosti ich výpočtu.

 

e-Seminár: Excel - Ako pracovať v Exceli efektívnejšie a rýchlejšie

Naučte sa používať viac užitočných a praktických funkcií a uľahčite si tak prácu

26. 4. 2013 | e-Seminár

Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát. Je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Veľa ľudí s ním pracuje každý deň, ale málokto s ním vie zaobchádzať na pokročilejšej úrovni a významne si tak uľahčovať svoju prácu. Spoznajte prostredníctvom nášho e-Seminára, aké ďalšie služby Vám tento zdanlivo známy editor môže ešte ponúknuť.

Webinár: Odvody a dane pri medzinárodnom zamestnávaní

Ako zabezpečiť správne vykonávanie sociálneho zabezpečenia a daní pri zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov do zahraničia

Zabezpečili ste si vysielanie zamestnancov do EÚ a zamestnávanie občanov z iných štátov EÚ z pracovnoprávneho hľadiska a potrebujete mať istotu, že ich máte správne „ošetrených“ aj z pohľadu sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a dane z príjmu zo závislej činnosti? Potom práve vám je určený tento praktický online seminár, čiže webinár.

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie pracovníkov v EÚ - 1

Pracovnoprávne vzťahy, nové a pripravované zmeny v roku 2013

...plus špecifiká vysielania zamestnancov do Nemecka, Rakúska a Francúzska

Rozširujete svoje podnikateľské aktivity a vysielate svojich zamestnancov do zahraničia? Alebo chcete naopak zamestnať občanov z iných členských štátov EÚ vo Vašej firme? V obidvoch prípadoch je Vašou povinnosťou splniť celý rad povinností, ktoré vyplývajú nielen z legislatívy EÚ, ale aj z národnej legislatívy prijímajúceho štátu Európskej únie.

Seminár: Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie pracovníkov v EÚ - 2

Sociálne zabezpečenie a zdaňovanie príjmov zo závislej činnosti v praxi

...plus špecifiká pri vysielaní zamestnancov do Nemecka, Rakúska a Francúzska

Zabezpečili ste si vysielanie zamestnancov do EÚ a zamestnávanie občanov z iných štátov EÚ z pracovnoprávneho hľadiska a potrebujete mať istotu, že ich máte správne „ošetrených“ z pohľadu odvodov do sociálnej a zdravotnej poisťovne a dane zo závislej činnosti? Potom práve vám je určený tento praktický seminár.

e-Seminár: Word – Ako pracovať vo Worde efektívnejšie a rýchlejšie

Praktické tipy pre uľahčenie každodennej práce s textovým editorom

19. 7. 2013 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho e-Seminíra sa naučíte používať nástroje textového editora Word na profesionálnej úrovni, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe, upraviť vzhľad dokumentov a produkovať typograficky čisté texty.

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie pracovníkov do zahraničia v roku 2014

Aplikačné problémy z praxe. Platné predpisy a zaistenie súvisiacich formalít. Využite voľný pohyb pracovníkov v rozsahu platnej legislatívy!

Vysielate, alebo sa chystáte vyslať svojich zamestnancov do zahraničia aj v roku 2014? Zamestnávate, alebo chcete zamestnať občanov iných štátov? V obidvoch prípadoch bude Vašou povinnosťou v roku 2014 splniť celý rad legislatívnych nariadení, ktoré vyplývajú z množstva právnych predpisov. Dozviete sa taktiež, aké povinnosti má zamestnávateľ a zamestnanec z pohľadu zákona o daniach z príjmov, zdravotného poistenia a sociálneho zabezpečenia.

Webinár: Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný od 1. 1. 2014

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenie

17. 12. 2013 | Online - priamy prenos

Legislatívne zmeny sa od 1. 1. 2014 dotknú aj cestovných náhrad. Ide predovšetkým o dopad zmien v sociálnom zabezpečení, zdravotnom poistení a dani z príjmov zo závislej činnosti, ktoré významne ovplyvnia daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca aj zamestnávateľa pri poskytovaní cestovných náhrad.

Webinár: Miesto výkonu práce zamestnanca - aplikačné problémy v praxi 2014

Akým spôsobom dohodnúť miesto výkonu práce u zamestnanca, ktorý pracuje na rôznych miestach

Nesprávne zadefinovanie miesta výkonu práce môže spôsobiť zamestnávateľovi nemalé problémy. Špecifickú kategóriu pracovníkov predstavujú takí zamestnanci, ktorí prácu vykonávajú na rôznych miestach, musia sa často presúvať, a teda nemajú stále miesto výkonu práce. Správne zadefinovanie miesta výkonu práce je dôležité aj pre rozlíšenie, či výkon práce je možné považovať za pracovnú cestu, alebo nie.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov vzdelávania pre špičkového personalistu

20. 1. 2014 - 9. 3. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Vysielanie zamestnancov, práca v zahraničí, zamestnávanie cudzincov - zmeny v roku 2014

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia

Vysielate, alebo sa chystáte vyslať svojich zamestnancov do zahraničia? Viete, kde majú Vaši zamestnanci výkon práce? Zamestnávate, alebo potrebujete zamestnať občanov iných štátov? Od 1. januára 2014 sú účinné nové zmeny platných právnych predpisov, transponovali sa ďalšie smernice EÚ a nastali zmeny týkajúce sa agentúrneho zamestnávania. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky. Preto sme pre vás pripravili praktický seminár.

Seminár: Cestovné náhrady správne a jednoznačne

Osobitosti, špecifiká, daňové a odvodové zaťaženie…

Ako, kedy, komu a za akých podmienok môžete priznať cestovné náhrady? Ako vyplatené cestovné náhrady ovplyvňujú daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca a zamestnávateľa? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom prakticky zameranom seminári.

Seminár: Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov – aktuálne problémy 2014 a zmeny 2015

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia

Vysielate, alebo sa chystáte vyslať svojich zamestnancov do zahraničia? Viete, kde majú Vaši zamestnanci výkon práce? Zamestnávate, alebo potrebujete zamestnať občanov iných štátov? V roku 2014 nadobudli účinnosť nové zmeny platných právnych predpisov, transponovali sa ďalšie smernice EÚ a nastali zmeny týkajúce sa agentúrneho zamestnávania. Ďalšie zmeny Vás však čakajú aj v roku 2015 a ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky. Preto sme pre vás pripravili praktický seminár.

Webinár: Príspevky zo sociálneho fondu – zdaniť a platiť odvody?

Sociálny fond ako súčasť benefitovej politiky zamestnávateľa

31. 10. 2014 | Online - priamy prenos

Sociálny fond, jeho využitie, ale predovšetkým povinnosť zdaňovania a platenia odvodov z niektorých príspevkov je stále diskutovanou témou. Nakoľko je SF tvorený z daňovo uznaných nákladov spoločnosti, kontrolné orgány venujú tejto problematike pri kontrole vysokú mieru pozornosti. Využite prostriedky zo SF pre svojich zamestnancov čo najefektívnejšie a v súlade s platnou legislatívou.

Seminár: Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie – aktuálne problémy 2014 a zmeny 2015

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia

Zamestnávate, alebo potrebujete zamestnať občanov iných štátov? Viete, kde majú Vaši zamestnanci výkon práce? Vysielate, alebo sa chystáte vyslať svojich zamestnancov do zahraničia? V roku 2014 nadobudli účinnosť ďalšie zmeny platných právnych predpisov, transponovali sa dve smernice EÚ a nastali zmeny týkajúce sa agentúrneho zamestnávania. Ďalšie zmeny Vás čakajú aj v roku 2015, od januára sa mení zákon o službách zamestnanosti a Zákonník práce. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky. Preto sme pre Vás pripravili praktický seminár.

Webinár: Cestovné náhrady – aktuálny stav, platný k 1. 1. 2015

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenie

16. 12. 2014 | Online - priamy prenos

Legislatívne zmeny sa od 1. 11. 2014 a 1. 1. 2015 dotkli aj cestovných náhrad. Ide predovšetkým o dopad zmien sadzieb stravného pri tuzemských pracovných cestách a v právach vysielania na pracovné cesty u zamestnancov pridelených k užívateľským zamestnávateľom.

Vzdelávací kurz: Špecialista zahraničného obchodu (v češtine)

Kombinované vzdelávanie pre zamestnancov exportných firiem

30. 1. 2015 - 27. 3. 2015 | Distančný vzdělávací kurz
Posíláte své obchodníky-exportéry na různá školení a máte pocit, že jejich vzdělávání schází ucelenost, koncepčnost a hlubší záměr? Přihlaste je na náš kurz, kde získají celou šíři znalostí o prodeji zboží a služeb do zahraničí. Lektor našeho kurzu je uznávaným odborníkem na zahraniční obchod a během tří měsíců s Vašimi exportéry projde vše, co je nutné k nastartování jejich úspěšnější prodejní kariéry.

Seminár: Cestovné náhrady správne a jednoznačne

Osobitosti, špecifiká, daňové a odvodové zaťaženie…

Ako, kedy, komu a za akých podmienok môžete priznať cestovné náhrady? Ako vyplatené cestovné náhrady ovplyvňujú daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca a zamestnávateľa? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom prakticky zameranom seminári.

Seminár: Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov – aktuálne problémy v roku 2015

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia

Zamestnávate, alebo potrebujete zamestnať občanov iných štátov? Viete, kde majú Vaši zamestnanci výkon práce? Vysielate, alebo sa chystáte vyslať svojich zamestnancov do zahraničia? Ešte v roku 2014 nadobudli účinnosť ďalšie zmeny platných právnych predpisov, transponovali sa dve smernice EÚ a nastali zmeny týkajúce sa agentúrneho zamestnávania. Ďalšie zmeny platia od januára 2015, keď sa zmenil zákon o službách zamestnanosti a Zákonník práce. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky. Preto sme pre Vás pripravili praktický seminár.

Webinár: Odvody a dane pri medzinárodnom zamestnávaní

Ako zabezpečiť správne vykonávanie sociálneho zabezpečenia a daní pri zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov do zahraničia

Zabezpečili ste si vysielanie zamestnancov do EÚ a zamestnávanie občanov z iných štátov EÚ z pracovnoprávneho hľadiska a potrebujete mať istotu, že ich máte správne „ošetrených“ aj z pohľadu sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a dane z príjmu zo závislej činnosti? Potom práve vám je určený tento praktický online seminár, čiže webinár.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

Kombinované vzdelávanie pre personalistov, ktoré je možné ihneď aplikovať v praxi

25. 9. 2015 - 15. 11. 2015 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Seminár: Tajomstvo úspechu Tomáša Baťu nielen v štíhlej výrobe

LEAN management a ďalšie inšpiratívne princípy najslávnejšieho zlínského podnikateľa  

23. 2. 2016 | Praha 4 Zelený pruh

„Žiadny podnik nevyrastie do veľkosti, pokiaľ nevynájde spôsob, ako meniť nádenníkov na riaditeľov.“ Zúčastnite sa inšpiratívneho workshopu o nadčasových princípoch výroby, o motivácii spolupracovníkov a efektívnej organizácii práce Tomáša Baťu, ktorému ležal svet obchodu pri nohách.

Seminár: Právna ochrana zamestnávateľa pri uzatváraní a skončení pracovného pomeru

Využitie dispozičných právomoci zamestnávateľa pri uzatváraní pracovného pomeru a právne riziká jeho skončenia

Náklady na zamestnanca sú mnohokrát najvyššou položkou pri výkone podnikateľskej činnosti. Zamestnávateľ by pri vynakladaní takýchto vysokých nákladov mal poznať rozsah svojich dispozičných právomocí, ktoré mu poskytuje právny poriadok, rovnako by mal byť oboznámený zo základnými rizikami vyplývajúcimi z neplatného skončenia pracovného pomeru. Po absolvovaní nášho seminára bude zamestnávateľ vedieť ako sa vyhnúť najčastejším chybám pri skončení pracovného pomeru a získa širší prehľad o právnych problémoch zamestnávania. 

Seminár: Nadchnite kolegov a obchodných partnerov - krok za krokom

Ako efektívne prezentovať výsledky, postupy, návrhy a riešenia, ktoré chcete presadiť

Potrebujete zvýšiť svoju istotu, zamedziť stresu a tréme a dokázať svojím prednesom strhnúť publikum? Buďte sebaistí pri prezentáciách vo firme aj na verejnosti. Zoznámte sa so zaujímavými formami prezentácií a zlepšite svoje zručnosti v doterajších technikách. Oboznámte sa s potrebou a prínosom vizualizácie, významom dokonalej verbálnej a neverbálnej komunikácie. Overte si v praxi svoje presvedčovacie a argumentačné zručnosti. Bližšie sa zoznámte s úspešnými a fungujúcimi metódami z reálneho života.

Seminár: Riziká zamestnávania živnostníkov

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: Vysielanie zamestnancov a medzinárodné zamestnávanie

Aplikačné problémy v praxi a ich efektívne riešenia.

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. Od 18. júna 2016 vstúpil do účinnosti nový zákon, ktorý v praxi zmenil zaužívané postupy a procesy pri vysielaní. Zákon č. 351/2015 Z. z. o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb určuje identifikáciu vysielania, povinnosti inšpektorátov práce v SR a ostatných členských štátov, určuje povinnosti zamestnávateľov a určuje postupy pri cezhraničnom vymáhaní uložených pokút. Menia sa aj ustanovenia Zákonníka práce vo vzťahu k vysielaniu. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky.

 

Seminár: Efektívny a spravodlivý model odmeňovania – alebo V jednoduchosti je krása

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Veď odmeňovanie neznamená len peniaze...

 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre riaditeľov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov z tretích krajín a vysielanie zamestnancov po zmene 1. 5. 2017

Vnútropodnikový transfer, aktuálne zmeny a ich aplikačné problémy v praxi

Adaptácia vnútroštátnej legislatívy na podmienky a záväzné požiadavky Európskej únie v oblasti stanovenia podmienok pobytu niektorých kategórií štátnych príslušníkov tretích krajín na území členských štátov Európskej únie si vyžiadala novelizáciu zákonov č. 404/2011 Z. z. o pobyte cudzincov a zákon č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti. Tieto zmeny týkajúce sa zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónni pracovníci sú účinné od 1. mája 2017. Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky.

 

Seminár: Prevratné zmeny a nové pravidlá na ochranu osobných údajov. Čo prinesie GDPR?

Ako sa pripraviť na Nariadenie európskeho parlamentu a rady o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Od 25. mája 2018 je účinný nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR, platné aj pre Slovenskú republiku. Pozor, toto nariadenie neustanovuje prechodné doby na jeho aplikáciu. Naopak vyžaduje, aby sa prevádzkovatelia už teraz priebežne pripravovali na jeho aplikáciu v praxi.

Každý prevádzkovateľ si musí v súvislosti s týmto novým nariadením odpovedať na niekoľko otázok a zaradiť sa do určitej skupiny prevádzkovateľov, aby zistil, ktoré ustanovenia sa ho týkajú a podľa toho:

- určiť akú dokumentáciu musí vypracúvať,

- určiť, či sa ho bude týkať povinná konzultácia s úradom na ochranu osobných údajov,

- určiť, či musí mať zodpovednú osobu,

- analyzovať riziko pri spracúvaní osobných údajov a prehodnotiť primeranosť prijatých technických, organizačných a personálnych opatrení,

- prijať vhodné opatrenia na realizáciu práv dotknutých osôb (najmä systém interných predpisov – organizačné a personálne opatrenia)

- a mnoho ďalšieho.

Ak je to možné, nenechávajte si túto dôležitú povinnosť na poslednú chvíľu, nie je možné vzhľadom na zákonné lehoty a náročnosť postupov pri zavádzaní primeraných opatrení do bezpečnostnej politiky prevádzkovateľov, všetko stihnúť za pár dní. Navyše koniec roka a začiatok roka je pre väčšinu prevádzkovateľov hektickým obdobím (Vianoce, zimné dovolenky, daňové priznanie, inventúry ...).

 

Seminár: Rozpočtovanie a forecasting pre manažérov v praxi

Ako správne plánovať výsledky spoločnosti a vyhnúť sa prekvapeniam...

Plánovanie, či už prevádzkové, alebo finančné, sa v dnešnej dobe dostalo do pozície jedného z kľúčových prvkov každého moderného podnikateľského subjektu. Mnohí riadiaci pracovníci sú dnes tlačení do úlohy „veštcov“, od ktorých sa vyžadujú pomerne presné predpovede o smerovaní firmy a jej výsledkov na niekoľko mesiacov či dokonca rokov. Prostredníctvom rozpočtov a prognóz je možné načrtnúť rozličné scenáre fungovania podniku v budúcnosti, a tým sa aj na ne pripraviť s dostatočným predstihom.

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Konferencia: Rizika v chování dětí a mládeže

Celostátní konference pro pedagogy základních a středních škol

Stále rostoucí agresivní a rizikové chování dětí a mládeže představuje pro pedagogy velkou zátěž. Tápete v těchto náročných situacích a nevíte si rady s jejich řešením, bojíte se konfrontace? Nezapomeňte, že prevence sociálně patologických jevů by měla být nedílnou součástí činnosti školy! Naši odborníci vám ji pomohou ideálně nastavit. Dozvíte se také, jak efektivně oslovovat žáky i jejich rodiče a jak rozpoznat příčiny rizikového chování. Seznámíme vás nejen s právy a povinnostmi školy, ale také například s tím, jak čelit negativním emocím a na koho se v případě potřeby obrátit. Dokážeme vám, že na to nejste sami!

 

Seminár: TPM - Efektívna údržba strojov a zariadení v roku 2018

Ako dosiahnuť vysokú produktivitu vo Vašej výrobe alebo Návody na zvyšovanie efektívnosti strojov a zariadení v podniku

Údržbu strojov a zariadení považujú v mnohých podnikoch výlučne za úlohu oddelenia údržby. Výroby sa „netýka“ dovtedy, kým nenastane porucha a výroba sa preruší. Údržbár nemôže byť všade, no obsluha je pri svojom stroji takmer stále a hroziacu poruchu môže včas identifikovať. Prepojenie údržby s výrobou je jedným zo základných princípov TPM a je jednou z metód filozofie LEAN. Jej dôsledným zavedením a uplatňovaním dosiahnete lepšie hodnoty celkovej efektivity zariadení a tým pádom aj celej výroby.

Seminár: Novinky v zamestnávaní cudzincov a vysielaní zamestnancov v roku 2018

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2018 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. V máji 2017 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2018!

 

Seminár: Nový zákon o ochrane osobných údajov – praktické rady ako zvládnuť zmeny v roku 2018

Ako sa pripraviť na novú právnu úpravu, akú dokumentáciu je potrebné vypracovať a z čoho pri tom vychádzať, ako poučiť zamestnancov, ako upraviť vzťahy so sprostredkovateľmi.

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) nadobudne účinnosť 25. mája 2018 spolu s novým zákonom o ochrane osobných údajov. Na našom seminári sa dozviete, čo prináša nový zákon o ochrane osobných údajov a čo je potrebné zvládnuť v súvislosti s jeho aplikáciou v praxi.

Pozor, vyššie uvedená nová právna úprava neustanovuje prechodné doby na jej zavedenie do praxe. Je len na rozhodnutí samotných prevádzkovateľov, kedy začnú s prípravou na  blížiace sa zmeny. Samozrejme takéto dôležité rozhodnutie vyžaduje, aby boli prevádzkovatelia informovaní a začali s prípravou včas.  

Seminár: Ako sa pripraviť na kontrolu z Inšpekcie práce v roku 2018

Práva a povinnosti zamestnávateľa pri výkone inšpekcie práce na jeho prevádzke – Proces kontroly od začatia až po rozhodnutie – Aplikačné problémy v praxi

Každoročne sa zo strany kontrolných orgánov u podnikateľov vykonajú tisícky kontrol. Staveniská, závody, obchody aj reštaurácie. Pri každej kontrole je dôležité poznať svoje práva a povinnosti a inak tomu nie je ani pri kontrole zo strany inšpekcie práce.

Po tom ako inšpektorát práce vykoná kontrolu vo firme a preskúma všetky predložené podklady často zistí, že podnikateľ ako zamestnávateľ zanedbal niektorú zo zákonných povinností. Je preto v záujme každého podnikateľa, aby on sám, resp. jeho vedúci zamestnanci mali vedomosti o tom ako prebieha inšpekcia práce, ako sa na ňu pripraviť a najmä ako dodržiavať všetky povinnosti zamestnávateľa pri zamestnávaní zamestnancov.

Zrozumiteľným spôsobom Vám vysvetlíme celý proces kontroly z inšpektorátu práce u zamestnávateľa od jej začiatku až po konečné rozhodnutie v konaní.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista vo výrobnej firme

Komplexné vzdelávanie pre HR manažérov, personalistov a manažment pracujúcich vo výrobných firmách.

Práca personalistu vo výrobe vôbec nie je jednoduchá. Komunikácia a presvedčovanie majstrov a predákov je niekedy ešte horšie... Je dobre známe, že ľudí, ktorí by chceli pracovať vo výrobe je stále väčší nedostatok. Naučte sa preto základom personálnej politiky, vybudujte stabilnú firemnú kultúru, riaďte výkony a správanie zamestnancov vo výrobe efektívne a zistite, ako môžete byť nápomocný pri hodnotení a odmeňovaní ľudí vo výrobe. Naučíte sa tiež, ako komunikovať s predákmi a majstrami či rôznymi generáciami, s čím má mnoho personalistov veľký problém. Pripravili sme pre Vás jedinečný vzdelávací program, na ktorom získate praktické znalosti a zručnosti z oblasti personálneho manažmentu, ktoré sa dajú okamžite využiť vo Vašej práci.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov, v rámci ktorých prejdete zákutia pracovnoprávnych vzťahov

15. 3. 2018 - 30. 4. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu? Potrebujete vedieť, čo je pre Vás ako personalistu najrizikovejšie, kde si dávať pozor a ako sa vyhnúť súdnym sporom so zamestnancami? Prinášame Vám overený a ucelený vzdelávací program, ktorý Vám poskytne aktuálne a správne informácie, okamžite aplikovateľné v personalistickej praxi.

 

4-hodinovýseminár: Riziká zamestnávania živnostníkov a nelegálna práca v roku 2018

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania" živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru". Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Vzdelávací kurz: Špecialista ľudských zdrojov

Komplexné vzdelávanie pre HR manažérov, personalistov a manažment.

7. 6. 2018 - 30. 6. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Práca oddelenia ľudských zdrojov v sebe zahŕňa mnoho rôznych činností a procesov, ktoré sú často podceňované. A práve na nich stojí úspech výberu, rozvoja a stabilizácie kvalitných zamestnancov, efektívne nastavené zamestnanecké prostredie, firemná kultúra, interná komunikácia s manažérmi i zamestnancami,  či komunikácia s vedením spoločnosti v personálnych otázkach. Aby personálne oddelenie fungovalo ako hodinky, pripravili sme pre Vás jedinečný vzdelávací program, na ktorom získate praktické znalosti a zručnosti z oblasti personálneho manažmentu, ktoré sa dajú okamžite využiť vo Vašej práci.

 

4-hodinový seminár: Home office 2018 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

4-hodinový seminár: Skončenie pracovného pomeru so zamestnancom bez súdnych sporov

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych vzťahoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

 

Webinár: Ako správne a prakticky zverejňovať zmluvy VS

Upozornenia a odporúčania pre obce, organizácie, školy a štátne orgány

Webinár sa venuje aktuálnemu, správnemu a zákonnému spôsobu zverejňovania zmlúv uzatvorených subjektom verejnej správy. Cieľom webinára je poukázať na časté nedostatky v praxi a upozorniť na prax v samospráve a v štátnej správe, najmä s ohľadom na správnosť a úplnosť zverejňovania. Webinár dáva odpovede na otázky týkajúce sa pravidiel zverejňovania zmlúv na internetových stránkach ale aj prostredníctvom Centrálneho registra zmlúv pre štátne organizácie. Súčasťou webinára je aj praktická časť otázok a odpovedí z kontrolnej činnosti lektora (kontroly zamerané na správnosť a zákonnosť zverejňovania povinných údajov).

Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta

Profesionálne jednanie so zákazníkmi a partnermi ako konkurenčná výhoda.

Vaši zamestnanci tzv. prvej línie a ich manažéri sú väčšinou jedinými osobami, s ktorými sa nielen Vaši zákazníci a klienti, ale aj partneri stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie v náročných situáciách, efektívne riešenie konfliktov a problémových zákazníkov určujú postoj, akým sa na Vašu spoločnosť zákazníci, klienti a dodávatelia pozerajú. Pokiaľ chcete, aby boli Vaši zamestnanci a manažéri vyzbrojení efektívnymi metódami na zvládanie problémových a konfliktných zákazníkov v stresových situáciách, prihláste ich na náš seminár.

 

Seminár: Ako uspieť vo verejnom obstarávaní podľa novely zákona 2018

Pripravované zmeny zákona, o ktorých by mali vedieť všetci záujemcovia a uchádzači, aby boli v súťažiach úspešní

Nový zákon o verejnom obstarávaní je účinný už viac ako dva roky. Po niekoľkých kozmetických zmenách prichádza veľká novela, ktorá ovplyvní správanie verejných obstarávateľov v jednotlivých súťažiach, na čo budú musieť záujemcovia a uchádzači reagovať. Buďte pripravení na tieto zmeny, aby Vás nič nezaskočilo. Všetky potrebné informácie Vám poskytne náš praktický seminár.

 

 

Seminár: Strategický nákup ako nástroj zvyšovania zisku firmy

Praktické návody, ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Strategický nákup sa dlhodobo a systematicky zameriava na uspokojenie potreby interného zákazníka, na kontrolu všetkých finančných prostriedkov a na vyhľadávanie priestoru pre možné úspory. Dokáže optimalizovať nákupné procesy, zvyšuje ich flexibilitu, ale aj znižuje nákupné riziko či podporuje inovácie a vývoj. A viete aký je jeho výsledok? Zvýšenie zisku vašej firmy!

Seminár: Strategický nákup ako nástroj zvyšovania zisku firmy

Praktické návody, ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Strategický nákup sa dlhodobo a systematicky zameriava na uspokojenie potreby interného zákazníka, na kontrolu všetkých finančných prostriedkov a na vyhľadávanie priestoru pre možné úspory. Dokáže optimalizovať nákupné procesy, zvyšuje ich flexibilitu, ale aj znižuje nákupné riziko či podporuje inovácie a vývoj. A viete aký je jeho výsledok? Zvýšenie zisku vašej firmy!

Seminár: Obmedzenie fluktuácie zamestnancov s využitím manažérskych nástrojov

Praktické rady, ako pristupovať k jednotlivým typom zamestnancov, spoznať ich potenciál a motivovať ich k efektívnej spolupráci.

Ste nespokojný s fungovaním Vašej firmy či organizácie? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní? Pôsobia Vaši manažéri frustrovane či vyhorene a následne odchádzajú, prípadne dlho nevydržia na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, potom je tento seminár určený práve Vám. Zmenou komunikácie, odlišným prístupom a väčšou motiváciu zamestnancov dosiahnete dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Náš seminár Vám poskytne množstvo konkrétnych rád, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Seminár: Intrastat 2018/2019 – Povinnosti pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ

Praktické návody a najčastejšie chyby pri podávaní hlásení Intrastat

Od vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sa podnikateľské subjekty, ktoré obchodujú s inými členskými štátmi, stretávajú s povinnosťou podávať štatistické hlásenia o svojich obchodných aktivitách v podobe hlásenia INTRASTAT. Ide o komplikovaný systém zberu údajov, v ktorom musí mať Váš účtovník jasno a nerobiť chyby. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 2004, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste si mohli svoju povinnosť splniť bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Event marketing - Ako správne spropagovať event

Praktické tipy a rady ako nastaviť mediálnu kampaň a využitie sociálnych médií.

 

Väčšina firiem v dnešnej dobe organizuje rôzne eventy, či už interné alebo pre širšiu verejnosť. Málokto ich však dokáže zorganizovať efektívne. Samotný nápad eventu a jeho prevedenie je priam geniálne, len komplexný výsledok je mizivý. Niečo ste podcenili. Koľkokrát sa vám stalo, že návštevnosť nenaplnila vaše očakávania? Rozmýšľali ste nad tým, kde sa stala chyba, čo ste spravili zle? Najskôr ste zanedbali  propagáciu podujatia, alebo ste nezvolili správny spôsob propagácie na daný typ podujatia.

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018

Nové povinnost pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj pripravovaných zmien, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie.

 

Seminár: Ako zastaviť fluktuáciu robotníkov vo výrobných podnikoch

Vychovajte si nových pracovníkov a zároveň nestraťte tých skúsenejších.

Chýbajú Vám šikovní ľudia vo výrobe? Premýšľate, ako si udržať nových, ale aj zabehnutých zamestnancov? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní, frustrovaní či vyhorení a nevydržia dlho na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, je tento seminár určený práve Vám. Obzvlášť dnes, keď je na trhu nedostatok pracovníkov v robotníckych pozíciách, je veľmi dôležité udržať si, ale aj získať kvalitných ľudí. Ukážeme Vám, že zmenou komunikácie, prístupu a väčšou motiváciou zamestnancov možno dosiahnuť dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Naše rady okamžite využijete v praxi.

Vzdelávací kurz: Manažér 21. storočia – Expert vedenia ľudí a zvládania seba

Staňte sa uvedomelým lídrom a načerpajte inšpiráciu k zmenám na mieru Vašej firmy

29. 10. 2018 - 30. 11. 2018 | Bratislava, Premium business hotel

Pracovný trh sa mení, prístupy k vedeniu a riadeniu zamestnancov z minulého storočia už dávno nestačia a tradičné odmeňovanie prestáva byť účinné. Ako teda dosahovať skvelé výsledky firmy pri čo najväčšom zapojení, vlastnej iniciatíve a spokojnosti zamestnancov? Absolvujte sériu praktických workshopov a otestujte si nový štýl vedenia priamo vo Vašej firme!

 

Vedecké experimenty jasne preukázali, že pri riešení úloh, ku ktorým je potrebná kreativita ľudí, vedie prísľub odmeny k zhoršeniu výsledkov.

4-hod. seminár: Riziká zamestnávania živnostníkov v roku 2019

Švarcsystém alebo Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania“ živnostníkov v praxi

Fenomén dneška: „Ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru.“. Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

4-hodinový seminár: Povinná elektronizácia verejného obstarávania a nový systém EVO od 19.10.2018

Zavedenie povinnej elektronizácie VO a jej vplyv na jednotlivé súťaže vrátane praktickej ukážky fungovania nového systému EVO

To, o čom sa dlho hovorilo, je od 19. októbra 2018 realitou. Všetky verejné obstarávania prebiehajú už iba elektronicky, pričom nie je podstatné ani to, kedy bola súťaž vyhlásená. Čo povinná elektronizácia verejného obstarávania prináša si vysvetlíme na príkladoch už začatých verejných obstarávaní, ale aj na tých, ktoré sa vyhlásia po 19. 10. 2018. Ruka v ruke s povinnou elektronizáciou prichádza aj nový systém EVO, ktorý prešiel rozsiahlymi zmenami. Tieto zmeny si ukážeme na praktickej ukážke fungovania nového systému EVO, ktorý sa bude používať pri väčšine verejných obstarávaní od 19.10.2018.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Vzdelávací kurz: Špecialista finančného riadenia a kontrolingu

5 modulov finančného vzdelávania v príkladoch

8. 11. 2018 - 7. 12. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Základnou súčasťou kontrolingu vo firme je jeho finančná zložka. Ak je dobre nastavený, vopred bezpečne signalizuje zhoršujúce sa zdravie spoločnosti, a vtedy je ešte možné identifikovať príčiny a zvrátiť negatívny trend, ktorý môžu spoločnosť ohroziť.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov robotníckych kolektívov

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí vo výrobe k očakávaným výsledkom

Vedúci pracovníci pracujú pod stále väčším tlakom. Musia plniť náročné úlohy a ciele svojich firiem. Od líniových manažérov sa očakáva, že tieto ciele pretransformujú, jasne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. Efektívna komunikácia, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi patrí k nevyhnutným zručnostiam úspešných manažérov.

Ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme? Ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti? Ako majster či predák bojujete s úrovňou a limitmi svojich podriadených? Naučte sa na našom seminári, ako svojich podriadených motivovať, ako sa im priblížiť a súčasne byť pre nich autoritou.

 

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 12. 2018

Nové povinnosti pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj s pripravovanými zmenami, ktoré by sa do praxe mali dostať už v decembri 2018. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej činnosti za posledné obdobie.

 

Seminár: Systém finančného a nefinančného odmeňovania v roku 2019

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete, ako to docieliť? Dokážete vhodne motivovať svojich zamestnancov? Príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás naučíme, ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Konateľ s.r.o. – zodpovednosť a povinnosti v roku 2019

Dopady zmien Obchodného zákonníka na prax v roku 2019

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu hrozí relatívne vysoká pokuta. Obzvlášť je konateľ vystavený riziku z dôvodu zmien Obchodného zákonníka, ktorým sa musí rýchlo prispôsobiť. Automatizácia systémov dnes už eliminuje nedôslednosť príslušných úradov, to znamená, že riziko pokuty je značne vyššie.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

12. 12. 2018 | Bratislava

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

Seminár: Ročné hodnotiace rozhovory - ako si stanoviť motivujúce ciele pre rok 2019

Efektívne hodnotenie zamestnancov, stanovenie dosiahnuteľných cieľov a nastavenie spolupráce pre ďalšie obdobie

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12
13
1415161718
19202122232425
2627282930  
«  November 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: