Manažment

Webinár: Rekreačné príspevky v roku 2019 – odpovede na najčastejšie otázky zamestnávateľov

Prax prvých mesiacov roka 2019 z pohľadu kontrolóra

Webinár sa venuje aktuálnej téme, a to poskytovaniu rekreačných príspevkov/poukazov zamestnancom vo verejnej správe aj v súkromnom sektore v zmysle poslednej novely zákona o podpore cestovného ruchu. Dozviete sa na ňom, ako zákonne spracovať žiadosť od zamestnanca, ako vyhodnotiť preukázateľnosť dokladov a akým spôsobom účtovať a klasifikovať príspevok na rekreáciu. Bonusom pre účastníkov je spracovaná žiadanka a interná smernica k poskytnutiu príspevkov na rekreáciu.

 

Seminár: Jednoduché princípy finančnej i nefinančnej motivácie zamestnancov

Ako zvýšiť atraktivitu zamestnania a znížiť fluktuáciu a nespokojnosť zamestnancov prostredníctvom odmien a benefitov

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Dokážete si udržať a motivovať zamestnancov? Ak nie, tak príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Taktiež Vás oboznámime s tým, ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Veď odmeňovanie neznamená len peniaze... Mimoriadny plat / odmena za pracovné alebo životné výročie – je to mzda, odmena alebo benefit?

NOVINKY 2019: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov – aktuálne legislatívne zmeny

Aktuálna a očakávaná legislatíva – Nedostatkové profesie – Zamestnávanie prostredníctvom agentúr

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva. Od 1. 1. 2019 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov a pobytu cudzincov na účely zamestnania. Ďalšie zmeny prinesie revízia smernice o vysielaní pracovníkov. Tieto v praxi menia zaužívané postupy a procesy a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností a za ich nesplnenie Vás môžu pokutovať nielen slovenské, ale aj zahraničné kontrolné orgány. Na našom seminári sa oboznámite so všetkými novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019.

Seminár: Novela zákona o verejnom obstarávaní 2019 a jej aplikácia v praxi

Aktuálne zmeny, elektronizácia a debyrokratizácia

V roku 2019 sa zmenili doposiaľ zaužívané postupy verejného obstarávania tak pre povinné osoby zo zákona o verejnom obstarávaní, ako aj pre hospodárske subjekty. Na tomto seminári Vám budú odprezentované jednotlivé procesné kroky pri jednoobálkovej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži zrýchlenej, podlimitných zákazkách s nízkou hodnotou bez využitia elektronického trhoviska a tiež novinky v oblasti zadávania zákaziek s nízkou hodnotou a zákaziek malého rozsahu

NOVINKY 2019: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov – aktuálne legislatívne zmeny

Aktuálna a očakávaná legislatíva – Nedostatkové profesie – Zamestnávanie prostredníctvom agentúr

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva. Od 1. 1. 2019 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov a pobytu cudzincov na účely zamestnania. Ďalšie zmeny prinesie revízia smernice o vysielaní pracovníkov. Tieto v praxi menia zaužívané postupy a procesy a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností a za ich nesplnenie Vás môžu pokutovať nielen slovenské, ale aj zahraničné kontrolné orgány. Na našom seminári sa oboznámite so všetkými novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019.

Seminár: Ochrana ovzdušia v roku 2019: Ako sa prejavia nové výzvy v praxi

Praktické rady ako si splniť všetky zákonné povinnosti

Problém znečisťovania ovzdušia sa týka výrobných prevádzok, všetkých firiem, organizácií či subjektov verejnej správy, ako aj organizácií prevádzkujúcich vlastnú kotolňu či prevádzkovateľov budov vlastniacich chladiace a klimatizačné zariadenia. Na našom seminári získate praktické rady, ako správne postupovať, na čo nezabudnúť pri ochrane ovzdušia, aké máte oznamovacie povinnosti k chladivám, ako vypočítať poplatky za znečisťovanie ovzdušia a aký bude mať vplyv novo pripravovaná legislatíva.

Praktický time manažment pre majstrov a vedúcich pracovníkov vo výrobných firmách

Praktický time manažment pre majstrov a vedúcich pracovníkov vo výrobných firmách

Chcete sa zbaviť časti pracovného stresu a mať svoje úlohy pod kontrolou? Ak ste majstrom či vedúcim pracovníkom vo výrobnej prevádzke, práve pre Vás sme pripravili praktický seminár, kde Vás naučíme tie najefektívnejšie pravidlá time manažmentu. Pri určovaní priorít vo firme totižto musíte mať na zreteli 2 faktory a to faktor dôležitosti a faktor naliehavosti. Ak si budete podľa nich vedieť rozdeliť všetky úlohy, vyhnete sa „zlodejom času“ a Vaša práca sa výrazne zjednoduší, ľahšie naplníte svoje ciele a zvýšite dokonca aj výkon Vašich zamestnancov.

Seminár: Novela zákona o verejnom obstarávaní 2019 a jej aplikácia v praxi

Aktuálne zmeny, elektronizácia a debyrokratizácia

10. 4. 2019 | Bratislava

V roku 2019 sa zmenili doposiaľ zaužívané postupy verejného obstarávania tak pre povinné osoby zo zákona o verejnom obstarávaní, ako aj pre hospodárske subjekty. Na tomto seminári Vám budú odprezentované jednotlivé procesné kroky pri jednoobálkovej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži, reverznej verejnej súťaži zrýchlenej, podlimitných zákazkách s nízkou hodnotou bez využitia elektronického trhoviska a tiež novinky v oblasti zadávania zákaziek s nízkou hodnotou a zákaziek malého rozsahu

Seminár: Špecifiká ochrany osobných údajov vo výrobnej firme

Spracovanie osobných údajov kmeňových a agentúrnych zamestnancov – Monitorovanie priestorov kamerami – Evidencia dochádzky s biometriou

Každá výrobná firma pri vykonávaní svojej hlavnej činnosti spracúva osobné údaje zamestnancov, obchodných partnerov, prípadne ďalších fyzických osôb. Všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov, tzv. GDPR, prinieslo v minulom roku nové pravidlá. Na našom praktickom školení sa dozviete o špecifikách spracúvania osobných údajov vo výrobe, naučíte sa, ako riešiť monitorovanie prevádzky kamerami či zabezpečiť vstup do objektu v súlade s GDPR, ale aj mnoho ďalšieho. Vyhnite sa sankciám s našou pomocou!

Seminár: Zmeny v Zákonníku práce od 1. 5. 2019 a ďalšie novinky

Nové príplatky od 1. 5. 2019 – Príspevok na rekreáciu – Povinné oznamovanie údajov zamestnancov vykonávajúcich prácu kategórie 2

15. 4. 2019 | Bratislava

Zmien v Zákonníku práce je v roku 2019 požehnane. Od 1. 1. 2019 pribudla zamestnávateľom povinnosť nahlasovať voľné pracovné miesta, zverejňovať mzdu zamestnancov a niektorým aj vyplácať príspevky na rekreáciu. Menil sa zákon o sociálnom fonde. Od 1. 3. 2019 nadobudol účinnosť zákon o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti, ktorý priniesol ďalšie povinnosti zamestnávateľov voči zamestnancom. A k tomu sa od 1. 5. 2019 menia príplatky za prácu cez víkendy, sviatky a v noci. Ak v novinkách strácate prehľad a chcete vedieť, čo všetko z nich vyplýva pre Vašu firmu či organizáciu, prihláste sa náš seminár!

 

Seminár: Ochrana ovzdušia v roku 2019: Ako sa prejavia nové výzvy v praxi

Praktické rady ako si splniť všetky zákonné povinnosti

Problém znečisťovania ovzdušia sa týka výrobných prevádzok, všetkých firiem, organizácií či subjektov verejnej správy, ako aj organizácií prevádzkujúcich vlastnú kotolňu či prevádzkovateľov budov vlastniacich chladiace a klimatizačné zariadenia. Na našom seminári získate praktické rady, ako správne postupovať, na čo nezabudnúť pri ochrane ovzdušia, aké máte oznamovacie povinnosti k chladivám, ako vypočítať poplatky za znečisťovanie ovzdušia a aký bude mať vplyv novo pripravovaná legislatíva.

Seminár: Povinnosti prevádzkovateľov budov a objektov pri ochrane ovzdušia v roku 2019

Praktické rady ako si splniť všetky zákonné povinnosti

Problém znečisťovania ovzdušia sa týka výrobných prevádzok, všetkých firiem, organizácií či subjektov verejnej správy, ako aj organizácií prevádzkujúcich vlastnú kotolňu či prevádzkovateľov budov vlastniacich chladiace a klimatizačné zariadenia. Na našom seminári získate praktické rady, ako správne postupovať, na čo nezabudnúť pri ochrane ovzdušia, aké máte oznamovacie povinnosti k chladivám, ako vypočítať poplatky za znečisťovanie ovzdušia a aký bude mať vplyv novo pripravovaná legislatíva.

Seminár: Riadenie cash flow v turbulených obdobiach: Rast firmy vs. kríza

Naučte sa odhaľovať riziká v cash flow v čase rýchlych zmien.

Prečo aj úspešné firmy kolabujú? Ktoré signály podnikateľov upozornia, že im hrozí finančná kríza? Riešením je sledovanie cash flow. Peňažné toky vo firme je nevyhnutné pozorne plánovať aj v obdobiach, keď sa firme darí a všetko vyzerá dobre. Preto je občas rozumné pribrzdiť rast a znížiť ziskovosť. Na seminári získate cenné tipy na zlepšenie peňažných tokov a praktické príklady, ako cash flow plánovať a úspešne riadiť.

Praktický time manažment pre majstrov a vedúcich pracovníkov vo výrobných firmách

Praktický time manažment pre majstrov a vedúcich pracovníkov vo výrobných firmách

16. 4. 2019 | Bratislava

Chcete sa zbaviť časti pracovného stresu a mať svoje úlohy pod kontrolou? Ak ste majstrom či vedúcim pracovníkom vo výrobnej prevádzke, práve pre Vás sme pripravili praktický seminár, kde Vás naučíme tie najefektívnejšie pravidlá time manažmentu. Pri určovaní priorít vo firme totižto musíte mať na zreteli 2 faktory a to faktor dôležitosti a faktor naliehavosti. Ak si budete podľa nich vedieť rozdeliť všetky úlohy, vyhnete sa „zlodejom času“ a Vaša práca sa výrazne zjednoduší, ľahšie naplníte svoje ciele a zvýšite dokonca aj výkon Vašich zamestnancov.

NOVINKY 2019: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov – aktuálne legislatívne zmeny

Aktuálna a očakávaná legislatíva – Nedostatkové profesie – Zamestnávanie prostredníctvom agentúr

16. 4. 2019 | Humenné

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva. Od 1. 1. 2019 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov a pobytu cudzincov na účely zamestnania. Ďalšie zmeny prinesie revízia smernice o vysielaní pracovníkov. Tieto v praxi menia zaužívané postupy a procesy a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností a za ich nesplnenie Vás môžu pokutovať nielen slovenské, ale aj zahraničné kontrolné orgány. Na našom seminári sa oboznámite so všetkými novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019.

Webinár: Rekreačné príspevky v roku 2019 – odpovede na najčastejšie otázky zamestnávateľov

Prax prvých mesiacov roka 2019 z pohľadu kontrolóra

Webinár sa venuje aktuálnej téme, a to poskytovaniu rekreačných príspevkov/poukazov zamestnancom vo verejnej správe aj v súkromnom sektore v zmysle poslednej novely zákona o podpore cestovného ruchu. Dozviete sa na ňom, ako zákonne spracovať žiadosť od zamestnanca, ako vyhodnotiť preukázateľnosť dokladov a akým spôsobom účtovať a klasifikovať príspevok na rekreáciu. Bonusom pre účastníkov je spracovaná žiadanka a interná smernica k poskytnutiu príspevkov na rekreáciu.

 

NOVINKY 2019: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov – aktuálne legislatívne zmeny

Aktuálna a očakávaná legislatíva – Nedostatkové profesie – Zamestnávanie prostredníctvom agentúr

18. 4. 2019 | Trenčín

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva. Od 1. 1. 2019 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov a pobytu cudzincov na účely zamestnania. Ďalšie zmeny prinesie revízia smernice o vysielaní pracovníkov. Tieto v praxi menia zaužívané postupy a procesy a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností a za ich nesplnenie Vás môžu pokutovať nielen slovenské, ale aj zahraničné kontrolné orgány. Na našom seminári sa oboznámite so všetkými novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019.

NOVINKY 2019: Zamestnávanie cudzincov a vysielanie zamestnancov – aktuálne legislatívne zmeny

Aktuálna a očakávaná legislatíva – Nedostatkové profesie – Zamestnávanie prostredníctvom agentúr

22. 4. 2019 | Martin

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov je dynamická oblasť pracovného práva. Od 1. 1. 2019 vstúpili do účinnosti novely zákonov, ktoré sa týkajú hlavne zamestnávania cudzincov a pobytu cudzincov na účely zamestnania. Ďalšie zmeny prinesie revízia smernice o vysielaní pracovníkov. Tieto v praxi menia zaužívané postupy a procesy a očakávajú sa ďalšie zmeny! Ako zamestnávateľ máte množstvo povinností a za ich nesplnenie Vás môžu pokutovať nielen slovenské, ale aj zahraničné kontrolné orgány. Na našom seminári sa oboznámite so všetkými novinkami, ktoré na Vás čakajú v roku 2019.

Seminár v Nitre: Riadenie cash flow v turbulených obdobiach: Rast firmy vs. kríza

Naučte sa odhaľovať riziká v cash flow v čase rýchlych zmien.

23. 4. 2019 | Nitra

Prečo aj úspešné firmy kolabujú? Ktoré signály podnikateľov upozornia, že im hrozí finančná kríza? Riešením je sledovanie cash flow. Peňažné toky vo firme je nevyhnutné pozorne plánovať aj v obdobiach, keď sa firme darí a všetko vyzerá dobre. Preto je občas rozumné pribrzdiť rast a znížiť ziskovosť. Na seminári získate cenné tipy na zlepšenie peňažných tokov a praktické príklady, ako cash flow plánovať a úspešne riadiť.

Seminár: Zradné miesta obchodnoprávnych vzťahov: Vytvárajte firemné dokumenty bez rizika

Vyhnite sa právnym sporom – naučíme Vás, čo treba mať pri ich tvorbe na pamäti.

24. 4. 2019 | Bratislava

Obchodnoprávne zmluvy a dokumenty s nimi súvisiace môžu firmu dostať do poriadne zložitých situácií. Viete, že v spoločnostiach, kde sa už roky používajú tie isté vzory zmlúv, je takýto zaužívaný postup je časovanou bombou. Poučte sa zo situácií z praxe a vystúpte z radu podnikateľov, ktorí si nevedia dostatočne zhodnotiť možné riziká pri uzatváraní zmlúv v obchodnom styku. Na seminári zistíte, kedy najčastejšie končia podnikatelia na súde a ako sa takýmto situáciám vyhnúť. Pri najbližšom obchodnom rokovaní o podmienkach zmluvy na ne budete môcť pamätať a vyhnete sa tak problémom.

Seminár: Postup pri tvorbe vnútropodnikových a predajných cien v praxi: Využitie kalkulačných metód

Dosiahnite vyšší zisk efektívnou cenotvorbou

Stanoviť správnu cenu výrobku či služby je základom ekonomickej stability firmy. Príliš nízke ceny síce podporia predaj, no firme spôsobia stratu. Vysoké ceny zase znamenajú úbytok zákazníkov. Navštívte náš seminár a dozviete sa, akú kalkulačnú metódu vo Vašej firme zvoliť a ako zohľadniť kalkuláciu, cenotvorbu a náklady. Ukážeme si tiež, kedy je neúplná kalkulácia nenahraditeľná. Využite moderné kalkulačné metódy vedúce k zisku a vyvarujte sa najčastejším chybám.

Seminár: Moderné nástroje riadenia nákupu

Praktické návody ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Len vďaka správne nastavenej stratégii firemného nákupu nakúpite vo vyhovujúcej kvalite, kvantite a čase, pričom nesmiete zabúdať na spoľahlivého dodávateľa. Na našom seminári sa dozviete, ako kontrolovať finančné prostriedky a vyhľadávať priestor pre možné úspory. Ukážeme si, ako optimalizovať nákupné procesy, zvýšiť ich flexibilitu, znížiť nákupné riziko či podporiť inovácie a vývoj. Výsledkom bude zvýšenie zisku vašej firmy.

Prineste si so sebou veľa otázok k podnikovému nákupu.

Seminár: Ako zvýšiť efektivitu výroby a znížiť výrobne náklady

Zavedenie štíhlych výrobných procesov (LEAN)

Trápia vás prestoje a čakanie na dodanie materiálu, plytvanie materiálom a nevyužitá kreativita zamestnancov? Náš unikátny vzdelávací kurz je určený pre tých, ktorí sa podieľajú na riadení výroby a majú bytostný záujem o elimináciu problémov a konfliktov na pracovisku, zvyšovanie flexibility a produktivity produkcie a nasadenie moderných metód riadenia produkcie (LEAN). Ukážeme si, ako zvýšiť efektivitu výroby a znížiť výrobne náklady.

Seminár: Ako zvládnuť personalistické povinnosti v malých a stredných firmách

Efektívne spravovanie ľudských zdrojov v menších kolektívoch

Možno ste malá firma a nezamestnávate personalistu na osobitnej pozícii, no personálna agenda sa Vás stále týka. Osoby, ktoré majú v menších firmách na starosti oblasť ľudských zdrojov, majú obvykle plné ruky práce. Musia ovládať aktuálnu legislatívu, vybavovať množstvo „papierovačiek“ a popri tom riešiť spory či konflikty na pracovisku, zvládať problematických zamestnancov, zabezpečovať firemné podujatia, ako aj nachádzať a získavať kvalitných ľudí. Ako efektívne vykonávať personálnu prácu a ako “spravovať” ľudský kapitál v malých a stredných podnikoch, Vám ukážeme na našom seminári.

Seminár: Ochrana ovzdušia v roku 2019: Ako sa prejavia nové výzvy v praxi

Praktické rady ako si splniť všetky zákonné povinnosti

25. 4. 2019 | Liptovský Mikuláš

Problém znečisťovania ovzdušia sa týka výrobných prevádzok, všetkých firiem, organizácií či subjektov verejnej správy, ako aj organizácií prevádzkujúcich vlastnú kotolňu či prevádzkovateľov budov vlastniacich chladiace a klimatizačné zariadenia. Na našom seminári získate praktické rady, ako správne postupovať, na čo nezabudnúť pri ochrane ovzdušia, aké máte oznamovacie povinnosti k chladivám, ako vypočítať poplatky za znečisťovanie ovzdušia a aký bude mať vplyv novo pripravovaná legislatíva.

Seminár: Ako obstáť pri kontrole peňažných prostriedkov pridelených z fondov EÚ

Predíďte finančným stratám spojeným nedostatočnou prípravou, realizáciou a vykazovaním projektov

Ako pracovníci implementácie projektov sa vo svojej praxi stále častejšie stretávate s problémom, ako korektne predložiť dokumentáciu projektu na finančnú kontrolu na mieste, resp. vládnemu auditu. Viete, ako preukázať skutočne dodané tovary, služby alebo stavebné práce, ako sa vysporiadať s primeranosťou nákladov vo vzťahu k investičným položkám a pod.? Na našom seminári Vás vyzbrojíme všetkým dostupným know-how o tom, ako takúto kontrolu zvládnuť bez problémov.

Seminár: Postup pri tvorbe vnútropodnikových a predajných cien v praxi: Využitie kalkulačných metód

Dosiahnite vyšší zisk efektívnou cenotvorbou

Stanoviť správnu cenu výrobku či služby je základom ekonomickej stability firmy. Príliš nízke ceny síce podporia predaj, no firme spôsobia stratu. Vysoké ceny zase znamenajú úbytok zákazníkov. Navštívte náš seminár a dozviete sa, akú kalkulačnú metódu vo Vašej firme zvoliť a ako zohľadniť kalkuláciu, cenotvorbu a náklady. Ukážeme si tiež, kedy je neúplná kalkulácia nenahraditeľná. Využite moderné kalkulačné metódy vedúce k zisku a vyvarujte sa najčastejším chybám.

Vzdelávací kurz: Pre majstrov vo výrobe - ako viesť, motivovať a zamestnávať robotníkov

Od motivácie a komunikácie až po riešenie pracovnoprávnych problémov

13. 5. 2019 - 21. 6. 2019 | Bratislava, Premium business hotel

Pozícia výrobného majstra je nielen náročná, ale často aj nevďačná. Majster pracuje pod tlakom nadriadených, požiadaviek výrobného plánu a zároveň bojuje s nedostatkom motivácie a disciplinárnymi problémami podriadených. Pre svoju prácu potrebuje majster ako neformálne autoritu, tak odborné znalosti aj komunikačnú zdatnosť. A práve tieto schopnosti a zručnosti Vám úpomôže zlepšiť náš vzdelávací kurz!

 

Vzdelávací kurz: Špecialista ľudských zdrojov

Komplexné vzdelávanie pre HR manažérov, generalistov a personalistov

15. 5. 2019 - 14. 6. 2019 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Práca oddelenia ľudských zdrojov v sebe zahŕňa mnoho rôznych činností a procesov, ktoré sú často podceňované. A práve na nich stojí úspech výberu, rozvoja a stabilizácie kvalitných zamestnancov, efektívne nastavené zamestnanecké prostredie, firemná kultúra, interná komunikácia s manažérmi aj zamestnancami či komunikácia s vedením spoločnosti v personálnych otázkach. Aby personálne oddelenie fungovalo ako hodinky, pripravili sme pre Vás jedinečný vzdelávací program, na ktorom získate praktické znalosti a zručnosti z oblasti personálneho manažmentu, ktoré môžete okamžite využiť vo svojej práci.

 

Celoslovenské odborné stretnutie: Spolupráca a komunikácia vo výrobe

Školiaci deň pre personalistov a výrobných vedúcich

Výrobná prevádzka si vyžaduje spojenie ľudí, ktorí by ani nemohli byť rozdielnejší. Na pomedzí toho všetkého stoja dvaja kľúčoví hráči – personalista a vedúci výroby. Práve u nich sa stretáva tlak od nadriadených s požiadavkami podriadených. Práve každý deň pracujú a komunikujú so zamestnancami, každý v inom období.

Personalista úplne na začiatku, keď ľudí hľadá a následne prijíma. Rieši zmluvné záležitosti, a tak musí byť zbehlý v aktuálnej legislatíve. Ešte nastaví proces, akým sa nový zamestnanec vo firme adaptuje, a potom ho odovzdá do rúk vedúcemu výroby. Vedúci zas vie najviac o pracovnom výkone, požiadavkách, potrebách či motivácii zamestnanca.  

Je nevyhnutné, aby títo dvaja medzi sebou efektívne komunikovali. Ponúkame im na to priestor, najaktuálnejšie informácie a skúsenosti odborníkov.

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
    123
45678910
11121314151617
181920
21
222324
25262728293031
«  Marec 2019  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: