vzory listov



Ako vykonať zmenu sídla spoločnosti?

Zrealizovanie zmeny sídla obchodnej spoločnosti je zdanlivo banálna vec, avšak mnohým podnikateľom prináša rovnaké otázky. Predstavuje zmenu zapísaných údajov v obchodnom registri (OR) preto platí, že musí byť príslušnému OR oznámená v 30-dňovej lehote a živnostenskému registru v 15-dňovej lehote od prijatia týchto zmien spoločnosťou.



Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov do krajín EÚ a tretích krajín

Povinnosti a riziká zamestnávateľov - Právne predpisy - Formuláre - Vzory dokumentov

Problematika zamestnávania cudzincov a vysielania zamestnancov je veľmi obsiahla a orientovať sa v zákonoch, ktoré musí zamestnávateľ dodržať je veľmi náročné keďže je to oblasť, ktorá sa legislatívne neustále mení. Je ťažké sa vyznať v tom, čo treba splniť a ktoré povinnosti si môže zamestnávateľ zjednodušiť. A navyše, ak si zamestnávateľ nesplní všetky povinnosti, ktoré mu vyplývajú nielen z domácich ale aj európskych legislatívnych noriem, hrozí mu niekedy aj niekoľko stotisícová pokuta (a to nielen zo Slovenska, ale väčšinou z inej krajiny, do ktorej napr. zamestnanca vyslal). Získajte vždy nové zmeny v legislatívne bez prácneho vyhľadávania a s komentármi a radami od odborníčky z praxe. Príručka ponúka potrebnú pomoc a praktické riešenia problematických situácií.

 

Manuál verejného obstarávania v kocke

Informácie, rady a praktické postupy pre obstarávateľov a dodávateľov

Praktická publikácia ponúka výklad nového zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, účinného od 18. 4. 2016 a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, odborné, ale zrozumiteľné informácie o fungovaní trhu verejných zákaziek, množstvo príkladov, odporúčaní, najvhodnejšie zvolených postupov, rozoberá najčastejšie chyby a problémy, vrátane opravných prostriedkov, ktoré v praxi verejného obstarávania vznikajú, a to z pohľadu obstarávateľov aj dodávateľov.

 

Inteligentné riadenie cash flow

Ako spravovať najcennejšie aktívum v každom ekonomickom scenári

Seminár poskytne prehľad najdôležitejších aspektov týkajúcich sa financovania  prevádzky podniku a ich význam pre efektívne plnenie hlavných firemných cieľov. Poskytne praktickú príručku pre riadenie peňažných tokov v turbulentnom prostredí súčasnej globálnej situácie a prehľad najnovších metód pre zabezpečenie dostatočnej likvidity bezproblémového fungovania kritických firemných procesov.

Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia (2)

Na každom slove záleží, pretože slovo predáva…

Jeden obrázok vraj vydá za tisíc slov. Ale prevažná väčšina reklamných prostriedkov a firemná komunikácia potrebuje k vyjadrení svojho posolstva slovo – hovorené, spievané, písané, tlačené. Tlačovú správu, obchodný list, predajný oznam, alebo marketingový text nie je možné odfotiť mobilom a poslať ako MMS. A pokiaľ pre Vás nepracuje profesionálny textár, budete musieť sadnúť za klávesnicu..., viete ako na to?

e-Seminár: Postupy zadávania podprahových zákaziek vo VO

Praktické návody, konkrétne kroky a vzory dokumentov pre obstarávateľov

30. 11. 2012 | e-Seminár

Nejednoznačný výklad podprahových zákaziek v zákone o verejnom obstarávaní prináša mnohé problémy a riziká v aplikačnej praxi obstarávateľov, pričom práve tieto zákazky tvoria významný podiel na celkovom počte verejných obstarávaní v SR. Naučte sa správne postupy v súlade s platnou legislatívou!

e-Seminár: Excel - Ako pracovať v Exceli efektívnejšie a rýchlejšie

Naučte sa používať viac užitočných a praktických funkcií a uľahčite si tak prácu

26. 4. 2013 | e-Seminár

Excel dokáže byť prekvapivo efektívnym pomocníkom, ktorý ponúka veľmi variabilné spracovanie dát. Je možné ho využiť ako úplne univerzálny program. Veľa ľudí s ním pracuje každý deň, ale málokto s ním vie zaobchádzať na pokročilejšej úrovni a významne si tak uľahčovať svoju prácu. Spoznajte prostredníctvom nášho e-Seminára, aké ďalšie služby Vám tento zdanlivo známy editor môže ešte ponúknuť.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov vzdelávania pre špičkového personalistu

20. 1. 2014 - 9. 3. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Ochrana osobných údajov v aplikačnej praxi roku 2014

Naučte sa tvoriť dokumenty a vzory podľa nového zákona priamo pre Vašu organizáciu a predíďte neprimerane vysokým sankciám

Zákon o Ochrane osobných údajov prešiel významnou zmenou, ktorá so sebou prináša nové povinnosti a ukladá len obligatórne pokuty, ktorých výška sa pohybuje od 1 000 do 300 000 eur. Prechodné obdobia s ich špecifikami budú pretrvávať až do júla 2014. Aby ste sa vyhli nezmyselným sankciám a správne aplikovali nový zákon v praxi, pripravili sme pre Vás praktický seminár.

Webinár: Ochrana osobných údajov – nové povinnosti, platné od 15. 4. 2014

Návody a rady, ako zmeny ihneď zapracovať a vyhnúť sa pokutám

Zmeny v zákone o ochrane osobných údajov sa nekončia ani v roku 2014. Od 15.4.2014 je účinná novela zákona o ochrane osobných údajov, ktorá prináša ďalšie zmeny týkajúce sa bezpečnosti osobných údajov, oprávnenej osoby a jej preskúšania, registrácie informačných systémov, kopírovania úradných dokladov, ukladania pokút a zmlúv medzi prevádzkovateľmi a sprostredkovateľmi. Všetkými aktuálnymi zmenami a ich aplikáciou v praxi Vás prevedieme na našom online seminári, čiže webinári.

Seminár: Cestovné náhrady správne a jednoznačne

Osobitosti, špecifiká, daňové a odvodové zaťaženie…

Ako, kedy, komu a za akých podmienok môžete priznať cestovné náhrady? Ako vyplatené cestovné náhrady ovplyvňujú daňové a odvodové zaťaženie zamestnanca a zamestnávateľa? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede na našom prakticky zameranom seminári.

e-Seminár: Word – Ako pracovať vo Worde efektívnejšie a rýchlejšie

Praktické tipy pre uľahčenie každodennej práce s textovým editorom

25. 7. 2014 | e-Seminár
Prostredníctvom nášho e-Seminíra sa naučíte používať nástroje textového editora Word na profesionálnej úrovni, samostatne a tvorivým spôsobom riešiť obtiažne problémy z každodennej praxe, upraviť vzhľad dokumentov a produkovať typograficky čisté texty.

BOZP: Nové povinnosti pre firmy 2014

Aplikácia zmien v právnych predpisoch o BOZP od augusta a septembra 2014

Znalosť právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je základom bezpečného pracoviska u zamestnávateľa - prevádzkovateľa. Povinnosti a požiadavky v oblasti BOZP v roku 2014 zásadne mení a dopĺňa novela zákona o BOZP,  novela vyhlášky č. 508/2009 o technických zariadeniach a zákon č. 204/2014, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia. Vyvarujte sa rizík, sankcií a pokút udeľovaných pri kontrole orgánmi inšpekcie práce a zoznámte sa na našom seminári s novými povinnosťami v oblasti BOZP, platnými od augusta a septembra 2014.

Seminár: Elektronické trhovisko a podlimitné zákazky – najférovejšie zadávanie zákaziek - 1. termín

Jednoduchosť, rýchlosť a transparentnosť vo verejnom obstarávaní v praktických príkladoch

Elektronické trhovisko prináša vo verejnom obstarávaní zásadné zmeny. Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce  sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Monitorovanie a sledovanie zamestnancov na pracovisku

Kedy, kde a akým spôsobom môžete kontrolovať a sledovať zamestnancov bez toho, aby ste porušili zákon

Problematika monitoringu zamestnancov zahŕňa viacero oblastí a vplýva na oboch  účastníkov pracovnoprávneho vzťahu. Na jednej strane kontrola zamestnancov pri výkone práce patrí medzi základné práva zamestnávateľa. Na druhej strane však spôsob a rozsah takejto kontroly vykonávanej zamestnávateľom môže neprimerane zasahovať do súkromia zamestnancov. Kontrolné mechanizmy zavedené na pracovisku sa odrážajú aj v oblasti ochrany osobných údajov. Ich vzájomná prepojenosť je nevyhnutná a v praxi nie je možné sa jej vyhnúť. Ako aplikovať monitoring a softwarový monitoring zamestnancov do práce bez porušenia zákona, sa dozviete na našom seminári.  

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

Kombinované vzdelávanie pre personalistov, ktoré je možné ihneď aplikovať v praxi

3. 11. 2014 - 19. 12. 2014 | Bratislava, Premium business hotel

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu?

Seminár: Správa registratúrnych záznamov a archív organizácie

Zákonné povinnosti, registratúrny poriadok a plán, ochrana osobných údajov

Správu registratúry a vedenie archívu organizácie upravujú prísne právne normy, vrátane novelizovaného zákona o ochrane osobných údajov a dát. Získajte návody a rady pre správne zabezpečenie tohto procesu priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie hlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2014

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi!

Každoročne k 31. januáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať hlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie hlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

e-Seminár: Obchodná angličtina vo firemnej praxi

Nenaučíme vás perfektne po anglicky, ale dáme vám to najužitočnejšie pre okamžité použitie v praxi

30. 1. 2015 | e-Seminár

Potrebujete si trochu oprášiť znalosti angličtiny, ale nemáte čas, a navyše by ste sa radi zamerali priamo na obchodnú oblasť? V takom prípade je práve pre vás určený náš e-Seminár, ktorý vás praktickou formou zoznámi s najčastejšie používanými jazykovými prostriedkami a užitočnými frázami z firemného prostredia a poskytne vám rady a odporúčania pre úspešnú komunikáciu s anglicky hovoriacimi obchodnými partnermi.

Webinár: Elektronické trhovisko – ako na zadávanie podlimitných zákaziek po novom

Jednoduché a rýchle zadávanie podlimitných zákaziek

Aké sú minimálne technické požiadavky na klientsky počítač? Kedy sa začala prevádzka elektronického trhoviska, resp. od kedy je elektronické trhovisko zriadené? Kto a od kedy je povinný zadávať zákazky cez elektronické trhovisko? Aké tovary, služby a stavebné práce sa budú zadávať cez elektronické trhovisko? Na tieto, ako aj mnoho ďalších otázok Vám odpovie certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska Ing. Adriana Hrivnáčiková.

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Seminár: Nový zákon o odpadoch v praktických súvislostiach

Povinnosti firiem pri nakladaní s odpadmi a obalmi od 1. 1. 2016

Dlho očakávaný zákon o odpadoch, ktorý bude platiť od 1. 1. 2016 je schválený. Patríte medzi subjekty, ktoré produkujú odpady alebo nakladajú s obalmi a majú povinnosti vyplývajúce z právnych predpisov v oblasti odpadového hospodárstva? Potom práve Vám je určený praktický seminár, kde získate praktické a aktuálne návody a rady ako správne nakladať s odpadmi alebo obalmi priamo z aplikačnej praxe po účinnosti nového zákona o odpadoch.

 

Poukaz pre personalistov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre riaditeľov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Poukaz pre odpadárov: Získajte účasť na seminári v hodnote 210 EUR teraz len za 150 EUR

Využite možnosť zúčastniť sa na ľubovoľnom seminári do konca roka 2017 s mimoriadnou zľavou

 

Zakúpte si špeciálny darčekový poukaz na vzdelávanie v hodnote 210 EUR. Získajte možnosť zúčastnuiť sa ľubovoľného seminára, konaného do konca roka 2017 Vy, alebo Vaši kolegovia a zaplatíte len 150 EUR.

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: TPM - Efektívna údržba strojov a zariadení v roku 2018

Ako dosiahnuť vysokú produktivitu vo Vašej výrobe alebo Návody na zvyšovanie efektívnosti strojov a zariadení v podniku

Údržbu strojov a zariadení považujú v mnohých podnikoch výlučne za úlohu oddelenia údržby. Výroby sa „netýka“ dovtedy, kým nenastane porucha a výroba sa preruší. Údržbár nemôže byť všade, no obsluha je pri svojom stroji takmer stále a hroziacu poruchu môže včas identifikovať. Prepojenie údržby s výrobou je jedným zo základných princípov TPM a je jednou z metód filozofie LEAN. Jej dôsledným zavedením a uplatňovaním dosiahnete lepšie hodnoty celkovej efektivity zariadení a tým pádom aj celej výroby.

Seminár: Verejná správa: Finančná kontrola a zverejňovanie dokumentov v roku 2018

Povinnosti, rady, tipy a upozornenia na chyby z kontrolnej praxe.

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Čo má spĺňať formálna stránka zverejnených údajov o faktúrach, zmluvách a objednávkach? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej praxe a publikačnej praxe za posledné obdobie (rokov 2016, 2017).

 

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov, v rámci ktorých prejdete zákutia pracovnoprávnych vzťahov

15. 3. 2018 - 30. 4. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu? Potrebujete vedieť, čo je pre Vás ako personalistu najrizikovejšie, kde si dávať pozor a ako sa vyhnúť súdnym sporom so zamestnancami? Prinášame Vám overený a ucelený vzdelávací program, ktorý Vám poskytne aktuálne a správne informácie, okamžite aplikovateľné v personalistickej praxi.

 

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Seminár: Najčastejšie riešené problémy Zákonníka práce z praxe a novela ZP 2018

Povinnosti zamestnávateľa vo vzťahu k zamestnancom, príplatky za prácu cez víkendy a sviatky, 13. a 14. platy

Zamestnanec je v našej legislatíve chránený viac ako zamestnávateľ a je preto nesmierne dôležité, aby zamestnávatelia poznali svoje práva a povinnosti a vedeli čo najpresnejšie, ako sa chrániť v súdnych sporoch so zamestnancami. Aby toho pre zamestnávateľov nebolo málo, od 1. 5. 2018 vstupuje do účinnosti ďalšia novela Zákonníka práce, ktorá upravuje nielen príplatky za prácu počas víkendov a sviatkov, 13. a 14. platy, ale aj mnoho ďalšieho. Pripravte sa na nové úskalia pracovného pomeru včas a efektívne. Praktické informácie odstanete na našom seminári!

 

Celoštátne odborné stretnutie: Časovaná bomba GDPR: Ochrana osobných údajov v roku 2018

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Seminár: GDRP 2018: Vzorová dokumentácia podľa nového zákona o ochrane osobných údajov

Praktické návody ako vyplniť novú vzorovú dokumentáciu

Od 25. mája 2018 je účinný nový zákon o ochrane osobných údajov, ktorý nepozná prechodné doby, a teda vyžaduje mať vypracovanú novú dokumentáciu k uvedenému dňu.  

 

Fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby (t. j. prevádzkovatelia) musia mať vypracovanú:

      • novú dokumentáciu, ktorú predkladajú pri kontrole Úradu na ochranu osobných údajov, aby preukázali súlad s novým zákonom o ochrane osobných údajov / GDPR a
      • informovanie jednotlivcov, ktorých osobné údaje sú spracúvané.

 

Tento seminár ponúka jedinečnú príležitosť dostať sa k vzorovej dokumentácii a vypočuť si zrozumiteľný výklad na jej vyplnenie. Príďte si po svoju vzorovú dokumentáciu a naučte sa ju vypĺňať!

Seminár: Profesionálna asistentka – Vaša pravá ruka

Povýšte pozíciu asistentky na nenahraditeľný poklad firmy!

 

Recepčné, office manažérky, asistentky sú často prvými osobami, s ktorými sa stretávajú nielen Vaši klienti, ale aj zákazníci. Ich profesionálne vystupovanie, efektívne riešenie úloh a proaktívny prístup uľahčia prácu nejednému oddeleniu a aj celému manažmentu. Chcete, aby Vašou pravou rukou bola spoľahlivá profesionálka? Alebo aby office manažérka bola nenahraditeľnou pomocou pre kolegov? Stavte na náš seminár...

 

4-hodinový seminár: Home office 2018 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

4-hodinový seminár: Skončenie pracovného pomeru so zamestnancom bez súdnych sporov

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych vzťahoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

 

Webinár: Ako správne a prakticky zverejňovať zmluvy VS

Upozornenia a odporúčania pre obce, organizácie, školy a štátne orgány

Webinár sa venuje aktuálnemu, správnemu a zákonnému spôsobu zverejňovania zmlúv uzatvorených subjektom verejnej správy. Cieľom webinára je poukázať na časté nedostatky v praxi a upozorniť na prax v samospráve a v štátnej správe, najmä s ohľadom na správnosť a úplnosť zverejňovania. Webinár dáva odpovede na otázky týkajúce sa pravidiel zverejňovania zmlúv na internetových stránkach ale aj prostredníctvom Centrálneho registra zmlúv pre štátne organizácie. Súčasťou webinára je aj praktická časť otázok a odpovedí z kontrolnej činnosti lektora (kontroly zamerané na správnosť a zákonnosť zverejňovania povinných údajov).

Seminár: Ako zvládnuť konfliktného zákazníka, klienta

Profesionálne jednanie so zákazníkmi a partnermi ako konkurenčná výhoda.

Vaši zamestnanci tzv. prvej línie a ich manažéri sú väčšinou jedinými osobami, s ktorými sa nielen Vaši zákazníci a klienti, ale aj partneri stretávajú. Ich profesionálne vystupovanie v náročných situáciách, efektívne riešenie konfliktov a problémových zákazníkov určujú postoj, akým sa na Vašu spoločnosť zákazníci, klienti a dodávatelia pozerajú. Pokiaľ chcete, aby boli Vaši zamestnanci a manažéri vyzbrojení efektívnymi metódami na zvládanie problémových a konfliktných zákazníkov v stresových situáciách, prihláste ich na náš seminár.

 

Seminár: Ako uspieť vo verejnom obstarávaní podľa novely zákona 2018

Pripravované zmeny zákona, o ktorých by mali vedieť všetci záujemcovia a uchádzači, aby boli v súťažiach úspešní

Nový zákon o verejnom obstarávaní je účinný už viac ako dva roky. Po niekoľkých kozmetických zmenách prichádza veľká novela, ktorá ovplyvní správanie verejných obstarávateľov v jednotlivých súťažiach, na čo budú musieť záujemcovia a uchádzači reagovať. Buďte pripravení na tieto zmeny, aby Vás nič nezaskočilo. Všetky potrebné informácie Vám poskytne náš praktický seminár.

 

 

Seminár: Obmedzenie fluktuácie zamestnancov s využitím manažérskych nástrojov

Praktické rady, ako pristupovať k jednotlivým typom zamestnancov, spoznať ich potenciál a motivovať ich k efektívnej spolupráci.

Ste nespokojný s fungovaním Vašej firmy či organizácie? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní? Pôsobia Vaši manažéri frustrovane či vyhorene a následne odchádzajú, prípadne dlho nevydržia na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, potom je tento seminár určený práve Vám. Zmenou komunikácie, odlišným prístupom a väčšou motiváciu zamestnancov dosiahnete dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Náš seminár Vám poskytne množstvo konkrétnych rád, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Seminár: Intrastat 2018/2019 – Povinnosti pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ

Praktické návody a najčastejšie chyby pri podávaní hlásení Intrastat

Od vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sa podnikateľské subjekty, ktoré obchodujú s inými členskými štátmi, stretávajú s povinnosťou podávať štatistické hlásenia o svojich obchodných aktivitách v podobe hlásenia INTRASTAT. Ide o komplikovaný systém zberu údajov, v ktorom musí mať Váš účtovník jasno a nerobiť chyby. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 2004, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste si mohli svoju povinnosť splniť bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.

Seminár: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Vnútropodnikový transfer, sezónne zamestnávanie – Chystané legislatívne zmeny v roku 2019 – Aplikačné problémy v praxi

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia. prednedávnom vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov v rámci vnútropodnikového transferu a pobytu cudzincov na účely zamestnania ako sezónnych pracovníkov. Tieto v praxi zmenili zaužívané postupy a procesy, a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností, ktorých opomenutie môže mať sankčné dôsledky, nielen zo strany slovenských kontrolných orgánov, ale i z iných krajín EÚ. Oboznámte sa  s ďalšími novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019!

 

Vzdelávací kurz: Manažér 21. storočia – Expert vedenia ľudí a zvládania seba

Staňte sa uvedomelým lídrom a načerpajte inšpiráciu k zmenám na mieru Vašej firmy

29. 10. 2018 - 30. 11. 2018 | Bratislava, Premium business hotel

Pracovný trh sa mení, prístupy k vedeniu a riadeniu zamestnancov z minulého storočia už dávno nestačia a tradičné odmeňovanie prestáva byť účinné. Ako teda dosahovať skvelé výsledky firmy pri čo najväčšom zapojení, vlastnej iniciatíve a spokojnosti zamestnancov? Absolvujte sériu praktických workshopov a otestujte si nový štýl vedenia priamo vo Vašej firme!

 

Vedecké experimenty jasne preukázali, že pri riešení úloh, ku ktorým je potrebná kreativita ľudí, vedie prísľub odmeny k zhoršeniu výsledkov.

4-hodinový seminár: Povinná elektronizácia verejného obstarávania a nový systém EVO od 19.10.2018

Zavedenie povinnej elektronizácie VO a jej vplyv na jednotlivé súťaže vrátane praktickej ukážky fungovania nového systému EVO

To, o čom sa dlho hovorilo, je od 19. októbra 2018 realitou. Všetky verejné obstarávania prebiehajú už iba elektronicky, pričom nie je podstatné ani to, kedy bola súťaž vyhlásená. Čo povinná elektronizácia verejného obstarávania prináša si vysvetlíme na príkladoch už začatých verejných obstarávaní, ale aj na tých, ktoré sa vyhlásia po 19. 10. 2018. Ruka v ruke s povinnou elektronizáciou prichádza aj nový systém EVO, ktorý prešiel rozsiahlymi zmenami. Tieto zmeny si ukážeme na praktickej ukážke fungovania nového systému EVO, ktorý sa bude používať pri väčšine verejných obstarávaní od 19.10.2018.

Seminár: Systém finančného a nefinančného odmeňovania v roku 2019

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete, ako to docieliť? Dokážete vhodne motivovať svojich zamestnancov? Príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás naučíme, ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Konateľ s.r.o. – zodpovednosť a povinnosti v roku 2019

Dopady zmien Obchodného zákonníka na prax v roku 2019

Funkcia konateľa sa môže zdať ako pozícia, z ktorej konateľ neobmedzene rozhoduje o chode spoločnosti s ručením obmedzeným. V skutočnosti je však konateľ limitovaný pri výkone svojej funkcie rôznymi právnymi predpismi, ktoré mu ukladajú mnohé povinnosti. Pri porušení týchto zákonných povinností sa konateľ môže ľahko dostať do problémov so zákonom a neraz mu hrozí relatívne vysoká pokuta. Obzvlášť je konateľ vystavený riziku z dôvodu zmien Obchodného zákonníka, ktorým sa musí rýchlo prispôsobiť. Automatizácia systémov dnes už eliminuje nedôslednosť príslušných úradov, to znamená, že riziko pokuty je značne vyššie.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Ako vybrať kvalitného zamestnanca alebo Efektívne vedenie výberového pohovoru

Odhaľte potenciál, ale aj riziká uchádzačov o zamestnanie

Až polovica pracovných pomerov dnes končí v skúšobnej lehote alebo v priebehu prvého roka. Nesprávny výber zamestnancov stojí zamestnávateľov čas, peniaze aj energiu. Chcete vedieť, ako odhaliť schopného kandidáta v záplave životopisov? Ako si overiť profesionalitu uchádzačov, ich skutočné schopnosti a motiváciu v rámci pracovného pohovoru? Na našom seminári Vám poskytneme osvedčené tipy na nájdenie kvalitného a motivovaného zamestnanca.

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

 

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – Potrebné povolenia a tlačivá - Riziká a sankcie

12. 12. 2018 | Bratislava

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre Vašich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli sankciám za nelegálne zamestnávanie, ktoré sú veľmi vysoké? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

Seminár: Ročné hodnotiace rozhovory - ako si stanoviť motivujúce ciele pre rok 2019

Efektívne hodnotenie zamestnancov, stanovenie dosiahnuteľných cieľov a nastavenie spolupráce pre ďalšie obdobie

Práve v tomto období potrebujete so zamestnancami zhrnúť ich prácu a výsledky za celý uplynulý rok a dojednať s nimi ich profesijné ciele na nové obdobie. Dobre zavedený a používaný systém hodnotenia pracovníkov a stanovenie ich profesijných cieľov v sebe zahŕňa veľmi silnú kombináciu motivácie a stimulácie. Aby hodnotenie zamestnancov bolo efektívne, vyžaduje nielen systémové know-how, ale aj zodpovedajúcu úroveň komunikačných zručností pri vedení hodnotiacich pohovorov.

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12
13
1415161718
19202122232425
2627282930  
«  November 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: