Financie a dane

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 1. 2019

Nové povinnosti pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj s pripravovanými zmenami, ktoré vstúpili do praxe od januára 2019. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej a publikačnej činnosti za posledné obdobie.

 

Seminár: Novela zákona o verejnom obstarávaní 2019 a jej aplikácia v praxi

Aktuálne zmeny, elektronizácia a debyrokratizácia

Od začiatku roka 2019 sa menia doposiaľ zaužívané postupy verejného obstarávania tak pre povinné osoby zo zákona o verejnom obstarávaní, ako aj pre hospodárske subjekty. Na tomto seminári Vám budú odprezentované jednotlivé procesné kroky pri jednoobálkovej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži zrýchlenej, podlimitných zákazkách s nízkou hodnotou bez využitia elektronického trhoviska a tiež novinky v oblasti zadávania zákaziek s nízkou hodnotou a zákaziek malého rozsahu

Hlásenia Intrastat – Povinnosti v roku 2019 pri obchodovaní s inými členskými štátmi EÚ

Praktické návody a najčastejšie chyby pri podávaní hlásení Intrastat

Od vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie sa podnikateľské subjekty, ktoré obchodujú s inými členskými štátmi, stretávajú s povinnosťou podávať štatistické hlásenia o svojich obchodných aktivitách v podobe hlásenia INTRASTAT. Ide o komplikovaný systém zberu údajov, v ktorom musí mať Váš účtovník jasno a nerobiť chyby. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 2004, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste si mohli svoju povinnosť splniť bez dodatočných zásahov a nekonečných úprav.

4-hodinový seminár: Home office 2019 – výhoda pre zamestnanca, riziko pre zamestnávateľa

Problematika výkonu práce z domova v praxi

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie požadované spôsoby výkonu práce. Popri nesporných výhodách však práca z domu môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Chcete vedieť, kto nesie zodpovednosť za domáce úrazy a ako zabezpečiť ochranu osobných údajov pri spracovaní po sieti? Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!

 

Seminár: Finančná kontrola vo verejnej správe od 1. 1. 2019

Nové povinnosti pre mestá, obce a ostatné organizácie VS

Ako zverejňovať faktúry, zmluvy a objednávky v praxi s popisom základných činností zamestnancov pri dodržaní zákona o slobodnom prístupe k informáciám? Oboznámte sa s praktickým prehľadom zverejnených údajov jednotlivých subjektov na webových sídlach a v neposlednom rade so základnou finančnou kontrolou a jej výkonom v praxi, ako aj s pripravovanými zmenami, ktoré vstúpili do praxe od januára 2019. Lektor čerpá skúsenosti z vlastnej kontrolnej a publikačnej činnosti za posledné obdobie.

 

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

BOZP v kancelárskych a skladových priestoroch v roku 2019

Aktuálne povinnosti pre zamestnávateľa – ako predísť komplikáciám a sankciám

 

Povinnosť zamestnávateľa dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci sa týka aj oblasti administratívnych a skladových priestorov. Sú tu prítomne viaceré výrazné riziká, čo si zamestnávateľ často krát ani nemusí uvedomovať. Predíďte sankciám, navštívte náš seminár a dozviete sa, aké sú práva a povinnosti zamestnávateľa a zamestnanca, ako identifikovať riziká v kanceláriách a skladoch, ako vypracovať povinnú dokumentáciu BOZP a čo by mala obsahovať. Dozviete sa tiež, čo sa zmenilo v oblasti pracovnej zdravotnej služby v roku 2019.

Seminár: Fluktuácia vo výrobných firmách - ako ju znížiť v roku 2019

Vychovajte si nových pracovníkov a zároveň nestraťte tých skúsenejších.

Chýbajú Vám šikovní ľudia vo výrobe? Premýšľate, ako si udržať nových, ale aj zabehnutých zamestnancov? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní, frustrovaní či vyhorení a nevydržia dlho na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, je tento seminár určený práve Vám. Obzvlášť dnes, keď je na trhu nedostatok pracovníkov v robotníckych pozíciách, je veľmi dôležité udržať si, ale aj získať kvalitných ľudí. Ukážeme Vám, že zmenou komunikácie, prístupu a väčšou motiváciou zamestnancov možno dosiahnuť dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Naše rady okamžite využijete v praxi.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2018

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi

Každoročne do 28. februára sú pôvodcovia a držitelia odpadov povinní uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním. Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Finančné a nefinančné benefity – Ako zatraktívniť zamestnanie vo výrobnej prevádzke?

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré zabránia fluktuácii

Udržať si kvalitných zamestnancov môžete nielen prostredníctvom finančných, ale i nefinančných benefitov. Musíte ich však účinne využiť na motiváciu, čo nie je vždy jednoduché. Na našom seminári sa dozviete čo všetko sú benefity, ako zvoliť správnu škálu zamestnaneckých výhod, aké sú najčastejšie chyby a úskalia v praxi benefitov a čo zamestnanci považujú za štandard a čo za benefit. Naučíme Vás, ako nestratiť cenných zamestnancov a ako ich správne motivovať.

Seminár: INCOTERMS dodacie podmienky a ich vplyv na colnú hodnotu v roku 2019

Povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri colnom prerokovaní tovaru.

Realizácia zahraničnoobchodných transakcií je veľmi zložitý proces, v rámci ktorého je potrebné riešiť množstvo dielčích úloh. Tovar, ktorý je predmetom týchto transakcií, je potrebné bezpečne a v rozumnej dodacej lehote prepraviť od predávajúceho ku kupujúcemu. V záujme zjednodušenia riešenia týchto úloh boli pre obchodníkov vypracované univerzálne pravidlá, ktoré poznáme pod názvom INCOTERMS. Odborník, ktorý sa tejto problematike venuje už od roku 1994, Vám priblíži všetky potrebné informácie, aby ste mohli aplikovanie týchto pravidiel čo najlepšie zvládnuť. Dozviete sa viac o vplyve použitia jednotlivých dodacích doložiek na povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri colnom prerokovaní tovaru.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2018

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi

Každoročne do 28. februára sú pôvodcovia a držitelia odpadov povinní uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním. Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Cestovné náhrady v roku 2019

Aktuálne problémy, ktoré vyžadujú špecifické riešenia

Aká je aktuálna legislatíva platná pre oblasť  cestovných náhrad? Aké sú  aktuálne platné  sadzby stravného pri tuzemských pracovných cestách? Rozumiete spojeniu daňovej uznateľnosti výdavkov s pracovnou cestou? Oboznámili ste sa s tým, ako postupovať pri použití súkromného vozidla pri pracovnej ceste? Odpovede na tieto a ďalšie otázky sa dozviete na našom webinári.

Seminár: Fluktuácia vo výrobných firmách - ako ju znížiť v roku 2019

Vychovajte si nových pracovníkov a zároveň nestraťte tých skúsenejších.

14. 2. 2019 | Bratislava

Chýbajú Vám šikovní ľudia vo výrobe? Premýšľate, ako si udržať nových, ale aj zabehnutých zamestnancov? Sú Vaši zamestnanci demotivovaní, frustrovaní či vyhorení a nevydržia dlho na jednom mieste? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, je tento seminár určený práve Vám. Obzvlášť dnes, keď je na trhu nedostatok pracovníkov v robotníckych pozíciách, je veľmi dôležité udržať si, ale aj získať kvalitných ľudí. Ukážeme Vám, že zmenou komunikácie, prístupu a väčšou motiváciou zamestnancov možno dosiahnuť dlhodobú spokojnosť vo firme a príjemnú atmosféru na pracovisku. Naše rady okamžite využijete v praxi.

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2018

Zákonné povinnosti firiem a ich riešenie v praxi

Každoročne do 28. februára sú pôvodcovia a držitelia odpadov povinní uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním. Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – potrebné povolenia a tlačivá - riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre svojich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli vysokým sankciám za nelegálne zamestnávanie? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista – špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov, v rámci ktorých prejdete všetky zákutia pracovnoprávnych vzťahov

21. 2. 2019 - 5. 4. 2019 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Chcete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu? Potrebujete vedieť, čo je pre Vás ako personalistu najrizikovejšie, kde si dávať pozor a ako sa vyhnúť súdnym sporom so zamestnancami? Prinášame Vám overený a ucelený vzdelávací program, ktorý Vám poskytne aktuálne a správne informácie okamžite aplikovateľné v personalistickej praxi. Za 6 týždňov z Vás urobíme špecialistu na pracovnoprávne vzťahy.

Seminár: Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov vo výrobe

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí k očakávaným výsledkom

Od líniových manažérov sa očakáva, že firemné ciele pretransformujú, zreteľne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. To si však vyžaduje, efektívnu komunikáciu, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi, ako nevyhnutné zručnosti úspešných manažérov. Na našom seminári sa dozviete, ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme a ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti.

 

Workshop: Najčastejšie chyby a problémy pri uplatňovaní GDPR v praxi

Príprava dokumentácie – odporúčania – prvé pokuty

Uplynulo už vyše pol roka od nadobudnutia účinnosti nového nariadenia GDPR, no nejasnosti zostávajú. Dôkazom z praxe sú problémy firiem, ako aj verejného sektora. Na našom seminári sa dozviete, aké najčastejšie chyby robia prevádzkovatelia či sprostredkovatelia pri zavádzaní nových pravidiel ochrany osobných údajov. Na praktických príkladoch si formou workshopu ukážeme, ako vyhotoviť dokumentáciu, sformulovať súhlasy, pripraviť si sprostredkovateľskú zmluvu či vypracovať test proporcionality.

Seminár: Zamestnávanie občanov Srbska a Ukrajiny v roku 2019

Postupy a povinnosti zamestnávateľa – potrebné povolenia a tlačivá - riziká a sankcie

Vývoj trhu práce a nízka miera nezamestnanosti si od zamestnávateľov vyžadujú mimoriadnu aktivitu a okrem iného aj snahu čo najjednoduchšie zamestnať pracovníkov z krajín mimo Európskej únie. V prípade Slovenska majú najväčšie percento zamestnanosti z iných krajín Srbi a Ukrajinci. V snahe štátu pomôcť zamestnávateľom zabezpečiť tovary a služby s využitím cudzej pracovnej sily boli prijaté mnohé legislatívne opatrenia, ktorých účelom je pomôcť špeciálne pri zamestnávaní Srbov a Ukrajincov v okresoch s mierou nezamestnanosti pod 5 %. Aké povinnosti Vám zákon aktuálne prikazuje, aké doklady a povolenia musíte pre svojich zahraničných pracovníkov vybaviť a aké povinnosti splniť, aby ste sa vyhli vysokým sankciám za nelegálne zamestnávanie? Dozviete sa na našom seminári priamo od špecialistky z Národného inšpektorátu práce.

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 1. 2019 a ich uvedenie do praxe

Príspevok na rekreáciu – Zmeny v zákone o sociálnom fonde – Príplatky za prácu cez víkendy a sviatky v roku 2019 – 13. a 14. platy a ich zdaňovanie

Od 1. 5. 2018 nadobudla účinnosť novela Zákonníka práce, ktorá mení mzdové zvýhodnenia aj v roku 2019, upravuje peňažné plnenie pri príležitosti letných dovoleniek a vianočných sviatkov (13. a 14. platy) a mnoho ďalšieho. Od 1. 1. 2019 nadobudnú účinnosť dve novely Zákonníka práce v súvislosti s príspevkom na rekreáciu zverejňovaním mzdy zamestnancov, ako aj zmeny v zákone o sociálnom fonde. Všetky potrebné informácie o tom, ako tieto zmeny zaviesť do praxe, dostanete na našom seminári.

Seminár: Manažérske zručnosti pre majstrov a predákov vo výrobe

Ako úspešne viesť a motivovať ľudí k očakávaným výsledkom

Od líniových manažérov sa očakáva, že firemné ciele pretransformujú, zreteľne odkomunikujú a hlavne zabezpečia ich splnenie prostredníctvom svojich ľudí. To si však vyžaduje, efektívnu komunikáciu, poznanie rôznych techník vedenia a hlavne jednanie s ľuďmi, ako nevyhnutné zručnosti úspešných manažérov. Na našom seminári sa dozviete, ako správne komunikovať a aktívne zapojiť ľudí do diania vo firme a ako zabezpečiť, aby každý jeden zamestnanec poznal a rozumel vízii, hodnotám a cieľom spoločnosti.

 

Workshop: WORK LIFE BALLANCE pre ženy, ktoré chcú mať kariéru i súkromný život v rovnováhe

Ako zvládať pracovnú záťaž, rodinný život a nájsť si čas aj pre seba

8. 3. 2019 | Bratislava

Pozícia žien sa v dnešnom svete zmenila z domácich paničiek na „superženy“, ktoré sú dokonalými matkami, majú čas na zveľaďovanie svojho tela, vedú bohatý vnútorný život a pritom všetkom nielen chodia do zamestnania, ale navyše v ňom zastávajú zodpovedné, často aj vedúce pozície. Ak si aj Vy kladiete otázku, ako to všetko zvládnuť, uspieť v každej oblasti a nezblázniť sa pritom, potom je náš workshop, ktorý sme pre Vás pripravili pri príležitosti dňa žien, to pravé.

Vzdelávací kurz: Špecialista elektronického verejného obstarávania

5 modulov vzdelávania v praktických príkladoch

18. 3. 2019 - 17. 4. 2019 | Bratislava, Premium business hotel

Plná elektronizácia verejného obstarávania sa od 19.10.2018 stala realitou a ovládanie nového systému EVO tak patrí do základnej výbavy každého, kto sa zúčastňuje procesu verejného obstarávania, či na strane zadávateľa zákazky alebo na strane uchádzača. Navyše verejné obstarávanie čaká od roku 2019 viac ako 100 zmien, na ktoré je potrebné sa dôkladne pripraviť.

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
 123456
78910111213
141516181920
21222324252627
28293031   
«  Január 2019  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: